Jump to content

kingdudi

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של kingdudi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מתלבט בשנתון של 2010 בין יונדאי I30 למזדה 3. רכב בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר, שיתאים ל2 מבוגרים ושני כסאות תינוק מאחורה. מבחינת מחיר, נוחות, חלקים, דלק, בטיחות מרווח פנימי בגאז וכו... אשמח לתגובות
  2. הרכב קורץ לי ואני על סף לקחת אותו לבדיקה, על פניו רכב טוב במצב טוב אחריות שנתיים 2 טיפולים ומחיר טוב שנת 2012. או לנטוש ולחזור ולסרוק שוב ליונדאי שאם כן אחפש משהו זול יותר משמע גם שנה בטח תהיה 08-09....
  3. אשמח לעזרה בהתלבטות שיש לי, הציעו לי אחת מסוכנויות הרכב מאזדה 3 2012 עם קצה שילדה משמעות שולית ב-44500. זה די חורג מהתקציב שהצבתי לעצמי אבל מזדה קורצת לי... מצד שני בהתחלה חיפשתי יונדאי i30 (רגילה לא סטיישן) עד אזור ה-35000 בין השנים 2008-2012? האם כדאי להשקיע ולקנות את המזדה למרות ההבדל המשמעותי במחיר ולמרות הקצה שלדה או לרדת מזה ולחפש יונדאי? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...