ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 0 תגובות
- 529 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב ידני והאופציות שעומדות בפניי הם מה שרשמתי בכותרת.. התקציב שלי הוא עד 40 אלף ש"ח (כמובן יד שניה). מצאתי פיאסטה לפני יומיים שכמעט קניתי ובסוף מישהו הציע מחיר יותר טוב ולקח לפניי(ממש מבאס). כרגע מצאתי פיאסטה נוספת עם 70 אלף קילומטר שנת 2013 - האם זה סביר? אשמח לשמוע חוות דעת מהירה גם על איזה רכב יתן את התמונה הכי טובה לכסף מבחינת נוחות נסיעה, בידוד רעשים בנסיעה מהירה, נהיגה מהנה. צריכת הדלק פחות רלוונטית כרגע. תודה רבה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת nimi009, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 722 צפיות
חבר מעוניין לרכוש סופר מיני חדשה בתקציב עד 100K, כפי שמופיע בכותרת, עם גיר אוטומטי בלבד. לאחר בדיקה שהוא ערך בעצמו, הוא צמצם את האפשרויות לפורד פיאסטה, סיאט איביזה ואופל קורסה. לחבר אין דרישות מהרכב מעבר לעובדה שיסע (למעשה הייתי צריך לשכנע אותו בכלל ללכת ולשבת ברכבים לפני שהוא מחליט, לנסיעת מבחן הוא ממש לא מוכן עקב חוסר זמן). הוא קיבל הרבה המלצות על האיביזה ומקריאה בפורום ראיתי שגם כאן ממליצים עליה, אבל אותו חבר יכול לקנות את הקורסה באותו מחיר (כ-85,000 ש"ח) דרך מבצע של חבר. הם גם מציעים לתת רכב מושכר עד שהרכב שהוזמן יגיע, מה שגורם לחבר לחשוב שאולי הם להוטים מדי להיפטר מהן (מה שנשמע לי מוזר אם צריך לחכות שהרכב יגיע מחו"ל, אולי נגמר להם המלאי והם לא רוצים שאנשים ימ…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
הונדה FRV קומפורט 1 2
מאת outlander- 23 תגובות
- 22 אלף צפיות
לפני שנה קניתי הונדה FRV קומפורט (הגירסה הבינונית), מיד ראשונה עם קילומטראז' נמוך יחסית, ואני רוצה להעלות רשמים מהרכב המדהים הזה שהתאהבתי בו. בהתחלה הוא לא היה בכלל אופציה מבחינתי, אבל מישהו דחף אותי לקנות אותו ואני מודה לו עד היום. אז ככה, נתחיל מהיתרונות: הוא זול יחסית. יד שניה אפשר להשיג הרבה יותר בזול מיד ראשונה. זאת אומרת רכב שעלה בשנת 2007 165,000 ש"ח, יכול להיות היום ביד שניה 80,000 ש"ח, שזה ממש חצי מחיר. ויש רכבים שמורים מאוד, רק צריך לחטוף אותם כי כל רכב כזה שיוצא לשוק יד שניה נעלם במהירות האור. היתרון הענק על כל המיניוואנים - 6 מקומות אמיתיים עם באגז' ענק. בהרבה רכבים האחרים של 7 מקומות, בפרט הנפוצים: מזדה 5 וכאלה, המושבים האחוריים באים על חשבון ת…
הודעה אחרונה מאת יעקב.ד, -
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום אני מחפש רכב חסכוני מעל 2006 , ביטוח לא יקר ובעיקר אמין וכמה שיותר זולה האחזקה . כמות הק"מ לא גבוהה אלה של זוג צעיר אני מעריך עד 15אלף ק"מ בשנה אני בחור גבוה ויחסית רכב (הייתה לי איביזה החדשה 2014 קצת קטנה לי) * אפשרות לחרוג 32k אשמח לשמוע מה תוכלו להמליץ אני הסתכלתח בלוחות המודעות מצאתי פולקסווגן גולף 2008 2.0 fsi וטורבו דיזל איזה דגם מומלץ יותר אמין וחסכוני יותר ? אני מחפש רכב אוטומטי מבחינת צריכת דלק, מספיק שהרכב יעשה מינימום 12 ק"מ/ל אם מדובר בבנזין, דיזל מינימום 15 ק"מ/ל. מדובר בנסיעה משולבת. תודה
הודעה אחרונה מאת eliranll, -
- 7 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מהרהר לגבי האופציה להחליף את הרכב שלי למשהו חדש יותר ואני מעוניין ברכב מוגדש אוטומטי,התקציב הוא איזור ה50-60 אלף שקלים וראיתי ששלושת הרכבים(אני יודע ששתיים מהן משפחתיות ואחת "מנהלים") האלה נכנסים ברמת המחיר הזו....כמו כן לכל כלל יש גם יוצא מן הכלל ואני מוכן גם לשקול אלפא 159 אטמוספרית(2.2),הייתי רוצה לשמוע מה דעתכם על שלושת הרכבים האלה מבחינת תחזוקה,אמינות וכו' והאם יש לכם עוד הצעות שיכולות להיכנס בסכום שנקבתי.. תודה, זיו.
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 800 צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל עזרה בנושא קניית רכב שלי להורים שלי. אנחנו מחפשים רכב שני, הנסיעות הן בית עבודה בתוך עיר לא יותר מ30 ק"מ יומי. התקציב הוא עד 100K, קיימת גמישות קלה. חשוב מאוד: אמינות, צריכת דלק, גודל (עד עכשיו היתה הונדה סיוויק 2010 כרכב שני) לא משנה היברידי או דיזל. בניתיים ראו את היאריס היברידית, סקודה פאביה וראפיד. אשמח לקבל חוות דעת על הרכב הנ"ל ולשמוע עוד הצעות.
הודעה אחרונה מאת mulidavid, -
-
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
מתלבט בעיקר בין לה קרוס 2006 cxl ל s80 2005 אטמוספרי, וגם הרובר 75 מצאה חן בעיניי מאוד אך כמובן שאני לא מתכוון לגעת בה אלה רק לתת לכם תיאור כללי של הרכב שאני מחפש. . חשוב לי נוכחות, ריפודי עור גג נפתח וקישוטי עץ/כרום ( אפילו אם זה מזוייף) אור בדלתות בזמן פתיחה,משענת נשלפת עם מחזיק כוסות מהמושב האחורי, רכב גדול, בקיצור שיהיה רכב מפואר מרשים ומפנק, אין לי בעיה לשלם על דלק וביטוחים, הפחד שלי בעיקר מתקלות שמצריכות תיקונים במחירים אסטרונומים. מה מומלץ בין השתיים? איזן מהם קלה יותר לתחזוקה, צריכת דלק עדיפה ביחס לתמורה, ובכלל מה מהם עדיף? ואגב ביואיק, מה כדאי עם ספסל שלם קדימה או כסאות נפרדים?
הודעה אחרונה מאת מוטי 22, -
- 2 תגובות
- 638 צפיות
אבקש עזרה בפיענוח: Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
היי, אחרי שרכשנו סיד בתור המשפחתית, מחפש רכב לעצמי. רב הזמן נוסע בו לבד, לפעמים יש צורך בהסעה של הילדים (בוסטרים). מחפש משהומפנק שכיף לנהוג בו. אשמח לסאן רוף. אין בעיה עם גירק ידני. במידה ויד שניה מעדיף שנתונים מתקדמים (עד 3 שנים על הכביש). לעלויות ביטוח ואחזקה כן יש חשיבות. חשבתי על הקקטוס, המיטו, קשקאי ידנית אולי 2008? וגם ראיתי וולבו C30 שנכנסת לתקציב. אשמח לרעינות / הצעות. אפשר למתוח את התרציב עד 80K תודה, ל.
הודעה אחרונה מאת theL, -
-
שברולט קרוז
מאת aliko000- 1 תגובות
- 632 צפיות
שלום אני רוצה לקנות שברולט קרוז יש כל כך הרבה סוגים ודגמים איני יודע עלהם הרבה וכן חיפשתי קישורים כאן ולא מצאתי האם מישהו יכול לעזור עם השנתונים מחפש דגמים 2010-2011 אם מישהו יודע על שירשור של פירוט דגמים הייתי שמח לקרוא. תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 0 תגובות
- 937 צפיות
אני מתכנן לרכוש אוקטביה סטיישן 1.4 TSI משומשת משנת 2015+ או חדשה מיבואן (בכל מקרה הדגם המעודכן עם ה150 כ"ס). לאחר שקראתי הרבה מבחני דרכים ומפרטים של הרכבים הפופולריים בקטגוריה (אוריס, סיד, i30cw, אסטרה, סיוויק ואוקטביה), אני די נעול על האוקטביה בעיקר בגלל המרווח, הבטיחות, החיסכון בדלק ואיכות הנסיעה. עדיין מרתיע אותי נושא האמינות, אחרי שיצא לי לשמוע אמירות כלליות שלא מחמיאות לאוקטביה בנושא. אבל לא יצא לי לשמוע פרטים קונקרטיים על בעיות מנסיון אישי של אנשים. אני מכיר כמה שיש להם את הסדאן ודווקא מרוצים מהאמינות. אשמח לשמוע מבעלי נסיון חוות דעת כללית על הסטיישן ובעיקר על אמינות גיר ה DSG, כולל חווית השרות של מוסכי היבואן, הן במסגרת האחריות והן מחוצה לה.
הודעה אחרונה מאת Zpol, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום. אני מתכנן ללכת בימים הקרובים לראות את האוטו אבל רציתי קצת חוויות דעת מנהגי הב מ וו שבנינו או מאלה שנהגו. האוטו נראה מאוד יפה מבחוץ אבל אין לי מושג איך ב מ וו עובד או איך האחזקה שלו. יש לי כרגע מרסדס אי קלאס של 2002 ואני רוצה לעבור לב מ וו הזאתי. תודה לכל העונים!
הודעה אחרונה מאת MIKE.V, -
-
- 3 תגובות
- 675 צפיות
הראשונה פולקסווגן 2010 , TSI 1200 , ק"מ:60,000 המחיר:54,000 ש"ח. השניה סוזוקי סוויפט 2011 GLX 1200 ק"מ:6,000 המחיר:55,000 ש"ח. יש לציין ששני הרכבים שמורים ונראים טוב ועברו בדיקה של מנוע גיר שילדה . תודה מראש לעוזרים והמשך שבוע מעולה
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן, אני לקראת סיום חוזה ליסינג על יאריס היברידית. היא שמורה היטב, טופלה בזמן והק"מ שלה כ - 40,000. על פי חוזה הליסינג, אני יכול לקנות אותה ב - 16% הנחה ממחיר מחירון. על פניו זאת עסקה משתלמת, אבל השאלה האם אין עלויות נוספות בגלל שהרכב היברידי - למשל טיפולים יקרים יותר, סוללה שתדרוש החלפה יקרה וכו'. אם אקנה אותנה, סביר שארצה למכור בעוד כשנתיים שלוש (כשתהיה בת 5-6). יכול להיות שהמחיר שלה יישחק מאד בגלל שהיא היברידית? תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת doronli, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
היי חברים, רציתי לשמוע חוות דעת עדכניות לגבי הפורד פוקוס 2013 (מנוע 1.6). הדבר שהכי מציק לי זה עניין הגיר, ראיתי שהיו הרבה תלונות וגם תביעה ייצוגית ועדכון תוכנה וכו' וכו'. מה קורה עם הנושא הזה היום ברכבים המדוברים? הבעיה נפתרה?(העדכון תוכנה עזר?) הוצעה לי פורד פוקוס 2013 בליסינג, אני מתלבט בעיקר בגלל שאין לי זמן לדבר עם החברה כל יומיים על תקלה חדשה. אז בשורה התחתונה, הגיר עובד כמו שצריך היום? אם יש עוד מחלות/חסרונות שקשורים לרכב שכדאי לי לדעת לפני שאני אולי מבצע עסקה, אשמח לשמוע! תודה!
הודעה אחרונה מאת pipinoadar, -
-
שלום לכולם לפני כחודש השביתו לנו רכב חדש בן 4 חודשים , נערה שכנראה התעסקה בנייד במקום בנהיגה. החלטנו הפעם לרכוש רכב יד שניה חשוב לנו חסכון בדלק (רכב שנוסע כ90 ק"מ ביום) , רכב במימדי סופר מיני (גם במימדי הגולף מתאים) התמקדנו בעיקר בשנת 2015 וחשבנו על פולו, לאון רכבים שהם יקרים יחסית ואז חשבנו לתת צ'אנס לרנו מתלבטים רנו קליאו שנת 2015 , רנו קאפצ'ור שנת 2014/2015 לחברה מוניטין רע של אמינות חוות דעת ותובנות תתקבלנה בשמחה תודה מיכאל
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
טויוטה ורסו מהשכרה שנת 2014 למנינם עשתה 90 אלף ק"מ מציעים לי אותה בטרייד מול לנסר 2007 יד3 155אלףק"מ ועוד 75 אלף ש"ח ב ראיתי באתר אצלכם באחת ההודעות שיש הבדל באחוזים מהשכרה של טויוטה האם זה נכון?
הודעה אחרונה מאת במבליק, -
-
מחפש לרכוש רכב אוטומטי, תקציב של כ30k (עם אפשרות חריגה). חשבתי על כיוונים אפשריים: 1. גולף 2008 אוטומט עם מנוע 1600. 2. ג׳טה 2010-2009 dsg עם מנוע 1600. 3. סקודה פאביה ספייס 2008 אוטומט מנוע 1600. 4. סיאט איביזה flow שנת 2011 גיר dsg מנוע 1200 טורבו. האם מישהו מהנ״ל נחשב ו/או ידוע כבעייתי מבחינת גיר ומנוע? האם יש אופציות דומות שאני לא חשבתי עליהן?
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לקחתי לבדיקה יונדאי i30 cw 2010 אשמח לדעתכם על תוצאות הבדיקה יצויין שמדובר ברכב עם 48700 ק"מ סגרנו על מחיר 38000 שח האם לדעתכם עסקה כדאית? האם יש תקלות שנראות חמורות?
הודעה אחרונה מאת doronli, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, בשעה טובה הזמנו רכב. חדש מסוכנות. עכשיו יש שתי אופציות: א) לקחת שנת 2016, מקבלים את הרכב תוך שבועיים. ב) לקחת שנת 2017, מקבלים את הרכב, במקרה הטוב, תוך חודשיים. מנסה להבין/לכמת את המשמעות של ההבדל. כרגע אנחנו במצב של די חייבים את הרכב כמה שיותר מהר, ברמה של אם הולכים על האופציה של 2017, כנראה נצטרך בחודשיים האלו לקחת רכב בשכירות ליום/יומיים, פעם בשבוע או משהו כזה... אני מניח שאם בעוד X שנים נרצה למכור לאדם פרטי, אז חודשיים הבדל בעלייה על הכביש לא יהיו משמעותיים, נכון? מדובר רק אם נרצה למכור לאיזו סוכנות ליסיניג/טרייד אין, משהו כזה? על כמה פער מדובר? שווה להמתין? כמובן שמבחינת הקנייה כרגע, אין שום הבדל בסכום הרכישה. אגב, מדובר על …
הודעה אחרונה מאת bodovg, -
-
שלום רב , אני מחפש רכב עם נפח יחסית גדול (1800 סמ"ק עד 2200 סמ"ק) ויש לי תקציב מוגבל של 12000 ₪. ראיתי שאני יכול לרכוש את הרכב הנ"ל משנתון 2000 עד 2004. אשמח לשמוע דעתכן הכללי על הרכב, בעיות, תקלות, יתרונות. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
וולוו 940. 1 2
מאת Big_White-
- אחראי פורום
- 24 תגובות
- 5 אלף צפיות
כיום יש לי סובארו B4 2008 סטיישן.. אני נוסע המון. ככה שאני כבר לא רואה טעם להמשיך להחזיק ברכב הזה. החלטתי לקנות וולוו 940 סטיישן. (רציתי טורבו, אבל אין טורבו, אז אקנה כניראה אטמוספרי, ואחרי זה ניראה מה יהיה ) מדובר בדגם 2.3 ליטר. שנת 93 מדובר בנסיעות רגועות 90% מהן מחוץ לעיר בנסיעה רגוע על 90 קמ''ש. והייתי רוצה לדעת קצת עלויות החזקה. צריכת דלק. בעיקר חלקים שהם אחזקה שותפת... כמו דיסקים, רפידות ופילטרים. אלא יותר לכיוון של בול ג'ויינטים, משולשים, תותבים למשולשים, בולמים, רדיאטור, אלטרנטור, סטרטר. דברים שעם השנים כבר מסיימים את הקריירה שלהם. יש לי זוג ידיים ישרות, ככה שאת העבודה על הרכב אני יכול לעשות לבד בעצמי. מדובר על נסיעה של כ 40 אלף …
הודעה אחרונה מאת ETStudio, -
-
- 2 תגובות
- 432 צפיות
כמו שכתוב בכותרת קורלה 2007 מול סיריון 2010-11, הרכב משמש זוג צעיר סטודנטים, לנסיעות עירניות בעיקר נסיעה של 1500KM בערך בחודש, הדבר החשוב זה אמינות וצריכת דלק על מה ממליצים העם ההפרש בצריכת הדלק ובטיפולים משמעותי או שסדר גודל אותו העלויות
הודעה אחרונה מאת שמעון55, -
יש עליו מבצע לשבוע ב2000 לחודש (215000 במקום 240000) ללא מקדמה ל3 שנים (במקום 2400). שווה? מבחינת איכות נסיעה, ביצועים, ערך כולל למחיר. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת Smiro, -
- 3 תגובות
- 600 צפיות
היי, יש לי שאלה שאני מתחבט כבר הרבה זמן לגביה. לאשתי יש רכב רנו קליאו (2015) מהעבודה כולל דלק, טיפולים והכל. לוקחים לה על הרכב 3200 ש"ח בחודש!! ואני שואל את עצמי כבר הרבה זמן אם לא שווה להחזיר להם אותו ולקנות רכב פרטי או לקחת מליסינג (אני לא יודע איזה מסלול בליסינג)??? אנחנו זוג+ילד נוסעים בסביבות 20,000 ק"מ בשנה. חשוב לנו צריכת דלק ואמינות תודה רבה לכל המקצוענים כאן!!!!
הודעה אחרונה מאת eliko988, -
- 0 תגובות
- 455 צפיות
יש לי שאלה לגבי רכב זה דבר ראשון האם מומלץ דבר שני לגבי הגיר הרובוטי שלהם האם הוא טוב כי מה שאני מכיר לגבי גיר רובוטי זה רק דברים רעים
הודעה אחרונה מאת Therabrab, -
שלום רב, אני מעוניין השבוע לקנות קיה ספורטז' חדשה מהיבואן. הייתי שמח לקבל אינפורמציה לפני שאני יושב לסגור מה אנשים הצליחו להשיג בסגירה על הדגם הזה. המחיר שלו הוא 137,900. כמו כן האם יש המלצות למעמד הסגירה. (אף פעם לא קניתי רכב חדש) תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
פורד פוקוס החדשה 1 2
מאת TZR84- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אנחנו מתעניינים בפורד פוקוס טורר סטיישן בגרסאת טיטניום. קראתי כמה מבחני דרכים ברשת בכולם צוין שתא הנוסעים צפוף. הייתי שמח לשמוע עוד חוות דעת ממי שיש לו את הרכב בפועל (גם מלפני מתיחת הפנים) אני בחור בגובה 1.91 נשוי + 2 ילדים וכלב. אני שואל מכיוון שאנחנו לא מאוד ניידים כרגע ולצערי לפורד יש מעט מאוד אולמות תצוגה (5 בכל הארץ ממש עלוב) והגעה לשם מהווה קושי לוגיסטי. אז רציתי לדעת כדי לא לבזבז זמן. בנוסף לשמוע על צריכת הדלק ואמינות בפועל מהמנוע והגיר החדשים (1.5 טורבו אקובוסט וגיר אוטומטי רגיל)
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
שלום לכם, חייל משוחרר מחפש רכב אחרי השחרור. עדיפות גבוהה לרכב ידני וחסכוני, טווח מחירים של 20-25K חשבתי על רכבים כמו אלטו, פיגו 107 / 206+ 2012 מעדיף רכב בשנתון יחסית מתקדם לדוגמא המכוניות שמצאתי הם במחירים שאני מחפש פחות או יותר והם 2012 .. חשבתי גם על הגטס 2010 קצת ישנה יותר אבל נראת נחמדה מה אומרים ? מישהו מכיר את האוטו ויכול לתת עליה חוות דעת קטנה? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- 14 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום חברים, אני מחפש רכב עם מערכת נהיגה אוטונומית בפקקים, בנוסף בידוד רעשים גבוה. מבחינת תקציב - אני מבין שלא אוכל למצוא את זה בסוזוקי אלטו, לכן יש גמישות מסויימת. אעדיף למצוא את זה ברכב קומפקטי/קטן. תודה. נ.ב. העדכון שהוכרז היום לגולף נראה בדיוק מה שאני מחפש, אך אני תוהה אם יש אלטרנטיבות לרכישה כיום.
הודעה אחרונה מאת urich,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 492 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- BassDriver
- chezik
- דובצע
- davemustaine87
- פריג'י
- ArikC
- yoav911gt2
- טויוטה סופרה
- קוסקוס
- Tom78
- chrono
- T_A
- aviaviavi
- GKME
- zvit
- David32
- AUDIO KING
- M H
- eladns
- GTאי
- itaimoto
- DareDevil
- yovel673
- fatboy1340
- Chabadi
- nir eli
- borsood
- eran_k
- פול-טנק
- תומר ב
- yohai71
- amosbmw
- mikk
- yaniv572
- גולדן191
- discoTD5
- jpex
- פיטר גריפין
- PYA
- Avia
- BEEKER
- BoazB11
- Night Driver
- ezuf
- Loder
- Itzik-b
- santiago
- iEminem
- שחר 1
- בנס
- amit_a
- ניקו פ.
- Tal7
- RBRB
- נהג מירוצים ותיק
- urich
- yoni162
- om2
