Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פג'ו 208


ברק לוי
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הופך את לוחות הרכב כבר מס' חודשים במטרה למצוא רכב קטן חסכוני, וכמובן במחיר סביר! (40,000)

אז מצאתי פג'ו 208 שנת 2012 עם 60,000 km יד ראשונה שמורה.

מנוע 1.6 120 כ"ס.

נשמעת כוחנית, מאובזרת להפליא (חישוקי סגסוגת,מערכת מולטימדיה, ובקרת שיוט, דיבורית b.t, ועוד) שמורה, ללא תאונות.

במחיר של 40,000 ש"ח ואפילו קצת פחות. מחיר זול מאוד לעומת המתחרות.

אבל החששות והסטיגמות הישנות צצות ועולות. צרפתיות עם הרבה בעיות, איבוד מחיר, וכו'

ביקצור ולעניין אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שיש להם את הרכב, מבעלי מקצוע, וממביני עניין!!

פורסם

אני דווקא מאד אוהב את המכוניות של פג'ו (שנים נהגתי על 307 חמודה שעשתה יופי של עבודה). לקחת את המכונית המדוברת לנסיעת מבחן?

פורסם (נערך)

אני יכול להגיד לך דווקא שלרובם השילוב גיר-מנוע מבחינת ביצועים וצריכת דלק(לרוב באיזור ה1-12 ממוצע) דיי מאכזב בעיקר בגלל הגיר המיושן(גיר 4 הילוכים) - בעבר אותו הגיר היה ידוע כבעייתי אך בשנים האחרונות ליצורו(כמו במודל שאתה מתעניין) דווקא התייצבו התקלות שהיו נפוצות איתו לא קרו.

 

חוץ מזה מדובר בעיסקה ממש טובה ביחס למודל ולתג מחיר.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

מחזק. עסקה טובה מאוד.

 

אופציה נוספת שכדאי לבדוק רנו קליאו דור 3. נמכרות בגרושים. רכבים טובים.

 

יש ביד 2 קליאו 2008 יד 1 עם 80 אלף ק"מ ב-20 אלף ש"ח. אם לא קנו אותה עדיין - מציאה.

פורסם

תודה למגיבים.. האמת שבקליאו הרמת אבזור נמוכה לעומת הפג'ו,ואני מוכן להשקיע את ההפרש (20,000 ש"ח) כדי להתקדם בשנתון ובאבזור.

פורסם

אבל החששות והסטיגמות הישנות צצות ועולות. צרפתיות עם הרבה בעיות, איבוד מחיר, וכו'

 

לא ברור לך שאובדן הערך המואץ הוא חיובי עבורך?!?!?!

 

כנראה שלעולם לא אפסיק להתפלא מהעניין הזה. בנאדם אשכרה מתבאס שהרכב לא יותר יקר.....

פורסם

כבר עכשיו הוא מספיק זול.

 

ניקח מצב נתון של מישהו שיש לו סכום מסויים - נגיד 40 אלף ש״ח. הוא יכול לקבל תמורה הרבה יותר טובה עבורם אם ירכוש את ה208

פורסם

זאת ועוד... במונחים אבסולוטיים הוא יאבד בירידת ערך פחות מרכבים אחרים מאותו שנתון. למרות ההתרקסות ב"מחירון".

אני פחות מתלהב מהמנוע הזה (גרסה חסרת טורבו של THP156) בגלל הניסיון עם המנוע המטורבת.

אבל אין ספק שתחת טיפול נכון ף יש פה הרבה אוטו לשקל.

פורסם
למה שזה יהיה חיובי עבורו? קונה בזול, מוכר בזול.

 

לפחות עד שהמחיר יהיה מספיק זול שכבר קשה יהיה למכור בזול יותר

 

אבל אם נניח שברכישה ה"זול" מתורגם ל 10,000 ש"ח אז במכירה סביר מאוד שה"זול" יהיה סכום שנמוך מ 10,000. ומכאן שהקונה מרויח יותר משמפסיד

 

אובדן ערך מואץ זה עניין שלילי לרוכש רכב חדש.

פורסם

לא בטוח שהבנתי את הכוונה.

 

האם התכוונת במקרה שקונים רכב עם "שוק גרוע" ב 10 אלף, ומכאן כבר לא תהיה כמעט ירידת ערך כי הרכב זול ממילא?

 

כי אם כן, אני מסכים איתך לגמרי. פשוט אני לא חושב שהנקודה הזאת היא ב 40 אלף.

פורסם (נערך)

הוא התכוון שאם 208 שנת 2012 שווה היום 40 ,

ורכב יפני\קוריאני מקביל שווה 50, אתה "מרוויח" 10 אלף שקל בקנייה.

עוד 3 שנים שתבוא למכור, ה208 תיהיה שווה, נניח, 20

רכב יפני\קוריאני מקביל יהיה שווה 25, אתה "מפסיד" 5 אלף שקל.

 

מכאן יצא שהרווחת 5,000 שקל.

 

בגלל שירידת ערך היא באחוזים, ככל שתקנה רכב יקר יותר תפסיד יותר כסף.

שההפסד המירבי הוא כשהרכב חדש, ולכן בעל רכב חדש יפסיד הכי הרבה כלכלית מבחינת ירידת ערך.

עריכה אחרונה על ידי stum
×
×
  • תוכן חדש...