Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה/טויוטה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3448 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כאמור:

קורולה 2014-15

הונדה סיוויק קומפורט 1.8 מאותו השנתון.

אחד מול אחד נניח שניהם אותו הק"מ, יד 1 פרטית (עד 30 אלף ק"מ לצורך העניין).

יתרונות וחסרונות קורולה 1.6 או הונדה 1.8. ?

אודה עבור כל תגובה עניינית.

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם

נסעתי על קורולה 2014 וסיוויק 2013 הרבה.

אינני יודע אם היה שינוי בהונדה 2014 לעומת 2013.

הונדה מעט חסכונית יותר אבל בכך מסתכמים יתרונותיה בעיני כמשתמש.

פורסם

"נאמן-סובארו" - דעתו של צבי גולדן חשובה, אבל כדאי שתעשה נסיעת מבחן בשתיהן כדי להחליט מה יותר מתאים לך. על הנייר ההבדלים די קטנים, בפועל מדובר במכוניות די שונות.

 

הטויוטה - נוחה ומאובזרת יותר, החסרון שלה בעיקר הוא הגיר הרציף שלה.

ההונדה - נמוכה יותר, פחות נוחה - בלי מולטימדה או דיבורית בלוטות' בלי כרית אוויר לברכיים אך עם גיר פלטנרי רגיל.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

zvit - סיכמת יפה את ההבדלים . מכאן ואילך פות"ש יחליט

 

לי הגיר הרציף מעולם לא הפריע וכל מי ששאלתי אותו משפחה או חברים לא מבין כלל מה השאלה .

 

ההבדל בין רציף לפלנטרי הוא כנראה ל"משתמשים מתקדמים" , חברי פורום וכו'

פורסם

צבי הזהוב,

ניסית להאיץ האצת ביניים ״בריאה״ במכונית עם גיר רציף? זה ממש לא תרגיל למתקדמים.

 

חוץ מהגיר, הטיוטה מכונית מודרנית ומוצלחת יותר מהסיוויק.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

בגזרת הסיוויק, דווקא ב 5 דלתות המיוצרת בבריטניה היא האחות המוצלחת יותר.

נעימה ונוחה, אך יחסית צפופה מאחורה. איכות חומרים והרכבה ברמה גבוהה יחסית

לדעתי היא בכל מקרה עדיפה על הסיוויק 4 דלתות המיושנת.

Cupra Leon VZ 2025

×
×
  • תוכן חדש...