ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 18 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב ידני שישרת אותי תקופה ארוכה. כלומר אני מחפש רכב חזק יחסית, מרווח ונעים. אני אסע בערך 10,000 ק"מ בשנה, אבל זה יכול להשתנות כל רגע. אני מתלבט בין הרכבים הבאים: 1. Sandero Stepway מנוע 0.9 טורבו בנזין - ניתן למצוא שנת 2015 בתקציב 2. פיג'ו 208 - ניתן למצוא רמת גימור Access שנתון 2015 או Active בתוספת 5,000 ש"ח בערך 3. יונדאי i10 החדשה מנוע 1.25 גיר אוטומט - קיבלתי פעם בהשכרה והאמת ממש הופתעתי לטובה מאיכות הנסיעה ובידוד רעשים. רכב קטן שמרגיש כמו משפחתית ועם גיר אוטומט. מה אתם אומרים? איזה עוד מכוניות מעניינות יש בתקציב?
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
כמה שנים אני מתכנן לקנות אחת כזו, ונראה שיש לי כרגע את האופציה. אבל מחפירות בפורומים וקצת בחו"ל, נראה שמתקבל רושם של רכב עם המון מחלות ילדות שלא חלפו עם השנים, למרות השינויים ביצרי המנוע בשנים הקודמות. לפי הבנתי, מ2012 ישנו מנוע חדש בONE ו BMW מייצרת אותו. לא מצאתי התייחסות ספציפית לשנים הללו ומעלה על אמינות הרכב בכללי, ומערכות שונות. אשמח מאוד לקבל חוות דעת והתרשמויות על סמך ניסיון/חברים וכיו"ב
הודעה אחרונה מאת save, -
תקציב 40 אלף
מאת voltage-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מחפש אוטו לשדרג את הסיריון 1.3 שלי. זאת אומרת רכב עם שנתון מעל 2010. חשובה לי אמינות, חיסכון בדלק וטיפולים. אוטו מרווח אבל לא גדול ושיהיה מהנה לנהיגה. אשמח לשמוע המלצות.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 11 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שאלה שמעסיקה אותי והתקשתי למצוא תשובה מעשית בפורומים בחול , הדעות שם פשוט מתפזרות לכל עבר. השאלה היא על קאיימן s שנת 2006 דור ראשון ובעיות מנוע נפוצות לדגם הזה. הבנתי שהעניין מסתכם בשתי בעיות מרכזיות ; ims וrms כפי שנקראים בחו"ל . הrms זוהי נזילת שמן מנוע בחלק האחורי (?) - בכל אופן נשמע לא מפחיד מאוד. אך לגבי הims לא מצאתי תשובה מספקת, על מה בעצם מדובר ? מה התכיפות של בעיה כזו ? מה כולל תיקון במידה ומופיע אצלי ? אשמח לשמוע קצת דעת מומחים על המנוע הנ"ל והבעיות שסובבות סביבו.
הודעה אחרונה מאת Avia, -
מונדאו או 3008?
מאת okfir-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, ערב טוב ושבת שלום, אני בחיפושים אחר רכב משפחתי חדש, עד עכשיו מבחינת התקציב והתנאים הייתי בכיוון של מונדאו 5 דלתות ואפילו היום בבוקר עשיתי בדיקה לאחת. מאוחר יותר במסגרת המשך חיפושי מכיוון שעדיין רציתי לבדוק אופציות הציעו לי את ה3008 PK PREM משנה 2013. כרגע אני לא כל כך סגור על מה ללכת, שני המכוניות עם קילומטרז' דומה (סביב ה100K - קצת גבוה), המונדאו נוסעת נהדר, חזקה מאוד אבל גם ה3008 עם 156 כ"ס וטורבו תעלה את עליות הגליל ללא בעיה ומן הסתם עלויות הטיפול של שתיהן תהיה לא זולה. ודבר אולי מאוד חשוב הוא שאת רוב הנסיעות תעשה האשה שיש לי הרגשה שה3008 תהיה יותר נוחה לה לנסיעה מאשר הספינה פורד מונדאו. כך שמבחינתי זה מגיע לשאלה מאוד חשובה, שאלת האמינות, במיוחד של רכב צרפת…
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
ביצעתי היום בדיקה לפני רכישת הונדה FRV 2008, להלן תוצאות הבדיקה, אודה לקבלת חו"ד המומחים בפורום, האם כדאי להתרחק מהרכב, או רק להתקזז בגין עלויות התיקון בעת המכירה. - האם צריך להתייחס לכלל הפרמטרים שצויינו בדו"ח? - האם ישנה הערכת מחיר, / סכום שכדאי לקזז מעלות המכירה לצורך התיקון (עד כמה משפיע פרמטר של תאריך חידוש רישיון, האם גם בזה אפשר לבקש קיזוז במחיר (לפחות חלקי). תודה רבה
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
היי, אני מחפש רכב למשפחה של 6 נפשות שעושה הרבה נסיעות ארוכות בהרכב מלא מה שמצריך מקום אחסון סביר (יותר משל המיניואנים הקיימים כמו הסיטרואן גרנד פיקסו C4) מצד שני זה רכב שצריך לשמש גם ביום יום לנסיעות לעבודה (~50 ק"מ ביום) אז הוא גם צריך להיות חסכוני (יחסית) בדלק. האם אין לי ברירה אלא לקפוץ לסדר גודל של הקיה קרניוול והשברולט טראוורס ? אין שום מיניואן עם מקום אחסון נורמלי ? בכוונה לא רשמתי טווח מחירים ו/או שנים כי קיימת גמישות
הודעה אחרונה מאת berkof1, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
יש לי שני עדיפויות אבל ההכי הכי חשובה זה שהוא יהיה ממש חסכוני בדלק כי אני נוסע הרבה בתל אביב וגם מחוץ כמעט כל יום אז הכי חסכוני שאפשר להשיג.. חוץ מזה אם יש משהו אוטומט ולא ידני זה גם טוב. תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
אני עומד לקנות מאזדה 2, מדובר ברכב 2008 עם 140 אלף ק"מ שטופל רק במוסך המרכזי של מאזדה כשהוצאתי פלט של התיקונים והטיפולים שבוצעו, מופיע שהוחלף מנוע למנוע שנת 2011 כששאלתי את המוכר הוא אמר ששכח לשים מים ברדיאטור, ונאלצו להחליף לו מנוע מצורף תדפיס של התיקון שבוצע
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 689 צפיות
חברים יקרים, אשמח לשמוע חוות דעת בנוגע לדגמים 1.4 או 1.6 לפולו. מדובר בנסיעה של 5 פעמים בשבוע חיפה - חדרה. מה בנוגע לאמינות? עלות טיפולים? על הפרק עומדת גם מאזדה 2. אשמח לשמוע תודה!
הודעה אחרונה מאת ur brain, -
סיטרואן C3
מאת Erez Levi- 10 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
ראיתי היום סיטרואן C3 חייב להודות שלמרות התדמית שיש לסיטרואן, תנוחת הישיבה מאוד נוחה, רמת הגימור גבוהה מאוד ודי מרווחת יחסית לקומפקטית ניסיתי לחפש קצת מידע ולא מצאתי כלום מה לגבי האמינות של הרכב? בהנחה ואני קונה שנתון 2011 עם 80 אלף ק"מ
הודעה אחרונה מאת Blueeyes, -
- 10 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ראיתי כבר הכל, חפרתי ופתחתי נושאים בערימות, הגיע הזמן שתעזרו לי למצוא רכב ספורטיבי ואמין עם צריכת דלק יפה ושישמור על הערך שלו. נראה לי שהאופציות: שברולט סוניק RS? טויוטה יאריספורט (אני 2 מטר, לא יודע אם מספיק גדול) סיאט לאון 2011-12 פולו?
הודעה אחרונה מאת shandor, -
60k שקל
מאת green_beret- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב ומתלבט בין מספר רכבים. ובכן, עד כה נהגתי במאזדה 1.8 ליטר כך שאני מחפש רכב מבלי לרדת בכח. אני נהג יחיד, כאשר רוב הנסיעות לבד. המטרה, רכב חסכוני בדלק עד כמה שניתן, אמינות גבוהה, עלות תחזוקה ביטוחים וטיפולים לא יקרים ושנתון כמה שיותר גבוה. הרכבים הם: יונדאי i30 החדשה קיה סיד קיה פורטה סקודה ראפיד סקודה אוקטביה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
מחפש רכב חדש עד 15K עם אופציה גג ל17K. משהו אמין וזול.. אוטומט.. (זה הרישיון שלי..).
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 934 צפיות
היי, מחפש רכב שישרת אותי במהלך הלימודים (לפחות ל4 שנים). מדובר בכ-35 ק"מ (במעורך) מהקריות לכרמיאל. רצוי שיהיה יחסית חסכוני מכיוון שמדובר בהרבה נסיעות, כמו כן שיהיה מקטגוריה של סופר מיני ומעלה (מבחינת הגודל). פתוח גם לידני וגם לאוטומט אם נטייה לאוטומט. תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 23 תגובות
- 4 אלף צפיות
אודה להמלצה על רכב שיכול להכיל 3 כסאות בטיחות (לא בוסטרים!!) די רחבים. תקציב עד 30, אך רצוי פחות (כמובן!) ישמש רכב שני במשפחה, לנסיעות קצרות (בעיקר עירוניות) לאנשים לא מפונקים ("גיר ידני - זה הכי" ו"רעש מנוע זה מוסיקה הכי טובה לנסיעה") חייב להיות בטיחותי ואמין. תודה!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, לאחר שעסקאות מסוג ליסינג פרטי תפעולי לא יצאו לפועל מפאת חוסר מלאי של חברות הליסינג (צפי לפברואר 17) אני פונה לרכישת רכב בן 3. הייתי אתמול בסוכנות ליסינג ואחרי מיפוי מספר רב של רכבים מצאתי יונדאי I25 עם 80 ק"מ עלתה בנובמבר 2013 (עוד חודש אחריות יבואן) נראית טוב והסוכן אמר לי שהדגם עם כל האבזור של 2014. ראשית, מחיפוש לא הצלחתי להבין מה ההבדל בין הרכבים מכל השנים הללו היות ומ-2011 עד היום הרכב נותר אותה צורה. כמו כן, בבדיקת הרכב הכל יצא תקין (סימון V בעמודה של התקין) פרט למרכב החיצוני שם נעשתה תאונה לא רצינית (ראיתי תמונות) - מעולם לא נתקלתי בבדיקות מכון רישוי שהכל מופיע שם תקין, לכן הדבר מעורר תהיה (אין אפילו כסת"ח) כמו כן, הייתי מעוניין לקבל חוו"ד על הרכ…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
מפחד לקנות פיג'ו 1 2
מאת dman86-
- אחראי פורום
- 4 עוקבים
- 25 תגובות
- 15.1 אלף צפיות
אהלן חברים, אני מחפש לקנות רכב שני למשפחה. רכב שרוב מטרתו זה לסוע מהבית לרכבת וחזרה אבל יהיה מסוגל להגיע לת"א בעת הצורך (אי אפשר לסמוך על רכבת ישראל ב-100%). התקציב הוא עד 25,000₪. אני רואה המון פיג'ו ביד-2, בשנתונים מתקדמים, בידיים טובות (עד יד שנייה) ובמחירים זולים מאוד. יש בעיקר דגמים של 207 של 2008 ו-2009 וכמה דגמים של 308. אבל, למותג הזה יש שם ממש רע בכל מה שקשור לאמינות. מניסיונכם, הייתי שמח לדעת למה לשים לב במכוניות האלה והאם יש אמת בתפיסה שלי לגבי המותג? אני צריך מינימום הרפתקאות. תודה
הודעה אחרונה מאת מלטבשי, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב חברים, יש לי קיה פיקנטו 2011 LX אוטומט 1248 סמ"ק, 116,000 ק"מ (יד 2 , בעלות קודמת ליסינג) אני מעוניין לבצע טריד אין בחברת הליסינג לקיה פורטה 2013. קבלתי את ההצעה הבאה: עבור קיה פורטה 2013 (צורה ישנה) דגם LX אוטומט 1600 סמ"ק , עם 100,000 ק"מ (יד 1 ליסינג) חברת הליסינג מבקשת תוספת של 26,000 ש"ח שאלותיי אליכם: 1. האם גיליון בדיקת הרכב המצורף נראה תקין , והאם יש סעיף שעליי לחשוש ממנו ? 2. האם המחיר שדורשים ממני להוסיף הוא ראוי בשקלול (עיסקת טריד אין + מצב הרכב לפי גיליון)? 3. האם כמות הק"מ נחשבת גבוהה לרכב ליסינג ? תודה וחג שמח לכולכם דני דני
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 12 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
חברים אני חייב עזרה דחוף. כל פעם שעולה לי אופציה או מחשב על רכב מסוימם מבאסים אותי. עד עכשיו הייתי נוסע ברכב ישן מיצובישי לנסר 92 עם מכות מכוערת אבל אמינה רצח. בכל מקרה אני רוצה להתחדש, במיוחדכי אני עומד להשתחרר. התקציב הוא עד 15 אלף בערך. האופציות עליהן חשבתי : Mitsubishi lancer Honda Civic Subaru impreza Hyundai Accent \ Elantra Mazda 323 לאנטיס אני רוצה שנתון כמה שיותר גבוה, שיסחוב עליות ובכללי שיהיה זריז. חשוב לי גם המראה מאחר ועד עכשיו הייתי תקוע עם אוטו פח. חשוב לי העניין של הדלק למרות שאני יודע שאין הרבה הבדלים וכולם שותים פחות או יותר אותו דבר. נהיגה בין עירונית ועירונית, יותר עירונית. אופציות ששללתי: יונדאי גטס, החוויה של…
הודעה אחרונה מאת IRON-MAN, -
- 6 תגובות
- 869 צפיות
אשמח לעזרה בהתלבטות שיש לי, הציעו לי אחת מסוכנויות הרכב מאזדה 3 2012 עם קצה שילדה משמעות שולית ב-44500. זה די חורג מהתקציב שהצבתי לעצמי אבל מזדה קורצת לי... מצד שני בהתחלה חיפשתי יונדאי i30 (רגילה לא סטיישן) עד אזור ה-35000 בין השנים 2008-2012? האם כדאי להשקיע ולקנות את המזדה למרות ההבדל המשמעותי במחיר ולמרות הקצה שלדה או לרדת מזה ולחפש יונדאי? תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת EcoLine, -
סיאט קורדובה 2005
מאת lcx- 2 תגובות
- 576 צפיות
חברים מתלבטים על רכב בתקציב של 10K. (אפשרי ידני) הם מצאו מודעה של סיאט קורדובה 2005,אוטו' עם 127KKM האם הרכב אמין? ישנן תקלות מיוחדות בדגם הזה שכדאי לבדוק באופן ממוקד? תודה
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 0 תגובות
- 665 צפיות
שלום לכולם, אני רוצה לדעת כמה בערך יעלה לי ביטוח לאיביזה קופרה 2016 כי משום מה הרכב הזה לא מופיע בWOBI אני לא נהג צעיר ולא נהג חדש, מעל גיל 26.
הודעה אחרונה מאת jackbulik, -
סופר מיני עד 40k 1 2
מאת y_a_n_i_k-
- אחראי פורום
- 25 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אני יורד מאופנוע בינוני ומקווה לעלות על רכב בינוני... אני מחפש לקנות רכב עד 40k, סופר מיני כנראה אלא אם כן תציעו משהו אחר ומוצלח דרישות שלי לפי סדר עדיפויות: 1. אמינה 2. חסכונית 3. נוחה ל 3 אנשים 4. תחזוקה וטיפולים זולים (באופנוע בצעתי טיפולים קטנים לבד אז אם יש אפשרות לבצע גם ברכב והגישה לדברים קלה אוכל גם לבצע ברכב) 5. שיהיה נחמד לנהוג בה ולא גרוטאה.. עוד הערות: לא חייבת להיות אוטומט, אפשר גם ידני, הבנתי שזה גם יכול להוזיל את העניין הנסיעות שלי יכללו ברובם נסיעות לעבודה - עד 45 ק"מ ביום (מעגל למעלה), קריות - יקנעם שחצי מהדרך יהיה פקוק בזמני הנסיעה וכל השאר יהיה פנוי לנסיעה מהירה. בין היתר יהיו נסיעות בינעירוניות מידי פעם ונסיעות ב…
הודעה אחרונה מאת y_a_n_i_k, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמו שכתוב בכותרת. התקציב 22,000. כרגע מועמדות שנכנסות בתקציב הן דייהטסו סיריון ויונדאי גטס 2007-2008 כאשר הגטס זולה בעשיריה מהסיריון. שווה לקחת את הגטס? כמה ההפרשים בצריכת דלק בין הסיריון לבין הגטס משמעותיים ? כל מידע שתנדבו יעזור. אם ישנם עוד רכבים שלא חשבתי עליהם מוזמנים להגיב. תודה לכולם.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
הטענה כי הרכב הוא יד שלישית.. בעיקרון הוא שנת 2011 עם 70000 ק"מ.. בלי בדיקות והיסטורית הרכב לא כלכך ידועה.. אבל זה הגיוני ההורדת מחיר הזו? ואם אני כבר פה עוד שאלה קטנה רכב משנת 2013 עם קילומטרז' 56000 זה נחשב בסדר? Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת spring, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
לה"ו מתלבט, העדיפות הוא לשנתון חדש כמה שניתן כמו שברולט אוואו וכו או, מזדה 2000-2003, שרייד, גטס ושות? אך ורק אוטומט. Sent from my Nexus 6 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת iceco, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 3.9 אלף צפיות
בוקר טוב אני מבקש המלצה למקום לבדיקת רכב טרוםת רכישה באזור העיר מודיעין, כמו"כ האם יש צורך להזמין מקום /לקבוע תור מראש? (ככל וישנם טיפים, מה לבקש, לשאול, או לשים לב בעת הבדיקה או לאחריה, אודה לקבלתם) חג שמח שמוליק Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת matanya cahana, -
רכב 11 מקומות 1 2
מאת EliC25-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 6.8 אלף צפיות
שלום זקוק להמלצה על רכב 11 מקומות. הדרישה היחידה היא שיהיה 11 מקומות, כנראה שמסחרי אז יהיה דיזל לדעתי. התקציב סביב 60 אלף שח. Sent from my SM-J700F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת פלג_, -
-
- 0 תגובות
- 731 צפיות
האם מישהו יודע לומר אם מחיר המבצע בו נמכר הרכב- 52 אלף שח- היה לדגם החדש של הסיטיגו או הקודם? תודה
הודעה אחרונה מאת RONENSUD,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
