Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 208


ברק לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3491 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זאת ועוד... במונחים אבסולוטיים הוא יאבד בירידת ערך פחות מרכבים אחרים מאותו שנתון. למרות ההתרקסות ב"מחירון".

אני פחות מתלהב מהמנוע הזה (גרסה חסרת טורבו של THP156) בגלל הניסיון עם המנוע המטורבת.

אבל אין ספק שתחת טיפול נכון ף יש פה הרבה אוטו לשקל.

 

אם נהגת ב208 עם מנוע THP בארץ אתה כנראה נהגת על אחד עם 200/208 כוח סוס וכיתוב GTi עליה.

אולי אתה מתכוון למנוע הפיור-טק טורבו בנזין 1.2.

 

בכל מקרה לבחור פה אם הצריכת דלק לא קריטית לך וכוח לא מה שאתה מחפש ה208 הנ"ל יכולה להיות עיסקה טובה - קח בחשבון רק כמו שאמרו..מה שאתה קונה בזול אתה מוכר בזול.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
לא בטוח שהבנתי את הכוונה.

 

האם התכוונת במקרה שקונים רכב עם "שוק גרוע" ב 10 אלף, ומכאן כבר לא תהיה כמעט ירידת ערך כי הרכב זול ממילא?

 

כי אם כן, אני מסכים איתך לגמרי. פשוט אני לא חושב שהנקודה הזאת היא ב 40 אלף.

 

אני לא בטוח שלגמרי הבנת.

 

הרעיון הכללי הוא שרכב משומש עם ירידת ערך מואצת יהיה זול יותר מאחד בלי ירידת ערך מואצת.

 

וכשקונים משהו זול משלמים פחות מאשר כשקונים משהו יקר. וכשמשלמים פחות נשאר יותר כסף בכיס..... ויותר כסף בכיס זה חיובי

 

זה נשמע מאוד מאוד בסיסי וברור. ועדיין אנשים, משום מה, מסתכלים על אובדן ערך מואץ כחסרון ברכישת רכב יד שניה. רק אלוהים יודע למה....

פורסם

יותר כסף שיושב בצד, שווה ערך ליותר כסף שיושב בפח ברזל בשם "מכונית" . לא רואה בזה שום יתרון שהכסף יושב בעו"ש . אם כבר נהפוכו ,הוא גורם להחלטות לא בהכרח חכמות.

פורסם

טוב, אנחנו לא כול כך מבינים אחד את השני, אז אני אפשט את זה מדוגמא אישית:

בזמנו עמדתי בין בחירה - לקנות יאריס TS או פיזו 206 XS.

היאריס עלתה 38 אלף

ה-206 25 אלף.

אני בנאדם שחלש בויכוחים ואוהב רכבים שמורים, אז הוא גם "חמור" שמשלם מחירון(או קרוב לזה) על רכבים שמורים.

 

אז קניתי יאריס יד 4 ומכרתי אותה אחרי כמעט שנה ב-34 אלף.

בכמה אתה חושב הייתי מוכר 206 יד 4 שקניתי ב-25 אלף? נותן הימור גבוה ביותר שלא ב-21 אלף. וכול זה למרות שהיא זולה מהיאריס ב-13 אלף

 

כבודה של ה-206 במקומה מונח. אחלה של רכב. באמת. אבל 95 אחוז מהאנשים שהתלבטו בניהם, והלכו על ה-206 עשו זאת משיקולי מחיר בסופו של דבר. ולא מסיבה אחרת.

 

אז מה עדיף , ללכת על רכב שאתה לא באמת מעוניין בו רק בשביל ש-X כסף ישב לך בעו"ש? אני מעדיף שהוא ישב בברזל של האוטו ואני "אפדה" אותו כשאני אמכור. ככה או ככה, זה אותו דבר. ולפחות אני אקבל את הרכב שאני רוצה.

×
×
  • תוכן חדש...