Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 2010


voltage
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3528 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קיבלתי הצעה למאזדה 3 שנת 2010 עם 125K קילומטראז.

הייתה ליסינג זמן קצר.

האוטו שמור ומטופל. עם צביעה.

במחיר טיפה נמוך ממחירון משוכלל. בסביבות 38K ש"ח

 

אני רוצה להחליף בה את הסיריון 2010 שלי.

 

האם האוטו שווה את המחיר ?

או שאפשר למצוא קילומטראז יותר נמוך במחיר הזה?

ומה אני צריך להסתכל לבעיות נפוצות במאזדה 3?

פורסם

מה סיבת ההחלפה? מה הדרישות שלך מהרכב החדש? מה חסר בסיריון?

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

מה סיבת ההחלפה? מה הדרישות שלך מהרכב החדש? מה חסר בסיריון?

 

האוטו קטן עליי. אני לא מרגיש ביטחון עם האוטו בכביש מהיר.

מנוע חלש. מרגישים שהוא מתאמץ.

הסיריון הוא גם הרכב הראשון שלי שקניתי רק בגלל שהוא אמין ונח לנהיגה למי שהוא נהג חדש.

עכשיו כל עוד האוטו במצב טוב אני מעדיף לשדרג לדגם שהוא יותר רציני.

פורסם

מאזדה 3 1600? גם היא מרגישה חלשה, צפופה, לא נוחה.

מדוע עברה צביעה? זה מעלה סימני שאלה מדאיגים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

מאזדה 3 1600? גם היא מרגישה חלשה, צפופה, לא נוחה.

מדוע עברה צביעה? זה מעלה סימני שאלה מדאיגים.

 

כל רכב משפחתי הוא 1600 היום, רכבים חדשים בכלל 1200 עם טורבו.

צביעה חלקית, פחחות בגלל תאונות חנייה. אני מכיר את המוכר ואת האוטו כבר זמן מה.

 

מה שמדאיג אותי זה מחיר שפויי ומה מסתתר במנוע? מחלות ותחזוקה לא טובה

פורסם

להרבה מאוד אנשים מאזדה 3 מתאימה.היא לא חלשה ומנסיוני , נעימה לנסיעה. בגלל ההיצף מחירה יחסית נוח ואם היא מתאימה לך ומטופלת היטב - מדוע לא?

פורסם

האוטו שווה את המחיר כן (זה המחירים בכללי אין מה לדאוג), הוא גם מהנה לנהיגה בזכות היגוי מעולה.

אמינות טובה מאד, הבעיה הנפוצה זה הדשבורד שניהיה דביק אבל אפשר לסדר את במוסך מורשה בחינם (ריקול).

פורסם

יש לנו סיריון דומה במשפחה- הרכב זריז מאוד ולא פחות ממאזדה 3 1600 שהיא רכב עצלן ,איטי,כבד ושתיין דלק.

אם הרכב מרגיש לך איטי אז במקום להחליף אותו,הייתי משקיע טיפול קטן של החלפת מסננים (אוויר ודלק ) ומצתים ואפילו שמן גיר אם צריך ואתה מקבל רכב שלפחות לטעמי טוב בהרבה מה 3 הזו.

אם כבר עוברים למאזדה 3- רק עם מנוע 2,000 וכאן לקחת בחשבון צריכת דלק גבוהה יותר ותחזוקה יקרה יותר מהסיריון.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

×
×
  • תוכן חדש...