Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3461 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

יבואן שנתקע עם רכב חדש 2016 רשם אותו בלית ברירה על שם עצמו (כלומר פרטי, לא חברה). 0 ק"מ. כלומר הרוכש יהיה 01 ברישיון, מפרטי. מציע אותו בהנחה של כ-5%. האם ההנחה נראית ראויה או שצריכה להיות הנחה משמעותית יותר? המודל די פופולרי, בד"כ לא ניתנות הנחות על המחירון.

תודה!

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אם אתה שואל בשם היבואן - לא הייתי מפחית כלום מעבר ל-5%. תגיד לקונה שזה גם ככה רכב מבוקש מאוד.

אם אתה שואל מטעם הקונה - הייתי מנסה להפחית כמה שיותר. אז מה אם זה רכב מבוקש היום? מי יודע מה יהיה שתיתקע איתו עוד שנתיים כשהשוק רווי והוא כבר יד שניה?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם
אם אתה שואל בשם היבואן - לא הייתי מפחית כלום מעבר ל-5%. תגיד לקונה שזה גם ככה רכב מבוקש מאוד.

אם אתה שואל מטעם הקונה - הייתי מנסה להפחית כמה שיותר. אז מה אם זה רכב מבוקש היום? מי יודע מה יהיה שתיתקע איתו עוד שנתיים כשהשוק רווי והוא כבר יד שניה?

 

בשם קונה פוטנציאלי

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

הורדה על פרטי במחירון 4%. אולי כדאי שתספר לנו באיזה רכב מדובר. כי בד"כ בשוק "חם" דגמים פופלריים לא נתקעים במלאי במשך שנה שלמה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפי מחירון לוי יצחק 14%

 

עידן

 

זה כבר משהו אחר לגמרי. מדובר בפורסטר ויתכן ש"נתקעה" בגלל הצבע -- כחול.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

כן, 5% מעבר להנחה הסטנדרטית (שאינה גבוהה אבל אז מקבל רכב 00 ברישיון).

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

אני לא מבין על מה הדיון בכלל? פותחים מחירון, שם כתוב בבירור כמה צריך להוריד - רק שימו לב שכתוב "ממחיר הרכב כחדש", ושלום על ישראל. רוצים לתת את ההנחה? אחלה. לא רוצים? תחשוב אם שווה לך.

קח בחשבון שכשתמכור אותו תצטרך גם אז להוריד, וגם אז ממחירו כיד ראשונה. הקטע הוא שבעוד שלוש שנים האחוזים האלה יהיו שווים פחות כסף, מה שמאפשר לך להתגמש היום.

 

גם אותי הצחיק ה"רכב מבוקש". לא מספיק מבוקש כנראה כדי להימכר. מנתוני המסירות - הפורסטר נמצא בדיוק במרכז הסגמנט שלו. אז הוא לא נבלה, אבל גם לא פופולארי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
לפי מחירון לוי יצחק 14%

 

עידן

 

תסתכל מה הוא כתב:

 

כלומר הרוכש יהיה 01 ברישיון, מפרטי.

 

הרכב לא רשום על חברה אלא פרטי.

 

רוב דגמי הפורסטר נמכרים ב-0 ק"מ בהנחות של 15% לפחות והיבואן עם קצת לחץ די נדיב בהנחות אז לא ברור לי למה כוונת פות"ש כשהוא אומר שאין הנחות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לא הבנתי איך הרכב נרשם כפרטי.

הרי היבואן הוא חברה. רשמו אותו ע״ש אחד העובדים?

 

בדיוק. ליתר בדיוק, על שם מנהל הסניף.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

ואם מחר המנהל סניף מתפטר? מחר הוא יכול לקחת את הרכב לעצמו וללכת? מאיפה רושמים רכב על שמו של אדם פרטי? נשמע קצת פישי.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
תסתכל מה הוא כתב:

 

 

 

הרכב לא רשום על חברה אלא פרטי.

 

רוב דגמי הפורסטר נמכרים ב-0 ק"מ בהנחות של 15% לפחות והיבואן עם קצת לחץ די נדיב בהנחות אז לא ברור לי למה כוונת פות"ש כשהוא אומר שאין הנחות.

 

לא ניסחתי טוב. אכן כל מי שיכנס לסוכנות יקבל הנחה נקרא לה "סטנדרטית" בערך נניח 10% על רכב חדש, וירשם 00. ההצעה הנוכחית היא להוריד 5% נוספים עבור רכב מסוים, חדש גם, אך שנרשם 00 פרטי ע"ש אחד העובדים. התוצאה המעשית היא רכב חדש בהנחה משמעותית יותר, אבל במכירה זה יהיה מ-01 עם ההסבר הזה שיתקבל או לא. הכוונה להחזיק הרכב כ-4 שנים.

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

×
×
  • תוכן חדש...