ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 738 צפיות
שלום, יש לי שאלה לגבי איזה רכב עדיף... ההצעות הן: 1.פיג'ו 301 1.6 אקטיב אוט' 2.טיוטה יאריס 1.3 גיר רציף סול 3.פיג'ו 208 1.2 אקטיב אוט' 4.טיוטה קורולה סאן החדשה 1.6 ידוע שהקורולה היא הרכב הכי טוב כביכול אבל הוא גם עולה עוד 400 ש''ח יותר משאר המכוניות לחודש,השאלה היא האם זה שווה את זה ? המאפיינים החשובים ברכב עבורי הם: זריזות,נוחות נסיעה,צריכת דלק טובה (יחסית) ושיהיה לו מנוע חזק. תודה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 5 תגובות
- 608 צפיות
מתלבט בין שני הרכבים ibiza FR 1200 tsi 105 hp polo tsi 1200 90 hp שניהם 2014 וידני כמובן רכב שישמש אותי בלבד (רכב שני במשפחה) מה העדיפות מבחינת נוחות ואמינות Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת avivaknin, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 945 צפיות
כאמור: קורולה 2014-15 הונדה סיוויק קומפורט 1.8 מאותו השנתון. אחד מול אחד נניח שניהם אותו הק"מ, יד 1 פרטית (עד 30 אלף ק"מ לצורך העניין). יתרונות וחסרונות קורולה 1.6 או הונדה 1.8. ? אודה עבור כל תגובה עניינית.
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
-
- 8 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, כרגע ברשותי סקודה פאביה 1400 ידני. מוכר אותה עקב מעבר למרכז (לא מסתדר עם הידני). מחפש רכב אוטומט חסכוני ואמין ושיהיה חזק. הנסיעות הן בעיקר לעבודה כ-18 ק"מ לצד, נסיעות פנימיות עד 15 ק"מ, ונסיעות לצפון מדי סופשים. הסתכלתי על טויוטה יאריס, אך לא מוצא משהו טוב בתקציב שלי עם ידיים נמוכות, עם ק"מ נמוך יחסית. אשמח להמלצה לרכב עד 55,000 ש"ח המשמש זוג לנסיעות המצויינות מעלה, ועם אופציה לילד מאחורה (רכב מרווח יחסית). תודה רבה, שבת שלום.
הודעה אחרונה מאת guy858, -
סופרמיני חדשה 1 2
מאת Michael5139-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
אני מחפש רכב חדש עבור הורים שלי, שישמש לנסיעות יום-יומיות בחיפה ובסופי שבוע מחוץ לעיר. כ 15000 ק"מ בשנה הדרישות הן: רכב עם מרווח פנימי ותא המטען בגודל סביר, 5 כוכבי בטיחות, רצוי מאוד שיהיה אמין לתקופה של כ 6 שנים ועם שרות טוב בסוכנות (הרעיון הוא לעשות טרייד אין לאחר 3-5 שנים). אין הרבה חשיבות לצריכת דלק או "דינאמיות" של הרכב. אני מעדיף שיהיה אוטומט רגיל (מקסימום גיר רציף) ומנוע ללא טורבו. תקציב כ 100 אלף. כיום הם נוסעים על פגו 301 מליסינג. אני מתלבט בין קיה ריאו, יונדאי i20, הונדה ג'אז או רנו קליו.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
חג שמח חברי הפורום. ההורים שלי מחפשים מחליפה לקיה סורנטו, בנתיים ההצעות שעלו הן; אמא שלי הנהגת העיקרית ברכב אחרי נסיעה במיימי על לנדרובר די התלהבה מהרכב, הרכב הכי זול שלהם בארץ הוא דיסקברי הוא נראה טוב אבל לדעתי ההחזקה שלו תהיה משמעותית גבוהה יותר מהמתחרים למרות שהיא לא ממש נוסעת הרבה ברכב. הרכב שאני הצעתי הוא לקסוס nx אמינות איכות עיצוב חסרונות שלו שהוא נראה קצת קטן יחסית למתחרים. האופציה הבאה היא BMW X3 אן לי כל כך מידע אבל הרכב נראה טוב חיצונית פנימי קצת מיושן אבל יוקרתי. אשמח ליעוץ. אגב הדרישות רכב יוקרתי ״ג'יפ/גיפון, בגדול יסע בערך כ15000 בשנה התקציב הוא סביב ה300000+-. נ.בהאם יבוא של אחד מהרכבים מי ארה״ב יהיה משמעותי זול יותר מקניה בארץ? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
-
- 0 תגובות
- 481 צפיות
היי חברים, אני מעוניין לרכוש רכב גיר אוטומט, לא חולת DSG או רובוטית, יד 1 (עדיפות לרכב שלא עבר הרבה ק"מ), מודל 2012 ומעלה, אפשר סופרמיני, אבל ארצה רכב עם מראה ספורטיבי (דוגמת סיוויק, וכדומה) דירוג לפיו אני הולך לקנות את הרכב : 1. אמינות (לא צרפתית, לא הולך עם צרפתיות יותר) 2. בטיחות ואבזור (מספיק אבזור דוגמאת חיבור אוקס או בלוטות'+חיבור USB) 3. חסכוני וכוח (לא חייב שיהיה חסכוני אבל עדיף, ואם אפשר שאהנה מהנהיגה בה, אז כוח גם לא רע) איזה רכב הייתם מציעים לי?
הודעה אחרונה מאת raniAA, -
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, אני רגע לפני רכישת קליאו 2011 ידנית, יד שנייה עם 90K ק"מ, שמורה היטב, הייתה אצל אישה מבוגרת ב - 3 שנים האחרונות, לפני זה גם הייתה פרטית. המחיר המבוקש הוא 25K ש"ח, האם הרכב הנ"ל נחשב לאמין, מה התקלות הנפוצות ומה עלי לבדוק? ומה שהכי חשוב, מה היא צריכת הדלק העירונית של הרכב? אני גר בחיפה כך שרוב הנסיעות הם עליות / ירידות. אגב, יש היסטוריית טיפולים, ל 4 חודשים והרכב נראה די טוב ושמור. תודה ויום טוב!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 613 צפיות
אהלן אני מחפש רכב אמין וחסכוני במחיר 10-40 אלף (כן אני יודע שזה טווח מאוד גדול) הדרישות הן קודם כל אמינות, חסכוני יחסית ועם שוק טוב שיוכל להימכר זריז יחסית עוד חצי שנה בערך בלי לאבד ערך ממש. שיוכל לסחוב עליות לאריאל פעמיים בשבוע. אין לי בעיה עם ידני זה אפילו עדיף לי מבחינת נוחות (כןכן) למרות שאני מניח שאוטומט ימכר יותר מהר אז אני מתגמש.. תודה
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 6.6 אלף צפיות
שלום רב. אודה מאד לעצתכם: מחפש רכב חסכוני מאד לכ-110 ק"מ יומיומי, חלק מהתוואי באזור נס הרים... תקציב - כמה שפחות... סביבות ה-10K, אם לא תהיה ברירה אאלץ למתוח את התקציב. אין בעיה עם ידני/דיזל. תודה!
הודעה אחרונה מאת מ.א.צ, -
-
- 3 תגובות
- 755 צפיות
מתלבט בין שני הרכבים האלו, אשמח לעזרה תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת BNitay, -
אחריות על שילדה
מאת mayo-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 598 צפיות
האם ברכישת רכב מחברת הליסינג נהוג לתת אחריות על השילדה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי לכולם חדש פה. שוקל לקנות הונדה סיוויק האצבק (קומפורט). מצאתי מספר רכבים פוטנציאלים, ביניהם אחד סוף 2010 עם 65,000 ק"מ יד 2 שהמחירון שלה הוא 67K (ביד 2). מתלבט כמה להציע. מספר שאלות: 1. המוכר אומר שהרכב נרכש מסוכנות רכב בטרייד אין, ויש מאחורה על הרכב את השם של הסוכנות - אבל ברשיון רשום שהוא יד 01 מפרטי. הוא גם אמר שהוא מתחייב שהבעלים הקודם הוא אדם פרטי. * כיצד זה יתכן? * האם זה מוריד מהמחירון למרות שרשום שזה מפרטי ואם כן כמה? 2. בנוסף הוא החליף 2 דלתות אחוריות עקב 2 תאונות שונות, טוען שנכנסו בו אך שהוא בדק ואין נזק לשלדה. יש לציין כי הוא אינו מוכן להתחייב על כך בבדיקה וטוען שהוא בדק את זה כבר ושלא יהיה כלום. מבדיקה שלי (שאינני מבין ברכבים כלל) …
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
רכב 7 מקומות 1 2
מאת yinon amichai-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום! לקראת הלידה הרביעית בשעה טובה התחלנו לחפש רכב 7 מקומות. אשמח לשמוע חוות דעת לגבי רכבים פוטנציאלים- יתרונות וחסרונות, עלויות אחזקה, תצרוכת דלק. בגדול- הרכבים שאני מכיר הם מאזדה 5, רנו לוגאן, קיה קרניבל, קיה קראנס, טויוטה ורסו. אשני בשלב מאוד התחלתי של הבירור ולכן גם לא ברור לי הסכון שמוקצה לטובת הרכישה. אשמח לעזרתכם!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 989 צפיות
שלום לחברי הפורום הנכבדים אני מעוניין לרכוש רכב שני למשפחה. הרכב ישמש לנסיעות לעבודה ,30-40 ק"מ ליום. חשבתי על רכב מקטגוריית המיני- סופר מיני כגון יונדאי I20, מיצובישי ספייס סטאר וכד' הרכב יכול להיות אוטומט או ידני. יש לכם המלצות לרכב אמין, חסכוני ונוח שעלותו עד 35000-40000 ש"ח תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת tzvipper, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתלבט כבר הרבה זמן בין אלפא מיטו תלתן ירוק לבין מיני ONE, אוטומטיות (לאור התמחור הגבוה של המיני, זה הדגם שמקביל במחירו לתלתן). הדברים שחשובים לי - אוטומט בלבד, זריזות, אמינות, נוחות (1.90 גובה) וסחירות עתידית בעוד כשנתיים. אשמח לשמוע דעות, חייב כבר לקבל החלטה
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
שיטות מימון
מאת feldamit- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2 אלף צפיות
הי, אני מתכנן לרכוש מזדה cx5 או מיצובישי אווטלנדר 2013/2014. עלות של בערך 120,000 ש"ח. אני מעוניין לשים בערך 60,000 ש"ח הון עצמי ואת היתרה במימון. מתלבט אם ללכת על ליסינג יד 2 באחת מחברות הליסינג(דוגמת שלמה סיקסט) בשיטת מקדמה של 60,000, 36 תשלומים של 600 ש"ח ותשלום בסוף תקופה של 39,000 עם אופציה לקנות בסוף או לשדרג לרכב הבא(מחירון פחות היתרת תשלום תהווה מקדמה לרכב הבא). או לרכוש מאדם פרטי ופשוט לקחת הלוואה מהבנק. החיסרון שבמקרה כזה התשלום החודשי הוא הרבה יותר גבוה(בערך פי 2 בהנחה שלוקחים הלוואה של פריים + 1.5 בערך). כמו כן צריך להתעסק עם מכירת רכב בסוף. היתרון כמובן שבסוף ה 36 חודשים הרכב שלי (למרות שסביר להניח שלאחר 36 חודשים כבר ארצה למכור ולהחלי…
הודעה אחרונה מאת Peaches, -
- 0 תגובות
- 532 צפיות
הייתי מעוניין לדעת מהם ההבדלין בהוצאות שוטפות בין קורולה 2014-15 לבין קמארי 2013 הדגם הרגיל לא היברידי מנוע 2500. האם קמארי דומה לאוונסיס מבחינת עלויות אחזקה (ביטוח/טסט/טיפולים וצריכת דלק)? תודה.
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 22 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם לאחר שהשביתו לנו את הפאביה החדשה לפני מס' חודשים עדיין לא החלטנו מה ואיך לרכוש ההתלבטות הייתה רכב יד שנייה איביזה 2016, רנו קליאו שנת 2015Collection , פיזו 208 אקטיב חלופה נוספת הייתה לרכוש רכב חדש בליסינג תפעולי פרטי גולף או איביזה או דומה א. חוות דעת על הרכבים שציינתי , במיוחד על הרנו קליאו שאינו שם נרדף לאמינות (מתלבט בין 2 שראינו ורוצים להחליט) ב. חלופות לרכישת רכב חדש בשיטת הליסינג התפעולי או רגיל (גמר תקופה להחזיר ללא התחייבות) ג. נתקלתי היום במבצע מוטו דיל , לא ברור מה כתוב ביד 00 (יש מבצע על ה208 אקטיב) תודה
הודעה אחרונה מאת micha101, -
-
- 9 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
בוקר טוב חברי הפורום אתמול התחיל מבצע חבר ביונדאי המחירים הם איוניק פרמיום 127900 שקל איוניק סופרים 133600 שקל i30 שקל 122500 השאלות הן האים כדאי לקנות איוניק במבצע הזה?ואים כן האים את פרמיום או סופרים ? אתמול היייתי בסוכנות והתרשמתי מהאוטו אך הדבר שמאוד מאוד הפריע לי הוא החלון האחורי שקשה לראות אחורה ואז חשבתי על הi30 שאני יודע שדגם חדש ממתין בפתח אך בכל זאת האים כדאי במחיר הזה? שיהיה לכולנו יום טוב ותודה מראש למשיבים אגב למי ששאל על הנחות על הקיה נירו אז עכשיו הוא נמכר ב 2000 שקל פחות
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 5 תגובות
- 3 אלף צפיות
מהם ההבדלים בין קורולה 2013 דגם קודם לבין קורולה 2014 צורה חדשה ? העם עדיפות מבין ה 2 חד משמעית לצורה החדשה (2014 וצפונה). אודה על כל תגובה עניינית.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי חברים, לאחר שהרכבים הקודמים לא התאימו לי לעבודה (מיטו וגימיני) מחפש לקנות טנדרון שיכיל את כל הציוד שלי (ציוד DJ והגברה) התנאים - משהו לא יקר - עד 20 , עם חריגה של 3-4 . קילומטרז נמוך ועלות אחזקה זולה. שנתון גבוה ביחס לתקציב לגבי בנזין או דיזל , דיי פחדתי לנסוע על דיזל כי היו לי רק רכבי בנזין אבל הבנתי שיותר זולים לאחזקה ומחזיקים גם יותר. חשוב לי שהרכב יהיה פרקטי ונוח לנסיעה יום יומית (כי ישמש אותי גם ליום יום לימודים ויציאות), חסכוני בדלק ככל האפשר . וזריז או מהיר כמה שיותר (בכל זאת עם הרכב הקודם הייתי מרביץ) עד עכשיו כולם המליצו לי על השלישיה - ברלינגו, פרטנר וקנגו מה ההבדלים? מה עדיף , או שזה רק הסמל... ראיתי גם את הפיאט פיורינו שמאו…
הודעה אחרונה מאת ritzhak94, -
-
- 1 תגובות
- 742 צפיות
היי, מחפש רכב למשפחה בהתהוות (1 בדרך) ושוקל את המאזדה 2 דמיו שנראית לי מתאימה לשנים הבאות מבחינת גודל ומציעה בגאז יותר גדול מה 2 הרגילה. יד שנייה. משום מה סוכני מכירות פחות מתלהבים מלמכור לי את הרכב הנ"ל ולא ממש מסבירים למה מה אתם חושבים על הרכב? יש איתו איזו בעיה ספציפית..? תודה מראש, ערן.
הודעה אחרונה מאת papula, -
רכב מיני חדש 1 2
מאת zebra-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום, צריך המלצה לקניית רכב מיני חדש 2017 מה שחשוב זה: בטיחות, נוחות נסיעה, עלויות אחזקה ובכלל כדאיות ותמורה הכי טובה לכסף. תודה מראש למייעצים ולממליצים
הודעה אחרונה מאת alechko01, -
-
- 0 תגובות
- 490 צפיות
מחפש מוסך לבדיקת רכב לפני קניה. אני קונה מאזדה ורוצה לעשות בדיקה במוסך מורשה של מאזדה יש המלצות באזור תל אביב. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת dimagal1992, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום חברים, האם מישהו קיבל או מכיר מישהו שקיבל הנחה על נירו? עם בן דודי שמתעניין הם קשוחים, מחירון וזהו (מציעים הנחה על ספורטאז' 1.6 שמפצה על עליית המחיר ל-2017). הוא מתעניין גם ב-XV (לדעתי ה-1.6 עגלה, ה-2000 סביר לא יותר). תודה -
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 78 תגובות
- 37.4 אלף צפיות
במיוחד בשילוב עם תיבת DSG, כמו למשל בפולו או באיביזה, עשיתי נסיעת מבחן וה 1.4 של הפולו למשל, הרגיש די עגלה וגם הרעיש יותר בהשואה לפולו 1.2 TSI, ככה שאני מניח שמבחינת ביצועים ניתן בוודאות לומר שה TSI יותר טוב, לא? אך מה לגבי אמינות בטווח הבינוני-ארוך, ועלויות תחזוקה (האם ב TSI יש רכיבים שייתכן ויהיה נדרש להחליף כל שנה?)? הבנתי שנעשה שימוש במנועי TSI החל מסביבות 2007, אם כי בארץ נראה לי שרק מ 2010 לא? מה ידוע אם כן על האמינות ועלויות התחזוקה שלהם נכון להיום?
הודעה אחרונה מאת טלטלון, -
-
- 2 תגובות
- 658 צפיות
שלום. ברשותי הרכב הנ"ל עם 65,000 ק"מ, אני יד2 מפרטי ואני מעוניין להחליפו. אין לי אפשרות להתרוצץ והייתי מעוניין בייעוץ, כמובן שמדובר בהרבה גורמים, אך אשמח לכיוון. כמה שווה הרכב בטרייד אין? הבנתי שבפועל מקבלים הרבה פחות. איזה רכב הייתם ממליצים שיהיה בשווי הזה ללא תוספת מחיר, או בתוספת של עד 10,000 ש"ח. אני מעוניין ברכב נוח ואמין - במידת האפשר אני יכול להתפשר על סופר מיני. המלצות על מקום ספציפי באזור חולון-ראשון לציון. תודה מראש . Sent from my SM-G935F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 2 תגובות
- 960 צפיות
הי, מתלבט בין רכישת מיצובישי אווטלנדר 5 מקומות לבין מזדה cx5 שנתון 2013 או 2014. אשמח לקרוא את דעתכם בעניין.... תודה חברים... Sent from my LG-D802 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת BassDriver, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 875 צפיות
שלום לכולם. היום לקחתי את הרכב שאני מעוניין לקנות לבדיקה במכון בדיקה ברעננה. מדובר על יונדאי i20 משנתון 2011 עם כמאה ושלוש אלף קילומטרים. רציתי להתייעץ עם המנוסים כאן על העלויות המשוערות שיהיו לי כדי לטפל באוטו ומה התרשמותכם ממצבו באופן כללי. כמו-כן חשוב לי לומר שעוד לפני הבדיקה ידעתי שאדרש להחלפת הצמיגים, ככה שהעניין הזה היה ידוע. חשוב לי לציין שלקחתי את תוצאות הבדיקה למוסך יונדאי מורשה לא רחוק משם ונאמר לי שהעלות של התיקונים הללו כולל טיפול מאה וחמש לאוטו אמורים לעלות באזור שלושת-אלפים שקלים. ידוע לי שאת עניין הבלמים אוכל לבדוק רק בשעת טיפול ברכב, אבל זה משהו שאני מוכן לקחת בחשבון. מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
מי מחובר 50 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 257 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- שלמה.נ.
- davemustaine87
- asael_10
- M H
- Derish
- asix
- daniel.asu
- mikyl
- rev-Match
- tribel
- David32
- יבגניפ
- Moshe c
- Michazzz
- pooh-bear
- Avia
- malcishua
- שביט
- רועי5
- jpex
- AmitGo
- SurfHigh
- discoTD5
- צוק
- yoni162
- Night Driver
- itaysamurai
- SlowRide
- hans
- fatboy1340
- סידן
- helpa246
- BoazB11
- אורי מ.
- hondacivic02es
- orankohn
- דניאל1983
- yossiaviel
- yahaga
- ninickname
- איציק נ.
- Dor4U
- שימי 85
- stx
- ArikB
- amosbmw
- mcaspi
- Liviur
- chilcom
- stum
