Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3460 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איך בדיוק זה מסוכן? כשאתה רוכש בית, האם תרכוש רק בית שאין עליו משכנתה? תהליך רגיל ביותר. לא שונה באופן מהותי מתהליך רכישת רכב ללא שעבוד, מלבד הליך הסרת השעבוד, שכאמור אורכת כ-5 דק' בבנק.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שעבוד זו לא הבעיה, כפי שכתבת יש לבדוק עיקולים לפני העסקה.

ברגע שאתה יודע שיש שעבוד אחד כלפי הגוף המממן, כבר אין ממש בעיה.

פורסם
איך בדיוק זה מסוכן? כשאתה רוכש בית, האם תרכוש רק בית שאין עליו משכנתה? תהליך רגיל ביותר. לא שונה באופן מהותי מתהליך רכישת רכב ללא שעבוד, מלבד הליך הסרת השעבוד, שכאמור אורכת כ-5 דק' בבנק.

כשאני רוכש בית, אני לא משלם שקל למוכר או לכיסוי חובותיו לפני שיש לי הערת אזהרה על הנכס.

פורסם

אתה רוצה להגיד לי שהמוכר מסכים ללכת איתך לטאבו ולרשום הערת אזהרה על הנכס על שמך, ללא שקיבל ממך שקל? נשמע לי קצת הזוי.

 

בכל אופן, במקרה של שעבוד הרכב יש זיכרון דברים שאמור לכלול סעיף שעל הרכב אין חובות ואין שום עיקול.

פורסם

המוכר לא צריך ללכת איתי לשום מקום. הכסף נמסר לעורך הדין שלי, עורך הדין שלי רושם הערת אזהרה בטאבו.

לאחר שנרשמה הערת האזהרה בטאבו, מקבל המוכר את התשלום הראשוני. תשלום לבנק אך ורק כנגד מכתב כוונות/סילוק וחתימה של המוכר על התחייבות לרישום משכנתא מראש.

זכרון הדברים לא כל כך עוזר לך בהנחה שמוכר הרכב מעוקל או סתם נוכל. לך תגבה בפועל.

פורסם (נערך)

ואם העו"ד ואתה נוכלים? למה שאותו מוכר יאמין לך?

 

אין לזה סוף. עסקה "מושלמת" תקבל רק בסוכנות במקרה של רכב. במקרה של קבלנים לא תקבל בשום מקום.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

שילמו לעו"ד שלך כסף הכניסו אותו למזימה. עכשיו יסחטו אותך בשביל להוריד את האזהרה.

אין לזה סוף, ותמיד אפשר לעשות להטוטים ולרמות.

 

כמו בכל עסקה צריך להיזהר, ואם עסקה לא נראית לך פשוט לא לעשות כלום. מסכים גם שצריך להקל על הרוכש הפרטי, ולאפשר לו להתחבר למאגר מידע מהמחשב בבית ולבדוק עבור רכב מסוים את כל הנושא של עיקולים/שעבודים. זה בהחלט יגרום להליך הזה להיות יותר בטוח ושקוף.

עדיין אם תחליט לא לקנות רכב משועבד וללכת על רכב לא משועבד, הסבירות שתיפול על סתם מוכר רמאי שמוכר לך רכב גרוע היא לא רחוקה אם בכלל מהסבירות שתיפול על מוכר רמאי עם רכב משועבד בשוק של היום.

זו דעתי.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

לפני כמה ימים הייתי על סף קנייה של פיאט 500S, כבר סוכם מחיר והכל.

ברגע האחרון המוכר אמר לי שהרכב משועבד ואני קודם צריך לתת לו את הכסף ואז רק לאחר מספר ימים הוא יעשה לי העברת בעלות.

לאחר דין ודברים שלא נמצאה אפשרות לסילוק השעבוד לפני שאני נותן לו את הכסף - העסקה נפלה.

 

לי אישית לא נראה הגיוני לתת כסף ורק לאחר מכן ללכת לעשות העברת בעלות.

כקונה - אני מוציא צ'ק בנקאי - מראה אותו למוכר שיסתכל מקרוב שכל הפרטים נכונים. הולכים לדואר ועושים העברת בעלות ואז אני מעביר לו את הצ'ק. הרבה פחות סביר שאני אברח עם הכסף כאשר שנינו בסניף דואר והצ'ק עלי מאשר שפתאום יהיו בעיות בהעברת בעלות והשד יודע מה.

פורסם

למה לאחר כמה ימים? התהליך אמור לקרות באופן מיידי. לכל היותר עם המתנה בדואר ובבנק - שעה- שעתיים. ממש לא כמה ימים. מעבירים בעלות ומפקידים צ'ק סימולטנית.

 

nemesis - תשמע אני לא יודע על מי נפלת שהסכים לעשות דבר כזה. אבל אם היית רוכש ממני נכס, הייתי צוחק עליך ומברך אותך לשלום ביציאה ממנו. כל עוד יש לך עו"ד שבדק את מצבו של הנכס מבחינה משפטית, אין שום סיבה להעביר הערת אזהרה עליך בטאבו, בטח ובטח אם אמרת שיש לעורך הדין של המוכר זכות להוריד אותה. בקיצור זה סתם טרטור שעולה זמן ואולי גם כסף לשני הצדדים. מגוחך. ביצעתי מספר עסקאות נדל"ן בחיי, על בתים יקרים, ובחיים לא נתקלתי בדבר כזה. ושוב, אם הייתי נתקל, next.

פורסם
למה לאחר כמה ימים? התהליך אמור לקרות באופן מיידי. לכל היותר עם המתנה בדואר ובבנק - שעה- שעתיים. ממש לא כמה ימים. מעבירים בעלות ומפקידים צ'ק סימולטנית.

 

nemesis - תשמע אני לא יודע על מי נפלת שהסכים לעשות דבר כזה. אבל אם היית רוכש ממני נכס, הייתי צוחק עליך ומברך אותך לשלום ביציאה ממנו. כל עוד יש לך עו"ד שבדק את מצבו של הנכס מבחינה משפטית, אין שום סיבה להעביר הערת אזהרה עליך בטאבו, בטח ובטח אם אמרת שיש לעורך הדין של המוכר זכות להוריד אותה. בקיצור זה סתם טרטור שעולה זמן ואולי גם כסף לשני הצדדים. מגוחך. ביצעתי מספר עסקאות נדל"ן בחיי, על בתים יקרים, ובחיים לא נתקלתי בדבר כזה. ושוב, אם הייתי נתקל, next.

 

 

Smiro

הצדדים מפקידים בידי עורכי הדין מסמכים לרישום/ביטול הערת אזהרה תמורת תשלום מקדמה שעובר לידי המוכרים רק לאחר רישום הערת האזהרה. עד אז נותר בנאמנות אצל עורכי הדין.

ככה זה עובד, אולי לא נכנסת לפרטים בעסקאות שביצעת, אבל זה נוהג קבוע בעסקאות אלה.

פורסם

לא בוצע שום רישום כזה, ללא סכום כסף קודם. ודאי. לא יודע מה נהוג או לא נהוג, כך אני נהגתי. ותאמין לי שאני לא נוכל והקונים קיבלו דירות מעולות במצב מעולה.

פורסם (נערך)

במועד חתימת הסכם, הקונה נותן צ'ק בנקאי על שם המוכר ( המקדמה ), להפקדת נאמנות אצל עו"ד של המוכר. עו"ד של המוכר מתחייב למסור את הצ'ק למוכר עצמו רק אחרי רישום הערת ההזהרה בטאבו לטובת הקונה.

זה מה שקורה ברוב מוחלט מהעסקעות. בכך הקונה מבוטח מהמקרה של מכירה כפולה והמוכר בטוח מקבל מקדמה עם רישום הערת ההזהרה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בדיוק. אני מעריך שסמירו לא בקיא בפרטים. קשה לי להאמין שיש עורך דין שמייצג רוכש שלא נוהג כך, או שאפילו יסכים לבקשת הקונה שלא לנהוג כך מבלי להערים קשיים.

פורסם

החוזה נחתם זמן ממש קצר לאחר חתימה על זיכרון דברים. הסכום הראשוני מועבר בעת חתימת ההסכם, ושם גם נקבעת טבלת התשלומים. אין צורך ברישום הערת אזהרה.


×
×
  • תוכן חדש...