Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3472 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אמא שלי מחפשת רכב חדש. כרגע היא נוסעת על קורולה 2003 כבר בערך 8 שנים, היא מאוד מרוצה מהרכב. כמעט ולא היו בו תקלות בזמן הזה.

הקורולה תעבור לרכב שני במשפחה והיא תקנה לה רכב חדש.

היא תיסע בקו של הוד השרון-אזור תעשייה שוהם כל יום ומדי פעם נסיעה לרמלה (פעם בחודש), חשוב לציין שהנסיעות לעבודה כמעט תמיד יהיו בשעות שאין פקקים (יוצאת ב6 חוזרת ב3 וחצי) ונסיעות עירוניות וגם זה בקושי. זה ייצא 50 ק"מ בערך ליום שזה יהיה בחודש באזור ה12,000 גג.

הכי חשוב לנו זה רכב אמין. תחזוקה כמה שיותר זולה, ואז חסכוניות. ושיהיה נוח עד כמה שאפשר, בטיחות גם חשוב כמובן.

היא ממש לא צריכה רכב גדול כמו הקורולה אבל מצד שני קשה לי להאמין שהיא תסתדר עם הצפיפות של רכב מיני.

כמובן שהיא לא הולכת להחליף את הרכב הבא בקרוב, הוא יישאר אצלה כמה שנים טובות בעזרת ה'.

כרגע מאזדה 2 היא הכיוון העיקרי, בנוסף גם סוזוקי סוויפט נלקחת בחשבון. מה אתם חושבים?

פורסם
אמא שלי מחפשת רכב חדש. כרגע היא נוסעת על קורולה 2003 כבר בערך 8 שנים, היא מאוד מרוצה מהרכב. כמעט ולא היו בו תקלות בזמן הזה.

הקורולה תעבור לרכב שני במשפחה והיא תקנה לה רכב חדש.

היא תיסע בקו של הוד השרון-אזור תעשייה שוהם כל יום ומדי פעם נסיעה לרמלה (פעם בחודש), חשוב לציין שהנסיעות לעבודה כמעט תמיד יהיו בשעות שאין פקקים (יוצאת ב6 חוזרת ב3 וחצי) ונסיעות עירוניות וגם זה בקושי. זה ייצא 50 ק"מ בערך ליום שזה יהיה בחודש באזור ה12,000 גג.

הכי חשוב לנו זה רכב אמין. תחזוקה כמה שיותר זולה, ואז חסכוניות. ושיהיה נוח עד כמה שאפשר, בטיחות גם חשוב כמובן.

היא ממש לא צריכה רכב גדול כמו הקורולה אבל מצד שני קשה לי להאמין שהיא תסתדר עם הצפיפות של רכב מיני.

כמובן שהיא לא הולכת להחליף את הרכב הבא בקרוב, הוא יישאר אצלה כמה שנים טובות בעזרת ה'.

כרגע מאזדה 2 היא הכיוון העיקרי, בנוסף גם סוזוקי סוויפט נלקחת בחשבון. מה אתם חושבים?

 

יונדאי i20 אוטומטית יכולה לבוא בחשבון ?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

ידני או אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
ידני או אוטומט?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אם היא מסתדרת עם ידנית זה יהיה מעולה מכיוון שגם צריכת הדלק מעולה.

אוטומטית צורכת אולי יותר דלק, אבל תהיה יותר נוחה מטבעה.

לגבי האמינות והטיפולים, יונדאי זה יונדאי.

אמינות וטיפולים זולים.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

כמובן שרק אוטמט בשבילה, שכחתי לציין.

יונדאי i20 זה משהו שלא חשבנו עליו, אמינות אני מאמין שהיא בסדר, מה לגבי צריכת דלק?

בנוסף עכשיו עשיתי חיפושים ונתקלתי באופל קורסה מודל 2012 באזור ה30 עד 35 אלף. מה אתם חושבים עליה? אמינה? תהיה נוחה כמו הקורולה? הרי בכל זאת גרמנית.

פורסם

היונדאי פחות טובה בתחום צריכת הדלק.

לדעתי חפשו סוזוקי ספלאש גם אמינות טובה וגם צריכת דלק די טובה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אני הייתי עם היונדאי i20 והגעתי משולב ל 1:15.

כמובן שהכל תלוי בצורת הנהיגה.

אני לא מאלה שדופקים קיק עם מנוע 1.4 [emoji6]

גם ההצעות של סוזוקי וסיריון טובות מאוד !!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

אצלי הרכב עשה כ 1/14( יונדאי קרוס) בבין עירוני ולא לחצתי כי מנוע ה1.4 כמו שציינת לא ממש מהנה.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...