אני הופך את לוחות הרכב כבר מס' חודשים במטרה למצוא רכב קטן חסכוני, וכמובן במחיר סביר! (40,000)
אז מצאתי פג'ו 208 שנת 2012 עם 60,000 km יד ראשונה שמורה.
מנוע 1.6 120 כ"ס.
נשמעת כוחנית, מאובזרת להפליא (חישוקי סגסוגת,מערכת מולטימדיה, ובקרת שיוט, דיבורית b.t, ועוד) שמורה, ללא תאונות.
במחיר של 40,000 ש"ח ואפילו קצת פחות. מחיר זול מאוד לעומת המתחרות.
אבל החששות והסטיגמות הישנות צצות ועולות. צרפתיות עם הרבה בעיות, איבוד מחיר, וכו'
ביקצור ולעניין אשמח לשמוע חוות דעת מאנשים שיש להם את הרכב, מבעלי מקצוע, וממביני עניין!!