Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מודה שלא הייתי מודע לעניין של מנועי 1.2 TSI.

בכל מקרה, שרשורים 1 - 3 מדברים על נפח 1200T.

שרשור 4 לא נפתח.

השרשור האחרון נחתם בכך שאולי אין בעיה וככה המנוע אמור לעבוד.

מה שאומר שהתקלה קיימת בסוג מסוים של מנועים מכל הסידרה, בכל מקרה לא מדובר בכולם.

את האמת, מפחיד ליפול על מקרה כזה עם יבואן כמו צ'מפיון.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 

יש לי רק דבר אחד לומר לך, תשמור על האינטרסים שלך.

אני מניח שאתה עובד בצי רכב של חברת ליסינג/השכרה.

אם אתה מוציא שם רע לטכנולוגית ה DSG, יום יבוא בו תנסה חברת ההשכרה למכור את הרכבים הנ"ל ולא תצליח בגלל מוניטין רע ומסיבה זו תמכור רכבים בהנחה גדולה מאוד.

כלומר, אם אתה עוזר בפיתוח דעת קהל שלילית על DSG, אתה בעצם תורם לירידת שווי הנכסים של החברה אשר מעסיקה אותך.

אל תשכח כי החברה היא זו אשר משלמת את משכורתך מתוך הכנסותיה, לא חברי הפורום, אנו לא נשלם את משכורתך באם תאבד את מקום עבודתך.

תתרום מהידע שלך, אך לא בצורה כזו.

היי אלון,אני עובד בחברת הליסינג לא בסקודה,לא בצמפיון וכן הלאה.

ואם חברת הליסינג תחליט לפטר אותי על מה שכתבתי פה בפורום? על האמינות הזוועתית של ה 1.2 +DSG אז שיבורכו- הפיצויים מחכים לי.

 

אולי אם נציגים של אותה חברה שאני עובד בה כבר יקראו פה על האמינות של הסקודה שפירטתי,אולי מישהו ישכיל לקרוא קצת תגובות על החברה עצמה ולהעיר את עצמו.

 

לא דיברתי שקר,הכל אמת.

 

אגב, יש לי הרבה דברים שליליים וחיוביים להגיד על כל רכב.

אז אם אני אומר דברים חיוביים? אז אני עובד טוב? ואם אני אומר דברים שליליים אז אני עובד רע?

 

אני מתעסק מול הרכבים האלה ביומיום,ואם אפשר להתריע לקוחות פוטנציאליים ממחלות ידועות אז מה?

 

יש לי דברים שליילים ודברים חיוביים להגיד על כמעט כל דגם נפוץ בארץ.

מכיוון שחברת הליסינג לא שייכת לאף יצרן/יבואן ובטח לא לסקודה/צמפיון ואין לי שום מחויבות כלפיה- אז כן... אני אומר את מה שיש לי להגיד.

 

אגב,מי שמאכיל אותי? אלו לא סקודה ולא פולקסוואגן, אלא אותה חברה- ונחש מה? אם במקום אוקטביות יביאו למשל מאזדה 3? השכר שלי ישאר באותה רמה, כנ"ל שאר ההתקדמות במקום העבודה.

זה לא אומר שאני אמליץ על מאזדה 3 או אשלול סקודה אוקטביה לשווא.

 

יכול מאוד להיות שרק הציים שבהם עובדים אני וחברים שלי מקבלים סקודות פגומות. :lol:

 

אגב,את הבעיה עם הצינורות דלק של האוקטביה שמרעישים העליתי פה בפורום מעט לפני שזה נהיה נפוץ ואנשים אמרו שזו סתם השמצה, וזה רק רכב אחד וכן הלאה... בסוף יצא ריקול ל באיזור ה130 רכב שאני אישית מכיר :)

 

אגב 2 , הסופרב רכב מעולה - יש לי סך הכל 10 כאלו בצי ,ולא הייתה לי אף בעיה עם אף אחד מהם. חוץ מפלסטיקה מעט מקרקשת ומכיוון שאלו רכבים מנכ"לים הם מעט יותר רגישים אתם,אז הבעיה טופל בהחלפה של פלסטיקת כסא נהג.

 

חוץ מזה,אם אגיד לך שהמנוע צורך בממוצע ליטר שמן על כל 6000 ק"מ בנסיעה מאומצת יחסית? אז אני פוגע באינטרסים של החברה?

 

נסיעה מאומצת - נסיעה שגם אחרי 10,000 ק"מ לא חסר לי גרם שמן ברכב שלי... שמתקרב כבר ל160 אלף ק"מ.

פורסם

maxizem ישר כוח!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
היי אלון,אני עובד בחברת הליסינג לא בסקודה,לא בצמפיון וכן הלאה.

ואם חברת הליסינג תחליט לפטר אותי על מה שכתבתי פה בפורום? על האמינות הזוועתית של ה 1.2 +DSG אז שיבורכו- הפיצויים מחכים לי.

 

אולי אם נציגים של אותה חברה שאני עובד בה כבר יקראו פה על האמינות של הסקודה שפירטתי,אולי מישהו ישכיל לקרוא קצת תגובות על החברה עצמה ולהעיר את עצמו.

 

לא דיברתי שקר,הכל אמת.

 

 

אגב 2 , הסופרב רכב מעולה - יש לי סך הכל 10 כאלו בצי ,ולא הייתה לי אף בעיה עם אף אחד מהם. חוץ מפלסטיקה מעט מקרקשת ומכיוון שאלו רכבים מנכ"לים הם מעט יותר רגישים אתם,אז הבעיה טופל בהחלפה של פלסטיקת כסא נהג.

 

חוץ מזה,אם אגיד לך שהמנוע צורך בממוצע ליטר שמן על כל 6000 ק"מ בנסיעה מאומצת יחסית? אז אני פוגע באינטרסים של החברה?

 

נסיעה מאומצת - נסיעה שגם אחרי 10,000 ק"מ לא חסר לי גרם שמן ברכב שלי... שמתקרב כבר ל160 אלף ק"מ.

 

ידוע לי שאתה עובד בחברת הליסינג שלמה סיקסט, לא צ'מפיון ולא סקודה [הם אותו הדבר, לא?] ולא טענתי אחרת.

לדעתי, להוציא שם רע לאמינות רכב שאתם מחזיקים בכמויות גדולות, ואשר מחר תהיו עתידים להציע אותו למכירה בשוק החופשי, זה אינו חכם, ובטח שלא יתרום כלום לעסק.

 

אם אתה חושב אחרת זו זכותך.

 

לגבי זאת שאתה מעוניין שנציגים של החברה בה אתה עובד יקראו את הדברים שלך ואולי יתעוררו, אני מניח שאתה מתכוון שיפסיקו את עבודתם מול קבוצת צ'מפיון עקב האמינות הלקויה וההשלכות של זה על העסק [אפילו שלרכב יש אחריות, זה יוצר לקוחות לא מרוצים והמון עבודה לשלמה סיקסט בכלל ולך בפרט],

אם אתה מעוניין, אני יכול לעזור לך להביא את הדברים לפתחו של איל גור.

 

 

לגבי הסופרב, טוב לדעת אך קצת מאוחר לי..

אגב, זה מנוגד לכמה וכמה שרשורים כאן בפורום.

 

תודה,

פורסם
יילך מנוע בעקבות בעיית בוצה, כמו בקורולה?

 

בכל מקרה, הסטטיסטיקה ש-maxizem מציין, גם אם היא מוגבלת לאוקטביה בלבד, לא הגיונית. אם היא היתה נכונה, היבואן לא היה מסוגל לטפל בזרם התקלות.

 

טוב, אם כבר הזכרת את הקורולה.

בתור בעלים לשעבר של קורולה 2003, אף על פי שלא הייתה לי כל תקלה, בעקבות ההפחדות בפורום בדקתי כמה עולה לי להחליף מנוע מפירוק ועל הדרך גם כמה עולה להחליף/לשפץ גיר.

 

החלפת מנוע כולל עבודה וכל החלקים בסביבות 6K-5K ש"ח.

החלפת גיר במחיר דומה, שיפוץ קצת יותר זול.

 

כלומר החלפה של גיר + מנוע היה עולה לי 10-12K ש"ח.

 

עכשיו יבדוק כבודו כמה עולה להחליף מנוע 1.2 TSI וגיר DSG7, סתם בשביל הספורט.

 

אגב, אותה קורולה נמכרה לאחר כבוד עם 110K ק"מ ובת 9 שנים, כאשר בעברה אף לא תקלה אחת בודדת.

למעט טיפולי שיגרה, שום דבר, 0 גדול של תקלות.

פורסם

עד עכשיו מדברים פה על סטטיסטיקות נוראיות לאוקטביה,

האם כל הבעיות ברכבים ממודל ספציפי(לדוגמה רק 2010) או שמדובר בכל השנים?

האם הבעיות קיימות גם בפאביות? או דגמים אחרים עם הTSI1.2+DSG7?

פורסם

האמת שעם הפאביה אין יותר מדי נסיון,אבל "ראיתי" לא במקום עבודתי - ראיתי גרר שגורר פעמיים אותה פאביה על גיר שהחליט להפסיק להגיב... ככה השמועה אומרת . לא מנסיון במקום עבודתי . :lol:

פורסם
מנוע ה-1.2TSI וגיר ה-DSG שמשודך לו נחשבים לדי אמינים.

אבל אני ארשום לך את מה שאני תמיד אומר למי שמוטרד מענייני אמינות עתידית - TSI+DSG זה כנראה לא בשבילך. לך על 1,600 סמ"ק אטמוספרי בשילוב עם תיבת הילוכים אוטומטית סטנדרטית.

 

אני רואה שהשרשור מאריך ימים... היו כאלו שתקפו את "צביקה פיק" על הנימה ה(אולי) צינית שבהערתו אבל ללא שמץ של ציניות,הדברים נכונים לגמרי.. לא כל אחד רוצה לרכוש את המילה האחרונה בטכנולוגיה,סדר העדיפיות ברכב שונה אצל כל אחד ואחד, כמעט תמיד מי שרוכש טכנולוגיה חדשה ברכב (ובכלל) נהנה מצד אחד אך משלם מחיר מצד אחר,כך היה עם גל מנועי הטורבו בשנות ה-80,כך היה עם ההזרקות המומחשבות הראשונות,עם הגירים הרציפים וכך עדיין קורה עם הגירים הרובוטיים והמנועים המוגדשים החדשים.

 

אז מה מציעים לאחד שלא רוצה מנוע 1200 סופר גמיש וחסכוני ולא מעניין אותו שני קלאצ'ים שיחסכו לו 1000 ש"ח דלק בשנה וישפרו תאוצה בשנייה ורבע אלא מחפש שקט נפשי ולא רוצה לראות מוסך אלא בטיפול השנתי בלבד?

 

בדיוק מה שפיק הציע.

 

כך גם אני נוהג לפעמים,תמיד יש לי רכבים לנשמה אך רכב "הבית" חייב להיות אמין ולא לראות מוסך "לעולם" (חוץ מטיפולים),לכן הייתה לי אלמרה 11 שנים עם אפס (מוחלט) של תקלות ולכן יש לי סקודה אוקטביה 1600 עם המנוע ה"מיושן" עם גיר אוטומטי "רגיל" - טיפטרוניק,היא בת 4 ועד היום אפס תקלות,לא טורבו,לא שמורבו,לא דיאסג'י ולא בטיח.

 

אני יודע שהרכב איננו ב"שפיץ" של הטכנולוגיה,אני גם יודע שלא אתקע איתו בגלל בעיות תוכנה (את השיט הזה אני אוכל מספיק במחשבים של הבית והעבודה)...

 

אז מי שחושש מתקלות,חושש מטכנולוגיה חדשה,רוצה להחזיק רכב לאורך שנים ארוכות בשילוב אמינות רבה אולי ההצעה הטובה ביותר בשבילו היא באמת לרכוש רכב סולידי שאמינותו מוכחת.

 

אז גם אני הייתי ממליץ למי שחושש מטכנולגיה חדשה לדבוק בוותיקה והמוכחת,שקט נפשי שווה יותר מעוד קילומטר לליטר או מפחות שניה בהאצה ל-100 קמ"ש...

 

הערה: אינני טוען שטכנולוגיה כזו או אחרת (ובמיוחד מנועי TSI או גירי DSG ) אינם מוצלחים ואני מדבר על הפן העקרוני.

בעלים גאה :inlove: של פיאט 124 ספיידר 1800.

פורסם

שאלתי באופן כללי בפורום האנגלי של קופרה לגבי השילוב של DSG ו 1.2 TSI באיביזה,

והחבר'ה שם טוענים כי לא ידוע להם על בעיות מיוחדות עם השילוב.. האם ספציפית באיביזה אם ככה ייתכן שהשילוב עובד יותר טוב?

או שאולי זה האקלים הישראלי שמקשה יותר? אגב, האם משנה לשנה היצרן עושה מעיין "טוויקים" למנוע ולגיר, ככה שלמרות שעקרונית עדיין מדובר באותו שילוב, ייתכן שרכב מ 2012 יהיה יותר אמין מרכב שיוצר ב 2010?

אגב, אצלם מקבלים 3 שנות אחריות ונראה לי שניתן גם לרכוש הרחבת אחריות.

 

כפי שכבר רשמתי, בקטגוריית הסופר מיני (שאני מעדיף משיקולי חניה) לא ממש מצאתי אלטרנטיבות שמצאו חן בעיניי, רב הרכבים הרגישו ממש כמו עגלות. לא חושב שיש כמעט סופר מיני עם 1600 אטמוספירי, אולי גירסה של I20, אבל האוטו הרגיש די מתרסק על הכביש ועם היגוי מנותק יתר על המידה, ככה שהוא לא קורץ לי.

פורסם

חבל שפולסווגן לא התיעצו איתכם לפני שהוציאו את הגולף MK7 שגם בנויה על DSG+TSI, על פי מה שחלק מהחברה פה רשמו השילוב של DSG7+TSI זה מתכון לתקלות ואי אמינות ... מעניין מאוד .

 

יש לי סקודה 1.2 TSI +DSG קרוב כבר ל 40,000 ק"מ בפחות משנה והרכב מדהים , ללא תקלות ושאר דברים. ולא אני לא מסתכל מה יקרה בעוד 5 שנים . אני לא קונה רכב חדש ומיד אחרי זה אני כבר מחשב כמה הפסדתי עליו, אלא פשוט נהנה ממנו כמה שנים טובות.

והאמת אל תספרו לאף אחד אבל ראיתי כמה מכוניות יפניות עולות על גרר בשל תקלה . הקיצור לא צריך להיסחף.

ובקשר לקצין רכב בליסינג - לא כולם אבל רוב האנשים לא שומרים על רכב מליסניג (חוזר ואומר לא כולם) במיוחד שיש לך רכב עם טורבו שאפשר להוציא ממנו קצת יותר מ 1600 סמ"ק רגיל.

 

רק רציתי לאזן פה את המצב ניראה כי הרוב נגד אבל בכל זאת.

ערן EMT-P

NISSAN X-trial 2017.

VW GOLF Mk7.5 150 HP

פורסם

 

בכל מקרה, הסטטיסטיקה ש-maxizem מציין, גם אם היא מוגבלת לאוקטביה בלבד, לא הגיונית. אם היא היתה נכונה, היבואן לא היה מסוגל לטפל בזרם התקלות.

 

תתפלא. מוסכים "סבירים" ברשת מסוגלים לקלוט (באופן כללי) 20-30 רכבים ליום. המרכזיים (תלוי בגודלם) יכולים להכיל 150-200 כלי רכב ליום (ואפילו יותר). לצ'מפיון מוטורס 34 מוסכים מורשים ברשת.

 

אם מדובר על 7500 כניסות *בשנה*, ויש לנו (בערך) 250 ימי עבודה "נטו" בשנה (אחרי שהורדת שבתות, חגים וכד'), זה אומר שכול יום 30 מכוניות יעלו על גרר ויגיעו למוסך על תקלה.

 

בפיזור שווה, זה בערך כלי רכב אחד לכל מוסך ביום.

 

בפיזור לא שווה (המרכזיים לרוב מקבלים יותר תקלות מהמורשים הקטנים) יוצא שהמרכזי יקבל כמה מכוניות כאלה ובמורשים הקטנים זה "יטפטף" יום כן\יום לא וכד'.

 

היבואן או היצרן לא יקרסו מזה כ"כ מהר כי המוסך נדפק הכי חזק מזה: הוא לא מרוויח לירה על חלקים באחריות והוא מקבל ה-ר-ב-ה פחות כסף על שעת עבודה, שלא לדבר על האיבחון והכאב ראש שגורם לו היצרן. הפסד כסף במיטבו.

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בקשר לסטטיסטיקה של המוסכים.

אתה מתעלם מהעובדה שהחלק המוחלף הוא מאוד מאוד יקר ולכן גם אם מבחינת המוסכים זה מתפזר באופן שאפשר לחיות איתו,

זה נראה לי קטלני מבחינת היצרן\ יבואן וזה מבלי להביא בחשבון את נושא המוניטין שלא ישאר ממנו כלום...

פורסם

אנשים מהופנטים ממנועי הטורבו, ותיבת ההילוכים המתוחכמת הרבה יותר מהמוניטין.

 

אגב,לציין לטובה? תקלות חוזרות אין ,לרוב צצה אחת חדשה :lol:.

 

אגב,המנוע עצמו לא נקודה שמפחידה כמו הגיר. כן,צורך שמן אבל לא שמעתי על בעיות במנוע עצמו. עם הגיר עצמו יצא לי לשמוע הרבה תלונות.

פורסם

אחרי מעל 25K עם הפאביה TSI - רובם אגרסיביים - נאדה. הרכב אצל בידיו של חבר קרוב ל-10 חודשים, גם הוא אינו מתלונן על שום דבר כזה או אחר עד כה. אציין כי מדובר בידנית - לא DSG.

 

מעל 11K עם היטי TSI - בנהיגה רגועה ואגרסיבית - והייתה תקלה אחת עם המנוע. נעשו שני עידכוני 24W6, כאשר בראשון הוסיפו ספייסר בקוטר מסויים והרכב נסע טוב מבעבר, עם דחף ונשימה עדיפה למעלה - על חשבון צריכת דלק מעט גבוה יותר בעירוני. משום מה, נעשה עידכון 24W6 בשנית, אלא שהפעם הוחלף הספייסר לכזה בקוטר גדול משהיה - צריכת הדלק הפכה זוועתית בעיר והמנוע סבל מתחושת מחנק בסל"ד נמוך. לאחר תלונות שלי בנושא, הוחלט על חזרה לספייסר הקודם - והפלא ופלא, הרכב נוסע טוב כבעבר וצריכת הדלק השתפרה גם היא - לימי קדם.

 

בדגמי 2012 (אלה שיוצרו מינואר או פברואר) ישנה יחידת טורבו / ווייסטגייט / פורק שונה. אין צוך לעדכן תוכנה או להוסיף ספייסר - הכל כבר "בילט אין" מצ'כיה. בפועל, הרכבים האלה מרגישים זמינים יותר בסל"ד נמוך - מאלה שעברו את העדכון וההוספה, שם מורגש לאג עד 1900 סל"ד - ומשם תגובה / דחיפה פתאומית. חבר קיבל יטי 1.2TSI ידנית חדשה לפני מספר ימים - והיה נחמד להרגיש ששם שיא המומנט נותר כשהיה (1550 סל"ד) - ואין את הלאג שיש אצלי, לאחר העדכון והספייסר.

 

ה-DSG7 סבלה מתקלות מעיקו במכהטרוניק ובקלאצ'ים. אין לי מושג מה המצב כיום - לאחר עידכוני התוכנה של הגיר והשינוי בקלאצ'ים.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...