ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 8.4 אלף צפיות
חשבתי לרכוש רכב בחברת ביי אנד דרייב בנתניה. למישהו יש ניסיון עם הסוכנות ? האם זו חברה טובה ואמינה ? משתלם לקנות רכב חדש משם עם 0 ק"מ בהתחשב שאני אהיה יד 2 ? אשמח לחוות דעת בנושא תודה מראש... אגב הרכב שרציתי לרכוש הוא אלפא ג'ולייטה או אאודי איי3
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
לפני רכישת הרכב , ומעוניין בחוות דעת / הצעות / ביקורות כל תגובה תתקבל בברכה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 27 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
שלום אשתי חלמה על ניסאן קשקאי - חיפשנו שנת 2012-20132 ידני , אממה , הרכב הזה פשוט ביזיון (גימור ברמה ירודה גיר זוועתי ומנוע רועש ולש ) לכן ירדנו ממנו וחיפשנו סקודה יטי ידני ..... מסתבר שרכב כזה עם ק"מ נמוך קשה יחסית למצוא ומה שיש לא במצב משהו . השארתי פרטים באוטדיל אם יכנס להם משהו - והיום התקשרו אלי שנכנסה להם רכב 2014 יד ראשונה לבנה עם 69000 ק"מ עליה לכביש במרץ. מצב הרכב: חיצוני : סה"כ הרכב במצב טוב עם שיפשוף קטן בפינת הטמבון הקדמי ,לחיצה קטנה בפח לייד האנטנה בגג , וקצת נשיקות דלת של הרכב שחנה ליד וממש לא איכפת לו ממך ( מגיפה ישראלית ידועה ומרגיזה ). כשהגעתי הרכב עוד היה בהכנה ועבר פלסטלינה אבל בגלל שרציתי לקחת סיבוב לא ביצעו פוליש ווקס. פנימי…
הודעה אחרונה מאת spidrman, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 993 צפיות
אהלן. אקדים ואומר שאין לי שום ידע קודם בכל תחום הרכב, מעולם לא התעניינתי בכך. אני רוצה לרכוש (אולי גם ליסינג, צריך קודם להסגר על איזה רכב) רכב שישמש בעיקר לנסיעות בין-עירוניות. לומד בחיפה, נוסע מדי פעם למשפחה בירושלים, סופש"ים בחדרה ועובד ביקנעם. אין לי בעייה לנהוג על ידני, ומכיוון שזה גם אמור להפחית את מחיר הרכב אז מה טוב. קראתי מעט בפורום ועדיין אני לא מוצא את עצמי במגוון הדגמים הקיים. מה שאני יודע שחשוב לי: - סביבת נהג מרווחת (ככל האפשר בתקציב) - אני יחסית גבוה וזה מציק לנהוג ברכב כשמרפק שמאל כל סיבוב מנשק את הדלת. - חסכוני - צריכת דלק נמוכה. אשמח לעזרה עם הכוונה לדגמים מתאימים כדי שאדע מה אני מחפש |: תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
בוקר טוב. אני מעוניין ברכישת רכב, עם עדיפות ליפני (חשובה לי אמינות). התקציב הוא עד 55 אלף ופזלתי לכיוון סוזוקי סוויפט\SX4 או מאזדה 3 משנים 2011-12. השאלה היא אם עדיף לחפש רכב משומש או לרכוש חדש בתנאים של ליסינג, ז"א מקדמה ותשלום חודשי. אני קצת מבולבל ולא ממש סגור מה לעשות, במיוחד שיש לי כ-3 שבועות (גג) לקבל החלטה. אשמח לקצת טיפים ותובנות.
הודעה אחרונה מאת zvigolden, -
-
- 4 תגובות
- 661 צפיות
אהלן, כמה אחוזי הפחתה עושים לרכב שהיה 3 שנים אצל היבואן ? לטענת המוכר ננהג ע״י אדם אחד. י תודה.
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 945 צפיות
אוטומוט ואמין עם לא יותר מ- 20 אלף קילומטר מה מומלץ ? תודה
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 3 תגובות
- 4.2 אלף צפיות
שלום אני מתעניין ברכישת טיגואן בשנים 2008-2010, אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות של הרכב. הבנתי שמגיע עם מנוע 2000 עם 170 כ"ס, האם זה מספיק לרכב בגודל כזה ? יש פוטנציאל שיפורים למנוע הזה ? צ'יפ וכאלו.. ? הגיר זה DSG6 שנחשב לאמין נכון ?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
לאחר נסיעות מבחן ברכבים שונים, קריאת מבחני רכב והשוואות החלטתי לרכוש את הספארק 1.4 אוט' החדשה. 1) אשמח לחוו"ד בקרב בעלי ספארק כזו - שביעות רצון, חסרונות, עלות טיפולים וכד' . אודה גם למי שיוסיף מחיר קנייה סופי ( אפשר גם כהודעה פרטית ). 2) אני מתלבט בין שתי רמות גימור LT+ ו- LTZ . השוני המעניין מבחינתי בין רמות הגימור הוא מידות הצמיגים: 165/65R14 לעומת 185/55R15 . מה משמעות ההבדלים מבחינת בטיחות / אחיזת כביש / צריכת דלק? ההבדל בסכום הוא 2500 ש"ח. תודה מראש לעונים !
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 773 צפיות
אהלן שלום, אני מנסה לעזור לחבר מהעבודה שנשבר לו מאוטובוסים. נסיעות קצרות בתוך ירושלים, למרות שלדעתי הוא יתרגל לעובדה שיש לו רכב ויתחיל לנסוע גם מחוץ לעיר. עולה מארה"ב, אז אין מה לדבר בכלל על גיר ידני. התקציב היה 10k ש"ח, שכנעתי אותו למתוח טיפה כדי שיוכל למצוא משהו קצת יותר נורמלי, אז התקציב הוא 15k ש"ח ללא גמישות כלל, ואפילו עדיף שיישאר עודף לישור קו קטן. הדבר הכי חשוב לו זו האמינות, ולאחר מכן חסכון בדלק. נוחות, בטיחות, ונראות - הבחור ריאלי ויודע שצריך להתפשר(ברור שאם ימצא רכב שיהיה גם בטיחותי יהיה נחמד) חשבתי על יונדאי גטס? הוא נראה לי רכב הסטודנטים האולטימטיבי.. איזו עוד אופציות יש בתקציב הזה?
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 5 תגובות
- 782 צפיות
שלום לכולם, מצאתי רכב מסוכנות ליסינג שאני מעוניין לרכוש, אך לפני אני מעוניין לקחת אותו לבדיקה. ובכן, הרכב נמצא באזור חיפה בשד' ההסתדרות (אינספור סוכנויות ליסינג שם) ואני מעוניין לקחת אותו לבדיקה במכון שלא עושה יד עם הסוכנויות הללו על מנת לקבל בדיקה אמינה ושלא יעגל פינות. לעניות דעתי, מכוני בדיקה שנמצאים שם באזור עם סיכוי די גבוה לעשות יד עם הסוכנויות. למשהו יש רעיון או דעה בנושא ולאיזה מכון כדאי לקחת את הרכב? תודה
הודעה אחרונה מאת green_beret, -
- 0 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
אני רוצה להחליף את הרכב שלי ברכב חדש ומתכוון לקחת הלוואה לצורך כך. חשבתי לבדוק אפשרות של הלוואות בבנק הפועלים כי שם מתנהל החשבון שלי אבל הבנתי שיש כל מיני סוכניות שמחייבות אותך לקחת מימון דרך בנק מסויים. השאלה שלי היא אם יש הבדלים משמעותיים בתנאים שבנק מעמידים לצורך מתן הלוואה לרכב מבחינת ריביות/משך ההלוואה?האם משתלם יותר לקנות רכב בלסיניג אם אין לי אין הסכום הדרוש לקנייה. אשמח לקבל פרטים בעניין.
הודעה אחרונה מאת yairlavi, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, מחפש סיד סטיישן חדשה ומצאתי אחת ביד 2 עם קילומטראז' נמוך של 18K, שנה וחצי על הכביש (אמצע 2015). הרכב נקנה 0 ק"מ מליסינג. רוצה עליו 85K. הבעיה היא שהבחור שמוכר אותה, אומר שהיא לא שלו ושהוא מוכר אותה בשביל לקוח שעשה אצלו מעין טרייד אין... ורכש מהם רכב חדש (חברת ביג ליס). הבעלות לא הועברה ועדיין רשומה עליו. האם להאמין לסיפור? האם יש לכם מכון מומלץ במרכז - אזור פ"ת בו אפשר לבדוק את הרכב בצורה אמינה? מעוניין ברכב והשנתון מתאים, אבל מפחד ליפול בפח. אשמח לעזרה / עצות איך להתקדם. תודה.
הודעה אחרונה מאת ramoni, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
היי, על פי מה שראיתי מדובר על שנתון 2013, האם ללכת על דגם ה1.4 (122) או 1.2 (105). אשמח לעצה מה עדיף מבחינת תקלות, אמינות והנאה מנהיגה. התקציב גמיש. תודה.
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 854 צפיות
אני לפני קניית רכב ואני מחפש מכון בדיקה אמין ומקצועי לרכב מסוג פולקסווגן אשמח להמלצות שלכם חשוב לי מאוד לבדוק טוב את הרכב עד לרמה של הבורג ( במיוחד של החלקים החשובים שזה המנוע גיר וההיגוי ) איזור מרכז אם זה עוזר עלות הרכב באיזור ה30 אלף שקלים תודה מראש.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם. אני מחפש רכב בסביבות 20-25. אוהב את הצרפתיות, בעיקר בגלל שלדעתי נותנת את יחס המחיר תמורה הטוב ביותר בשוק המשומשות. לאחר שאני בוחר ברכב מטופל לעילא, ובעל ק"מ נמוך, עדיין מנסה להפחית סיכונים. לכן שואל: אילו דגמים נחשבים מוצלחים יותר מבחינת אמינות? לדוגמא: c4- עדיף מנוע 2000 על 1600. מה לגבי פיזו 207 1600? וכן הלאה לגבי המלצות אחרות. לא משנה סופר מיני או משפחתית. מיני פחות מתאימה. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- 4 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
לאחרונה התחלתי לחפש רכב ספורט, הנעה אחורית עם 300-400 כו״ס. האופציות ששקלתי בינתיים הן פורשה קיימן, BRZ/GT86/FRS + סופרצ׳ארג׳ר, 370z וגם Infiniti G35. פורשה, בתקציב שאני מעוניין להשקיע אצטרך לקנות אחת בת 6-8. אם ארחיב אחריות פחות מפריע לי הגיל, אבל עדיין לא ארצה לבלות במוסך כל הזמן, ואולי פשוט אעדיף לחכות עוד מספר שנים לקנות פורשה חדשה כשהזמן יתאים. ה-GT86 מתברר שלא יהיה קל להשיג, במיוחד ידניות. וגם G35 במצב טוב, ידנית. לכן פזלתי לכיוון ה-370z לאחרונה. נסעתי על 3 בסוף השבוע נסיעה מבחן (יש לי כמה שאלות בנוגע לרכבים למי שיש לו נסיון איתם, אבל בלי קשר), האם הגיוני לקנות את ה-370z בשלב הזה בהתחשב שב-2017 אמור לצאת רענון לרכב (שמירת ערך וכד׳)? הא…
הודעה אחרונה מאת idan192, -
- 5 תגובות
- 6 אלף צפיות
אני ממש רוצה לקנות אלפא ג'ולייטה. האם יש שנתון מומלץ ? שמעתי שהיו בעיות במנוע בשנתונים של לפני 2015, זה נכון ? האם שווה באמת להשקיע את הכסף הנוסף כדי לקנות את דגם התלתן עם ה 240 כ"ס ? כמובן שחוויית נהיגה חשובה לי מאוד. עד כמה משתלם לקנות אותה מהסוכנות חדשה ? יש לרכב הזה שוק ? כמה קשה למכור אותה ? האם זה רכב אמין ? לא בא לי להתקע במוסכים עם חשבונות עצומים. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת shugiflex, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום לכולם,קודם כל אני חדש פה וזאת פעם ראשונה שאני פותח אשכול אז אם עברתי על איזה חוק או משהו לא לנעול אז ככה.. הרכב הראשון שלי היה מיצובישי סופר לאנסר 97 גיר ידני ושפכתי מנוע לפני כמה זמן ועכשיו יש לי אופציה לקנות רכב חדש בתקציב של עד 10 אלף בערך,ואין לי שמץ של מושג איזה רכב לקנות אני מחפש כבר כמה ימים בהתחלה חשבתי על עוד סופר לאנסר אבל אחרי מה שעברתי איתה אני לא כלכך בטוח.. הונדות ידניות שמורות נכחדו מהעולם הזה מזמן..למיצובישי קולט אמרו לי לא להתקרב .. ומה שעלה לי בנתיים זה גראנד לאונה וקורלה 95 אבל אין לי מושג על המכוניות האלה חחח אז חשוב לי רכב שיסע חזק כי אני מסתובב עם חברה שיש להם מכוניות שנוסעות (סיוויקים,לאנסרים 2000,לאונים וכל אלה) וגם אחרי שאני …
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- 4 תגובות
- 834 צפיות
היי, אני צריך לבחור רכב ליסינג בזמן הקרוב. האופציות הרלוונטיות (השאר הם רכבים משפחתיים): קיה פיקנטו 1.2 (רמת גימור LX) הונדה ג׳אז 1.3 (רמת גימור טרנד) דרישות: בעיקר נוחות. עיקר הנהיגה תהיה בפקקים. מבחינת אבזור הג׳אז לוקחת, אך לפי מה שקראתי הפיקנטו נוחה יותר. מה דעתכם? תודה ושבת שלום!
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום רב קיים כרגע מבצע על לאון FR חדשה 120K יש אפשרות למתוח את התקציב לעוד 15K בערך, האם איביזה קופרה שווה את זה? (מחיר 136K) מעוניין ברכב ידני בלבד
הודעה אחרונה מאת Cuore Sportivo, -
- 11 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים, אני יודע שהנושא הזה נטחן עד דק, אבל אני מחפש המלצה לרכב סופר מיני עד 60000 ש"ח. הדרישות הן אמינות, אחזקה זולה, ושיהיה חסכוני ככל שניתן. אני גם עובד וגר באזור חיפה, אז רצוי מנוע שידע להתמודד עם העליות. בעיקרון הרכבים שחשבתי עליהם עד כה הם: סיאט איביזה/סקודה פאביה, יונאי i20, וטויוטה יאריס. השנתון שאני מחפש הוא 2011-2012. אשמח להמלצה על רכב שיוכל להיכנס בתקציב. תודה!
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 4 אלף צפיות
שלום לכולם, ברשותי מאזדה 626 שנת 00, הרכב תקין לחלוטין ואני מאוד אוהב אותו אך החלטתי להתקדם. הרכב אותו אני רוצה לרכוש הוא מאזדה 6, שנת 04, מסוכנות רכב בירושלים (לא סוחר מנתניה, מקום קצת יותר מכובד אבל עדיין, סוחר בשורה התחתונה). העניין הוא כזה - אין לי עצבים להתעסק עם מכירת הרכב, אין לי כח לטלפונים ולחכמולוגים, מיציתי את זה. מצאתי כאמור מאזדה 6 נחמדה, המחיר טוב, הסוחר מזכה אותי על ה 626 בסכום של בערך שליש ממחיר המחירון או אפשר לומר חצי ממחיר מכירה ריאלי. אין לי בעיה מבחינת כדאיות כספית, בסופו של דבר אני מתחדש ברכב ביממה, בלי להתעסק עם המכירה, הולך, מוסר את הרכב ויוצא עם חדש, תיק תאק. העניין הוא כזה - האם באמת לחשוש מקניית רכב מסוחר? הרכב בתמו…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 918 צפיות
אני יודע שיש מיליון שאלות ונושאים שקשורים לרכב אך רובם די ישנים. אני מעוניין לקנות רכב סטיישן סביב ה 50k יונדאי מהצורה הישנה היא לא אופציה וכך גם קיה סיד. מה שדי משאיר אותי עם פוקוס. השאלה היא האם הבעיות בגיר טופלו והאם ישנה אחריות יצרן מורחבת? יש עוד אופציות על הפרק בתקציב הזה? תודה Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 560 צפיות
שלום לכולם אשמח לקבל המלצה על רכב שני לבית שישמש את האישה נסיעות של 10 קילומטר ביום גג בדגש על אוטומט אין כל כך דרישות רק שיראה אמינות תקציב עד 20 אלף Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת avivaknin, -
-
דוקאטו ישנה 1 2
מאת Erezsg-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אהלן. אני מחפש לקנות דוקאטו ישנה. 2005 ומטה. מדובר על רכבים ישנים שעבדו קשה ולכן אני רוצה לדעת ממה אני צריך לדאוג? מה לחפש? והאם מישהו יודע בכללי כמה עולים חלפים? בנוסף לכמה שנים לדעתכם רכב כזה יכול להמשיך בהנחה שאני לא מאמץ אותו בעבודה קשה? תודה !
הודעה אחרונה מאת ERT239, -
-
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב בתקציב של 20,000 ש"ח (עם חריגה עד 2-3K גג). אני חייל ועושה 10-4, אבל בימים שאני בבית צריך לנסוע ממקום למקום עם רכב (עניין של הרגל + פינוק אני מניח חח) ולעשות ביטוח על ההרכבים של שני ההורים או אחד מהם לא ממש ריאלי או נוח. מה שאני צריך מהרכב זה שיהיה חסכוני, זול לתחזוקה ואמין, ושלא ידרוש הרבה טיפול. אני לא מתכנן לנסוע בו הרבה מאוד (בכל זאת, 10-4), ומעדיף ידני . חוץ מזה עדיף רכב קטן והטצ'באק, ולא סדאן (בין היתר משיקולי חנייה נוחה) עד כה ראיתי שני רכבים שיותר אהבתי: שברולט ספארק (~2011) וסוזוקי אלטו (2009-2011). איזה עדיף לצרכים שלי לדעתכם? אשמח גם לאפשרויות לרכבים אחרים, אם יש לכם משהו יותר טוב. המון תודה לעוזרים!!
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 613 צפיות
היי רציתי לשמוע חוות דעת שניהם אותה השנה 2012 האיביזה מנוע 1.4 ידני 85 כוח סוס והמזדה דינמיק אוטומט 103 כוח סוס אשמח לדעת מה יותר אמין יותר חזק צריכת דלק וכו ובכללי מה אתם הייתם קונים
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מאזדה 3 2010
מאת voltage- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
קיבלתי הצעה למאזדה 3 שנת 2010 עם 125K קילומטראז. הייתה ליסינג זמן קצר. האוטו שמור ומטופל. עם צביעה. במחיר טיפה נמוך ממחירון משוכלל. בסביבות 38K ש"ח אני רוצה להחליף בה את הסיריון 2010 שלי. האם האוטו שווה את המחיר ? או שאפשר למצוא קילומטראז יותר נמוך במחיר הזה? ומה אני צריך להסתכל לבעיות נפוצות במאזדה 3?
הודעה אחרונה מאת kingoftheroad123, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
2 תאומים משוחררים שרוצים להתנייד ולחלוק רכב, מחפשים אמינות, זריזות, לא קטן וגם לא משפחתי ומשעמם, רצוי משהו צעיר ושובב לא חייב ספורטיבי מאוד ,אוטומטי . הצעתי את הגולף 1.4 טורבו מאובזרת מאוד יד 2 , אך די חושש מהגיר dsg7 והמנוע. הצעתי מיני one מנוע 1.5 טורבו 2014-2015 אמרו שבשום פנים , הרכב נשי מדי לטעמם. הצעתי קקטוס טורבו, אמרו אוטומט בלבד. אחיהם הגדול נוהג ברנו מגאן ספורט 2.0 ליטר אוטומט והם ממש מתלהבים מהסוג הזה. יש רעיונות לרכב אמין?
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
