ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, אנו מחפשים רכב משפחתי שיכול להוביל לוחות עץ באורך 2 מטר ורוחב מטר. כרגע הכיוון הוא ככל הנראה סטיישן (אפרט דגמים בהמשך) כאשר מהבדיקה כולם בעלי מפתח בגאג' סביר והאורך עד לכיסא הנהג נע בין 1.5 מטר ל1.8 מטר.. מחפשים רכב אמין, טוב וחדש יחסית (2013 ומעלה לערך) כאשר התקציב מסתכם בעד 90,000. עד עכשיו נבדקו ונפלו מספר דגמים שכרגע נותרנו עם: 1. טיוטה אוריס סטיישן היברידית. 2. קיה סיד סטיישן. 3. הונדה סיוויק סטיישן. האם יש דגמים עדיפים ו/או רלוונטית שלא חשבנו עליהם? חשוב לציין שכל הג'יפונים רחוקים מלענות על הצרכים.. מאזדה 5 נפסלה עקב מחיר גבוה מדי והוצאה מיותרת.. יש דגם של דאצ'יה (דאצ'יה לוגן MCV) שמבחינת מידות נראה פשוט מושלם אך חוששים מהחבר…
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
אשמח לחוות דעת כללית על דגם זה שניתן לרכוש סביב ה 50k אמינות אחזקה ודגם מועדף שיהיה הכי פחות יקר לאחזקה ובכלל האם דגם זה סביר יחסית לאחזקה או שעשוי לרושש אותי עם הוצאות לא צפויות? ( ביטוחים ודלק אסתדר, השאלה בעיקר מחירי טיפולים ותקלות )
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם, האופל זפירה שאני מקבל מהעבודה בת3, ואני אמור להחליפה. אני מרוצה מהאופל, אך היא ספרטנית - ללא מערכת שמע, דיבורית, ואבזור מינימלי. האופציות שעומדות בפני הן: סיטרואן פיקאסו C4, אופל זפירה, רנו גראנד סניק דיזל, שברולט אורלנדו. הפרמטרים החשובים הם: נוחות - מרווח, בטיחות, ואבזור. מה לדעתכם יתאים? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
נפלה הזדמנות לקניית פיאט פנדה ידנית, 69 כ"ס בת שנתיים בערך שעשתה כ 60 אלף ק"מ בשנה. הרכב עדיין באחריות יצרן. הבחור מבקש על הרכב 20 אלף שקלים שהם כ 8 אלף שקלים מתחת למחירון המשוקלל. אני רוצה להדגיש שהרכב ישמש אותי לפחות משנה, בערך ל 8-9 חודשים, ואני כמובן אהיה מעוניין למכור אותו בקלות בלי להפסיד כסף רב, וכמובן שלא יעשה לי צרות בתקופה הזו. בגלל שהרכב עדיין באחריות לעוד כחצי שנה+ זה די מרגיע. השאלה איך השוק מתייחס לרכב שכזה, והאם יהיה לי קל למכור אותו בלי להפסיד יותר מדי כסף? אני אישית הולך לעשות כ 10 אלף ק"מ בשנה הקרובה. אני מחפש רכב לשנה הקרובה שלא יעשה לי צרות ולא יצרוך לי הרבה דלק במינימום כסף.
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- 2 תגובות
- 599 צפיות
שלום מחפש קצת מידע על הדגם החדש מנוע 1.4 150 כס האם מישהו כבר רכש? יכול לתת חוות דעת על הרכב? שיפור לעומת הדגם שהיה לפני מתיחת הפנים מלבד שיפור המנוע מ 122 כס? אשמח לשמוע ובמידה ויש תמונות של הגרסא ללא השארפ אשמח לקבל כי לא מצאתי. תודה Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת בנצי23, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, ראיתי מספר המלצות לבדוק רכב משומש ישן ובמחיר נמוך במוסך ולא במכון מטעמי עלות הבדיקה. אך נשאלת השאלה האם חוות דעת של מוסך יכולה להחשב אמינה/אובייקטיבית? תודה!
הודעה אחרונה מאת save, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום רב התקציב: 50 עד 60 אלף הדרישות: נסיעה בעיקר עירונית אך מדי שבוע-שבועיים גם בין עירונית. בכל אופן לא יותר מ16 אלף בשנה אנשים: כרגע זוג שמתכנן להגדיל המשפחה סוג רכב רצוי: סופר מיני עד משפחתית קטנה רק קוריאני או יפני שנתון רצוי: סביב 2013 מחפש אופטימום בין צריכת דלק,אמינות ובטיחות מתלבט בין מספר רכבים: קיה ריו 5 דלתות, קיה סיד 5 דלתות, יונדאי i30,יונדאי i20 כרגע מחזיק מיצובישי לאנסר קלאסיק דגם 2008 ומחפש משהו קצת יותר קצר שאלות אליכם: 1) אלו מבין הדגמים שציינתי יש לכם העדפה ומדוע? 2) האם ישנם עוד דגמים שיכולים להתאים? 3) האם עדיף האצ'בק או סדאן? מבחינת בטיחות, גודל תא מטען תודה!
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
- 6 תגובות
- 812 צפיות
שלום אני מבקש בבקשה חוות דעת על הונדה סיווק סדאן 2006 עד 2009, אמינות צריכת דלק, תיקונים וכו
הודעה אחרונה מאת avneri, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 804 צפיות
ערב טוב לכולם, אני מחפש רכב לנסיעות עירוניות (15-20 ק"מ) ביום ואולי פעם בשבוע 50 ק"מ (בין עירוני) מחפש רכב של "דלק ולנסוע" - מקסימום אמינות, מקסימום חסכון בדלק. לא מעניין אותי אבזור/נראות/קוסמטיקה/כח/הנאה מנהיגה - כל אלו עולים ביוקר לצערי וכרגע אני זקוק לרכב נטו להתנייד. אשמח להמלצה - אגב גם דיזל בא בחשבון, ראיתי רכבים עם מנועי ה1.9TDI בשנתונים 2002-3 עם 200KKM, האם כדאי לשקול אותם? לחבר יש טולדו 2002 עם מעל 400 אלף ק"מ והאוטו בובה.
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
בלנו או 208? 1 2
מאת שמואל-
- אחראי פורום
- 21 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
הגיע הזמן להחליף את הקיה ריו 2011 של ביתנו ברכב חדש. 2 רכבים "עלו לגמר", סוזוקי בלנו ופיג'ו 208, אוטומטיות. ברור לי שהפיז'ו נותנת תמורה גבוהה יותר בעלות (כרגע...) נמוכה יותר. החשש שלנו הוא מריבוי תקלות ברכב הצרפתי, ומקשיי מכירה בעתיד. ניראה לנו שהסוזוקי "תסבול" פחות מפרמטרים אלה. ביתנו עובדת עם הרכב, ואין לה אפשרות לוותר עליו בעת תקלות וכו', אפילו לזמן קצר. מה דעתם של מומחי הפורום?... תודה!
הודעה אחרונה מאת alexrm, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום חברי פורום יקרים לפני שבוע עלתי פוסט על רנו קדג'אר נגד 3008 שניהם דיזל אז ככה 3008 אכזבה גדולה ,הרכב בנסיעית מבחן פשוט לא זז ממש עגלה ומשהו ועוד יותר מפתיע זה הגה של 3008 היה קל מידי לדעתי ,אני היתי בטוח יהיה כמו 308 שבה אני ממש אוהב את ההגה שלי אבל לא ,קיצור יצאתי מבואס רצח כי ממש חכיתי לרכב זה . אחרי 3008 מבואס מאודדדד הלכתי לנסיעת מבחן על קדג'אר האמת בכללל בלי צפיה כי על הנייר הוא עוד יותר חלש מה3008 . הקדג'אר התגלה כי רכב יותר נמרץ מי 3008 לא בהרבה אבל עדיין מורגש, דבר שני ההגה הרבה יותר טוב כיף לנהוג על הרכב לפתוח לדעתי בקיצור רכב ולא צעצוע לפחות לדעתי. ממש לא מבין למה אנשים שרצים לקנות 3008 יש כבר הזמנות חצי שנה מראש . עכשיו שאלה ש…
הודעה אחרונה מאת alexrm, -
- 0 תגובות
- 538 צפיות
שלום חברים האם יש כבר מידע וודאי 100 אחוז לגבי תוספת המס במסגרת המיסוי החדש שאמור להיכנס בתחילת שנת 17? כלומר, מה תהיה התוספת עבור רכב שיירכש מה 1 לינואר? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת sd177, -
תקנה 309 ועוד
מאת rokiiv-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
הי, ישנו רכב על פניו עם תוני קילומטראז ויד מצוינים מאדם פרטי שראיתי ואני שוקל לרכוש. כששאלתי את המוכר (שנראה על פניו אדם די הגון אגב) אם הרכב עבר איזה שהן תאונות, הוא אמר לי שלפני כשנה נכנס בו רכב בצד הקדמי ליד הגלגל ושהיו צריכים להחליף לרכב תפוח הגה, לבקשתי הוא אף שלח לי את היסטוריית הטיפולים של הרכב, המטופל במוסך הילוך שישי ושם מצויין כי באירוע הזה אכן הוחלף תפוח הגה ובוצעו עבודות פחחות שונות ועוד ובנוסף הרכב נשלח לביצוע תקנה 309 שלהבנתי זו בדיקה שרכבים עוברים לאחר תאונה. (צירפתי את סיכום היסטוריית האירוע כפי שקיבלתי אותו). המוכר אגב מוכן להתחייב בבדיקה על נושא של שאסי, גיר ומנוע. 1. האם העובדה כי הרכב נשלח לבדיקת תקנה 309 מעידה כי הסבירות לפגיעת שאסי או ירידת…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, רכשתי רכב חדש (סוזוקי) מסוכנות. בגלל הסוף שנה, אני כעת מחכה לחודש ינואר ע"מ שתאריך עלייה על הכביש יהיה 2017. נאמר לי בסוכנות ששנת היצור הינה 2016. האם זה בסדר? זה משנה? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
- 4 תגובות
- 958 צפיות
שלום חברה. מבקש המלצה מבעלי ניסיון. מתלבט בין במוו סדרה 3 e46, e90, מיאטה-MX5 המטרה נסיעת דריפטינג + רכב יומיומי. האם בe46 אוטומט אפשר לעבור למצב הילוכים ידני? בכל הרכבים אפשר לנתק לחלוטין בקרת יציבות בלי שתתערב? איזה רכב יתן את התמורה הטובה? מוכן לשמוע על המלצות נוספות. תודה
הודעה אחרונה מאת edanj, -
- 0 תגובות
- 715 צפיות
באירופה כבר התחילו לשווק את הסנדרו המעודכנת. יש צפי הגעה לישראל?
הודעה אחרונה מאת ChemGuy85, -
- 2 תגובות
- 810 צפיות
שלום, אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מכון לבדיקת רכב לפני קנייה באיזור רעננה/כפר-סבא. הכוונה לבדיקה כוללת של מנוע/מגדש טורבו/תאונות וכו' ... תודה.
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
שלום אני סטודנט ומחפש שדרוג, מכרתי מזדה לאנטיס ישנה, ועכשיו אני מחפש לקנות רכב טוב יותר שילווה אותי לכמה שנים הבאות, לפחות 3~4 שנים. כשהתחלתי לחפש ננעלתי על סוזוקי סוויפט, ניסן מיקרה, פיקנטו, או i20. עם החיפושים שמתי לב שכל מה שאני מוצא זה או ליסינג עם איזה 70K קילומטרז, או פרטי עם 100 ומשהו אלף, או סתם מחירים מפוצצים שגורמים לי לתהות אם כבר לקחת הלוואה ולקנות רכב חדש. כשהגדלתי את החיפוש לידני, שמתי לב שצצות הרבה אופציות מעניינות, רק עכשיו ניסן יצאו במבצע של ניסן מקרה חדשה ב56 אלף, אבל - ידנית. אני תוהה מה לעשות, מצד אחד אין לי בעיה לנהוג על ידני מבחינת 'עצלנות', בעייני זה דווקא מוסיף הנאה לנהיגה, מה שמרתיע אותי זה שדווקא למרות שידני נחשב יותר אמין, אני אגרום לב…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אמא שלי מחפשת רכב חדש. כרגע היא נוסעת על קורולה 2003 כבר בערך 8 שנים, היא מאוד מרוצה מהרכב. כמעט ולא היו בו תקלות בזמן הזה. הקורולה תעבור לרכב שני במשפחה והיא תקנה לה רכב חדש. היא תיסע בקו של הוד השרון-אזור תעשייה שוהם כל יום ומדי פעם נסיעה לרמלה (פעם בחודש), חשוב לציין שהנסיעות לעבודה כמעט תמיד יהיו בשעות שאין פקקים (יוצאת ב6 חוזרת ב3 וחצי) ונסיעות עירוניות וגם זה בקושי. זה ייצא 50 ק"מ בערך ליום שזה יהיה בחודש באזור ה12,000 גג. הכי חשוב לנו זה רכב אמין. תחזוקה כמה שיותר זולה, ואז חסכוניות. ושיהיה נוח עד כמה שאפשר, בטיחות גם חשוב כמובן. היא ממש לא צריכה רכב גדול כמו הקורולה אבל מצד שני קשה לי להאמין שהיא תסתדר עם הצפיפות של רכב מיני. כמובן שהיא לא הולכת להחליף א…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 0 תגובות
- 517 צפיות
שלום לכולם, אני הולך לראות מחר סוויפט שנת 2009 GLS. רציתי לדעת אם יש בעיות מיוחדות שצריך לשים לב אליהן בבדיקה. בנוסף, רציתי לדעת איזה טיפול נעשה בסביבות 40,000 ק"מ ואם יש טיימיניג במנוע הזה. תודה
הודעה אחרונה מאת the fresh prince, -
- 1 תגובות
- 480 צפיות
היי. ברצוני לרכוש פיאט פונטו גרנדה שנת 2007 מנוע 1.4 גיר ידני, קילומטרז' נמוך לשנתון (82 אלף ק"מ), דגם active, הרכב יד שניה מבעלות פרטית ונראה חיצונית נהדר וגם המנוע שקט משתמש בתכשירים המתאימים והרכב טופל רק במוסך מורשה ועם חלקים מקוריים. מלבד טיפולים לא היו בעיות ברכב. יש לי כמה שאלות לגבי הרכב. הדבר הראשון הוא שקיימת בעיה דיי חדשה ברכב, כשהרכב עומד ומסובבים את ההגה לימין יש רעש שנשמע כאילו מהגלגל הקדמי הוא אמר שהמוסכניק אמר שאולי תפוח או רצועה שהתייבשה אבל החליט לא לתקן מאחר והוא רוצה למכור את הרכב, מה דעתכם? דבר שני, בוצע ברכב טיימינג לפני כ-4 שנים. לא צריך לבצע שוב? או רק ב120 אלף? דבר שלישי, כדאי לקחת את הרכב לבדיקה או שבגלל ההיסטוריה הטיפולית ו…
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- 2 תגובות
- 498 צפיות
אהלן חברייס, 1. אני מחפש אוטומט שיהיה אמין ולא יעשה בעיות 2. שיהיה סביר לתחזוק מבחינת עלויות (כולל ביטוח). 3. חשוב לי שהרכב יהיה זריז מספיק, עשיתי נסיעת מבחן באופל קורסה 1.4 והרכב הרגיש לי חלש. 4. מבחינת גודל מספיק לי גם מיני, אבל הרכבים הקטנים הם פשוט רכבי צעצוע (לפחות מה שאני ראיתי), ואני משתגע מהר כשהרכב לא סוחב בעליות. גם הנוחות לא קריטית אני לא אדם גבוה ואני מסתגל מהר לכל רכב. 5. אני נוסע 12K בשנה 50/50 עירוני לבין עירוני, צריכת הדלק פחות חשובה לי 1/11 זה בסדר מבחינתי חשבתי בכיוון רנו קליאו 1.6 או ניסן טידה אשמח לשמוע הצעות רבות ומגוונות תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת bloper, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט בין שני רכבי סוויפט (למה על הדגם הזה? אומרים שהוא אמין ויש היצע רב שלו.. הוא גם יותר בטוח מהקטנות כמו קיה פיקנטו ושברולט ספארק.. כבר די התייאשתי מלחפש דגמים האמת ) אני רוצה רכב שיסחוב בלי בעיות את העליות של פרויד בחיפה, אבל שלא יצרוך יותר מידי דלק. - סוויפט 2010 1.5 ליטר , 60K ק"מ , GLX. - סוויפט 2011 1.2 ליטר , 70K ,דגם GLX שניהם בלי תאונות, נמכרים ב 50K.. מה אתם אומרים?
הודעה אחרונה מאת glmn180, -
-
- 1 תגובות
- 2 אלף צפיות
אהלן חברים אנחנו מחפשים רכב משפחתי שיתאים גם ל5 נוסעים גדולים יחסית, עדיפות לג'יפ או ג'יפון, יד2, תקציב עד 80-100K, הדרישות כמה שיותר אמינות מבחינת מנוע ומערכות, צריכת דלק חסכונית יחסית, ומרווח פנימי כמה שיותר גדול, כרגע 2 אופציות יש לנו, או יונדאי סנטה פה 2009 בנזין, או פאג'רו ארוך 2008 דיזל, והאם באמת לא כדאי להתקרב לסנטה פה דיזל? (בעיות מנוע?) מה דעתכם? יש עוד דגמים שכדאי לבדוק? תודה.
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם מעוניין לרכוש רכב בתקציב של עד 35K מעוניין ברכב מהנה, מאובזר, אמין ולא עגלתי מידי אחרי המון קריאה ולבטים הגעתי לשלושת הרכבים הנ"ל פיאט בראבו (1.4 טורבו 2009-2010) מיצובישי לנסר (2009-2010) הונדה סיוויק האצ'בק (2009) מישהו עם נסיון לגבי הרכבים הללו יוכל לעזור להחליט איזה רכב יהיה אמין יותר, מהנה יותר, ובכללי - רכישה טובה יותר? כמו-כן אם יש לכם אור על עוד אופציות מעניינות שלא חשבתי עליהן אשמח לדעת. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת elisb, -
-
- 6 תגובות
- 876 צפיות
צריכים: נסיעה של 12000 בשנה. מענויין בחסכנוי בדלק ואמינות. האם שווה לקנות את הסיריון - מה קורה עם חלפים? או ניסאן מיקרה - נהגתי על מיקרה. היא חמודה ויש שליטה , אבל כמאיצים מ60 ל80 היא חורקת בעלייה מתונה. ואם יונדאי i10 - איזה מנוע כדאי? פשוט ב40 בתקציב כזה. ניתן לקנות סוויפט 2008 ספלאש 2010. 2009 סיריון 2010 עם קילומטראז נמוך וגם סחירות אחרי שאמכור.. מה אומרים. פליז תעזרו
הודעה אחרונה מאת hoobyt, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום חברים, אני פתחתי את הדיון הזה. לאחר כל ההתלבטויות ובדיקת כל האופציות, החלטתי ללכת על סובארו אימפרזה 2014. הגענו להסכמה על המחיר (70K) ושלחנו את הרכב לבדיקה. להלן התוצאות: דברי הבוחן לגבי הליקויים: 1. חסר שמן במנוע, רעשים פנימיים - כי חסר שמן במנוע. הפתרון הוא כמובן החלפת שמנים בטיפול הקרוב (עוד חודש), השאלה היא מה יכול לגרום לכך שחסר שמן במנוע של רכב בן 3 שנים? 2. נקישה במסרק הגה - הבוחן אמר שמדובר בבלאי טבעי של האוטו, מוכר בעיקר בסוברואים, אמר שאין מה לעשות עם זה עד שקורה משהו (אי אפשר להזיז את ההגה). 3. מעיכות פח ושריטות - מינורי מאוד. 4. בלם עזר גבוה - לפי מה שהבנתי גם משהו שאמור להסתדר בטיפול הקרוב, עם החלפת רפידות בלמים (?) 5. צמיגים יב…
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
תודה לעוזרים קודם כל. תקציב - 150 אלף שקל גג הרכב הוא רכב בשבילי שאני בן 18 ואמא שנוסעת לעבודה מראשון לתל אביב ונסיעות בתוך העיר. לי חשוב להנות מהביצועים של הרכב ושיהיה לרכב יותר כוח ממה שיש לנו היום. כרגע מחזיקים בטויוטה יאריס 2012. עכשיו שמנו עין על שני רכבים ובעצם ההתלבטות היא בניהם למרות שנדמה אולי להצעה אחרת. מאזדה 3 האצ'בק פרימיום או פולקסווגן גולף 150 כ"ס קומפורטליין. אשמח שתתני ייתרונות לכל רכב ותגידי מה הייתם לוקחים.
הודעה אחרונה מאת bar72, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 906 צפיות
שלום, ברשותי הונדה סיוויק האצ'בק 2013 שקנינו בזמנו מהיבואן. מעוניין להחליף לרכב חדש מהיבואן עד 115K. ראינו את הסיאט לאון שהיתה במבצע לאחרונה ב115K ועכשיו יש במבצע לעמיתי חבר את המיצובישי לנסר ספורטבק ב109K. איזה רכב עדיף מבחינת נוחות,מרווח פנים,תא מטען? אנו זוג עם 2 ילדים קטנים.הרכב אמור לשמש את אשתי בשגרה ואת המשפחה בסופ"ש. נסועה משוערת כ12K קילומטרים בשנה. אשמח לשמוע דעות על הרכבים הנ"ל וגם המלצות על רכבים אחרים שיכנסו בתקציב. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת doronli, -
- 2 עוקבים
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
הרכב המדובר הוא פיאט 500S, הדגם האטמוספרי עם ה 100 כ"ס המוכר הוא עובד באחד מיבואני הרכב בארץ וכשנתן לי לעשות נסיעת מבחן הבנתי שהבחור נוהג בצורה מאוד לא רגועה עם הרכב, בלשון המעטה - כל הזמן שאל אותי למה אני ביישן ולא לוחץ על הגז ועוד דברים בסגנון. מצד שני עושה רושם שהוא מאוד דאג לרכב, עשה שני טיפולים במוסך מורשה בטווח של שלושה חודשים, כל אחד 2000 שקלים ויותר. הרכב די חדש, 2014 עם בערך 70K ק"מ (בעיקר נסיעות בפקקים של איילון למיטב הבנתי) עכשיו השאלה אם נהיגה אגרסיבית של מוכר זו סיבה לפסילה של העסקה, במידה והרכב טופל כמו שצריך (ועושה רושם שכך המצב). הרכב די מוצא חן בעיני והמחיר אטרקטיבי. שאלה נוספת לגבי צריכת הדלק של 500S, אשמח לשמוע ממי שבעלים של אחת, כמה …
הודעה אחרונה מאת dts2,
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
