Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אתה מדבר על רכב חדש ב 4 שנים בלבד מהרכב הנוכחי שלך.

אתה מוסר רכב שאתה מכיר את מצבו, לא מתקדם משמעותית, וחשוף להוצאות יישור קו ותיקונים של הרכב ה"חדש".

מה הרציונל?

סלע

פורסם

וגם מקבל רכב שונה לגמרי, שהרבה יותר מורכב מכנית וחשמלית מהמזדה שלך.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

מסכים.

גם לי נראה שכל המהלך יהיה יריה(כלכלית) ברגל, ועוד בשביל שדרוג לא משמעותי.

 

כשקניתי את המאזדה הנוכחית שלי השקעתי עליה רבות (לאו דווקא כספית, בעיקר בטלתי קומבינות שעשו כדי לחסוך), והמחשבה שלי היא שבאם ארכוש רכב מסוחר, הרי הוא (הסוחר) בוודאי כבר תיקן את הרכב (כי בשבילו זה גרושים) ולי זה מתאים.

אשמח לטיפים מכם.

כל הלך המחשבה שאם תקנה רכב מסוחר הוא יהיה יותר תקין מקנייה מפרטי, הוא חסר בסיס במקרה הטוב, ובדיוק הפוך במקרה הרע.

מצאתי כאמור מאזדה 6 נחמדה, המחיר טוב, הסוחר מזכה אותי על ה 626 בסכום של בערך שליש ממחיר המחירון או אפשר לומר חצי ממחיר מכירה ריאלי.



 

אין לי בעיה מבחינת כדאיות כספית, בסופו של דבר אני מתחדש ברכב ביממה, בלי להתעסק עם המכירה, הולך, מוסר את הרכב ויוצא עם חדש, תיק תאק.

לא רוצה לחטט, אבל את המשפט הזה אני לא מסוגל להבין בשום אופן לגבי קנייה בתקציב נמוך של רכב בן 12. כל שקל חשוב. למה למכור בחצי ולקנות רכב מ2004? תמכור במחיר מלא ותתקדם כמה שנתונים.

פורסם

יש פה רק הרפתקאות מבחינתך.

 

אתה מוכר בגרושים רכב שאתה מכיר, ומוסיף כסף לרכב ישן מאוד (!) שאתה לא מכיר כלל.

 

אישית אני גם לא רואה כאן שום שדרוג. אתה קונה ענתיקה, שעברה כבר את רוב חייה ונמצאת בסוף הדרך.

 

אני גם אומר לך באחריות שאת מה שמקזז הסוחר ממחיר המאזדה, אתה יכול לקזז בעצמך עם כסף מזומן, דהיינו אתה פשוט מוסר את הרכב בחינם תמורת הנוחות - עדיף כבר למכור לברזל ב-1000 ש"ח.

 

ההמלצה שלי במקרה שלך, היא לרכוש רכב במזומן, ממוכר פרטי ורצוי עם ק"מ נמוך ותיעוד טיפולים. זה רכב מאוד נפוץ וסביר להניח שתמצא פה ושם מציאות.

אחרי שקנית את המאזדה שאתה רוצה, תשים את שלך למכירה במחיר הנמוך ביותר ביד2 ותמכור לראשון שמגיע.

 

יש פה קצת התעסקות, אבל היא תחסוך לך מוסכים ועצבים וכסף אח"כ.

פורסם

שלום חברים

 

ראשית כל רציתי להודות לכולם על ההתייחסות!

 

אז ככה - ראיתי היום את הכלה, כמו שחשבתי (רק בלי שטיפת מנוע), כמובן שאין ליקויים חיצונית / מכנית (על פניו) והרכב נראה מעולה.

 

הסוחר מזכה אותי על ה - 626 בסכום שאני יכול למכור (לכאורה) בקלות, החלטתי לנסות למכור בעצמי במחיר הנמוך ביד 2 ולמסור אותו אפילו ברווח של שקל אחד מעל לסוחר, לאחר מכן אתמקד במאזדה - אולי זו אולי פרטית, טרם הוחלט.

 

כעת לעוד משהו שהועלה פה:

 

"אתה יודע את המצב של הרכב שלך ומחליף באחר" - נכון, רציונלי, אך בל נשכח שרכבי הוא רכב מיושן מאוד, החלקים כבר לא הכי זמינים (נגיד הלך מנוע - לך תחפש עכשיו אחד, בחייאת) וגם בא לי קצת רכב חדיש יותר.

 

רכבי אינו חסין אלמוות בטח לא עם קילומטר של מונית (לא עשה אמנם מסע ארץ ישראלי אך עדיין שנת 2000), זה שהרכב עובד עגול יכול מחר בבוקר להפסיק להתנהג כך ואז אני עם פיל לבן שלא אתפטר ממנו גם באגורה וחצי, עכשיו הוא עוד עובד.

 

ה - 6 יותר חדשה, וגם במקרה וגמרתי מנוע - אצליח לתקן (לא מורשה, כן?) אותו בסכום שלא ישאיר אותי עם התחתונים, משמע - שדרגתי בכמה אלפיות לרכב חדיש יותר ולווא דווקא תקין פחות / יותר.

 

מה גם שרכבי זקוק לטסט, הרכב מעל גיל 15 ויש לי אישורי ברקסים ועוד כמה דברים מעצבנים לעשות, את החדשה אני מקבל עם טסט למעל שנה, מה שאני בא להגיד הוא שהתוספת שלי (שוב, לא בא להגיד שה-6 תקינה, בוא נצא מנקודת הנחה שהיא במצב מכני כמו שלי) היא זניחה ואני עולה בדגם (שלהשיג לו חלקים ה ר ב ה יותר קל, לא ש-ל 626 קשה אך היא כבר זקנה ומתנוונת, אמנם סוס אבל גם סוס מתעייף).

 

חלקכם יחשוב שאני מחפש חיזוק למהלך אותו אני רוצה לבצע וזה לגיטימי, אך לא כך הדבר. אני לא באמת יודע מה יהיה עם ה 626 שלי מחר בבוקר, הטסט קרב ואולי זה הזמן להיפרד ממנה, נכון, לא חדש - אבל הרבה יותר זמין, וגם בלי הרבה כסף ובלבולי מוח, נותן והולך.

 

 

דעתכם

פורסם

כל הבעיות שאתה מתאר (אולי חוץ מהצורך באישור בלמים), סביר להניח שיהיו לך גם ב-6.

 

זה רכב בן 12, שהרבה יותר מתוסבך מכנית וחשמלית מה-626 שלך, עם עבר ומצב לא ידוע (הבדיקה לא תגלה הכל), ואותם סיכויים להתקע בערך (אולי יותר גבוהים), לכן אני לא חושב שיש טעם לטרוח.

 

אם כבר לשדרג, אז למשהו הרבה יותר חדש, אחרת אתה מחליף נבלה בטרפה.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הוא לא נחשב לבעייתי יותר מדי, אבל הוא יותר מתוסבך, ליותר מורכב לטיפול.

 

לכן אני אומר, שאתה מחליף רכב בן 16 שאתה מכיר, ברכב בן 12 שאתה לא מכיר, שתיאורתית יש לו פוטנציאל יותר גבוה לתקלות. כמו שאמרת - ברכב שלך עסקת בלסדר את הקומבינות שעשו לפניך, אז מי מבטיח שלא יהיו כאלה קומבינות במזדה 6, ועוד כזאת שעברה ידיים של סוחרים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כל אחד שמוכר את הרכב שלו וקונה אחר (לא חדש) מחליף רכב שהוא מכיר ברכב שהוא לא מכיר. אין פה שום בעיה.

לכן חשוב לעשות היכרות מוקדמת עם הרכב שקונים (לפני הקניה). באינטרנט על בעיות עם הדגם הספציפי ועלויות אחזקה, ובמכון בדיקה ומוסך עם הרכב הספציפי שרוצים לקנות.

מי שעושה קיצורי דרך, מסתכן.

וכמובן, ברכישה מסוחר להיות זהיר יותר ולהקפיד בבדיקות.

פורסם (נערך)

חוכמת ההמונים, שמעת? (או לפחות חוכמת המיעצים בפורום) - כמעט כולם פה ובצדק מוכיחים די בקלות עד כמה העסקה שאתה מציג אינה הגיונית ואינה כלכלית. אתה מנסה עדיין להיאחז בהיגיון כלשהו. אתה טועה לפחות פעמיים:

1. הקשר עם הסוחר

2. שדרוג רכב ישן (אמין ומוכר) ברכב ישן אמין אבל כנראה קצת פחות (חשמל ובלי עבר מוכח - למען הסר ספק אני לא מכיר את הקרביים של המזדה 6.. את ה 626 בהחלט כן והקרביים שלו לא רעות בכלל)

 

כל בר דעת יעבור הלאה .

 

עצתי לך:

1. פרסם את הרכב ביד 2. מניסיון עם 626, הרכב ימכר בטח יותר גבוה ממה שהסוחר מציע לך.

2. הגדל מעט את התקציב שלך או בחן רכבים זולים יותר וזאת כדי שתוכל לעלות בשנתון - לכיוון 2008-2010 לפחות. וללא עזרה מסוחרים

3. אם לא מתאים לך 1 ו 2 , לדעתי תשאר עם ה 626 המוכרת והאהובה. זה לא סיפור להוציא אישור ברקסים וחלפים לא חסר, ובזול. גם מנועים לא חסר ואין סיבה שתגיע לשם אלא אם כן עברת את ה 300 אלף קמ.

עריכה אחרונה על ידי doronli
×
×
  • תוכן חדש...