ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 26 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אהלן. קיבלתי הצעה מחברת ליסינג על קיה פיקנטו 0 קילומטראז מהניילונים,עלתה לכביש ב10/16 ב67 אלף כולל אגרת רישוי כולל טיפול ראשון מתנה. מה אומרים? נסיעות שלי יהיו בעיקר בעיר,כסטודנט לעתיד יהיו גם בבין עירוני לפעמים. מחפש רכב בעיקר אמין ואמין! זול בטיפולים ובחלפים,ואוכל 1-13 בערך מה אומרים? הבנתי ששנה הבאה יהיה לפיקנטו מתיחת פנים גדולה,מפחד מירידת ערך או עדיף לקנות רכב יד שנייה ב45 אלף שקל שנתון 2012 נגיד..כמו מאזדה או סוויפט. מתלבט צריך עזרה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 4.9 אלף צפיות
בהמשך לשאלותי לגבי מיצובישי לנסר 2010, מצורף דו"ח שמאי מלא של התאונה. אשמח לחוות דעתכם בענין. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום רב, אני אמור לקבל רכב ליסינג בימים הקרובים והמועמדות שהגיעו לקו הסיום הן: אוקטביה 1.2 וג'טה 1.4 אנחנו משפחה עם שלושה ילדים שישובים על כיסא תינוק ושני בוסטרים, הרכב ישמש בעיקר אותי וחשובה לי גם ההתנהגות של הרכב. אשמח שתאירו את עיניי לגבי היתרונות והחסרונות של כל אחת מהמועמדות.
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 5 תגובות
- 893 צפיות
שלום , אני די הרבה זמן מחפש את הרכב אאוטלנדר מודל 2013 או 2014 ( לא משנה 5 או 7 מקומות , כמובן יתרון 7 מקומות עדיפה ) מדובר סיכום של 100 אלף + אשמח שתדריך אותי כמה צריך להוריד את מחיר כדי לקבל מחיר הוגן . גם חושש על מכירה עתיד שירדו הרבה יותר , לא ? ואיך השוק של אאוטלנדר ? תודה יניב
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, מחפש לקנות רכב שני ,בעיקר נסיעה לעבודה בבוקר תקציב 20-25. ראיתי בינתיים בתקציב פיאט פונט (גרנדה) 2009 ורנו קליאו 2008 יש המלצות בין שניהם אולי רכב אחר? מה כדאי לשים לב כשמחפשים רכב בשנתונים האלה?
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
- 0 תגובות
- 482 צפיות
שלום רב , ברצוני להתייעץ על רכישת יונדאי טוסון 2017 בנפח מנוע 1600. מה הבדל בין 2016 ל 2017 ויש דברים שמגיעים עם דגם 2017 בגירסת 1600 סמ"ק באופן מובנה שלא הגיעו עם דגם בשנת 2016 ? לגבי android auto and apple car זה מגיע גם עם הדגם 1600 סמ"ק מי שמוסיף מולטימדיה? לגבי אפשרות הוספה "מראות מתכאות חשמלית " זה קיים בארץ? לגבי דיבורית BT זה חלק מהמולטימדיה או שצריך להוסיף בנוסף ? כי משום מה זה מופיע במפרט הרכב כשני שורות נפרדות , אז מה הכוונה דיבורית BT ? אשמח להמלצות מה כדאי להוסיף בתוספות של 1600 סמ"ק ? http://www.hyundaimotors.co.il/wp-content/uploads/2013/07/Mifrat-Tucson_09152.pdf תודה רבה .
הודעה אחרונה מאת moshnb, -
- 1 תגובות
- 458 צפיות
מתלבט מה לקחת , סיוויק סדאן 2008-9 או מאזדה 6 2008-9 , אני מחפש רכב חזק , אמין , טיפולים לא יקרים כול כך ויחסית חסכוני בדלק , אלה שני האופציות שחשבתי עליהם , מה אתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת BassDriver, -
שלום! מעוניין בבקשה בייעוץ לרכב ראשון. אני חייל בקבע ומחפש רכב בתקציב של עד 35k. נוסע מידי יום כ-35 ק"מ, מחפש רכב שיהיה כיף להכנס אליו בבוקר. מצאתי אלפא 156 מנוע 2000 סלספיד שנת 2006 93ק"מ ניראת כתמורה טובה למחיר (משאירה לי לא מעט מהתקציב בכיס), מעוניין בבקשה בייעוץ ספציפית ל-156 וכמובן לרכבים דומים נוספים בתקציב. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
- 1 תגובות
- 545 צפיות
אהלן מחפש רכב ללימודים, אני אעשה כנראה פחות מ10K בשנה, מסלול של קריות ~ חיפה. מה שחשוב לי זו האמינות, אני מאוד דואג לרכב, רכב קודם כל שריקה הייתי קופץ למוסך, וגם מוציא על כך הרבה.. סה"כ מחפש אמינות, צריכה טובה (אפילו 1 ל 10 מספיק האמת, לא נוסע כלכך הרבה), וטיפולים זולים. לא מחפש נוחות מטורפת, אין לי הרבה דרישות בפן הזה, גם לא שליטה מההגה וכל הגימיקים האלה.. רק שלא יראה כמו רכב משנות ה90. מעדיף מאוד אוטומט, יש אפשרות לידני אבל מעדיף אוטומט. עוד התלבטות היא מאיפה לקנות, יד2 נראה לי מסובך, ואני גם באמצע סמסטר ולכן אין לי זמן להסתובב בין מוכרים ולקחת לבדיקה והכל. מצד שני, בכל מני מרגשים\ליסינג, קרוב לוודאי שרכב עבר התעללות. היתרון בעיניי בליסינג זה שהמחיר י…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 786 צפיות
השאלה בכותרת. לצורך העיניין האם כדאי להחליף ראב4 שנת 2014 בלנד קרוזר 2012? מבחינת ביטוחים מדובר במחיר זהה לשני הדגמים.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום הלכתי לחברת ליסינג לרכוש רכב משומש אוטומט. הנציג הראה לי הבדיקה שעשו לפניי לרכב . היה דבר אחד שהפריע לי בתוצאות של הגיר. היה רשום x לא תקין . תיבת הילוכים אוטומטית. רטיבות. האם זה נראה לכם בעייה קריטית או כסת״ח? כי סהכ שאר הדברים היו תקינים . דבר נוסף, כמה חברות הליסינג ״מכסחות״ במחיר שלי של הרכב. מחירון 33k. האם הגיוני שיורידו המחיר ל-21-22k בהנחה שהרכב מטופל , ללא תאונות? לי נראה מוגזם ביותר.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 590 צפיות
שלום חברים, חזרתי לפורום אחרי שנים רבות. אני מעוניין לקנות רכב קצת יותר מעניין לנהיגה מהיפנומטית שלי. אין לי כוונה להגיע ל-200 כ"ס וצפונה, הכוונה לרכב סטנדרטי ללא שיפורים, בלי "פוזה" וכמה שיותר סולידי (גיר ידני) חשבתי על: איביזה CUPRA\איביזה FR\פולו GTI יקרות יותר אך הייתי מעוניין לשקול אם יכנסו בתקציב לאון CUPRA\לאון FR\גולף GTI אני לא מבין גדול אך קראתי קצת חומר ותגובות בפורומים והבנתי שיש בעיות עם חלק מהדגמים: מנועים, גירים, טיימינג ועוד אשמח לקבל המלצה לדגמים המומלצים יותר.
הודעה אחרונה מאת iluxxxa, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 819 צפיות
היי! חייב את עזרתכם קניתי שברולט אורלנדו שנת 2014 טורבו בנזין. ההתלבטות שלי היא כזאת - האם משתלם לי כלכלית לרדת למנוע דיזל שנת 2013 או להישאר עם הטורבו בנזין 2014. הבנתי מבחינת צריכת דלק מדובר בערך ב 2-3 ליטר הפרש בצריכה. (10 מול 12). אני מתלבט אם כלכלית אני ארגיש ירידה משמעותית מבחינת צריכת הדלק. זה ממש חשוב לי ואשמח לשמוע תא דעתכם המקצועית. Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 0 תגובות
- 475 צפיות
שלום חברים, חזרתי לפורום אחרי שנים רבות. אני מעוניין לקנות רכב קצת יותר מעניין לנהיגה מהיפנומטית שלי. אין לי כוונה להגיע ל-200 כ"ס וצפונה, הכוונה לרכב סטנדרטי ללא שיפורים, בלי "פוזה" וכמה שיותר סולידי (גיר ידני) חשבתי על: איביזה CUPRA\איביזה FR\פולו GTI יקרות יותר אך הייתי מעוניין לשקול אם יכנסו בתקציב לאון CUPRA\לאון FR\גולף GTI אני לא מבין גדול אך קראתי קצת חומר ותגובות בפורומים והבנתי שיש בעיות עם חלק מהדגמים: מנועים, גירים, טיימינג ועוד אשמח לקבל המלצה לדגמים המומלצים יותר.
הודעה אחרונה מאת assaf234, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 3 תגובות
- 762 צפיות
שלום אני חדש בפורום ורוצה לקבל ייעוץ על קניית רכב יד 2 גדול חזק עם תא מטען גדול ולא צפוף שלא מפחד לתנאי שטח אבל גם לא מחייב 4 על 4, חשוב לי שיהיה חסכוני יחסית, יש לי גם מחשבה על לסדר לו מערכת גז או לקנות אחד עם מערכת מוכנה. התקציב שלי הוא באיזור ה40000 וממה שקראתי ונראה לי הכי טוב בשבילי זה או הסובארו פורסטר או מיצובישי אאוטלנדר כשלכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות, ממה ששמעתי הפורסטר יותר אמינה וזולה בחלקים וטיפולים אבל המיצובישי יותר חסכונית בדלק, האם זה נכון? ואשמח לשמוע עוד המלצות על רכבים בסדר גודל דומה
הודעה אחרונה מאת RamLevAri, -
-
- 4 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת של בעד נגד מיצובישי לנסר ספורטבק 1.8 בנזין אוטומט. יש עכשיו מצבע של "חבר" על הרכב והוא עולה 109K כולל חבילת אבזור מלאה. הרכב הולך להיות רכב שני, מסלול של בית - עבודה, באיזור ה40 ק"מ ליום. אשמח לקבל בעד ונגד, אמינות, טיפולים, התנהלות מול יבואן וכו. תודה מראש וסוף שבוע נעים!
הודעה אחרונה מאת mulidavid, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 557 צפיות
היי מחפשים להחליך את הרכב של אמא שלי החליטה שכמו כל העם היא רוצה ג'יפ תיאורטי נוסעת בערך 10 K בשנה חשבתי בנתיים רק על 3 הדגמים למעלה האם מישהו עם ניסיון עליהם יכול לתת חוות דעת? . אמינות? עלויות תחזוקה? א למישהו יש רעיון לרכב אחר שהוא שילוב של ג'יפ וקטן אני אשמח- סוזוקי ג'ימיני אן X1 לא ממש אופציה
הודעה אחרונה מאת ערן g, -
האם קיה פורטה יכולה להחליף את הראפיד שלנו? ראיתי תא מטען מרווח מאד וביקורות טובות, אחריות 7 שנים וכו'. אבל קצת מדאיג אותי הגיר עם המצמד הכפול עם 7 הילוכים. האם זו העתקה של הגיר של VW? משהו לגבי האמינות? בכלל נראה לי שהלכתי לגמרי לאיבוד, אני מחפש רכב בסיגנון של הראפיד עם תא מטען גדול,וחסכוני,מה עוד יכול להיות אלטרנטיבה. תודה.
הודעה אחרונה מאת yossy, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 956 צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב חדש להורים. עד היום נסעו באוקטביה 2008 דיזל 140 כ"ס והיו מאוד מרוצים. הם נוסעים המון! סביב 40K-50K בשנה. רוב הנסיעות הן בין עירוניות. אני מחפש רכב חזק, חסכוני, נוח, תא מטען גדול, רכב אמין שלא מבלה יותר מידי במוסך. גם רכב שנה-שנתיים על הכביש זה בסדר. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 941 צפיות
אפרסם פה את הדרישות בתבנית נוחה שלקחתי ממקום אחר. מקווה שלא מפרע לאף אחד תקציב לרכישה - 25,000- ידני/אוטומט - לא משנה נפח מנוע - לא משנה קטגוריה (לרכבים: סופר מיני, ואן, מנהלים וכו') - לא משנה, העיקר חסכוני תת דגם.(מומלץ, לא חובה) - רמת אבזור(מומלץ, לא חובה) - עדיף רדיו וAUX אבל לא קריטי שנתון(מאיזה שנה הכלי) - עדיף מאוחר מ2006 אך אשמח להמלצות אחרות גם חדש/משומש - משומש, בגלל התקציב מספר מקומות ישיבה - 4-5 קילומטראז'(רק אם ידוע, בקנייה/חוות דעת על רכב משומש) - שלא יהיה רכב שחוק וקרוע, ושהבלאי שלו לא יהיה בשמיים, רוצה השתמש בו ולא להציב אותו במוסך רוב הזמן דרישות של צריכת דלק - חסכוני + כמה ק"מ הרכב צפוי לנסוע בשנה ובאילו דרכי…
הודעה אחרונה מאת adixboy, -
עד 33,000 ש"ח
מאת DrBayer-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 785 צפיות
שלום לכולם, אני חדש בתחום אז מתנצל על הבורות. קוראים לי עידו ואני חייל משוחרר. אני מחפש רכב לחיי היום יום (נסיעות לעבודה, נסיעות עירוניות, בין עירוניות, יציאות בסופשי"ם וכו'), לא משנה ידני או אוטומט, עד 30,000 ש"ח (עם חריגה של 3000 ש"ח), יד 1 או 2, לא ישן יותר מ-2010, קילומטרז' נמוך, שהיה רק בבעלות פרטית, שמור, חסכוני בדלק ואמין, עם היסטוריית טיפולים מלאה, איזור המרכז. אשמח לעצות על איזה סוג רכב לקחת היות ואני לא חזק בתחום. *חשוב לי שיהיה איזון טוב בין אמינות, חסכוניות בדלק וטיפולים לבין כוח, מראה וביצועים. ברור לי שבמחיר כזה אין רכב שהוא וואו משתי הבחינות אבל אם יש הצעות אשמח לשמוע! תודה מראש והמשך יום נעים, עידו.
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 3 תגובות
- 651 צפיות
בעיקר בנושאי ק"מ לליטר (מידע אמין ולא של היצרן). עלות תחזוקה? לרבות האם המצבר ההיברידי יקר יותר? וכל נושא אחר שנראה לכם שכדאי לגעת על הרכב. תודה
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
מחליפה לקורולה 1 2
מאת אושריקו- 27 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בעיה חמורה: אין לי יכולת להחליף כרגע וכשאני נוסע בטויוטה אני מתבאס. מה לעשות? מה אתם מציעים? רכב במחשבה קיים, וזוהי הלנסר קלאסיק.
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
לאבי קורולה GLI 2010 יד 1 עם כ 130 אלף ק"מ הוא חושב שאולי הגיע הזמן להחליף. חשבנו על עסקת 0 ק"מ כי הוא רוצה להוציא באיזור ה 100 אלף. על השברולט קרוז LT יש הנחה משמעותית- 93500 במקום 128000 לפי קארקוסט לי יש שברולט קרוז 2011 1.6 בסה"כ אחלה רכב. ה- 1.4 טורבו להבנתי יותר חזק, ויותר חסכוני משמעותית מה 1.6 שבבעלותי. מה שבולט בקרוז לעומת האופציות האחרות כמו האימפרזה, הסיד סטיישן והפורטה היא רמת האיבזור המפנקת יחסית. כמו למשל מולטימדיה, מובילאי, חיישני רוורס, הגה עור, שליטה מההגה ואורות אוטומטיים שאני אישית מאוד נהנה מהם... כיף שיש חוסר בדאגות... אני לא אשכח את הפעם שהייתי עוד בבית הספר והייתה בגרות באנגלית. בזמנו עוד לא הייתה לי את השברולט ואבי נתן לי את האוט…
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 641 צפיות
היי לכולם, אשמח לשמוע על תקלות/דגשים/"מחלות" שידועות על מיצובישי L200 2X4 דיזל 1996 או שנים קרובות לפני קנייה של הרכב תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני בעיקרון אוהב מכוניות אמריקאיות מוכר עכשו אלרו 2003 ובא לי ללכת על לה קרוס 2009 cxl ,רציתי חוות דעת ממישהו שמחזיק .אני לא נוסע כל יום עם הרכב לעבודה כי יש לי הסעה .אבל רוצה להנות מטיולים בשבת עם רכב שנותן וחסית הרבה לאחרות . מה עם אחזקה תקלות ביטוח
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
לצערי הרב הסקודה יטי שלי נרשמה כאובדן להלכה והושבתה (אשמתי לחלוטין). היא הייתה בת 4 במותה, משובחת וידנית עם 137 אלף ק"מ באמתחתה. ההתלבטות העיקרית שלנו היא מבחינת הקנייה עצמה. היטי המושבתת נקנתה דרך עסקת מימון עם מקדמה קטנה והיינו שנה בלבד לתוך התשלום שלה (נותר כ-37 אלף במימון). בזמנו, עסקת המימון הייתה ריאלית ביותר ויכולנו לאפשר לעצמנו את כל עמלות ההקמה הטיפשיות שסחטו מאיתנו. כיום אנחנו עומדים בפני 3 אופציות: 1) לקחת הלוואה קטנה יחסית כדי לממן יטי משומשת פרטית מיד 2 (גם ידנית) 2) ללכת להלוואות הבלון הנחמדות, בלי מקדמות, בלי דאגות - עד שבעוד 3 שנים יכול להיות יגידו לנו להשלים את החסר בין ירידת הערך לבין מה ששולם (לא בדיוק הבנתי עדיין איך זה עובד). כנראה מחברת…
הודעה אחרונה מאת liav12, -
-
אני חושב אולי לרכוש את אחד מהרכבים הללו. אגיע ישר לתכלס, האיוניק בתמונה אך ורק בגלל האבזור העודף ואם לנירו היה את אותה רמת אבזור הייתי בוחר בו בלי היסוס. מבדיקה של הרכבים באולמות התצוגה הגעתי למסקנות הבאות: ההבדלים הבסיסיים נובעים מהבדלי התצורה הרגילים בין ״גיפונים״ לבין רכבים משפחתיים קומפקטיים רגילים: הנירו מרווח יותר בכל פרמטר ובכלל מרווח מאד, יותר מכל רכב משפחתי רגיל ולמעשה המרווח דומה לזה של הגיפונים הקומפקטיים כגון הקיה ספורטאג/ יונדאי טוסון ונראה שמרווח הרגליים אפילו גדול במקצת, תנוחת הישיבה גבוהה ונוחה ונוחות הכניסה והיציאה טובים. האיוניק מרווח כמו רכב משפחתי ממוצע, לרבות תנוחת הישיבה הנמוכה והפחות נוחה ולרבות החסרונות הרגילים של הסגמנט של…
הודעה אחרונה מאת vday, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 653 צפיות
יש למישהו ניסיון עם הרכב הזה? יכול להגיד משהו עליו? אני מחפש כרגע רכב זול עד 20K.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
שלום , אני רוצה לקנות רכב שני לאישה ,יש לנו את הרכב שלי רכב מנהלים גדול מהעבודה שלי ואת רוב הנסיעות הארוכות אנחנו עושים ברכב זה. אנחנו בהתחלה של תקופת הילדים לכן צריך מקום לעגלה , סל קל וכדומה . קילומטראז צפוי 10-15 אלף בשנה כמובן אוטומט חשיבות בטיחות ומערכות סטייה מנתיב , ובלימה אוטונומית 5 כוכבי בטיחות חשוב מאוד . כמו כן אני קצת אלרגי להתקנות מקומיות. אנחנו גרים בישוב פרברי אז להיכנס לחניות זה לא שיקול . חשוב לי תא מטען גדול כדי לא להנדס מקום לעגלה . אני ממש אני לא יודע מה לקנות קצת מבולבל מהאופציות הראש אומר לי לקנות הונדה ג'אז הלב אומר קיה נירו אשמח לאופציות נוספות
הודעה אחרונה מאת vday, -
-
מי מחובר 4 משתמשים רשומים, 1 אנונימיים, 203 אורחים (הצג רשימה מלאה)
