ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 543 צפיות
שלום, חבר מעוניין לקנות רכב למשפחה והרכב שהוא רוצה זה השברולט ויואנט 2009 (השנה הכי אחרונה של ייצור הרכב) עכשיו יש כמה שאלות שאולי תוכלו לעזור לו, 1. הרכב הזה נמכר בכלל היום? (חדש) 2. מה המחיר של הרכב? (דגם LT) 3. איפה אפשר לרכוש רכב חדש כזה? (ידוע שביד 2 יש מלא אבל הוא רוצה חדש) 4. ראינו גם רכב כזה שמגיע עם סאנרוף, הדגם הזה קיים בארץ? נמכר היום דגם כזה? תודה לכל העוזרים.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 670 צפיות
שלום לכולם! אשמח לייעוץ ספלאש 90000 ק"מ 2012 טופלה רק במוסך מורשה. ראיתי היסטוריית טיפולים עברה עכשיו טיפול 90000 בטיפול הוחלפו הדברים הרגילים שמנים ברקסים וכו' המוכר אמין מאוד וחשף בפנינו כל מידע שביקשנו. מרגיש לנו בזבוז כסף לקחת את האוטו לבדיקה. אשמח לדעות\המלצות. תודה!
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- 1 תגובות
- 590 צפיות
כבר כמה שבועות שאני מחפש רכב שני, ולא הצלחתי להסגר על עצמי. אני נשוי עם תינוקת, ויש לנו סיוויק 2011 שאני מאוד אוהב, כי יש קצת כח כשצריך ויש תא מטען ענק. האבזור לוקה מאוד בחסר אבל מבליגים. הנסיעות שלי כרגע הן איזור צומת דרור להרצליה פיתוח. עכשיו אני מתלבט אם לקנות לעצמי (הסיוויק ישאר אצל אשתי) סיוויק 2012 (צורה חדשה), עם קילומטראז טוב אפשר למצוא ב 75k, או לנסות לחסוך 10-15k וללכת על רכב קטן יותר, שעדיין אוכל להכניס בו עגלת תינוק. כשנכנסתי למזדה 2 ויונדאי i20 ישנות (לא הדגמים החדשים) החלטתי שאין סיכוי איתן כי האינטריור קטסטרופה, לפחות לעומת הסיוויק. על הג'אז שמעתי מחבר שמכיר אותי טוב שאני אשתעמם ממנו. שמעתי הרבה המלצות על סוויפט ופאביה, השאלה אם שוב ארגיש שזה…
הודעה אחרונה מאת Alonzzo2, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קודם כל בוקר טוב. אני אמנם משתמש חדש בפורום אך אני נכנס לפה ומטייל כבר שנה לפחות, ורק רציתי להתחיל בתודה לכל האנשים שתרמו לי פה לידע, והנה הרגע המיוחל הגיע ועכשיו גם אני צריך להתחדש לי ברכב ישן. אני מחפש רכב שהוא סופר-מיני ידני שיהיה בעיקר לכיף (אני חייל משוחרר שבדיוק מחפש את דרכו בחיים, גר עם חברה שלי שיש לה כבר רכב 'הגיוני') וישמש אותי בנסיעות לעבודה ביום יום (מרחק של כ20-30 דק' לכל כיוון) ושיהיה לי גם בסופש"ים. חשוב לציין שמטרת הרכב היא יותר כיף מפרקטיקה, בעיקר כי חסרה לי התחושה של ההעברה ברכב האוטומי שבבעלותינו. מבחינת הצרכים שלי, זה בעיקר הנאה ואמינות (עד כמה שאפשר לצפות מרכב במחיר כזה) לאחר סריקה מקיפה מצאתי מספר מתמודדות, ביניהן : פיג'ו 20…
הודעה אחרונה מאת admtaynov13?, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם. ככתוב בכותרת. מעוניין להגיע לצריכה של 1:15 בינעירוני, שנתון 2008 ומעלה. עדיפות ליפניות או קוריאניות. לאילו דגמים עלי לכוון? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
B3 הצ'בק מנוע 1.5 שנת 2008 מאזדה 3 שנים 06-08 במידה ושני הרכבים בעלי נתונים זהים (קמ, יד, מצב) איזה רכב הייתם ממליצים לקחת? ואיזה רכב יהיה חסכוני יותר בדלק (למרות שאני יודע ששניהם לא כאלה חסכוניים).
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 547 צפיות
אני קורא הרבה בפורום, אך לא יוצא לי להגיב. אני מעוניין לקנות פיגו 301 מהמבצע שיש בCARCOST דגם ה1.2 הרובוטי, כבר נהגתי באחד ומצאתי שהיא די מתאימה לי, נושא אחד נותר בסימן שאלה שאשמח לקבל עזרה לגביו, והוא אמינות. היות והרכב החל להימכר לפני 3-4 שנים, אשמח לשמוע חוות דעת על אמינות הרכב ועלויות תחזוקה ממישהו מנסיון!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 9.7 אלף צפיות
*זהירות חפירה * מחשבות למכור את הקורבט ולעבור לעשור הנוכחי מציפות את מחשבותיי מזה זמן מה. למה? חשבתי שיכול להיות נחמד לחזור קצת למודרניות.(כן,הקורבט היא סוג שי דיילי אצלי) מצד שני אני עדיין בוחן ייבוא של פורשה 928 s4 אבל הבא נתמקד רגע ונגיד שאני עושה החלטה "סאחית" והולך על סאדן חזקה. התקציב הוא משהו בין 125-110 K, חשבתי על שתי הדגמים הנ"ל. יתרונות שאני מוצא בקאדילק שהיא מודרנית יותר (הושקה ב2013 לעומת האינפינטי ב2009?) מראה עדכני יותר ואולי גם יותר שופני לעומת האנדסטיימנט של היפנית מנוע מודרני וגודש עם אפשרות שיפור עתידית,ומשהו שמשותף לשתיים ותגידו לי אתם מי אולי יותר,התנהגות כביש מעולה ובעלת יומרות ספוריטיות אמיתיות אשר לא נופלות ממלכת הקטגוריה סדרה 3. …
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם מתלבט בין שני רכבים, השימוש כרכב שני שאמור לעשות 3-5K קילומטר בשנה. 1. קרוז 2010 יד שניה, 84K קילומטראז'. 2. B3 2009 סדאן יד שניה 80K קילומטראז'. אשמח לדעתכם
הודעה אחרונה מאת itay_b, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום חברים, אתמול רכשתי סיאט איביזה סטייל. ההחלטה לרכוש עכשיו נבעה מאפשרות סבירה של עליית מחירים בינואר עקב שינוי נוסחת המיסוי הירוק. לעת עתה טרם מכרתי את הרכב שברשותי, ואינני לחוץ לקבל את האיביזה באופן מיידי. האם ניתן לבקש כי הרכב יסופק בתחילת ינואר על מנת שזה יהיה מועד העלייה לכביש ברישיון הרכב? מה הסיכוי שיסכימו לדבר כזה? תודה לעונים.
הודעה אחרונה מאת ramoni, -
-
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אחרי הרבה מחשבה ואחרי שירדתי מהמחשבה לרכוש סובארו אימפרזה במבצע "חבר" בעקבות תגובות לאשכול שפרסמתי כאן מלפני מספר ימים אני מתבלט כעת בין 3 מכוניות שאני שוקל לרכוש מליסינג 0 ק"מ (כולן 2016): קיה סיד SW- מוצעת במחיר של 105,000 ש"ח כולל אגרת רישוי, קודן וחיישני רוורס. יונדאי אלנטרה - מוצעת במחיר של 110,000-115,000 ש"ח. יונדאי I30CW - מוצעת במחיר של 116,300 כולל אגרת רישוי קודן וחיישני רוורס. האופציה המועדפת עליי כרגע היא הראשונה. שכן נראה לי שמדובר ברכב כמעט זהה ליונדאי I30 עם פער של כ-10,000 ש"ח שניראה לי על פניו לא מוצדק. היונדאי אלנטרה גם נראית אופציה מעניינת, היא מעוצבת יפה וכוללת אבזור מפנק (קצת יותר מהסיד). בכל מקרה אנ…
הודעה אחרונה מאת ramoni, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 780 צפיות
מדובר בניסאן נוט שנפגעה בברד הגדול שהיה לפני שנתיים, הרכב מטופל ושמור. כמה משמעותי ברכישה העניין של נזקי הברד בגג שהיו וטופלו ( בפחחות של קרסו לדברי המוכר)? אני רוכש רכב ומחזיק בו בדר''כ לתקופה מאוד ארוכה, 7 שנים ומעלה.
הודעה אחרונה מאת eyalkar, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שבת שלום. אני מחפש רכב שיהיה אוטומט חסכוני יפה וזריז דגש גדול על יפה וזריז, חסכוני פחות מדאיג אותי אבל תמיד נחמד. בגדול התקציב עומד על 75000 ש"ח אבל רק בתנאים של מימון כרגע אבל לא ממהר לקנות עד שאני אצליח למכור את המאזדה 3 שלי. היו כמה רכבים שחשבתי עליהם כמו VW GOLF MK6 HIGHLINE אבל קשה לי להאמין שאני אמצע אחת טובה במימון, גם לא ידוע לי עד כמה הרכב הזה אמין, מרפרוף מהיר באינטרנט פחות ממליצים על דגם הHIGHLINE. גם בדקתי על SIROCCO אבל לא מצאתי הרבה תוצאות בתקציב שלי. אשמח לשמוע הצעות.
הודעה אחרונה מאת itay1995, -
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום. מתלבט ביו 3 דגמי רכב משפחתי עיקריים שמתאימים במחיר ובשנתון של 2012-2013 התקציב שלי הוא סביבות ה 30 אלף +- וחושב להתקדם לרכב בשנתון חדיש יותר ממה שיש לי כרגע(אופטרה 2004) השתיים הראשונים כמעט זהים לפי מה שהבנתי(אותו רכב בעיקרון) פיגו 301 או סיטרואן סי אליזה 2013 בסביבות ה 35000 ש"ח מהשכרה(לפני משא ומתן) כ 80000 ק"מ אחריות גיר מנוע לשנה. והאופציה השניה שברולט קרוז גם כן מהשכרה 32000 ש"ח כ 80000 ק"מ אחריות על גיר ומנוע לשנה. ידוע לי שהשוק לא הכי מסמפט צרפתיות ובמיוחד פיגו וסיטרואן,ועוד בדגמים הזולים שלהם כמו 301 ואליזה,מה שחשוב לי בעיקר זה אמינות(אסע איתו הרבה במסגרת העבודה) טיפול זול יחסית, צריכת דלק הגיונית, רעש בטיחות וכו" חשוב אבל קצת פ…
הודעה אחרונה מאת mozizo, -
טיגואן 2010
מאת Mjko- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
התייעצות בשביל אחי (יותר נכון אשתו) . היא צריכה רכב שישנע אותה ובע"ה צאצא שבדרך. לאחר פסילת כמה מועמדים הפור נפל על טיגואן . בנתיים יש שני מועמדים אחד ברמת גימור טנדרליין 72K קילומטר מנוע 2000 השני רמת גימור קומפורטלייןן עם קילומטראז' דומה אבל צעיר ב8 חודשים ואותו מנוע. ידוע שהTSIּDSG בשנים האלה הם לא פאר היצירה , השאלה באיזה היקף הבעיה פגעה בטיגואן בפרט ואם בכללי הרכב אמין?
הודעה אחרונה מאת chen or, -
פיג'ו 2008
מאת lior2321-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
אני לפני רכישת פיג'ו 2008 לאישה ויש לי מספר שאלות. אני אשמח אם אנשים שיש להם ניסיון עם האוטו יעזור לי. למה 2008? כי אני רציתי יונדאי I30 ולא מצאתי והאישה נדלקה, המחיר אחרי ירידת ערך (מודל 2014) מתאים והמרווח מספיק לילדה אחת. מדובר בדגם 2014 מנוע 1.6 עם תיבה אוטו' (4 הילוכים המושמצת). לאישה התיבה לא הפריעה ולי רק רמת הרעש בהאצות קצת צורמנית למרות שהתחושה הכללית היא שלרכב לא חסר כוח. התיבה הזאת מורכבת כבר שנים ברכבי פיג'ו וסיטרואן השאלה מה רמת האמינות שלה? מתכנן להחזיק את הרכב כ-3 שנים.אין לי שום ניסיון עם רכבי פיג'ו והמוסכים שלהם. דבר נוסף שהפריע לי הוא שהיא קצת מתרסקת על בורות ושהדלתות שלה נסגרות בצליל מאוד חלול וזול.
הודעה אחרונה מאת chen or, -
-
- 0 תגובות
- 636 צפיות
היי, אשמח לשמוע פרטים על הדגם הספציפי. צפי נסיעה שנתי כ-35-40 א.קמ, ולכן צריכת דלק ואמינות הן בשורה הראשונה של הדרישות. כל הייתר,מבחינתי לפחות, פחות משנה (אלא אם כן, יש משהו חריג , ספציפי, שכדאי שאדע ואשים אליו לב בדגם הזה). אודה לכל עזרה, מחר מתכנן ללכת לראות אחת ואשמח לדעת שאני בכיוון הנכון. אלי.
הודעה אחרונה מאת Aino, -
- 15 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת על רנו מגאן סטיישן שנת 2013 1.5 דיזל. משפחה צעירה, בעיקר נסיעות בעיר (בית עבודה) לפעמים נסיעות מחוץ לעיר. הולך להיות רכב יחיד. מתלבט האם לקנות בעצת חבר שיש לו אחד, מאוד אוהב את צריכת הדלק ואת הנוחות של הרכב. אשמח לקבל חוות דעת של אנשים שנהגו ברכב. היום יש לנו פיג'ו 308 שנת 2011. האם שווה לעשות טרייד אין אצל קרסו? הם מציעים שנה אחריות מקיפה ועוד שנה אחריות על מנוע + גיר. תודה רבה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
- 3 תגובות
- 738 צפיות
בס'ד אני בשבוע הבא מזמין ועדיין מתלבט אני מאוד אוהב את הצבע הירוק, מרגיש רענן .. אבל כל מי שאני שואל מוריד אותי מזה .. מה לבחור ?
הודעה אחרונה מאת MikMan, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 43.6 אלף צפיות
רכשתי מנוי לאתר של לוי יצחק, שם בעת בדיקת מחירון הרכב המשוקלל אני מזין את מועד עליית הרכב לכביש, ק"מ ויד הרכב כאשר אני נדרש לרשום בעלות, לפי לוי יצחק ירידת ערך לרכב מליסינג חברה היא 22% (קטגוריה ליסינג | החכרה חברה) כך יוצא שהמחירון המשוקלל זול ב-4k פחות ממה שסוכנות הרכב דורשת עליו. איך זה יכול להיות? כמו כן, האם באמת יש ירידה של 22%? הרכב רשום על שם קרדן כלי רכב (אוויס) וברישיון רשום "השכרה/החכר" כאשר הרכב שימש חברה לסוכנות לביטוח (לא ידוע אם נהג יחיד או לא). אשמח לדעת כמה עליי לדרוש.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
רכב עד 20,000 ש"ח
מאת LDR-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
מה קורה חברים? מקווה שהגעתי למקום הנכון ובאמת יוכלו לעזור לי כאן אני מחפש לקנות רכב קטן, אוטומטי וחסכוני במחיר של עד 20,000 ש"ח. הרבה המליצו לי על רכבים יפניים אבל אשמח לשמוע חוות דעת של אנשים כאן בפורום. חשוב שהרכב יהיה גם נוח ונראה טוב, וכמו שכתבתי, הוא חייב להיות קטן, אוטומטי וחסכוני. מה אתם יכולים להמליץ לי בטווח של המחיר הזה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת bnsagi, -
-
- 4 תגובות
- 681 צפיות
שלום רב! אשמח לשמוע אם יש משהו שנראה לא טוב בטופס בדיקה. קורולה 2010, עם 89,000 ק"מ. נסעתי עליה והיא מרגישה טוב. תודה רבה =)
הודעה אחרונה מאת שי, -
טופס בדיקה יונדאי I35 1 2
מאת f22- 16 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום, אשמח לקבל את עזרתכם .... איך הבדיקה ? וכמה יעלה לי תיקון הליקויים...? מדובר על רכב יונדאי I35 שנת 2012 דגם SUPREME ק"מ 78800 טסט עד יוני 2017 תודה רבה...
הודעה אחרונה מאת natco, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אהלן יש לי כמה שאלות קיטבג: אני לפני מכירת רכב (וקניה של חדש). במקרה שלי בזמנו, עשיתי הלוואת סטודנט ללימודים ונשאר לי לא מעט כסף אז קניתי איתו רכב יד שניה שגם ככה הייתי צריך. כרגע נשארו לי בערך 30K שאותם אני מתכוון להחזיר בעת המכירה של הרכב הנוכחי ולסיים את ההחזר החודשים (1000 ש"ח). חלק מהמקומות מציעים לי טרייד אין, אבל אני רוצה להחזיר את הכסף לבנק קודם כל ואז לרכוש חדש כדי לא להתקע עם כפילויות החזרים. האם המקומות הנ"ל "קונים" ממך את הרכב במחיר שסוכם, ואז עושים מימון (במקרה שלי) לרכב החדש? איך זה עובד בדיוק? אני מתאר לעצמי שיש לזה איזשהו פיתרון. רב תודות.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
אני מחפש רכב זול אמין וחסכוני לזוג צעיר התקציב מוגבל ביותר ולכן הכיוון הוא יד 2 כמובן הרכב חייב להיות אמין וחסכוני בדלק רוב השימוש יהיה לנסיעות ללימודים/ עבודה של 40 קמ לכל כיוון במרכז (גוש דן והשרון) מדי פעם יהיו נסיעות ארוכות יותר לאיזור ירושלים / שומרון אשמח לשמוע המלצות תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Daniel.K, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, אנחנו מחפשים לקנות מאזדה 3 יד 2 - ספיריט (2 ליטר) אך עכשיו שבסוף שנה מעוניינים לדעת האם יש מבצעים כלשהם... למישהו יצא להיות בסוכנות? ויודע לספר משהו על התמחור?
הודעה אחרונה מאת shelly78, -
-
- 18 תגובות
- 9.6 אלף צפיות
אהלן, מעוניין בחוות דעתכם על פורד פיאסטה ידני - שנתונים 2012-14 בגדול מדובר ברכב לנהג יחיד, ולא נוסע הרבה. אשמח לחוות דעת על הרכב מבחינת אמינות עלויות תחזוקה וכדומה. התקציב שלי נע עד 40 אלף ש"ח. תודה
הודעה אחרונה מאת Shlomi062, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 488 צפיות
השאלה היא במידה ולמשל רכב חברה נמכר לאדם פרטי שהעביר בעלות לשמו- כיצד ניתן לדעת האם בעבר הרכב היה בבעלות חברה או רק ידיים פרטיות?
הודעה אחרונה מאת old school, -
סוזוקי קרוסאובר
מאת moose-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום מחפש לרכוש סוזוקי קרוסאובר משומשת. מישהו יודע על סוכנות ליסינג כלשהי שיש להם מכונית כזו? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
אוטומטי עד 35k
מאת yz101- 4 תגובות
- 726 צפיות
מחפש רכב משפחתי, מעדיף תצורת האצ׳בק בגלל ענייני נוחות. מומלץ כמובן שיהיה כמה שיותר חסכוני. חשבתי על גולף. האם גולף 1.6ל׳ שנתון 2007-2008 היא בחירה טובה? האם היא אמינה? (לא FSI) האם לDSG ולמנועי הtsi של אותן שנים יש בעיות אמינות? האם הseat ibiza flow סובלת מבעיות אמינות אני רואה שהן גירים רובוטיים ומנועי 1.2 tsi. המלצות לרכבים מקבילים עם דגש על אמינות ובטיחות בהחלט מתקבלות על הדעת. עד היום נוהג בskoda citigo 2014, עם גיר רובוטי, הרכב הנוסף ישמש כרכב שני, גדול יותר לעבודה וחזרה (35 ק״מ ליום) ולנסיעות משפחתיות שעבורן הcitigo צפופה.
הודעה אחרונה מאת vladclar,
