Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3451 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אבל אני ארשום לך את מה שאני תמיד אומר למי שמוטרד מענייני אמינות עתידית - TSI+DSG זה כנראה לא בשבילך.

 

נהפוכו.

ל-DSG אחריות של 5 שנים. מי שאמינות מטרידה אותו, שייקח DSG.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
נהפוכו.

ל-DSG אחריות של 5 שנים. מי שאמינות מטרידה אותו, שייקח DSG.

 

האם אחריות = אמינות?

ממש לא. רק מבטיח הורדת הדאגה הכלכלית שכרוכה באי אמינות.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

פאלו, זה שיש אחריות ל5 שנים זה לא סיבה דווקא לקחת DSG .

 

לא ראיתי הרבה רכבים שדווקא שנתיים אחריי תום האחריות ,התיבות הילוכים שלהם שבקו חיים.

 

ולגבי שילוב TSI ו DSG .

 

בתור אחד שבצי שלו יש 120 אוקטביות/פאביות ושאר דומים בשילוב הנ"ל - התיבה בהחלט לא אמינה.

 

ממוצע הגרירות שלנו עומד על 2 גרירות לכל רכב לפני הטיפול הראשון.

פורסם

מעניין.

 

אתה אומר שבמתוך 120 רכבים, יש שתי תקלות בגיר לרכב לפני 30K ק"מ?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לפני 15K . ליתר דיוק.

 

בחלק מהפעמים הבעיה לא בגיר אלא במחשוב, ולאחר מכן - לקוחות נתקעים עם גיר שלא מגיב/רכב שמגמגם ומקרטע בהאצה,רכב שנכבה! , וכמובן צריכת שמן מופרזת לחלוטין - וכדי לחדד את הנקודה,גם אצל נהגים שלא משתוללים.

פורסם

צריכת שמן זו לא בעיית שדורשת גרירה.

 

בעיה במחשב, שגורמת לגיר לא להגיב, זו בעיה בגיר...

אני שואל שוב, שתי תקיעות בממוצע ל-15K ק"מ ב-120 רכבים?

כלומר, הרכבים ממשיכים ונתקעים גם אחרי התיקון.

 

זוהי סטטיסטיקה פנטסטית. מכיוון שמהדגם שלך די רחב, זה אומר שכל רכבי ה-TSI+DSG בארץ נתקעים עם תקלות בגיר. חתיכת עבודה יש להם במוסך...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

אני לא חושב שהיו תלונות חריגות על מנועי TSI "רגילים", מנועי טורבו בד"כ אמינים מאוד בקונצרן. מנוע ה 160 כ"ס לעומת זאת בעייתי, והDSG גם כן בעייתי.

אני חושב שמה שצביקה אמר נכון מאוד, מי שמחפש ראש שקט במחיר של ויתור קטן על ביצועים וחיסכון, וזה רוב האנשים הסולידיים, DSG הוא לא הגיר בשבילו.

פורסם
לא בהכרח, זה יכול להגיד שמחצית מהרכבים חוו 4 גרירות , וחצי אחר לא חוו גרירות כלל.

 

אתה אומר שכל רכב שני מתקלקל 4 פעמים, בתקלה חוזרת שלא נתנת לתיקון?

עוד יותר פנטסטי...

 

אתה מבין את עוצמת הנזק הכלכלי בכך שכל רכב שנמכר עם DSG (רב הרכבים במודלים מסויימים), מגיע בממוצע למוסך פעמיים בשנה, תחת אחריות?

אם שנה מכרו 7,500 סקודות, נגיד שחצי עם DSG וכל אחת מגיעה למוסך פעמיים בשנה, זה אומר 7,500 כניסות למוסך על תקלה משביתה. בשנה. וזה רק סקודה...

וזה רק תקלות בגיר. מה עם טיפולים, תקלות אחרות...

אתה מבין באילו סכומי כסף מדברים כאן? שעות עבודה, עלות חלפים... זה לא נתפס.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לא מאמין ב DSG וב TSI .

לטווח הקצר הם שורדים. בטווח הארוך מאמין שגורלם יהיה זהה לאונו טורבו ורנו 5 טורבו .

 

האחריות המורחבת ל 5 שנים ל DSG נובעת מריבוי התקלות (DSG7 שכללו החלפת מוח וקלאצ'ים) בארה"ב .

שם מהפחד מחרם צרכני או חקירה פדראלית, האריכו האחריות ובהתאם לכול השווקים.

כאן גם מסתמן שה DSG7 (בניגוד ל DSG6 ) הולך להיות לא אמין. את זה יחוו הבעלים שיחזיקו הרכב עוד כמה שנים.

 

בקשר למנוע, אני מאמין במנוע גדול נפח עם מומנט גבוה בסל"ד נמוך אך הספק לא בשמיים.

כך מנצלים/ממצים את המנוע בסל"ד נמוך ובינוני . בניגוד לטורבו הקטנים "הלחוצים" ...

 

רענן

פורסם
מעניין, חייב להודות שהירהרתי באמירה של פיק. חשבתי להגיב ובסוף התחרטתי. אמירה שקשה להשאר אדיש אליה. אבל יש נסיבות ספציפיות שהיא יכולה להתאים...

אתה מוזמן לפתוח את זה. אל תיתן לאמירה הקשה שלי להציק למצפון שלך, שחרר :-D

 

 

נהפוכו.

ל-DSG אחריות של 5 שנים. מי שאמינות מטרידה אותו, שייקח DSG.

להזכירך, במקור הדגמים האלו לא הגיעו עם 5 שנות אחריות אלא עם שנתיים אחריות בלבד. רק אחרי שהחלו להופיע תלונות בעיות אמינות, נאות היבואן להאריך את האחריות ב-3 שנים נוספות.

 

אגב, יש יבואנים שנותנים 7 שנות אחריות על הגירים האוטומטיים שלהם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

התיקונים עבור מנועי TSI יותר יקרים אם ככה?

קראתי עכשיו גם בכתבה בוואלה על מנועי TSI שמומלץ לחכות כדקה לפני תחילת הנסיעה, וכשתי דקות לאחר סיום הנסיעה,

כדי לשמור על אורך חיי המנוע.. האם זה באמת נכון וקריטי? למי יש עצבים לדבר כזה, במיוחד בלחץ זמן?

רוב הנסיעות שלי הן קצרות ועירוניות, לפי ההמלצה הזאת יוצא שאני אמור לבזבז כ 10-20% מסך זמן הנסיעה על הטקס המוזר הזה, האם זה הגיוני?

פורסם
אתה מוזמן לפתוח את זה. אל תיתן לאמירה הקשה שלי להציק למצפון שלך, שחרר :-D

 

ת'שמע, זה היה השיחרור. מבוקר אמנם... :-)

 

ולגבי החישוב שפאלו הציג, זה מתחיל לגרום לי לחשוב בכיוון של כמה מיטות יש בבתי חולים, ואלו שבמסדרונות...

לפי הנתון שהוצג כאן מגיעים למספרים דימיוניים.

 

מה שממש מפחיד כאן, זה שהחברה הייתה אמורה בשלב מסויים למצוא פתרון ולתת אותו אחרי הכניסה הראשונה (למי שלא נמכר כבר משופר). אם זה לא נעשה הרי שיש פה חשד שבעצם לא נמצא הפתרון, או כשל לוגיסטי במערך השירות. אין שום סיבה שבעייה סדרתית לא תפתר לחלוטין אחרי כניסה אחת. הכניסה השניה היא זו שמפחידה...

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

פאלו,רכב שמטופל באחריות יבואן - היבואן לא מזיז אצבע עד שהוא לא מקבל אישור מהיצרן על שעות עבודה וחלקי חילוף.

 

לגבי שאר הרכבים? 2 אוקטביות שלי, אחת 8000 ק"מ השניה 6900 ק"מ - גיר לא מגיב. ממש עדכון טרי מ2 דקות אחורה.

 

רוב האוקטביות אצלינו עברו החלפת גיר/מח גיר/ עוד לפני שחגגו חצי שנה.

 

אני מניח ש120 רכבים בצי שלי, + 200 אוקטביות בצי של חבר שם המצב הרבה יותר גרוע :lol: . הוא רואה אוקטביה הוא חולם סיוטים בלילה.

פורסם

maxizem שמתי לב שגם בשירשור על המזגן של ה I25 ידעת לספר על כשל רוחבי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=440114&page=2

נראה שיש לך בנק ידע משמעותי. חשבת לפתוח שירשור ולשתף בכל המחלות הכרוניות של הרכבים שאתה מכיר?

נראה שזאת תהיה חבית "נפיצה".

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it


×
×
  • תוכן חדש...