ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 24 תגובות
- 4.1 אלף צפיות
שלום חברי פורום יקרים אני מתלבט בין שני הדגמים האלו, אני לא יודע מה לבחור. מה שאהבתי בפיגו זה את המראה החיצוני ואת התא נוסעים שנראה כמו מטוס קרב אבל חסר לי בו היבזור ברמת גימור אקטיב. לאומת זאת הקדג'אר מגיע הרבה יותר מהובזר מהפיגו ברמת גימור זה אבל נראה מאוד מאוד רגיל ושגרתי בתא הנוסעים ונראה מבחוץ די יפה. עוד לא יצא לי לעשות נסיעת מבחן על שניהם, על הנייר הקדג'אר יותר חלש מפיגו וזה קצת מפחיד אותי שהרכב לא יסחוב, אני עושה בשנה מעל 25,000 קילומטר והרבה פעמים הרכב יהיה מלא. מה אתם אומרים ? תודה מראש לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- 3 תגובות
- 582 צפיות
הוחלפה שרשרת טיימינג ביונדאי i10 במסגרת האחריות, לטענת המוכר היה קצת רעש בפניות אז הוא דרש להחליף. האם כל עוד הרכב עובר בדיקה אז אני יכול להיות רגוע שהכל בסדר? הגיוני שדבר כזה יקרה לעיתים? זה יכול להצביע על בעיה אחרת? תודה
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
רכב שיאכלס 3 מושבים לילדים בספסל האחורי
מאת Guest botzek1- 7 תגובות
- 853 צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב שיאכלס שני מושבי בטיחות וסלקל אחד במושב האחורי. הרכבים שבדקתי בינתיים- פיג'ו 308SW 2010 ורנו גרנד סניק 2011. שניהם מתאימים מאוד אבל נושא האמינות בפיג'ו וצריכת הדלק ברנו קצת מרתיעים. אני מנסה למצוא פיתרון אחר, התקציב עד 40K ש"ח, ועדיף פחות. חשבתי על פוקוס סטיישן ידנית, למישהו יש ניסיון האם אצליח להכניס שם את שלושתם? תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת Nadav1980, -
שלום לכולם אני רוצה לקנות סיאט איביזה ומתלבט בין שני דגמים הראשון הוא בין השנים 2010-2012 שזה הדגם 1.6 או TSI 1.2. י105 כ''ס עדיפות לידני והשני הוא שנת 2013 ומעלה שהוא דגם ספורט 1.4 י85 כ''ס גם כנראה ידני מה שאני מחפש הוא 3 דלתות.. שמעתי כמה אנשים שאמרו לי שה 1.4 חלש ושותה דלק ועדיף לרדת בשנים ולהביא את הצורה הקודמת עם מנוע חזק יותר. מה דעתכם? וכמובן שה2013 נראית הרבה יותר טוב וגם שנתון גבוה יותר תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Jinks, -
סיוויק vs אקסנט
מאת Krd- 2 תגובות
- 594 צפיות
צריך את עצתכם מתלבט בין סיוויק 2006 צורה חדשה עם 150000 ק"מ דגם ls לבין יונדאי אקסנט 2008 100000 ק"מ דגם gls 1.6 2 הרכבים מידיים פרטיות ושמורים אני נוטה לכיוון הסיוויק אבל השנתון הנמוך מרתיע. הפרש המחירים הינו באזור כ 2000 שח תודה
הודעה אחרונה מאת Krd, -
לא נכתב כאן על הדגם הזה . מה עלויות האחזקה . עלות מול תועלת - במחיר 190 אלף קרוסאובר יש עדיף ? אחד השיקולים שמרתיעים זה היבואן .... אשמח למידע כול טוב
הודעה אחרונה מאת bagira, -
- 1 תגובות
- 506 צפיות
שלום לכולם, אשמח להתייחסות בין הבקיאים שבעניין- ביום שישי האחרון עשיתי בדיקה לרכב- קאיה פורטה, יד 1, 2012, 92,000 ק"מ. יצאו כמה פאקים בבדיקה, הייתי שמח להתייחסותכם. מצרף את תוצאות הבדיקה. נ.ב. מה הייתם לוקחים, את הקאיה או טויטה קורולה 2010, 124,000 ק"מ, יד שניה, יד ראשונה-ליסינג מימוני. עד הקילומטר ה-90,000 טופלה במורשה בלבד של טיוטה.[ATTACH=CONFIG]478445[/ATTACH]
הודעה אחרונה מאת wa11a, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום שמי דניאל ואני בן 20, מגיל 16 אני נוסע על אופנועים והגיע הזמן שאני אעבור לרכב, למען האמת אין לי שום מושג במכוניות. רציתי להתייעץ אתכם בנוגע למכונית ראשונה, מכונית בסכום של 30~35 . חשבתי על סיאט איביזה 1.6 , אהבתי את איך שהיא נראית מבפנים ומבחוץ, אשמח לדעת כל דבר על האוטו מבחינת חווית נסיעה ,צריכת דלק, רואה הרבה מוסך או לא, עלות החזקה , וכל דבר הקשור לאוטו . אפשרי לתחזק אוטו כזה בעבודה רגילה? תיפולים בזמן וכ'ו. הבנתי שלאיביזה יש כל מיני דגמים 1.4 , 1.6 ,1.8 ,2. לפי דעתי הכי מתאים לי 105כס , לא עגלה וגם לא יותר מידי. אשמח לדעת איזה שנה אפשר להביא אוטו כזה ובערך כמה קמ', ידנית. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Jays, -
- 0 תגובות
- 468 צפיות
שלום לכולם, יש לי כמה שאלות לגבי הרכב, מדובר בגולף 2008 דגם כ"ס .Trendline 1.4 140 -רציתי לדעת מה האמינות של התיבת הילוכים הבנתי שזה DSG עם 6 הילוכים האמין יותר. האם הוא באמת אמין? -עד כמה יקרה האחזקה של הרכב? -צריכת דלק (לא מדובר בנהיגות ארוכות מידי אבל עדיין עדיף שיהייה חסכוני) -דעות כלליות לגבי הרכב ואם אתם יודעים על רכב באותו איזור מחירון (40 אלף) עם תמורה טובה יותר אבל שמציע דברים דומים (כ"ס, גודל, אבזור וחסכון) אז אשמח לשמוע. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת PeppEDogg, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 586 צפיות
הי חברים, מחפשים רכב לשנה חסכוני בדלק(אחרי שנה- יימכר)- אוטמטי(בגלל עדיפות השוק לאוטמטי)- עד 40K מה עדייף? קאיה פיקנטו מיציבושי ספייס סטאר סקודה פביה טיוטה אייגו טיוטה אריאס (אלטו נפסלת בגלל בטיחות) ופתוחה לרעיונות נוספים.... ושאלה חשובה- האם לדעתכם רכב זמין בליסינג סופו להיות - לא סחיר??? מפחדת שדגם שנמצא ברכבי ליסינג בסופו של דבר יביא להצפה בשוק....=> רכב לא ימכר.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 449 צפיות
אוטו טוב ? ראיתי בטרייד מוביל
הודעה אחרונה מאת dn1978, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אנחנו עומדים לקראת הרחבת המשפחה מזוג+2 לזוג+4. אחד השינויים כמובן הוא כמובן החלפת הרכב אחרי התלבטויות ובדיקות רבות התכנסתי לשתי אפשרויות- סיאט אלהמברה או פורד גלאקסי (שנתון 2013-2014) השיקולים המרכזיים מבחינתי הם מרווח, נוחות, אמינות, ותא מטען שיכול להכיל עגלת תאומים גם כשהשורה השלישית פתוחה אשמח להמלצות
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
עד 20K עבור רכב שני 1 2
מאת zoolan-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לעוסקים במלאכה . אנסה להיות תמציתי בשאלה. בבית יש רכב ליסינג ואני זקוק לרכב שני עבור הסעת הילדים למסגרות ונסיעה לעבודה - מרחק של 6 ק"מ מהבית. סה"כ משהו כמו 15-20 ק"מ ביום. אני מאוד חדש בתחום רכישת הרכב מכיוון שכל השנים הללו היה לי רכב חברה לכן אני כבר מיואש מכמות הרכבים שניתן לבחור מהם. כרגע ההתלבטות היא כזו: מאזדה 3 2008 יד 2 , ראשונה מליסינג , 160,000 ק"מ ב- 20K רנו פלואנס 2009 יד 2 , ראשונה מליסינג , 140,000 ק"מ ב- 15K אבל צריך להחליף רצועת טיימינג ולעשות טסט. אשמח לשמוע רעיונות נוספים כי באמת איבדתי את הכיוון. תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת zoolan, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 441 צפיות
אני בן 23 ואני מתבלט לגבי קניית רכב בליסינג/יד 2. אני לא מת על נהיגה אז לכן אני לא מחפש ביצועים. אפילו יותר חשוב לי פנים הרכב והרגשה "החמה" שבפנוכו. חשוב לי רכב אמין, חסכוני בדלק ואוטומטי. אני מחפש יותר בכיוון של קטגורית המיני, אך לא פוסל אופציות אחרות. סיאט איביזה לדוגמא נראה משהו שמתאים פחות או יותר. וכאן יש התלבטות - אין לי חסכונות ולא בא לי להיכנס להלוואת והרכב דרוש לתקופה הקרובה. בליסיניג זה נראה הכי מתשלם כי מדובר ברכב חדש ואני יוכל לעמוד בתשלום של עד 1000 ש''ח על האוטו (לא כולל כמובן ביטוחים, אך עם זאת כמה שפחות מבורך) בנוגע ליד 2 הבעיה שאצטרך כסף מזומן זמין, וזה קצת בעייתי. אשמח להצעות ובדגש על אמינות הרכב, ק''מ פר ליטר ופחות או יותר הוצאות לגב…
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 771 צפיות
שלום חברים זה קצת לחוץ אז אם מישהו יוכל לעזור לי זה מממממש יעזור אני עושה בין 50K ל 60Kק"מ בשנה (היום על סובארו אאוטבק) בעקבות הק"מ הגבוה באאוטבק (אוטו מדהים,פשוט מוכר בגלל הק"מ) אז אני חייב אוטו דחוף והחלטנו על 7 מקומות מכל החפירות הגעתי ל2 דגמים שמתאימים לי להסבה לגז ויעמדו בנסיעה יחסית אינטנסיבית (הרבה ק"מ) הדגמים הם יונדאי סנטה פה 7מקומות 2013\2014(החדשה) או פורד Smax טיטניום 2013\2014 240כ"ס ממש אהבתי את היונדאי אבל קצת פוזה מדי ופתאום גיליתי את ה SMAX שנראה ממש מעניין ממש אשמח לעזרתכם בנושא
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
ראיתי היום יונדאי -i20 אינסייט אוטומטית משנת 2013 עם כ - 44000 ק"מ. מצורף תצלום של בדיקה שערכתי במכון בדיקה. בעל פה נאמר לי שמומלץ להחליף בקרוב שני צמיגים, שהרכב במצב מכני מצויין, ושצריך להחליף רצועת מזגן/ אלטרנטור (לא צריך טיימינג, יש שרשרת בדגם זה למיטב הבנתי). האם הרכב מומלץ מבחינת המצב שלו לרכב בגיל כזה? האם מחיר של 57k הוא מחיר הוגן? כמה תעלה החלפת הרצועה? תודה מראש לעונים
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום לכולם, בתור אחד שסובל מבעיות גב, חשובה לי נוחות הנהיגה ברכב. מכיוון שהתקציה הוא 20-30K... היצע רכבי המנהלים מוגבל לשנים כמו 2007-2009. חשבתי על אופציה של רכישת רכב מליסינג עם מימון חיצוני\בנק בהלוואת בלון ל 3 שנים, בתקווה להגיע להחזר חודשי של עד 600-700 ש"ח עם מקדמה של 10k... ובצורה הזאת לחפש רכב במחירים לכיוון 50-60k, ובאיזור השנים 2011-2013 עם ק"מ של עד 100-110k. הרכבים שנשקלים הם- 1. פיג'ו 508, 2012 - בסביבות 45k ש"ח 2. טויוטה אוונסיס 2010-2012 3. מאזדה 6 - צורה חדשה, 2013 - בסיביבות 70-75k 4. סובארו B4, שנת 2012-2013 - בסביבות 65-70k 5. פורד מונדאו, 2011-2012 אשמח אם תוכלו להמליץ לי, האם בכלל יש טעם לשקול רכב מנהלים משומש? אם כן,…
הודעה אחרונה מאת EliC25, -
-
- 5 תגובות
- 817 צפיות
שלום לכל החברים. ראשית אפתח בכך שטרם ניסיתי את שני הרכבים אך אני עלול למצוא את עצמי נדרש לבחור בחופזה אחד מהרכבים הנ"ל כך שחשוב לי לבוא מוכן לבחירה נכונה עד כמה שאפשר. מדובר בקיה סיד או פורד פוקוס, שתיהן בגרסת סטיישן ברמת אבזור הנמוכה ביותר (כיאה לרכבי הליסינג ) צריכת דלק לא מעניינת אותי, גם לא אחריות. פרמטר שמאוד חשוב לי זה מרווח הפנים, הגובה שלי מגרד את ה1.90 כך שבמקרה שלי, הכסא הולך אחורה עד הסוף ורצוי שמישהו יוכל לשבת שם. חשוב לי לשבת בנוחות ולא להידחס עם ההגה בין הברכיים, בקרת שיוט היא אבזר חובה מבחינתי (מעל 70 אלף ק"מ בשנה בעיקר בדרכים בינעירוניות) מבחינת עומס, הרכב יועמס בכלי עבודה באופן כמעט קבוע וישודך לוו גרירה וגם יידרש לגרור לא פעם ולא פעמיים ו…
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 649 צפיות
מתלבט בין סיטרואןC1 לMG3. מה הייתם בוחרים? (הבדל 5 אלף בין שני הרכבים זניח מבחינתי)
הודעה אחרונה מאת AssafO, -
-
- 1 תגובות
- 519 צפיות
שוקלים לרכוש רכב חדש לאחר נסיעת מבחן - הדגם עם כל האבזורים האם אמין ? , עלות תחזוקה , נחזק יותר מ 6 שנים , .... נשמח לשמוע מבעל רכב או עם נסיון של נסיעה תודה
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
2 אופציות: 1. וולוו S60 T5 2. פאסאט 1.8TSI בשני המקרים מדובר ברכבים חדשים מהניילונים. לא הדגם המפואר. (אל תציעו סופרב בבקשה) אז מה ירגיש מי שנוהג כמעט 5 שנים על המונדיאו ועובר לאחת מאלו בהיבטים הבאים: 1. נוחות כללית וסביבת הנהג 2. התנהגות כביש 3. זריזות 4. מרחב מלפנים בעיקר לנהג גבוה (מקום מאחור פחות רלוונטי) 5. איכות החומרים 6. מערכת השמע המקורית תודה
הודעה אחרונה מאת Achtung, -
-
- 2 תגובות
- 878 צפיות
שלום לכולם, אנחנו לקראת התרחבות המשפחה ולכן מעוניינים להחליף רכב שיוכל לאכלס 3 ילדים מאחורה במתכונת סלקל, כסא בטיחות ובוסטר עם גב. כיום אנחנו עם פורד פוקוס 2009 ונראה אפשרי אך צפוף לדחוף שם עוד סלקל. הדרישות: 1. הכי חשוב - מקום להכניס 3 כסאות בהרכב שציינתי, שלא יהיה צפוף ועם עדיפות להצליח להשתמש ב2 איזופיקסים (קראתי שהרבה פעמים לא ניתן להשתמש בהם בכלל בגלל הזווית ששמים את הכסאות - ממש צמוד לדלת). 2. שנתון - לא ישן מ2014. 3. תקציב - בעיקרון יכולים להשקיע עד 100000 פלוס קצת אבל מעדיפים להשקיע באזור ה80000. 4. תא מטען גדול יחסית (זה של הפוקוס קצת קטן לנו). 5. קראנו הרבה והחלטנו שאנחנו לא בכיוון של מיניואן, כי באמת אין צורך. מעדיפים כמובן רכב חסכוני ואמין. אנח…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
על מה תמליצו? מאוד אוהבת את המיני מיינור אבל נשמע שזהו רכב לא זול לאחזקה. כרגע נוהגת באודי A3 שממש נמאס לה מהאי אמינות שלה. תודה
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום וברכה. בשעה טובה נמכרה היום הפיג'ו 206XS שלי. בסוף חודש מרץ אני מתחיל ללמוד ואצטרך לקנות רכב חדש עד אז וכאן אשמח לייעוץ. הדרישות שלי הן : - לא פחות זריזה מהרכב הקודם שלי. - צריכת דלק סבירה, יותר חסכוני יותר טוב. - רכב מעניין (ראה ערך מנוגד - מאזדה ספיריט) - קטן בעל מראה ספורטיבי. אין לי צורך ברכב גדול אך אני לא אפסול. - עדיפות לידני *במידה ויש מציאה ניתן לחרוג מעט מהתקציב. עד כה חשבתי על : - מיטו 120\155. ה155 כמובן יותר קורצת אך גם עולה יותר וכנראה פחות חסכונית(למרות של155 שישה הילוכים לעומת 5 ב120.) מנגד אני מאמין כי גם 120 תהיה קפיצת מדרגה בשבילי ולפי מה שהבנתי לא קשה לשחרר עוד כמה סוסים מהארווה ביום מין הימים. - DS3: אוהב …
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום אנשים, מה אומרת i ירוקה בלוגו של ה-tsi על סקודה אוקטביה, 1.2, שנת 2013? תודה אנשים.
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
התלבטות בין Q2 ל A3 1 2
מאת בנצי23- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום ידוע ששני הרכבים בקטגוריה שונים אחד מהשני,אך בכל זאת מעט דומים. מצד אחד ה q2 רכב חדש לגמרי ,נותן שקט לכמה שנים טובות מבחינת מתיחת פנים או חידוש דגם. מצד שני ה a3 מתוחת הפנים,לפי מה שהבנתי צורה חדשה תצא בשנה וחצי שנתיים הקרובות מה שאני מניח ישפיע על המחירון לרעה בעתיד ועל המכירה של הרכב. אהבתי מאוד את 2 הרכבים ,הדגם הבסיסי שלהם. מתלבט מה תהיה העסקה המשתלמת והכדאית ביותר מבחינת הנאת נהיגה,ירידת ערך, אחזקה,וכדומה הQ2 דגם חדש לגמרי בעייתי לצפות את ירידת הערך והביקוש. תודה
הודעה אחרונה מאת דניאל1983, -
- 11 תגובות
- 1 אלף צפיות
הגדרות רכב יד 2, כשנה על הכביש (קצת יותר), עד כ 15,000 ק"מ. שיהיה מקום בתא מטען לכיסא נכה, יש רכב כזה? בנזין, ידני. לא גבוה. זהו בנתיים, נראה איך ימשיך הדיון מכאן. העניין הוא שאני עדיין לא נעול על עצמי, כרגע אני דאצ'יה דאסטר שגם מגובהת קלות (3 ס"מ) וקשה לאימי להכנס לרכב, אימי אחרי שבר בירך ומתקשה מאוד בתנועה. מי שמכיר ממליצים להכנס לרכב, בצורה שעומדים עם הגב לרכב מתישבים על הכיסא ואז תוך כדי סיבוב מכניסים את הרגלים פנימה, מכיון שהדאסטר גבוהה יחסית אימי יושבת רק על קצה הכיסא ואז קשה לה להכנס לתוך הרכב.
הודעה אחרונה מאת Ron Poh, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי, עשיתי בדיקה בקומפיוטסט רמלה לרכב הנ"ל ואני תוהה האם הפגיעות במרכב + שילדה הן באמת נמוכות כמו שכתוב בדו"ח, או שיש לזה משמעות בבטיחות הרכב / שוויו. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
מה לרכוש רכב שני הראשון רכב עבודה אופל קורסה חדשה שנראת מאובזרת או יודאי I20 אולי CROSS או רכב אחר - חשוב אמינות , נוחות , ביטוחות יעשה עד 6000 ק"מ בשנה לקנות מיבואן או חדש 0 ק"מ מליסנג
הודעה אחרונה מאת kobiho, -
-
לרגל ההחלטה על אי חידוש הליסינג, מחפש רכב משומש ב-60k התנאים (לפי חשיבות): שנתון אמצע 2013 וצפונה קמ עד 70k (לפי הנחה של 20k בשנה, ורכב עד גיל 3.5) עדיפות ליד ראשונה (אין בעיה עם רכישה מליסינג) רכב אוטומטי (לא דאצ'יה) עדיפות לתא מטען גדול (בעבר נסעתי על יונדאי i30cw, ford focus tourer) אך לא must יש זאטוטים כך שזה לא רכב שלוש דלתות או משהו אני לא מתכוון לרכב כמו פיקנטו אלא מיני משפחתי, משפחתי וכדומה, ולא, אני לא אקח את הפוקוס הידועה לשמצה (מניסיון שלי) גם לא בחינם. אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת vladclar,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 312 אורחים (הצג רשימה מלאה)
