Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב 11 מקומות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3538 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה?

עם רישיון C1 אפשר להסיע 11 נוסעים למייטב ידעתי.

כי ככה החליט משרד הרישוי (כנראה בעת שיישר קו עם התקינה האירופאית).

ככלל, בעל רישיון c1 רשאי להסיע עד 8 נוסעים, למעשה כמו ברישיון b.

כמדומני, מי שהוציא את דרגת רישיון זאת טרם כניסת התקינה האירופאית (סביב שנת 2007),

עדיין רשאי להסיע עד 11 נוסעים וכן לנהוג ברכב שמשקלו הכולל המותר הוא עד 15 טון ולא עד 12 טון.

פורסם

יש לי C1 לכן חשוב לי לדעת.

 

אני זוכר בוודעות שפעם זה היה 11 נוסעים ולא מצאתי בשום מקום ברשת איזכור לכך שזה ירד ל 8.

 

למעשה לא מצאתי בכלל איזכור לכמות נוסעים מותרת עם רישיון C1.

 

אשאל בפורום משפטי, אולי מישהו שם יוכל לעלות תקנה עדכנית.

 

תודה.

 

 

פורסם

מדבריך משתמע כי הוצאת דרגת רישיון זאת לפני הרבה שנים, כלומר טרם שינוי התקינה,

ולכן אתה לא באמת מושפע מכך.

אם יהיה לי קצת זמן פנוי מחר, אנסה לנבור בתקנות ולהביא סימוכין לכך.

פורסם (נערך)

אני קניתי לפני כמעט שלוש שנים סוואנה שנת 2002.

חיפשתי אוטו לאיזה פרויקט בניה לזמן מוגבל.

יצא שמצאתי סוואנה במצב מושלם עם 260 אלף ק"מ , דגם "ראלי" ( שזה דגם נוסעים) שמגיע במקור אם 12 מקומות, שטיחים, מזגן מפוצל וכו' ,היה רכב אשכול בעבר.

ולכן יצא שחוץ מרכב עבודה בפירוק מהיר של שני ספסלים הוא גם רכב מדהים לטיולים, רכב שני בבית כי ספסל אחד נשאר ועבורי זה הרכב גם ליום יום.

אנחנו נהנים מימנו מאוד.

גם צריכת הדלק מתפיעה לטובה, אני נוסע מאוד מאוד רגוע ומגיע לצריכה משולבת של 1 ל-6-6.5

 

בתקציב שלכם אתם יכולים לקנות את הדגם החדש יותר, מנוע 6.6 שלהבנתי הוא הרבה יותר חסכוני.

שים לב שיש דגמים שונים כמו משא/נוסעים , קצר/ארוך ויש מעל 4 טון ומתחת.

שלי קצרה ומתחת ל 4 טון שזה מאוד מאוד קריטי, ברכב "משפחתי" יש המון הגבלות בעיר כאשר הוא מעל 4 טון.

 

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי פלג_
×
×
  • תוכן חדש...