Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

גם אני עברתי את הכביש פעם אחת בריצה בעיניים עצומות.

שואל שוב. הגעתם לסניף הדואר להעביר בעלות, ולא ניתן כי הרכב מעוקל, או כי לא עבר ריקול כלשהו. מה הלאה?

פורסם (נערך)

החוכמה היא לא להגיע למצב שאתה מתאר.

 

א. תמיד תנסה להשיג כמה שיותר מידע והתרשמות על המוכר. אם משהו לא נראה לך תוותר.

ב. תברר טוב טוב לפני כן למה הרכב מעוקל וע"י מי. אם הרכב מעוקל ע"י הבנק בלבד זה נשמע סביר והגיוני. גם מרגיש בטוח יותר לשבת בסניף בנק מול פקיד/פקידת בנק יחד עם הבעלים, לקבל מהם רושם על הבעלים, לקבל מהם הסבר, ולקבל מהם אישור להסרת הבעלות במקום לאחר העברת הכסף. אם הרכב מעוקל ע"י כמה גופים או ע"י איזה גוף מימון שקר כלשהו הייתי מוותר.

ג. תעשה הסכם זכרון דברים טוב.

ד. לא מתאים לך כל העסק של רכבים מעוקלים תקנה רכב חדש עם מימון שגם הוא יעוקל.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לא מעוקל - משועבד לבנק/ גוף ממוני אחר.

מעוקל זה כאשר בעל הרכב לא עומד בתשלומים והבנק רוצה לקחת ממנו את הרכב.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
לא מעוקל - משועבד לבנק/ גוף ממוני אחר.

מעוקל זה כאשר בעל הרכב לא עומד בתשלומים והבנק רוצה לקחת ממנו את הרכב.

ואם יש לו חובות למס הכנסה והם עיקלו לו את כל הנכסים? או לביטוח לאומי? או לסלקום?

מי שהעלה כאן שאלות, לא עשה את זה כי הוא נודניק אלא כי הוא צודק.

תנו לכל חייב להסתדר עם הבנק שלו.

אם הבנק שלו לא סומך עליו להסיר את השיעבוד ולמכור את הרכב, אז למה אתם מוכנים?

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

יש כבר הלוואה כנגד הרכב.

אתה רוצה שהבנק יעמיד עוד הלוואה לפרוע את ההלוואה הקיימת? איך זה משרת את המטרה של הסרת השיעבוד?

בשורה התחתונה, הבנק מכיר את הלקוח, ויודע אם הוא יכול לתת בו אמון לכמה שעות או לא.

במעמד הסרת השיעבוד הבנק גם יכול להסביר שהוא לא מסיר את המשכון עד לפרעון ההלוואה. זה יגרום לקונה לוודא שהכסף מגיע בדיוק לבנק הנכון.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

דיסקו,

לא הבעתי את דעתי, האם אפשר לסמוך על המוכר או לא, אלא רק רציתי להדגיש מה ההבדל בין שני המושגים. כי המגיב לפניי קרא לכל דבר עיקול.

גם אני לא הייתי משלם לבנק כדי לסגור למוכר את החובות ולשחרר את הרכב שלו משיעבוד - זה עניין של המוכר מול הבנק שלו.

גם לרכב שבבעלותי יש שיעבוד מהגוף המממן, וכשיבוא היום למכור את הרכב, לא יעלה בדעתי לסגור עיסקה לפני שאני דואג לסגור את החובות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

האם ייתכן שיעבוד משני ברשם המשכונות ? (אני מקווה שלא) . לאמור שני גופים משעבדים כל אחד חלק כלשהו מהרכב. לאומי את המנוע ופועלים את הגיר .(יעני 50:50)

בכל מקרה שמעתי שהשנה 90% מהרכבים שנקנו - נקנו במימון בנקאי. תחי בועת האשראי ! . אני מקווה שזו שמועת סרק.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

אני לא מכיר את הנהלים המשפטיים, אבל הלנדקרוזר 2003 שיש לי, כשקניתי אותו היה ממושכן גם ללאומי וגם לפועלים.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

בהחלט ייתכן מצב בו הוטל עיקול על רכב שגם משועבד בעסקה מימונית.

 

מאוד לא מומלץ לרוכש הרכב לשלם ישירות לבנק ולהסיר את השעבוד, הרוכש עלול להיתקל בקשיים להעביר בעלות.

אם המוכר לא מסוגל להסיר בעצמו את השעבוד והרוכש מעוניין בכל זאת בעסקה, מציע בחום לגשת לדואר לפני הסרת השעבוד בבנק על מנת לברר אם יש מגבלות נוספות מלבד שעבוד לבנק המממן.

פורסם

^

צודק.

עיקולים נרשמים במשרד הרישוי, כדאי לוודא ישירות גם שם. הכוונה היא לבדוק שעבודים ועיקולים ולוודא לפני תשלום לבנק שזהו השעבוד היחידי.

 

עם זאת, הדואר מחובר גם למידע בדבר עיקולים, שכן, לא ניתן לבצע העברה עם עיקול. מעניין מה המידע המתקבל בניסיון להעביר בעלות עם עיקול. (האם מופיעה בבירור הסיבה)

פורסם (נערך)

אני לא מבין מה הבעיה. המוכר אמור לדעת שרכבו מעוקל. במקרה כזה הוא פועל על מנת להסיר את העיקול, שכן לא יוכל למכור בלי לעשות זאת. הסרת שעבוד מתבצעת בבנק עם הסרת ההלוואה. או במקרים שהבנק בוטח בלקוח, ויש מקרה למשל שהרוכש את הרכב גם צריך לקבל מימון והחברה המממנת לא מוכנה לתת מימון ללא הסרת שעבוד (כמו שקרה אצלי), הבנק יכול להסיר את השעבוד לתקופה קצובה ע"מ שהעסקה תצא לפועל.

לבדוק אם הרכב מעוקל - אפשר בקלות דרך משרד הרישוי. לפני בכלל שהגעת לחתום על זיכרון דברים וכו'.

אצלי היה מקרה משעשע, שרשות מיסוי מקרקעין עשו טעות וחייבו אותי ב-30414 ש"ח. אבל במקום לחייב - עיקלו את הרכב. בזמן תקופת מכירת הרכב. התקשרתי לשם, הם עלו על הטעות ב-2 דק', והסירו את העיקול תוך כדי שליחת מכתב בפקס שהם מסירים את העיקול (התהליך לוקח עד 48 שעות במשרד הרישוי).

 

בקיצור - התהליך הוא חופשי מבעיות, חופשי מתקלות וזה ממש לא כצעקתה. הכול עניין של כמה תהליכים בסיסיים בבנק / רשות כל שהיא. הפכו את זה פה בפורום למשהו גרנדיוזי. היום כל בן-אדם שני שרוכש רכב רוכש באמצעות מימון, משמע רוב הרכבים החדשים על הכביש משועבדים לבנק / גוף מממן. זה משהו סטנדרטי, פשוט ושוב, לא כצעקתה. אנשים נלחצים מזה כאילו יש ללכת לאפיפיור לקבל את ברכתו על העסקה.

עריכה אחרונה על ידי Smiro

×
×
  • תוכן חדש...