Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

אצלי בעבודה עניין הליסינג עובד קצת שונה. התשלום עבור הרכב מתבצע ביחס ישיר לעלות הרכב ובנוסף אני משלם חלק ממרכיב הדלק.

אני צריך רכב שיוכל לאכלס 5 נפשות, כלומר, שלושה במושב האחורי.

כעת אני עם סקודה ראפיד 1.2 ידנית ומאוד מרוצה. הדבר היחיד שקצת מפריע זה רוחב המושב האחורי.

הייתי לוקח שוב סקודה ראפיד, אך הם הורידו כ"ס של מנוע ה- 1.2 שלה ל90 כ"ס ואני חושש שזה חלש מדי.

 

מה אני מחפש ברכב:

1. בטיחותי - כאן לוגאן סטיישן ירדה מהפרק.

2. זול לקניה 110-120 אש"ח

3. חסכוני

4. כמה שיותר מרווח בספסל האחורי.

5. תא מטען גדול - סטיישן או 5 דלתות כמו הראפיד

 

לא אכפת לי מ:

1. אמינות

2. סחירות

3. אבזור

4. נוחות

 

כרגע האופציה שנראית לי היא סיאט טולדו אך היא מגיעה רק עם מנוע 1.4 ליטר וזה ברף העליון של התקציב. כמו כן בדומה לראפיד, ספסל אחורי צפוף מעט.

התקשרתי היום לסמלת בנוגע לטיפו סטיישן - אין עדיין צפי להגעה לארץ

פורסם
היא יקרה מאוד, 137 אש"ח, כמה זה הנחת שווי שימוש?

 

Sent from my Mi-4c using Tapatalk

אם החוק לא השתנה ב2017 , ההנחה היא 500 שקל בשווי השימוש כלומר אתה משלם כאילו הרכב עולה 118000

פורסם
אם החוק לא השתנה ב2017 , ההנחה היא 500 שקל בשווי השימוש כלומר אתה משלם כאילו הרכב עולה 118000

 

ההנחה שמקבלים חברות הליסינג על ההיברדיות היא לא גבוהה ולכן רוב הסיכוי שהמחיר הליסינג יהיה גבוה בהרבה.

פורסם

על היונדאי איוניק (לפי מחירי 0 ק"מ) מקבלים הנחה יפה. גם תא המטען גדול והספסל האחורי די רחב.

 

צריכת הדלק בין 16-20 ק"מ לליטר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש לכם אפשרות למיצובישי לנסר ספורטבק? אם כן, זה יכול להיות אופציה עדיפה על כל השאר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
על היונדאי איוניק (לפי מחירי 0 ק"מ) מקבלים הנחה יפה. גם תא המטען גדול והספסל האחורי די רחב.

 

צריכת הדלק בין 16-20 ק"מ לליטר.

אני קצת חושש מכל מערכות הבטיחות האקטיביות, מובילאיי מעצבנת אותי ואני לא רוצה לחשוב על רכב שבולם לבד, מתקן סטיות בהגה לבד וכו'

פורסם

אלה מערכות אורגינליות שניתנות לניתוק.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

רנו פלואנס דיזל ידנית 122.900 ש"ח.

הכי מרווחת, הכי חסכונית ובטיחותית (אבל בלי מערכות מתקדמות).

כיוון שונה יכול להיות סוזוקי קרוסאובר ידני (100000 ₪).

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

×
×
  • תוכן חדש...