Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חבל שלא רושמים את כל הפרטים בפתיחת השירשור. אנחנו צריכים לעשות חיפוש ולנחש, ועדיין שום דבר לא ברור.

 

מי שהתעניין בפלואנס 2012, כנראה שלא יקנה אוקטביה חדשה ב 190 אלף ש"ח וכנראה ש 208 תיהיה קטנה לו.

 

ולכן אני שוב חוזר: תן תקציב, גודל הרכב, סוג גיר.

 

צודק! טעות שלי. פתחתי את הפוסט הזה קצת יותר מידי מהר ואתה כנראה זוכר את הפוסט הקודם שלי או שפשוט רפרפת קצת על הנושאים האחרונים שלי. בכל אופן, שכחתי לציין שאני מדבר על רכב משפחתי אוטומטי בתקציב של כ- 50-65K. וסליחה משאר המגיבים שטרם הספקתי לענות - עובדים קשה :o

פורסם

אני מבין שכוונת ברכישת רכב טורבו-דיזל היא חסכון בדלק/עלויות אחזקה. אם זה הסיפור, הייתי מכוון לטויטה פריוס 2010-2011.או םויוטה אוריס הברידית מ2011-2012

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
באופן משעשע, בשישי האחרון ראיתי קיה סיד דיזל סטיישן תקועה, וחבורה של אנשים דוחפים אותה למקום בטוח

מודה שהופתעתי!

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

גם תרנגול עיוור מוצא לפעמים גרגיר וגם רכבים אמינים נתקעים לעיתים ולפעמים בכלל לא באשמתם :-)

עדיין הקיה סיד הכי נכונה לך לדעתי...

פורסם
גם תרנגול עיוור מוצא לפעמים גרגיר וגם רכבים אמינים נתקעים לעיתים ולפעמים בכלל לא באשמתם :-)

עדיין הקיה סיד הכי נכונה לך לדעתי...

מילים כדורבנות.

אין בהערתי כדי לפסול את הקיה שאכן נדמה שתפורה לצרכיו, פשוט סתם צירוף מקרים משעשע

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...