Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
maxizem שמתי לב שגם בשירשור על המזגן של ה I25 ידעת לספר על כשל רוחבי http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=440114&page=2

נראה שיש לך בנק ידע משמעותי. חשבת לפתוח שירשור ולשתף בכל המחלות הכרוניות של הרכבים שאתה מכיר?

נראה שזאת תהיה חבית "נפיצה".

אני עובד מול מגוון רחב של רכבים, אני לא רוצה לפתוח חבית נפיצה.

 

אם יקום שרשור של מחלות כרוניות אני אשמח לשתף מנסיוני,להיות היוזם זה נראה לי לא הוגן.

 

אלו רכבים שאני רואה ועובד מולם ביום יום...

ולמי שמטיל ספק בDSG הוא צודק, אם לא בכל השילובים אז לפחות ב 1.2 TSI אני אישית מטיל ספק.

 

בשילוב של TDI +DSG לא נתקלתי ביותר מדי בעיות.

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בשילוב של TDI +DSG לא נתקלתי ביותר מדי בעיות.

 

ב TDI למיטב זכרוני ה DSG6 שזאת תיבה שונה לחלוטין מה DSG7 .

(DSG6 תיבה טבולה בשמן , DSG7 קלאצ'ים יבשים)

ה DSG6 אמינה יותר משמעותית רק שדורשת החלפת שמן ועלויות אחזקה גדולות יותר.

 

רענן

פורסם
ולמי שמטיל ספק בDSG הוא צודק, אם לא בכל השילובים אז לפחות ב 1.2 TSI אני אישית מטיל ספק.

 

תראה, קודם כל צמצמת את התקלות לדגם מאוד ספיציפי. יותר הגיוני, אחרת היבואן לא היה עומד בזה...

ועדיין, כל אוקטביה עם DSG חוזרת למוסך פעמיים עם תקלה בגיר?

ומה קורה אז?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

האם האחריות לגיר ה DSG היא ל 5 שנים?

וליתר החלקים, כגון המנוע, היא שנתיים בלבד?

 

אמרו לי בסוכנות ובצ'מפיון שיש שנה נוספת של "רצון טוב" אם מבצעים את הטיפולים בזמן,

אבל הבנתי שהדבר נתון לשיקול דעתם, צ'מפיון לא לוקחים על עצמם שום התחייבות חוזית לקחת על עצמם את עלות התיקון בשנה השלישית. להבנתי גם אין אפשרות לרכוש אחריות מורחבת.

האם יש אופציה כלשהי לקבל אחריות מורחבת מהסוכנות, או שאין סיכוי כזה?

 

כיצד ניתן לבדוק מהן עלויות התיקון לרכיבים של איביזה עם 1.2 + DSG?

קראתי באחד הפוסטים כאן שעלות החלפת כל הגיר היא כ 40,000 ש"ח.

פורסם
התיקונים עבור מנועי TSI יותר יקרים אם ככה?

קראתי עכשיו גם בכתבה בוואלה על מנועי TSI שמומלץ לחכות כדקה לפני תחילת הנסיעה, וכשתי דקות לאחר סיום הנסיעה,

כדי לשמור על אורך חיי המנוע.. האם זה באמת נכון וקריטי? למי יש עצבים לדבר כזה, במיוחד בלחץ זמן?

רוב הנסיעות שלי הן קצרות ועירוניות, לפי ההמלצה הזאת יוצא שאני אמור לבזבז כ 10-20% מסך זמן הנסיעה על הטקס המוזר הזה, האם זה הגיוני?

 

לגבי אי אימוץ (מהמילה מאמץ) המנוע לפני שהגיע לטמפרטורת עבודה, הדבר נכון לכל מנוע ולאו דווקא במנועי טורבו.

אצלי ברכב יש מנגנון המונע שימוש בכל כוח המנוע לפני שהגיע לטמפרטורת עבודה. מאחר ואין אינדקציה מעבר לכוח שהמנוע נותן, קשה להעריך בדיוק אבל אחרי כ-10 דקות מתחילת הנסיעה נראה שהמנגנון נסגר.

לגבי השהייה לפני כיבוי המנוע מדובר בשטויות, זה היה נכון בעבר, אבל לא במנועי טורבו מודרניים ולא ב-TSI בכל אופן, לא כל עוד משתמשים בשמנים יעודיים.

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם
אצלי ברכב יש מנגנון המונע שימוש בכל כוח המנוע לפני שהגיע לטמפרטורת עבודה.

 

על איזה רכב מדובר?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

ביררתי את הנושא עם סקודה בצ'כיה.

לגבי ההשהייה, סקודה ממליצים לחכות בערך דקה לפני כיבוי מנוע אחרי נסיעה מאומצת, למשל נסיעה בסל"ד גבוה - 4500 (אפשרי רק במצב ספורט או בגיר ידני), נסיעה הררית או נסיעה עם מטען רב (למשל 4 נוסעים מבוגרים + מטען).

הם גם אומרים שאם בסוף נסיעה נוסעים "רגוע" למשך קילומטר או שניים אפשר לוותר על ההשהייה.

פורסם

לידע כללי: מנועי הTDI 1.6 החדשים משודכים לDSG7.

מנועי הTDI 1.9 הותיקים יותר משודכים לגיר DSG6. אותו הדבר לגבי ה2.0 TDI/ TSI.

 

לmaxizem,

 

אחי חושב על רכב מבית VAG. הכיוון הוא 1.8TSI או 2.0TSI. האם יש לך מידע לגביהם בנוגע לאמינותם? מתוכנן להיות בשימוש 150-180 אלף ק"מ (6-8 שנים). כמובן בשילוב עם גיר ידני בלבד.

 

ועוד שאלה- איך מנועי ה1.6 TDI החדשים באמינותם? יחסית ל1.9 TDI? בלי להתייחס לסוג הגיר שאליו הוא משודך.

 

וכמובן אשמח למידע על מחלות במנועי 1.8TSI / 2.0TSI / 1.6TDI. וכן האם יש רכבים שכדאי להתרחק מהם (תקלות חשמליות וכדו' שלא קשורות למנוע- גיר) מבין הרכבים הבאים: אוקטביה/ לאון/ גולף/ ג'טה.

 

תודה.

עוד לא נולדה המלחמה שגבר יכול לנצח בה אישה, ולא לשלם מחיר יקר יותר בטווח הארוך.

 

פורסם
על איזה רכב מדובר?

 

MX-5 NB

 

 

In 2001, Mazda introduced the still 1.8 L (1,839 cc) BP-Z3 (also called BP-VE) variant of the BP engine. It features S-VTvariable valve timing on the intake side, no more VICS, but there is Variable Tumble Control System (VTCS) in the BP-Z3. A similar looking but effectively very different set of valves that restrict the intake on cold start for emissions purposes, rather than the torque enhancing set of partial butterflies that increase velocity that are used in VICS. This was found in the 2001+ Miata

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_B_engine#BP-Z3

1995 Mitsubishi Colt

2004 Mazda MX-5

2012 Toyota GT86

פורסם

מה ההגדרה של טמפרטורת עבודה מבחינת המגבלה. מים או שמן?

(ברור ששמן הוא הרלוונטי...)

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

אחי חושב על רכב מבית VAG. הכיוון הוא 1.8TSI או 2.0TSI. האם יש לך מידע לגביהם בנוגע לאמינותם? מתוכנן להיות בשימוש 150-180 אלף ק"מ (6-8 שנים). כמובן בשילוב עם גיר ידני בלבד.

 

תודה.

להורים שלי יש AUDI A6 2.0T והמנוע ידוע בחיבתו לשמן. מעבר לזה, אין תקלות מיוחדות.

פורסם
מנוע ה 160 כ"ס לעומת זאת בעייתי

 

לצורך הדיוק, אתה מדבר על מנועי 1.4 עם מגדש כפול.

יש גם TSI בנפח 1.8 עם שבלול קטן. איתם אין בעיה.

סחבק מחזיק באחת כזו וסוגר 3 שנים עוד חודש וחצי. נכון להיום רק טיפולים שוטפים. החריג היה החלפת אטם שנקרע.

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם
האם האחריות לגיר ה DSG היא ל 5 שנים?

וליתר החלקים, כגון המנוע, היא שנתיים בלבד?

 

אמרו לי בסוכנות ובצ'מפיון שיש שנה נוספת של "רצון טוב" אם מבצעים את הטיפולים בזמן,

אבל הבנתי שהדבר נתון לשיקול דעתם, צ'מפיון לא לוקחים על עצמם שום התחייבות חוזית לקחת על עצמם את עלות התיקון בשנה השלישית. להבנתי גם אין אפשרות לרכוש אחריות מורחבת.

האם יש אופציה כלשהי לקבל אחריות מורחבת מהסוכנות, או שאין סיכוי כזה?

 

כיצד ניתן לבדוק מהן עלויות התיקון לרכיבים של איביזה עם 1.2 + DSG?

קראתי באחד הפוסטים כאן שעלות החלפת כל הגיר היא כ 40,000 ש"ח.

 

אני אשאל שוב - האם קיים סיכוי, שקצת אחרי תום השנתיים של האחריות,

תהיה ברכב תקלה שעלות התיקון שלה תהיה סכום אסטרונומי של עשרות אלפי שקלים?


×
×
  • תוכן חדש...