Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3457 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהנחה שהיא מתאימה +/- לצרכים משפחתיים, האם זה רכב עם בעיות אמינות/טיפולים כשהוא מתקרב לגיל 10 בנסועה סטנדרטית? ומה באשר לצריכת הדלק ביחס לסגמנט?

תודה!

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

כל רכב, לא חשוב איזה, שגילו 5-4 שנים ומעלה - צפה לבעיות. לפעמים יותר ולפעמים פחות, אבל לא משנה אם מדובר בקוריאני או בגרמני, רכב מתיישן זה רכב מתיישן.

תמיד עדיף רכב כמה שיותר חדש.

פורסם
בהנחה שהיא מתאימה +/- לצרכים משפחתיים, האם זה רכב עם בעיות אמינות/טיפולים כשהוא מתקרב לגיל 10 בנסועה סטנדרטית? ומה באשר לצריכת הדלק ביחס לסגמנט?

תודה!

 

בבקשה, מישהו שיש לו או שמכיר מיד ראשונה?

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

שטות. זה גיר פלנטרי רגיל ולא DSG...

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

צודק פספסתי את" בת שמונה" .לא דובים ולא יער (לא tsi ולא dsg)

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם

2009 כבר היו מנועי TSI וחלק מהדגמים כבר היו עם DSG6 שידוע כאמין. לגבי המנוע סביר שאם היו מחלות ילדות הם כבר תוקנו מזמן.

 

מה שבטוח שלא מדובר ברכב זול לאחזקה, אך נראה לי שאם יטופל טוב, יפגין אמינות טובה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

היו הרבה מחלות ל tsi 2.0 (טיימינג , פיח, שסתומי טורבו ועוד) ולכן יש לא מעט סרטוני יוטיוב עם הרכב הזה .חלקן אי אפשר ממש לתקן לתמיד אלא להחליף כל פעם שמתבלה. בדיוק כמו מצמדים ב dsg7 : להשגיח ולהחליף כשצריך.

 

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם (נערך)

כמובן שטעיתי בלינק ליוטיוב. הנה הנכון

אחד מיני רבים ומהוידאו הזה יש עוד קישורים לבעיות אחרות.

למרות כל זאת הבנתי שהרכב מאד מתגמל רק צריך לפנק את המנוע בטיפולים מונעים.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
כמובן שטעיתי בלינק ליוטיוב. הנה הנכון

אחד מיני רבים ומהוידאו הזה יש עוד קישורים לבעיות אחרות.

למרות כל זאת הבנתי שהרכב מאד מתגמל רק צריך לפנק את המנוע בטיפולים מונעים.

 

וידאו מפחיד... הטוב זה שאלה בעיות ידועות, הרע זה שיישור קו יעלה תועפות בעיקר אם לא החליפו שרשרת טיימינג שנוטה לאבד מתח, והפיח בכל מקרה ימשיך להצטבר. במילים אחרות, אם המחיר מביא בחשבון יישור קו רציני אצל רון יש על מה לדבר, אם לא אז כמו שלביא אומר נעבור הלאה.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...