ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 4 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום חברים מעדכן אותכם במשהו שניתקלתי בו בפעם הראשונה אתמול ולדעתי כדי שכולם ידעו... אתמול בזמן שניסינו לעשות העברת בעלות על הרכב שלי. הפעולה נחסמה במסוף של הדואר בטענה שיש משהו שלא מאפשר את ביצוע העבררת הבעלות. מבירור מיידי מול משרד הרישוי טלפונית. התברר שעקב 'ריאת ריקול שיש לרכב שלי ועדיין לא טופלה העברות הבעלות לא אפשרית. כלומר קודם יש לסיים את הריקול במוסך ואז אחרי מספר ימים זה משתחרר. אז זה דבר אחד לידיעה. פשוט לפני שאתם ניגשים לעשות העברת בעלות תרימו טלפון למשרד הרישוי לבדוק עם יש משהו... כמובן שהעניין כבר בטיפול. מעבר לכך. האם ציש9הו יודע אם אפשר לבטל באיזשהו אופן קריאת ריקול. ולהפעיל אותה שוב אחרי העברת בעלות? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת Jack457, -
רכב עד 30k
מאת areladiv-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 689 צפיות
היי חברים, מחפש רכב שנתון 2008 ומעלה, עד 100 אלף ק"מ, אוטומט בלבד, נפח מנוע 1300 ומעלה, לא צרפתיות, עד 30,000₪ על מה הייתם ממליצים מבחינת אמינות, מקום, וחיסכון??
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
יונדאי i30 יד 04 עבר במשפחה שנת 2008 עברה 88 km בלבד מצבר חדש באחריות 4 צמיגים חדשים ריפודים עור (אפשר להוריד ) השחרה בחלונות שמור מאוד מחיר 26k טסט לשנה מתחייב בבדיקה. מה אתם אומרים על יונדאי i30 בכלל ועל ההצעה הזו בפרט?
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 702 צפיות
שלום לכולם מחפש רכב לנסוע לעבודה וחזרה. רכב שני, יסע עד 15K בשנה לרוב בפקקים לא איכפת לי משום דבר חוץ מחסכון ואמינות (לא מעניין אותי נוחות, צבע, חברה כו). הרכב צריך להיות אוטומטי ובשנתון של 2010 ומעלה חפרתי קצת ביד2 וראיתי די הרבה דגמים שתואמים לפחות את המחיר אבל אני באמת לא מבין כלום כדי לדעת איזה מהם מומלץ יותר ואיזה פחות i10 i20 רנו קליאו אופל קורסה דייהטסו סיריון סוזוקי אלטו סיאט מי פיג'ו 107 פיאט פונטו פורד פיאסטה תוכלו לעזור ולדרג אותן לפי כדאיות? בבקשה תעזרו לאיש ללא מושג תודה מראש מקס
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 706 צפיות
חברים שלום אני בהיתלבטות קשה שתי הרכבים מנוע tsi 1.2 גיר רגיל הסיאט מאובזרת ומנפקת יותר 4 כריות הסקודה איבזור מינימלי 6 כריות אויר ההבדל 8000₪ כמובן הסקודה היקרה יותר היתה לי פביה ספורט מנוע 1.4. שנת 2011 הייתי מרוצה מאוד עד יום שישי לפני שבועיים איבדתי שליטה על האוטו לצערי הדרדרתי לתעלה בצידי הכביש להמלצתכם אודה שלומי Sent from my LG-H850 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אצלי בעבודה עניין הליסינג עובד קצת שונה. התשלום עבור הרכב מתבצע ביחס ישיר לעלות הרכב ובנוסף אני משלם חלק ממרכיב הדלק. אני צריך רכב שיוכל לאכלס 5 נפשות, כלומר, שלושה במושב האחורי. כעת אני עם סקודה ראפיד 1.2 ידנית ומאוד מרוצה. הדבר היחיד שקצת מפריע זה רוחב המושב האחורי. הייתי לוקח שוב סקודה ראפיד, אך הם הורידו כ"ס של מנוע ה- 1.2 שלה ל90 כ"ס ואני חושש שזה חלש מדי. מה אני מחפש ברכב: 1. בטיחותי - כאן לוגאן סטיישן ירדה מהפרק. 2. זול לקניה 110-120 אש"ח 3. חסכוני 4. כמה שיותר מרווח בספסל האחורי. 5. תא מטען גדול - סטיישן או 5 דלתות כמו הראפיד לא אכפת לי מ: 1. אמינות 2. סחירות 3. אבזור 4. נוחות כרגע האופציה שנראית לי היא סיאט טול…
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
האם מומלץ לקנות את הרכב? מה שלא ברור זה שבדוח מצוין משמעות נמוכה בחלק של המעיכות בגג,אבל בחלק השני מעיכות מעוך=נזק לפגושים לא מצוין משמעות נמוכה? בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
בהנחה שהיא מתאימה +/- לצרכים משפחתיים, האם זה רכב עם בעיות אמינות/טיפולים כשהוא מתקרב לגיל 10 בנסועה סטנדרטית? ומה באשר לצריכת הדלק ביחס לסגמנט? תודה!
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- 32 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום לכם חברים. אחרי הרבה זמן שלא הייתי כאן הגיע הזמן לעשות קאמבק, כרגע אני עומד לפני שדרוג של הבלנו האהובה שלי שמשרתת אותי בנאמנה כבר שנתיים ללא תקלות מיוחדות. והגיע הזמן ללחוץ על דוושות יותר חדשות. הנסועה שלי היא סביב 35 קמ ליום בעיקר עירוני ובין עירוני בפקקים. (מרכז) ובסופשים כ300-400 קמ בין עירוני. אני צריך מקום ל2 ילדים ו2 מבוגרים. הדרישות שלי. תקציב 20-25k ידנית בלבד. חסכונית אמינות גבוהה יחסית. מטפל ע"י חברי הכנופיה היקרים. לא מחפש ביצעוים רק שיהיה אפשר לצאת לעקיפות בכבוד ולא לעקב את כולכם ברמזור... תודה חברים אלקנה.
הודעה אחרונה מאת elkanamol, -
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 809 צפיות
היי חברים, בעקבות מעבר לצפון אני צריכה לרכוש רכב ראשון. ראיתי כמה רכבים. יש 2 שמעניינים אותי ואשמח לעצתכם: 1. 206 שנת 2003 אוטומט מנוע 1600 יד שלישית קילומטראז נמוך בצורה מחשידה - 110 אלף הבחור טוען שלא עברה תאונות בכלל. טסט ארוך. צמיגים חדשים. הוחלף למנוע חדש לפני חודש מחיר טוב 2. 206 שנת 2005 אוטומט מנוע 1400 יד שניה קילומטראז 130 אלף בבעלות בחורה שאבא שלה מנהל מוסך. טסט ארוך. צמיגים חדשים. חיזוק גיר, הצתה וטיפולים כללים מחיר 2000 שקל יותר מהראשונה על מה הייתם הולכים? השימוש בעיקר לנסיעות לעבודה. מישוב לעיר כחצי שעה נסיעה. שניהם נשמעים לי אמינים והרכב נראה תקין ועבר טסט…
הודעה אחרונה מאת A900, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני בן 18 ויש לי נסיעות קבועות לעבודה, לצבא וכל מיני סידורים, יש לי כרגע פג'ו 206+ ידנית ואני מעוניין להשתדרג לרכב קצת יותר מספק . אני מחפש רכב עם תקציב לא בשמיים, תמורה טובה למחיר ושיהיה ספורטיבי, זריז מראה צעיר . שמתי עין על הSEAT IBIZA FR וראיתי שיש המון דגמים, חשבתי על דגם ה-3 דלתות וראיתי שגם שם יש 2 סוגים את המנוע 1000 עם 110 כ"ס ואת המנוע 1.2 עם 105 כ"ס, עכשיו אני מעוניין לדעת את ההבדל ביניהם, איזה איביזה יותר חזקה ושווה את המחיר ? ואם יש לכם הצעות יותר מעניינות בתקציב שלהם (יד 2), או בכללי לדעת אם אני בכיוון הנכון או שהבחירה הזאת היא טעות .. תודה
הודעה אחרונה מאת Turbulence, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 48 תגובות
- 26.8 אלף צפיות
אני מעוניין לקנות רכב שיש עליו שעבוד לבנק של 80K ש"ח. בעל הרכב מעוניין שנבצע בדיקה, במידה ויש הסכמה ניגש לבנק שלו, אני אסגור עבורו את ההלוואה, אקבל אישור מהפקיד שהשעבוד הוסר ואז ניגש לדואר לבצע את העברת הבעלות והמשך התשלום. אותי אישית תהליך כזה מטריד. בנוסף הבנתי שלוקח 24 שעות להסרת שעבוד להתעדכן במחשבי משרד התחבורה והדואר. יש למישהו המלצה על תהליך בטוח והוגן לשני הצדדים? מה בדרך כלל קורה במצב כזה?
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
היי חברים, מחפש לקנות רכב,אמין לא משפחתי, צריכת דלק נמוכה יחסית(מודע לאופן הנהיגה שלי שהוא לא חסכוני בעליל) בעיקרון הרכב צריך להיות מעל שנת 2011 כמה שיותר יותר טוב מה שקריטי עבורי זה שהרכב נוסע 4 פעמים בשבוע ירושלים- נתניה משמע- נוסע המון! אוטומט! התקציב שלי הוא גג 60K בתקווה להשיג משהו זול יותר. כמה קטנות ממני : לא מבין גדול אבל יודע שכדאי לי מנוע Tsi 1.4 אני די סגור על גולף 2011 Tsi 1.4 trendline יצא לי למצוא כמה מציאות אך עם מנוע dsg שהחלטתי לא לצאת להרפתקאות. תודה!
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, יבואן שנתקע עם רכב חדש 2016 רשם אותו בלית ברירה על שם עצמו (כלומר פרטי, לא חברה). 0 ק"מ. כלומר הרוכש יהיה 01 ברישיון, מפרטי. מציע אותו בהנחה של כ-5%. האם ההנחה נראית ראויה או שצריכה להיות הנחה משמעותית יותר? המודל די פופולרי, בד"כ לא ניתנות הנחות על המחירון. תודה!
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
פיג'ו 308sw 1 2 3
מאת jojomd-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 5.2 אלף צפיות
ערב טוב חברים יקרים! עקב הרחבת המשפחה אנו עומדים בפני רכישת רכב 7 מקומות,אך לצערי עקב בעיות כספיות אנו נאלצים לרדת בתקציב. מהחיפוש שעלה הרכב שיוכל להיכנס לתקציב (עד 33k) היא הפיג'ו 308sw שנת 09/10 בגירסת הסטיישן בעלת 7 מושבים. האם עלי לחשוש מבעיות/שמועות העבר באמינות פג'ו או שמא זה נחלת העבר ובדגמים מהשנים האלה האמינות יותר יציבה? אני שואל ע"ס מה ששמעתי שב 308sw מדובר במנוע bmw להבדיל מקודמתה ה 307sw שאנשים אכלו איתה מרורים. וכן האם ידוע צריכת הדלק בדגם זה? תודה רבה למסייעים והמכוונים.
הודעה אחרונה מאת לירוי1, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
והאם ניתן בכלל להזמין לארץ? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת ArikC, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, קיבלתי מאלבר הצעות לקנייה של קיה פורטה 1. 107K קילומטר עם פגיעה שולית בשלדה מצ"ב טופס הבדיקה אשמח לעזרה האם קריטי? הבדיקה נעשתה בפברואר שנה שעברה, נראה לי המון זמן.. (אני מתכוון לקחת אותה לבדיקה עצמאית בכל מקרה) 2. 131K עם בדיקה יותר נקייה ההפרש לטובת האפשרות הראשונה היא של כ 4000 ש"ח האם כדאי לקחת את הסיכון על האופציה הראשונה?
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 802 צפיות
שלום לכולם, רציתי לשאול מה דעתכם על רנו קליאו III 1.6 אוט 2013. צריכת הדלק, אמינות, בטיחות, עלויות החזקה, ביצועים. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bloper, -
-
תקציב של 8000 ש"ח 1 2
מאת mtc1-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
חג שמח לכולם. אחרי התאונה הבוקר ששלחה את הקליאו 1997 1.4 ידנית לעולם שכולו טוב. אני מחפש רכב שיחליף את מקומה של הקליאו. ידועות לי הסטיגמות על האירופאיות בענייני אמינות, שכן אני מודה שגם אני הובלתי אחריהן, אך לאחר שקיבלתי את הרנו הזו מאחי, הוכח לי אחרת. הרנו הייתה מאוד שמורה, מהנה לנהיגה, נוחה חסכונית מאוד (מעל ל500 ק"מ במיכל של בערך 35 ליטר). גילוי נאות: הרנו נראית לי חסכונית מאוד כי הרכב העיקרי שלי הוא אימפרזה 2.0 AWD עם צריכה של 1 ל-9 בממוצע. הדרישות שלי: חסכונית בדלק חסכונית בטיפולים אמינה תיבת הילוכים - לא כל כך קריטי אך יש יתרון לתיבה ידנית ברכב ישן. ידוע לי שאי אפשר לדרוש יותר מדי. ואצטרך לחפש זמן מה אקזמפלר שמור ככל הניתן. האוטו יש…
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
בדיקת רנו
מאת elihershko-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, אני רוצה לבדוק רנו שאני מתעניין בה והיות ומדובר ברכב זול (פחות מ10k) ומשום שאני לא מאמין בבדיקת מכון - אני רוצה לבדוק במוסך. יש המלצה למוסך כזה בכ''ס/ רעננה?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 637 צפיות
שלום שלום הרכב הוא פוקוס 2009 שעשה 190 אלף יד שניה פרטית אחרי ראשונה של ליסינג הרכב סוחב מצוין בנסיעה מה אתם אומרים על תוצאות הבדיקה ? אפשר להתעלם ולקנות כלומר זה אופייני לרכב שהיה 7 שנים בכביש כמה עולה בערך לתקן ? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
סיריון או פיקנטו 1 2
מאת JustLook-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 4.6 אלף צפיות
היי, אני מחפש לקנות רכב בתקציב של עד 30K (במידה ויש הצעה משתלמת אז ניתן 35K) חשוב שיהיה רכב כמה שיותר חסכוני ונוח לנסיעה. בעיקרון הנסיעות ברכב הם ללימודים ובחזרה - דרך כביש מהיר (רוב הנסיעה). שנתון 2010 ומעלה. חשבתי על 2 דגמים: 1. סיריון 2010 1.3 ל' אוטו' (מחיר באזור ה- 25K) 2. קיה פיקנטו 2011 1.25 ל' אוטו' (לחפש באחת מחברות המימון - קלאוטו, אלבר, שלמה סיקס וכו'..) מה דעתכם יותר מומלץ לצרכים שלי מהדגמים האלה ? יש דגם אחר מומלץ לצרכיי ? תודה, חג שמח, שבת שלום ושנה טובה
הודעה אחרונה מאת harleydan, -
-
פורד פוקוס
מאת alondon-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 991 צפיות
חברים שלום לכולם אני שואל את השאלה פה בשביל דוד שלי כיום יש ברשותי פורד פוקוס 2008 ודוד שלי רוצה לרכוש גם את אותו הסוג ההתלבטות היא רק בין השנת יצור של הרכב ( 2008,2009,2010 ) עם אני זוכר טוב היה איזה בעיה עם הגיר בשנים מסיימות יכול להיות דבר כזה ? ובכלל אשמח לדעת מה אתם אומרים על הרכב ?
הודעה אחרונה מאת alondon, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני במהלך חיפוש רכב סופר מיני 2013-2014. לאחרונה נתקלטי ברכב שפשוט לא בוצא בו טיפול ראשון (15000 \ שנה) פשוט מכיוון שהבעלים חשבה שה"טיפול מיותר כי האוטו חדש" (קילומטרז' מאוד נמוך). ברכב בוצע טיפול בשנתיים ובשלוש. רציתי לדעת האם יכולות להיות השלכות לכך?
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
- 2 תגובות
- 837 צפיות
כולם שנת 2010 בערך, אוטומט. מה הכי אמין וחסכוני לפי סדר?? או אולי אתם ממליצים בכלל על משהו אחר?!
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
היי, לאחר שכנועים רבים מצד חבריי, החלטתי סופית לקנות רכב ראשון ב10K ולא לחסוך לרכב ב30K (בעיקר מהסיבה שאני נהג חדש ולעשות בו את כל הטעויות) אני רוצה ללכת על ידני, הבנתי שגטס הוא הכי טוב בתקציב? איזה שנה לקחת? ק"מ מקסימלי? מה לבדוק לפני שאני קונה אותו? אם אפשר להרחיב, אני אשמח מאוד!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 998 צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 832 צפיות
מחפשים רכב למשפחה צעירה לטווח ארוך. לא מיני או רכב קטן. חשיבות גבוהה לסחירות ואמינות. עיצוב ו"פוזה" לא מעניינים. רצוי עד 70 K אבל מחיר גמיש. עד 4 שנים על הכביש (2013-2015) תודות
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- 3 תגובות
- 762 צפיות
אשמח לקבל מידע מהחברים פה על סוזוקי סוויפט 2013, גיר ידני. מבחינת: אמינות צריכת דלק אמיתית נוחות עלות חלקי חילוף נפח באגז' (יודע שהוא קטן, אבל בכל זאת..). עד כמה הרכב זריז וכן כל מידע אחר שיעזור להחליט על אם זו הבחירה הנכונה או לא. בכל מקרה זה רכב שני בבית שיהיה אצל האישה.
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
הצעה משתלמת?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
מי מחובר 53 משתמשים רשומים, 12 אנונימיים, 621 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- GTאי
- Mr.Hybrid
- fatboy1340
- aviaviavi
- ELI001
- דובצע
- Igalz
- chilcom
- urich
- ronrobin
- Speedool
- דניאל1983
- IsraCar
- אביעד9
- PASHUT
- Avia
- מחכה
- poune
- Dan___
- amosbmw
- natco
- דאבל קלאצ
- MRobot
- Mech Morphix
- daniel.asu
- TomerP
- Pavlik
- יבגניפ
- Itzik-b
- garicho
- gpm11
- matanff
- GKME
- hans
- אריה שאג
- פאר האורה
- ypz
- yaba
- mottis
- meny5
- unreliablebazooka
- yd b-4
- fishmanl
- M H
- Step
- makatuvkan
- yohai71
- yahaga
- bigfoot7375nadav
- eladns
- adir10
- שלמה 30
- gpro
