Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

הייתי מהמר על קיה סיד שמכיל קצת פחות ממירים כאמין ביותר. הדיזל הכי חסכוני הייתי מהמר על הקקטוס והכי משפחתי : פלואנס דיזל.הכי יקרה ושקרנית: האוקטביה (דיזלגייט)

והבחירה שלי זו בכלל סיטרואן C3 (אבל מסיבות אחרות) .

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
מהו רכב הטורבו דיזל הכי אמין שיש? בקטגורייה של רכב משפחתי, אמין וחסכוני. אשמח להמלצות :)

חדש? משומש? תקציב?

אוטומטי?

 

יש מבחר לא גדול, אם אתה מאפיין סוג גיר, תקציב ודרישות קצת יותר ממוקדות, אתה נשאר עם 2-3 דגמים בלבד.

 

 

פורסם
הייתי מהמר על קיה סיד שמכיל קצת פחות ממירים כאמין ביותר. הדיזל הכי חסכוני הייתי מהמר על הקקטוס והכי משפחתי : פלואנס דיזל.הכי יקרה ושקרנית: האוקטביה (דיזלגייט)

והבחירה שלי זו בכלל סיטרואן C3 (אבל מסיבות אחרות) .

באופן משעשע, בשישי האחרון ראיתי קיה סיד דיזל סטיישן תקועה, וחבורה של אנשים דוחפים אותה למקום בטוח

מודה שהופתעתי!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם
מאיפה לך למה היא נתקעה? אולי נגמר הדלק?

המנוע עבד, כך זיהיתי שהיא דיזל, יש מצב משהו במכלול ההנעה הלך

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

פורסם

אוקטביה 2.0tdi. מנוע חזק, חסכוני, מוצלח, גיר מעולה. חיסרון יחיד: הרכב יקר.אופציה נוספת ועוד יותר יקרה פסאט.אוקטביה חדשה תעלה 190, פסאט כ215.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני חושב שה-208 HDI הכי חסכונית.

הקליאו אסטייט dci לדעתי אופציה מעולה למשפחה (קטנה).

פורסם

נהגתי על אאודי A3 שכורה בבריטניה עם אותו מנוע וגיר של האוקטביה שצביפר מדבר עליה(באאודי קראו לו S-TRONIC 6 אבל זה אותו הגיר) ואני חייב להגיד שזה מנוע דיזל מצויין ומפתיע! כוח זמין וגם האצות לא רעות בכלל.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)

התחרות בין הקקטוסדיזל ל 208 דיזל מעניינת כי זה אותו משקל ואותו מנוע . אולי אוירודינמיקה ?

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

בקטגוריה משפחתית, אוקטביה 2.0 TDI CR היא בחירה מצויינת, אך כמו שנאמר כאן יקרה.

בנוסף, מי שרוצה רכב גדול יותר, קיים דגם של סקודה סופרב עם מנוע דיזל עוד יותר חזק (190 כ"ס). כמובן, היא גם יקרה יותר מאוקטביה.

בקטגוריית המיני הייתי בוחר בפג'ו 208 HDI הידנית.

 

לצערינו, רכבים עם מנועי דיזל לא מיוצגים בארץ מספיק טוב ואנחנו (הצרכנים) המפסידים כאן.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

האוקטביה מצויינת אבל התמחור הזוי. לשלם קרוב ל-200 אלף על רכב משפחתי לא פרימיום זה לא הגיוני. היא טובה, אבל לא עד כדי כך...

פורסם
התחרות בין הקקטוסדיזל ל 208 דיזל מעניינת כי זה אותו משקל ואותו מנוע . אולי אוירודינמיקה ?

נהגתי בשניהם (גירסאות דיזל הידניות).

רק העברות ההילוכים הם ממש דומים. זהו בעצם.

בכל השער הפרמטרים רכבים די שונים.

הקקטוס יותר רך באופן כללי מ-208. ההיגוי שלו מרגיש פחות מדוייק.

208 מרגיש יותר כיפי לנהיגה - ההגה הקטן שלו הוא מעולה. קקטוס מתאים יותר למשפחה בגלל מרחב הפנימי גדול יותר.

בקיצור, רכבים דומים מכאנית אך שונים באופי שלהם.

If you can't go fast with 90hp, 900hp won't help you. © Bob Hall

פורסם

חבל שלא רושמים את כל הפרטים בפתיחת השירשור. אנחנו צריכים לעשות חיפוש ולנחש, ועדיין שום דבר לא ברור.

 

מי שהתעניין בפלואנס 2012, כנראה שלא יקנה אוקטביה חדשה ב 190 אלף ש"ח וכנראה ש 208 תיהיה קטנה לו.

 

ולכן אני שוב חוזר: תן תקציב, גודל הרכב, סוג גיר.

 

 

×
×
  • תוכן חדש...