ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
אמא שלי החליטה להתחדש בטויוטה יאריס 2017. עכשיו נשאר להחליט מה משתלם יותר לקנות. אמא שלי נוסעת כ- 7,000 ק"מ בשנה. בממוצע היא נשארת עם אותו רכב כ- 7-8 שנים. עד היום היא לא מכרה רכב (אחד נגנב, אחד טוטלוסט בתאונה, ואת הנוכחי כנראה תביא לאח שלי), מה שאומר שסיכוי טוב שגם את הרכב החדש היא לא תמכור בבוא היום. יאריס סול (הדגם הפשוט) בליסינג 0 ק"מ: 90,250 ש"ח (כולל אגרת רישוי). יאריס סטייל (היותר מפואר) מהיבאן: 100,500 ש"ח (כולל אגרת רישוי). מה ש'תפס' את אמא שלי זה שבסטייל יש מערכת מובלאיי, דיבורית BT, ומצלמת רוורס. שאר התוספות פחות מעניינות. 1. בהנחה שקונים דרך ליסינג, כמה יעלה להוסיף מובילאיי, דיבורית BT ומצלמת רוורס? האם צריך להחליף את הרדיו למערכת מולט…
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 936 צפיות
היי, אני מחפש רכב משפחתי לזוג צעיר, עד 30,000. עד עכשיו חיפשתי טויוטה קורולה 2008, אבל פתאום עכשיו התחלתי לראות בפורומים השונים תלונות על זה שחייבים להחליף קלאצ די מהר. האם זה באמת ככה? או שבחלק מהרכבים זה קיים ובחלק לא? כבר לקחתי לבדיקה בקומפיוטסט, אלה התוצאות: הרכב עבר 104 אלף ק"מ - לא הוחלף עדיין קלאצ!! מנוע - רעש אביזרי מנוע/רצועה/מותחנים וגלגלות = מערכת תזמון, רעש שסתומים מערכת קירור - קורוזיה העברת כח - השהיה בהחלפת הילוכים האם שווה לקנות את הרכב הזה? אני לא אצטרך להחליף קלאצ בזמן הקרוב? והאם יש לכם הצעה לרכב אחר ב30,000? תודה רבה רבה וסליחה על החפירה, יונתן.
הודעה אחרונה מאת 4yonatan4, -
-
מיצובישי 2010
מאת miri012-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
למי שזוכר, התייעצתי כאן לגבי דוח בדיקה של מיצובישי ובעצתכם החלטתי לחפש משהו טוב יותר. ביום שישי ראיתי רכב שנת 2010 עם 102 אלף ק"מ. יש ניירת מסודרת של כל הטיפולים במוסך של מיצובישי. ויש גם דו"ח בדיקה שמישהו עשה והחליט לא לקנות את הרכב. כששאלתי למה הקודם לא קנה, קיבלתי תשובה שההוא הבין מהבדיקה שיש חשש לפגיעה בקצה השלדה, אבל המוכר מבטיח שבמוסך אומרים שאין פגיעה. ביקשתי מהמוכר את הדו"ח ואני מצרפת אותו כאן. אשמח לקבל חוות דעת לגביו. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- 2 תגובות
- 716 צפיות
מי יותר אמינה וצריכ תדלק. מצד אחד יש לי אפשרות השכרת רכב ל3 שנים. מבצע חצי. סוזוקי 73 אלף קילומטראז . ל3 שנים. כל חודש 400. ומקדמה שבע וחצי אלף. שקט. לשלם גם ביטוח וכו. שקט בלי התחייבות. וגם איך התצרוכת דלק של הספלאש לעומת פיקנטו? הם מחייבים מקיף. יש להם איתוראן. השקט קורץ לי. והספלאש. תכלס זה רכבים הם עברו תאונות וכו. ויש אחריות לשנה. אם אין תיקונים. ויש ראשש שקט. לא אכפת לי. לעומת פיקנטו שמצאתי. רכב חברה. אבל קילומרטאז מאוד מאוד נמוך. וחושש מתצרוכת דלק גבוהה. חייבים לתהפשר אבל על מה?.. זו השאלה. רכב כזה עולה חמישים. בקיצור: איזה רכב יותר טוב ספלאש או פיקנטו מבחינת אמינות וצריכת דלק.. קורץ לי ההשכרה. יאללה העיקר שיהיה רכב.. ומצד שני קורץ לי הפיקנטו בגלל הקיל…
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 5 תגובות
- 932 צפיות
היי חברים, אני מתעניין ברכב משפחתי. חשוב לי אמינות ורכב חזק שיעשה מספר נסיעות בחודש קו ת"א-ירושלים. לאחר בירור באינטרנט אני מתלבט בין שני רכבים: קיה פורטה שנת 2011 או מזדה 3 שנת 2011 מבחינת המחיר שניהם עומדים פחות או יותר על אותו מחיר. אשמח לשמוע המלצות שלכם לגבי הרכבים הנ"ל. תודה!
הודעה אחרונה מאת nir-z, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, מחפשים רכב עם בגאז' גדול וגישה נוחה לעגלת תאומים. חשבנו על I30 סטיישן אבל מכיוון ששנינו גבוהים חשבנו גם על סוזוקי קרוסאובר בגלל הנוחות. התקציב שלנו הוא בסביבות 80K, שזה כולל החלפת הרכב הנוכחי שלנו - קליאו דור 3 (12/2012, 50K ק"מ) שלפי לוי יצחק מתומחרת בסביבות 36K. בנוסף חשוב לנו שהרכב יהיה עם קילומטראז' עד סביבות 80K, מכיר ועם צריכת דלק סבירה. ידוע לנו שהקרוס אובר הוא בגבול העליון+ של התקציב. אנו מעוניינים בטרייד אין כדי למהר את כל הסיפור אבל מביקורים באלבר ואוויס (ועוד כמה) קיבלנו רושם שהם לא אמינים (בעיקר אלבר). נשמח להצעה על: 1. רכב אחר שיכול לבוא בחשבון (לא פוקוס). 2. סוכנות רכב אמינה באיזור המרכז (עדיפות לראשלצ-רחובות). כל עצה שהיא תת…
-
-
- 3 תגובות
- 811 צפיות
מודל 2000 אוטומטי של פיזו 306 מישהו מכיר /ממליץ ? ההפך? איך זמינות חלקי החילוף שלו ? יש משהו דומה ליונדאי שופ עבור פיזו ?
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם, מחפש רכב בתקציב נמוך מאד (סביבות ה 5000 ש"ח) שישמש לנסיעות בין-עירוניות יומיות (כ80 ק"מ ליום). השאיפה למצוא רכב ידני אמין עם צריכת דלק נמוכה למטרה הזו. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום לכולם! לפני כ-8 חודשים עברתי אירוע מוחי וכתוצאה מכך נפגעו שתי הגפיים השמאליות שלי, אישרו לי גמלת ניידות של 60% ממשרד הבריאות וביטוח לאומי. לפי מה שהבנתי מהעלון שנתנו לי, אני זכאי לרכוש רכב חדש עד נפח מנוע של 1300 סמ"ק, לקבל הלוואה "עומדת" (מזה בכלל?) וגם מימון בתנאים נוחים.. השאלה שלי היא האם יש פה מישהו שיודע איך מחשבים את המס' על רכב חדש? (אני מעוניין לרכוש את הפולו 1200 tsi, המחיר שלה 113k והיא הכי חזקה מבחינת הביצועים בנפח המנוע שאישרו לי) ובכלל, האם יש עוד דברים שאני צריך לדעת לקראת כל התהליך עם החבר'ה ה"נחמדים" של הביטוח הלאומי.. תודה מראש לעוזרים..
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 611 צפיות
ערב טוב, ראיתי הצעה על פאביה ידנית 170K קילומטרז. הרכב עולה 30K. הייתי אצל הסוחר, הרכב נראה שלם אבל אני לא מומחה. הבחור אמר שזה יד 2. והרכב הרבה יותר חסכוני והרבה יותר חזק כי זה הידני. עכשיו אני אגיד לכם תאמת אין לי חברים מומחים והמשפחה שלי לא כל כך גם. אשמח אם אוכל לקבל כאן הוראות מה לעשות ואיך לבדוק אם באמת הרכב הזה טוב. קראתי קצת במדריכים בנעוץ שיש להזהר מלבוא עם הסוחר למכון בדיקה שהוא ממליץ (הבחור אמר לי שעלות בדיקה היא עליו). אז אני יודע שיש את קומפיוטסט באזור אז אני אגיד לו שאני רוצה אליהם. איך יודעים בספר טיפולים אם הטיפולים היו תקופתיים בלבד או מיוחדים? איך אני יודע שהרכב באמת יד 2 ולא עבר תאונות. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
אני הופך את לוחות הרכב כבר מס' חודשים במטרה למצוא רכב קטן חסכוני, וכמובן במחיר סביר! (40,000) אז מצאתי פג'ו 208 שנת 2012 עם 60,000 km יד ראשונה שמורה. מנוע 1.6 120 כ"ס. נשמעת כוחנית, מאובזרת להפליא (חישוקי סגסוגת,מערכת מולטימדיה, ובקרת שיוט, דיבורית b.t, ועוד) שמורה, ללא תאונות. במחיר של 40,000 ש"ח ואפילו קצת פחות. מחיר זול מאוד לעומת המתחרות. אבל החששות והסטיגמות הישנות צצות ועולות. צרפתיות עם הרבה בעיות, איבוד מחיר, וכו' ביקצור ולעניין אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שיש להם את הרכב, מבעלי מקצוע, וממביני עניין!!
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 638 צפיות
בוקר טוב כרגע בבעלותי יש מאזדה 3 2004 שכבר הגיעה ל220K, ומעוניין להתחדש ברכב עם שנתון גבוהה ומפנק, שמתי עין על שברולט קרוז 2011, אני יודע שבשנים 2009-2010 הרכב עגלה ועדיף ללכת ברגל מאשר לנהוג בה, ראיתי ביקורות, אפילו נהגתי על אחת כזאת של שנת 2009 והרכב ממש מרגיש כבד לעומת שלי, אבל ראיתי ששברולט של שנת 2011 שיפרו תמנוע והגיר ורציתי חוות דעת שלכם על הרכב הזה, זה הרכב שבדיוק אני מחפש, נוח מאוד מפנק משוכלל יותר מרגיש כמו ספינה, אשמח לדעתכם, תודה
הודעה אחרונה מאת mavric, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
היי חברים, אני מתכוון לקנות IS300 מ-2008, ואני רוצה לקחת אותו לבדיקה לפני קנייה. אני לא סומך את הבדיקה של אוטו דיל לגמרי (בצדק?) אז אני רוצה למצוא מקום מתאים. במשך כמה שנים אני מביע את הגולף הנוכחי שלי למוסך רון, אבל הוא אמר לי שבקרה זה אני צריך למצוא מומחה לבדוק את הלקסוס. התקשרתי אל מכון הדרום ת"א, הכי גס רוח שיש, אמר אלף שקלים "בלי מחשב", והתנתק כשאמרתי "אבל המחשב חושב, לא?" אז לאן ללכת לבדוק את הרכב? אני מחפש הצעות במרכז, אנשים אמינים, מחיר סביר. תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת topper, -
- 0 תגובות
- 557 צפיות
מחיר מחירון יצחק לוי אאוטלנדר 2013 אינסטייל, יד ראשונה, 7מקומות, 61000 ק"מ, מישהו יכול למצוא לי כמה זה מופיע במחירון משוקלל של יצחק לוי אני לא מצאתי את הרכב שלי מצאתי את הדגם עם 5 מקומות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת maimong, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום, אני מתעניין ברכישת רנו פלואנס דיזל ולקחתי אחת מיד פרטית לבדיקה. הרכב הוא מודל אוק' 2012, יד 3 (יד אחת עברה בתוך המשפחה מטעמים שונים) עם קילומטראז של 130k (מתוכם הוא עשה 70k בשנה וחצי האחרונות ולפני כן הרכב היה בליסינג). הרכב נבדק במוסך/מכון ומצורף דף הליקויים שלו. לדברי בעל המוסך/מכון: 1. צריך להחליף תושבת תחתונה של המנוע (כ- 700-800 ש"ח) 2. יש נקישה בגיר בהילוך ראשון - צריך להחליף שמן גיר ולראות אם זה יפתור את התקלה (כ- 700-800 ש"ח, אני זוכר נכון). 3. בלמים - צריך להחליף. בעל המכון אמר שאין התנגדות או סיבה לא לרכוש את הרכש. אני קצת חושש מכך שהתקלה בגיר לא תיפתר רק בהחלפת שמן גיר... אשמח לשמוע דעות בעניין. תודה מרא…
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 24 תגובות
- 4.3 אלף צפיות
שלום חברים, עולה ותיק כאן. אחרי כמה שנים בארץ עם אופנוע ועוד כמה עם גולף 4 (שנת 2001), אני מוכן לקנות רכב "חדש". (אגב הגולף איכזב, אפילו בתור רכב ישן.) אני גר באורנית, ומשתמש הרבה בכביש 5. נוסע כ-17000 ק"מ בשנה. אני גם לא צעיר כמו פעם (39). אז הכי חשוב לי רכב עם מושבים נוחים ותומכים, שהוא שקט בכביש המהיר (גם רעש צמיגים, גם רעש רוחות). לצערי אין תקציב ללקסוס... גם אם הרכב לא משעמם וכיף לנהוג בו, זה בונוס, אבל בתור מי שגר במרכז הארץ, אני לא מצפה יותר מדי בזה. גם מערכת סאונד טובה חשובה לי, בדרך כלל אני משדרג אותו אבל ברכבים מודרניים זה יותר קשה. קודם כל, זה נכון שבדרך כלל רכבים גדולים יותר שקטים? גם שסדאן יותר שקט מהאצ'בק? קראתי כל מיני דברים ויש לי סלט בראש.…
הודעה אחרונה מאת topper, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי, חדש בפורום, אשמח לייעוץ אני מחפש רכב קטן וחסכוני שיענה על כמה דרישות: אמין, זריז יחסית בתוך העיר (ברגע שיוצאים לכביש מהיר פחות אכפת לי כמה הוא מהיר כי אני במילא לא עובר את ה 110+-), שתהיה אחיזה טובה (ברור לי שזה פאקטור גם של צמיגים, אין לי בעיה לשים צמיגים טוב בשביל לקבל את זה) וחסכוני בדלק. הרכב צריך להיות אוטומטי וקטן, אין לי בעיה עם 3 דל'. בגדול מחפש רכב שיקח אותי מפה לשם, ואם אפשר להוציא טיפה הנאה מהעניין - מה טוב. חשוב לי להבהיר שאני לא מחפש רכב שפשוט מהיר בקו ישר, אלא יותר אוחז כמו שצריך, וזריז בהילוכים נמוכים, נניח עד 60 קמש, מעבר לזה לא ממש אכפת לי. סוזוקי סוויפט תפסה לי את העין, נראת סבבה לדעתי, שמעתי שהיא די אמינה - הבעיה שהרכב שומר על…
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 750 צפיות
בעוד טיפה פחות מחודש אנחנו עוברים שנתון ועל פי הסתכלות על מחירון רכב יש הבדל משמעותי בין השנתונים ללא תלות בחודשי העליה. לדוגמא (אוודי איי 3 ספורטבק 1.: עליה לכביש 2014 142,000+800 עבור כל חודש. עליה לכביש 2015 159,000+1300 עבור כל חודש. האם ההמתנה של עוד כחודש ומחיר שנת 2015 יהפוך להיות כמו 2014 שהיה עד כה? תודה, בן.
הודעה אחרונה מאת בן ה, -
-
- 14 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אשמח לשמוע כל פרט שיש לכם על ה3008 החדשה. מתי מגיע? מה אתם חושבים? אילו גירסאות? סביבות מחיר? וכו'
הודעה אחרונה מאת Slava 1982, -
שבת שלום חברים ברצוני לשתף אתכם בהתלבטויות שלי בעניין רכישה, או לכל הפחות מחשבה על רכישה, של רכב חדש. בתקווה לקבל עוד פרספקטיבה אובייקטיבית כמובן מהצד, ולגלות אולי עוד פרטים שכרגע אני לא חושב עלייהם. בגדול, עקב הפירסומים האגרסיביים של החודש האחרון לגבי מיבצעים של סוף שנה לרכישת רכב חדש. גרמו לי לשקול את העניין בכובד ראש. ולא בגלל שאני כזה פתי ותמים, ובדרך כלל אני לא ממש מתייחס לפירסום אגרסיבי, אך פה אחרי בדיקה ראשונית של העניין החלטתי שכן שווה לבדוק את העניין. ובעיקר בגלל שיש ברשותי רכב לא חדש. מאזדה 6 שנת 2004 נפח 2000 147 כ"ס. רכב שאני מאוד אוהב ומשרת אותי נאמנה ללא בעיות מיוחדות עד היום, מזה כבר 7 שנים. הגעתי איתו ל-160000 ק"מ וכמובן שהיד עוד נטויה אך התחלתי לחשוב …
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
- 6 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתעניין ברכישת פריוס וכבר שאלתי כאן בפורום כמה שאלות בנושא. הפריוס הוא רכב די יקר וראיתי שהפריוס החדשה שווקה כבר ב 2009. אני מדבר על הדגם של ה 1800 סמ"ק. אז מה ההבדל בדיוק בין הפריוס הזאת 1,800 של 2009 לזו של 2010? האם שתיהן עם הנעה ללא מפתח ושאר השכלולים ? ההבדל במחיר הוא יותר מ 10K (לפי לוי יצחק) ואני לא בטוח ששווה לי להשקיע עוד 10K לרכישת אחת מ 2010 אם אני יכול להוציא פחות על שנתון נמוך יותר. מה גם שביד 2 ראיתי כמה מ 2009 עם ק"מ נמוך יחסית ושל 2010 לא מצאתי עם ק"מ נמוך. אשמח למידע בנושא. תודה
הודעה אחרונה מאת tomerc, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם היתה ברשותי סקודה פאביה 2012 ידנית (מנוע 1400) מתלבטת בין הרכבים שבכותרת. התקציב שלי הוא 40 אלף שח (גג 42) הנסיעות העיקריות שלי הן בתוך ירושלים ומחוצה לה (לכיוון מודיעין, תל אביב). א.מה מבין הדגמים מוביל? ב.האם עדיף לי לרדת בשנתון (לכיוון 2011 ביונדאי וקיה) אבל "להשתדרג" במנוע 1.6 או לעלות בשנתון (באיביזה 2013-2012) אבל להישאר עם אותו מנוע (1400) חשוב לי אמינות הרכב,ללא תקלות, זול בחלפים/תיקונים וכמובן צריכת דלק נמוכה. (ד"א,הבנתי שכדאי ביונדאי וקיה אוטומט אך באיביזה ידני בלבד?) תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 759 צפיות
היי אני מחפש רכב לנסיעות קצרות (עד 5000 ק"מ בשנה) התכונה הכי חשובה לי היא האמינות,אם הרכב מתאים למישהו בשנות ה20-30 אז גם סבבה עד עכשיו הייתה לי משפחתית ואני מתלבט בין לקנות משפחתית נוספת(כמו מאזדה 3) או אולי ללכת על סופר מיני - אשמח לשמוע את דעתכם תודה
הודעה אחרונה מאת syxok, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום רב, אשמח לעזרה ותובנות גבי רכישת רכב למשפחה (זוג + 2 ילדים בכסאות בטיחות) שישמש אותי לנסיעות בעיר, בעיקר לגנים ועבודה ונסיעה מחוץ לעיר בסופ"ש – להערכתי יהיה בסביבות 15,000 ק"מ בשנה. בעלי ממש לא רוצה לקנות רכב יד 2 - בגלל אילוצים אישיים אין לנו זמן להתעסק עם חיפוש רכב שמור (פגישות עם מוכרים, לקחת לבדיקה וכ"ו) ועם טיפולים בעתיד והוא רוצה "ראש שקט" לכמה שנים שמעניק רכב חדש. יש העדפה לקבל את הרכב כמה שיותר מהר, כלומר עד סוף 2016. אני מנסה כבר הרבה זמן לשכנע אותו לקנות יד 2 במצב טוב. במסגרת התקציב של ~ 100,000 ₪ האופציות שהגדרנו כרגע: 1. סוזוקי קרוסראובר ידני – חסרונות מבחינתי : לא נהגתי שנים על ידני ואצטרך זמן להתרגל לרכב ומניחה שזה לא הכי נוח בנסיעות שהן בעיק…
הודעה אחרונה מאת urileshem, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב משפחתי יד שניה. התקציב שלי עד 55K. חשוב לי קודם כל אמינות (בלי הרבה תיקונים יקרים), אחר כך צריכת דלק טובה. אחר כך נוחות בנסיעה ובתפעול. בהתחלה חשבתי על מאזדה 3 אבל הבנתי שהיא זוללת דלק. חשבתי על קורולה אבל היא יותר יקרה. הציעו לי באוויס פוקוס 2012 רגיל וסטיישן במחיר מבצע - 45K עם אחריות ותיקון ליקויים בבדיקה. המחיר זול באופן מיוחד ואני גם יודע למה - יש בעיות עם הגיר. אז קודם כל יש אחריות יבואן לעוד שנה מעכשיו וחוץ מזה, ההפרש בין זה לבין קורולה 2011 (שנה פחות) הוא 10K אז זה מתקזז עם מחיר הגיר. כמה שאלות: האם צריכת הדלק של הפוקוס סבירה? האם סביר לקנות 1.6 או שהיא חלשה מדי וכדאי ללכת על 2.0 (מה עם צריכת הדלק של שתיהן)? ראיתי כל מיני דיווחים ע…
הודעה אחרונה מאת אריג, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברי הפורום, ברצוני לקבל יעוץ לגבי קניית רכב ראשון. סטודנט 24 מראשון לציון. אני מתלבט אם לקנות היברדית פריוס או אולי אינסייט משנת 2007-8. או אולי עלי להשקיע את הכסף שלי ברכב חדש כבר וזהו. הנסיעות שאני אערוך יהיה בעיקר בינעירוניות כמו: ראשון-קריית אונו וראשון-תל אביב. קיבלתי הצעה של 26K על פריוס 2007. הוחלף מצבר היברדי לפני 3 שנים. (המערכת תקינה ב100% לאחר בדיקת מעבדה) קילומטרז- 245K
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, אני אשמח להמלצה למכון מומלץ לבדיקה לקניית רכב. אני מעוניין בקניית רכב ספורטיבי יד שנייה והייתי רוצה ללכת למכון שיעשה בדיקה יסודית לרכב ומצב המנוע. קניית רכב ספורטיבי יד שנייה תמיד נראה לי בעייתי והייתי רוצה לעשות את הבדיקה המקיפה ביותר שאני יכול. תודה מראש, גיא.
הודעה אחרונה מאת Adamm, -
- 0 תגובות
- 543 צפיות
היי חברים, אשתי ואני מחפשים לקנות רכב משפחתי בסביבות 40 אלף ש"ח. חשוב לנו רכב מרווח חזק אמין ועם תא מטען לא קטן. נשמח לשמוע המלצות. תודה!
הודעה אחרונה מאת meirjul, -
חבר מחפש רכב ספורט כלשהו וביקש מהמוכר לעשות סיבוב על הרכב. המוכר אמר לו שהביטוח מכסה רק נהג יחיד... הייתי רוצה לדעת האם מקובל לתת לקונים פוטנציאלים לנהוג על הרכב לפני שניתנה מקדמה או התחייבות כלשהי?
הודעה אחרונה מאת natco, -
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אם מחפשים רכב סופר מיני לקניה, כמה כדאי להתחשב בק"מ של האוטו? מה אורך החיים של מנועי ה1.2-1.4 ללא טורבו?
הודעה אחרונה מאת itamarg,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 312 אורחים (הצג רשימה מלאה)
