Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סוויפט 2013 ידנית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3462 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אשמח לקבל מידע מהחברים פה על סוזוקי סוויפט 2013, גיר ידני.

מבחינת:

אמינות

צריכת דלק אמיתית

נוחות

עלות חלקי חילוף

נפח באגז' (יודע שהוא קטן, אבל בכל זאת..).

עד כמה הרכב זריז

 

וכן כל מידע אחר שיעזור להחליט על אם זו הבחירה הנכונה או לא.

 

בכל מקרה זה רכב שני בבית שיהיה אצל האישה.

HU: clarion 786Amp1: jbl 1004 Amp2: sundown audio sae1000d comp': polk audio 5251 db SUB:polk audio sr 12dvc

פורסם
אשמח לקבל מידע מהחברים פה על סוזוקי סוויפט 2013, גיר ידני.

מבחינת:

אמינות - רכב אמין מאוד ומוצלח

צריכת דלק אמיתית - 1-14/15 משולב

נוחות - רכב נוח וזריז בעיר בבינעירוני עד מהירות של 110 נסיעה שקטה מעל זה רעש מנוע ורעשי רוח.

עלות חלקי חילוף - ממוצעת

נפח באגז' (יודע שהוא קטן, אבל בכל זאת..). - קטן מאוד, עגלה עם אמבטיה לא אפשרי, טיוליון צריך לוודא אם נכנס, כרכב שני הוא יהיה מצויין

עד כמה הרכב זריז - בעיר ובמהירויות חוקיות הוא זריז. מעבר לזה הוא רכב מA ל-B.

וכן כל מידע אחר שיעזור להחליט על אם זו הבחירה הנכונה או לא.

 

בכל מקרה זה רכב שני בבית שיהיה אצל האישה.

 

בסופו של דבר מדובר על רכב אמין חסכוני ומוצלח כרכב שני למשפחה או זוג צעיר/רווק ממליץ מאוד.

פורסם

לנו יש אלטו עם בגאז' קטן עוד יותר.

בתקופה בה היינו עם עגלה ואמבטיה לתינוקת הוצאתי את הכיסוי של תא המטען ואפילו באלטו נכנסה עגלה עם אמבטיה. זה מאוד תלוי גם בסוג העגלה.

מכל מקום אמבטיה זה לזמן די קצר בכל מקרה.

×
×
  • תוכן חדש...