ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 859 צפיות
הי, אני מתלבט מאוד האם להביא רכב מיני חדש, לאחר שכל הבדיקות שביצעתי עולה כי ביכולתי בתקציב הנל להעמיד רכב חדש, אולם אני לא אוהב לשמוע את מנוע הרכב תוך כדי נסיעה בצורה משמעותית , מה שחוצה את כל הדגמים של המיני לכן חשבתי לרדת שנה או שתיים ולרכוש סופר מיני שהשיקולים המרכזיים הם 1. אוטומטי 2. נוחות 3. ביצועים בעליות (להבנתי זה תלוי בכ"ס/ טורבו), כוון שהרכב ישמש אותי לנסיעות בינעירוניות בעיקר באיזור הררי (ירושלים) 3. צריכת דלק 4. אבזור חשבתי על הפג'ו 208 שנת 2014/2015 אשמח אם תגיבו על דגמים אחרים שיכולים להיות רלונטים, או לכפור בהנחת היסוד שלי לגבי המיני ולהמליץ על רכב משם
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 1 תגובות
- 610 צפיות
אני הולך לבדוק היום רכב ליד דיזיין סנטר בבני ברק אשמח לשמוע המלצות למכוני בדיקה באיזור בני ברק\תל אביב מה דעתכם על מ.מ.מ בבני ברק? הוא ממש צמוד לדיזיין סנטר
הודעה אחרונה מאת coavi, -
- 4 תגובות
- 906 צפיות
אובדת עצות. מכיוון שהדעות חלוקות לטוב ולרע בנושא האיביזה ובפרט לדגם הספציפי אשמח לשמוע מכם חוות דעת מניסיון אישי/ביקורות המלצות לכיוונים אחרים וכו' התקציב הוא 40,000 גיר אוטומט בין השנים 2009-2011 הלפ
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום חברים לפני מספר שבועות פתחתי דיון על מנת לעזור לחבר למצוא את הרכב שמתאים לו. בשרשור הקודם לא הצגתי כל כך טוב את המטרה כי הבחור עדיין לא התמצא מספיק בתחום ולא ידע מה הוא מחפש. אנסה למקד את החיפוש כרגע על מנת שיהיה אפשר לעבור שלב אחד קדימה (הוא מחפש את "האחד" כבר קרוב לחודשיים). החלטתי שראוי לפתוח דיון חדש ומסודר עם הרבה יותר אינפורמציה מאשר להקפיץ דיון בן חודש+. המטרה היא רכב ספורטיבי יחסית מפנק מבפנים. רכב קטן אבל לא מדי (נניח 500 זה קטן מדי). שיהיה כח זמין בהתחלה אבל שלא יחנק אם רוצים ללחוץ ב 80 נניח. לא מדובר בנהג מדופלם ומונחים כגון "הגה מתקשר" לא אומרים הרבה. כן רוצים לדוגמה שהרכב יהיה בעל אחיזה, ושאם מדי פעם רוצים לנהוג בצורה מעט "פרועה" יותר הרכב יתמ…
הודעה אחרונה מאת oryo, -
-
- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי להתייעץ איתכם לגבי רכישת רכב. התקציב הוא 45-60 אש"ח. בגדול הדרישה הוא שיהיה קוראני/יפני משפחתי עם בגאז מכובד . מושבים נוחים יחסית ומנוע נמרץ. הנסיעות שלנו רחוקות יש משפחה בכל קצוות הארץ . ההתלבטות היא בין: יונדאי i25 יונדאי i35/i30 מיצובישי לנסר ספורטבק סובארו אימפרזה קאיה ריאו קאיה פורטה אהבתי את הi30 והi35 בת הזוג שלי נעולה על i25 עם ה1600 סמק. אני אישית כל החיים נהגתי על צרפתיות ואיטלקיות אבל עכשיו שזה רכב משותף עם הבתזוג צריך לעשות וויתורים בחיים. אשמח להמלצות.
הודעה אחרונה מאת shimos, -
- 14 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום לכולם אני בתהליך של רכישה רכב ויש לי שני סוגי רכב 1.הונדה אקורד 2009 יד 1 140000 ק"מ מצב בדיקת הרכב הייתה טובה חוץ מכמה בעיות בפח וטמבון מחיר 57000. 2.פולקסווגן ג'טה 2011 יד 1 15000 ק"מ ככל הנראה יש צורך להחליף דלתות וכנף מחיר סביב ה 60000 עדיין במשא ומתן. מה הייתם ממליצים?
הודעה אחרונה מאת shimos, -
- 2 תגובות
- 536 צפיות
שלום, מבקש המלצה למכון בדיקת רכב באזור עפולה, תודה
הודעה אחרונה מאת eran-louzon, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 16.9 אלף צפיות
שלום, אני מתלבט בין שני רכבים שמצאתי 1. יונדאי i20 מודל 2012 2. מאזדה 2 מודל 2011 לשניהם קילומטראז' דומה של פחות מ 100K. הצרכים שלי הם: 1. רכב קטן 2. נסיעות בין עירוניות (אבל בכלליות אני לא נוסע הרבה) עד כמה שהתרשמתי מביקורות, המאזדה יותר מהיר ושקט בנסיעות בינעירוניות. אשמח שאנשים שתנסו בשני או אחד מהרכבים הנ"ל יחוו את דעתם. תודה!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
היי, מרגיש שאני מתפזר והולך לאיבוד באפשרויות. * התקציב הוא עד 50, אבל מעוניין להישאר כמה שאפשר באזור ה 40 אש"ח. * נסיעות בשנה בסביבות ה 27000 ק"מ - אני מחפש רכב משפחתי (אנחנו זוג עם ילד 1, אז אין ממש צורך ברכב גדול/סטיישן) - שואף למצוא רכב שיעשה 1/13 או משהו שמתקרב לזה לפחות בנסיעה מתונה - רכב אמין בלי לבלות במוסך הרבה ובלי טיפולים יקרים - עדיף מאוד אוטומט כי זה הרכב המשפחתי העיקרי (יש רכב שני קטן ידני - 107) אבל אם אין ברירה אני אשמח לשמוע מה האופציות של הידניים. לפני כמעט עשור היתה לי את הסיטרואן C4 העגולה מליסינג והרכב היה מדהים מבחינת נוחות/איבזור אבל אין לי מושג מה הצריכת דלק שלו. הציעו לי בפורום את ה C3 PICASO אבל אני לא מתחבר וגם ההמל…
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 2 תגובות
- 825 צפיות
אהלן, מחפש אותו לאחותי רכב ראשון. היא גרה בתל אביב והיא היחידה שתנהג באוטו - לא ברמה יומיומית אלא פעמיים שלוש בשבוע לסידורים וכאלה. הדרישות הכלליות הן: מחיר עד 25 אלף רכב די קטן (להקל על החנייה בתל אביב) אוטומט (כדי לא לסבול ברמזורים ובפקקים בעיר) נפח מנוע לפחות 1200 כדי שיוכל לסחוב את עליות סדום כדי לבקר את ההורים פעם בחודש מבחינה של הלוחות ראיתי כמה דגמים: סיריון 1.3 המוכר (לרוב עם ק"מ גבוהה יחסית ~140 אלף) יונדאי גטס (כמובן הדגם GLF לא בא בחשבון) פג'ו 207 רובוטית פונטו גרנדה רובוטית למישהו יש המצה לאחד הרכבים ? בעיות ידועות? תודה.
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אני מחפש רכב אמין מאוד שישרת אותי ב3 שנים הקרובות. מאזדה 2 וסוזוקי סוויפט היו אופציות מצויינות אבל אני לא מוצא אקזמפלרים טובים. חיפשתי רכב אמין מאוד, לא יקר מדי לאחזקה (גם לא חייב להיות זול בקיצוניות), אוטומט, חיסכון בדלק לא חשוב לי. עדיפות לרכב מאובזר עם תחושה לא "זולה" כמו הפיג'ו 107 לדוגמא. האופציות הטובות שעלו: מאזדה 2 סוזוקי סוויפט האופציות שנפסלו: איביזה\פאביה\גולף - גיר לא אמין סיריון - לא אוהב את פנים הרכב 107\אלטו - מרגישות זולות ובנוסף מנוע חלש בראבו - שמעתי מיותר מדי אנשים על תקלות כל הצרפתיות נפסלו על אמינות אשמח לשמוע עוד הצעות!
הודעה אחרונה מאת ניקו פ., -
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום. אחרי בירורים וחיפושים ארוכים כדי למצוא סופר מיני אוטומטית שעונה לדרישות שלי הגעתי ל-2 מעומדים אחרונים. אני מתלבט בין פיג'ו 208 1.6 ACTIVE שנתון 2013. לשברולט סוניק LTZ שנתון 2013 5 דלתות. אני בחור צעיר שבקרוב מתחיל ללמוד ומחפש רכב לשנים הקרובות(4-5 שנים) אמין, בטיחותי, זול לתחזוקה ועם צריכת דלק סבירה. המראה החיצוני והאבזור חשובים לי, מהבחינה הזו יש עדיפות לסוניק(סאן רוף, מולטימדיה ועוד). ועוד שאלה קטנה. מי מהשתיים תשמור על הערך(פחות או יותר)? אשמח ליעוץ והכוונה כדי להגיע לבחירה סופית. תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
סופר מיני עד 50K 1 2
מאת boris234-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום אני מחפש כבר זמן מה סופר מיני אוטמטית עד ל-50K. מחפש רכב עם מראה צעיר, צריכת דלק סבירה, והכי חשוב אמין. אני סטודנט ככה שאני יותר מחפש רכבי האצ'בק ורכבים בעל ממדים קטנים יותר ולא סדאן. בעיקרון שמתי את העין על סיאט איבזה 2012-2010 3 דלתות אוטומטית ניראת מאוד מתאימה. אבל הבנתי שהרכב לא כזה אמין ויש בעיה בגיר. עד כמה הבעיה חמורה ואם בכל זאת לרכוש את הרכב? יש לי אופציה לסוניק LTZ שנתון 2013 אבל הבנתי שהצריכת דלק גבוהה ושהרכב לא כזה איכותי. אשמח להתייחסות לגבי הסוניק גם. סוזוקי סוויפט אני אישית פחות מתחבר, הרכב ניראה מאוד גבוהה ומרובע ופחות התחברתי למראה החיצוני שלו. אשמח לעזרה, זה די דחוף. תודה רבה חברים!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי אני מחפש לקנות רכב בסביבות ה 30 אלף ש''ח, שיהיה אמין זול וחסכוני. כרגע מה שאני מחפש פחות או יותר, זה הונדה סיויק 2001-2006 הבעיה שאני לא מוצא שמורות באזור שלי. אז חשבתי אולי תתנו לי עוד כמה רעיונות לרכבים אמינים וטובים שלא צורכים הרבה דלק ממנוע 1600 לפחות, ומשנת 2002 ומעלה. ושיהיה אוטומט.
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 3 תגובות
- 779 צפיות
שלום לכולם, התעניינתי ברכישת הרכב פולקסווגן פולו 2010 1.2 tsi ורציתי לשאול האם יש כאן אנשים שנוסעים ברכב ויכולים להמליץ לי עליו או להפך ולהתרחק ממנו. רציתי לדעת האם בשנתון הזה יש בעיות מרובות עם הגיר DSG ובמקרה שהולך הגיר כמה בערך עולה התיקון שלו? והאם הרכב שותה דלק בנסיעה עירונית? והאם יש לכם המלצה לרכב טוב יותר באותו שנתון בערך בסכום של 50-55K ושיהיה בעל מנוע טורבו ומראה צעיר? תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת bencl100, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
הי, מעניין ברכב אמין ל7 שנים לפחות! חשבתי על : יונדאי אלנטרה שהיא בקצה התקציב ספורטבק של מיציבושי האם הרכבים אמינים, או יש יותר אמינים? שואל משום שהיה לי יונדאי גטס בצעירותי החזיק 6 שנים לא ראה מוסך, כעת נולד לנו ילד שלישי חשבנו להשתדרג ועברנו לסיטראן C5 2011 מליסיג רק עבר 101 אלף קמ לצערי התברר כרכב הגרוע בחיי. נקנה אגוסט שנה שעברה והרכב היה במוסך מורשה כשישה פעמים מאז כאשר כל פעם עבר תיקונים שונים בסכומים של אלפים כל פעם. מציין שימי החופשה שלקחת לתיקונים עולה לי יותר מתיקונים אני עובד הי טק ואין לי זמן לבלות במוסכים.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
-
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני בן 23.6 והתקציב שלי בין 40k ל60k, מתעניין ברכב ספורטיבי ונוח ושלא יימאס לי ממנו לתקופה ארוכה (כמובן חשובה לי גם רמת האמינות,כוח ואיכות החומרים) ההתלבטות שלי היא בין אלפא מיטו ידנית (הדגם עם ה155כ"ס) או לאון 1.8tsi 2010-2013 גם ידנית.. פתוח לעוד הצעות אבל לא מצאתי משו מעניין, חשבתי אפילו על הפונטו איוו שנראית נחמד והמחיר שלה נמוך משמעותית מהנ"ל. אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות, ידוע לי על הלאון שקיימת אצלה בעיה במשאבת מים ומותחן טיימינג, על המיטו לא שמעתי כלום מלבד אחזקה מעט יקרה יותר. תודה
הודעה אחרונה מאת yud, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 907 צפיות
אני מחפש לקנות רכב יד2 בעל 1. חויית נסיעה כייפית כלומר כשאני לוחץ על הגז שהאוטו יזוז כמו שצריך. (לדוגמא בטויוטה יאריס 2013 זה לא קורה והרכב נוראה רועש). 2. חסכוני בדלק 3. מראה צעיר יחסית (עיניין של טעם) 4.גיר אוטומט מיועד בעיקר לנסיעות בינעירוניות שכוללות קצת פקקים של 40KM ביום בערך
הודעה אחרונה מאת BlackLion, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 659 צפיות
אהלן, החלטנו להחליף את הרכב שמשמש כרכב שני (כלומר הנסיעות עם הילדים הם קצרות בלבד), ובנוסף 'להתפנק' ולרכוש רכב חדש, וזה אומר שבמסגרת התקציב מדובר על רכב מיני. אז, מניסיונכם, או ניסיון של חברים/מכרים וכו', איזה רכב הכי מומלץ בקטגוריה הזו, מבחינת - נוחות נסיעה (מרווח פנים, רעש מנוע) כח איכות החומרים, פלסטיקה. אמינות לאורך זמן (נכון שיש אחריות בהתחלה אבל עדיין מבאס שיש תקלות גם אם לא עולה כסף)
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
משפחה של 5. לא נסיעות שטח משמעותיות קצת שבילים. סוחבים אופניים על מנשא. לא רוצים סדאן. הנהג אוהב לשבת גבוה יחסית. 7 מקומות נחמד להפריד בין הילדים בנסיעות ארוכות אבל לא חיוני עד עכשיו הסתדרנו בלי. מתכוון לשמור האוטו כ-3-5 שנים *אבל* יש מצב שפחות. נסועה בערך 20K. שאלת המרווח הפנימי, הנאה מנסיעה בטיחות ואמינות חשובות לי יותר מחישובים מדוקדקים כמה אצליח לקבל במכירה קניית רכב חדש זה להידפק כלכלית אין מה לעשות אז לפחות להנות תודה לבעלי הניסיון!
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- 4 תגובות
- 10.1 אלף צפיות
שלום לכולם. האם מישהו מכיר את המגרש "רכב קליל" שבחיפה? מישהו קנה שם בעבר? אשמח לחוות דעת לטוב ולרע. תודה, זוהר
הודעה אחרונה מאת אבנר.אלקיים, -
- 6 תגובות
- 840 צפיות
היי אשמח לעצות וחוות דעת אישיות ומקצועיות על הרכבים- טויטה יאריס 2005-2006 וסוזוקי סוויפט 2007-2008 (שניהם אוטומט) התקציב כמו שרשמתי בערך 25,000. הקריטריונים המרכזיים שמעניינים אותי ברכב הם: - אמינות (שלא יהיו הרבה נסיעות למוסך) - חלקים (שאם כבר נוסעים למוסך שלא יהיה קנס מטורף) - בטיחות (נסיעות מתוכננות בעיקר בתוך העיר ומדי שבוע גם בינעירוני) - נוחות (בעיקר בפן של הנהג תוך לקיחה בחשבון שהכלב בינוני-גדול במידותיו מצטרף לרוב הנסיעות הבינעירוניות) - חסכון בדלק -בעניין זה הבנתי ששתי האופציות די מוצלחות תודה מראש למגיבים
הודעה אחרונה מאת 98civic, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
בוקר טוב לכולם, שאלה במתמטיקה: מה עדיף, לקנות רכב משפחתי יד 2 זול (60-70K) מפירמה שלא שומרת על ערכה או "להשקיע" ברכב יקר יותר, גם יד 2 (90-100K) אשר שומר יותר על ערכו? הצפי להחזיק את הרכב במשך כ-4 שנים. מה ההבדל בשמירת הערך בין קניה מיבואן, מליסינג או מפרטי. תודה חברים וחג שמח!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 13 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
אני מחפש להחליף את הרכב הנוכחי שלי לרכב שיתאים להרכב המשפחתי הנוכחי - אני, אשתי ותינוק. ההתלבטות יחסית קשה, אני רוצה רכב ידני עם טורבו, והאישה רוצה רכב יפה. האופציה האולטימטיבית לדעתי היא הקקטוס. מבחינת האישה זה לא בא בחשבון מדובר על רכב חדש, מהחברה, באזור ה 120K~. יש גמישות מסוימת בהיתנן השידרוג כרגע האפשרויות שעומדות על הפרק הן 500X, קקטוס, קפצ'ור, 2008 ודאסטר. מבחינת למה כן לכל רכב: דאסטר - כי מנוע חזק, ידני, גבוה והכי מרווח. זול 2008 - יפה חיצונית. אשתי אוהבתאת המראה. קפצ'ור - יפה חיצונית. הדגם הריאלי הוא ה 900סמק ידני קקטוס - חבילה הכי טובה מבחינת נתונים יבשים ואיבזור 500X - אשתי אוהבת את המראה החיצוני. יחסית מרווחת למה לא: דאסטר: כי …
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
בחיפושי אחר מאזדה 2 בתקציב 30K עלו שתי אופציות: רכב השכרה מאלבר, נותנים שנה אחריות על גיר ומנוע 2011 135,000 ק"מ לא מאובזר! (דגם אקטיב) או רכב פרטי, כמובן אין אחריות 2008 107,000 ק"מ מאובזר, כולל צמיגים רחבים יותר, 6 כריות אוויר (במקום 2), פנסי ערפל, בקרת אקלים, שליטה על שמע מההגה, ומחשב דרך שניהם אותו מחיר איזו אופציה עדיפה לדעתכם? ולמה?
הודעה אחרונה מאת Benor, -
-
קיה סיד חדשה
מאת alexspp-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש להחליף את הרכב שלי ואני בן אדם שמקובע כתוצאה טבעית של שימוש עקב במכוניות יפניות עם השנים שיפניות הן הכי אמינות. וישבתי בהמון מכוניות יפניות חדשות (כן אני מחפש לקנות חדש) ואף אחד לא הצליחה להרשים אותי וכשהתיישבתי בקיה זאת הייתה המכונית שפשוט הרשימה אותי מכל הבחינות נוחות, גודל לא גדלה מידיי לא קטנה מידיי, 5 דלתות (מעוניין בכך) ועוד ועוד. אבל השאלה שלי איך האמינות של קיה בהשוואה ליפניות? (אני לא בן אדם שקונה רכב ומחליף כל 5 שנים אני נוסע בו עד שהוא גמור)... ובנוסף איך הגיר הרובוטי שלה? ואשמח לדעת גם איך האמינות שלה בהשוואה לסובארו אימפרזה? תודה!
הודעה אחרונה מאת shimos, -
-
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, הפולו הידנית הותיקה והנאמנה שלי הגיעה לנקודה בה היא כבר לא כלכלית לאחזקה. הרכב הראשי שלנו הוא Hyundai i30cw 2010 שמשרת אותנו נאמנה (זוג + 2 ילדים קטנים) לנסיעות משמעותיות ושאינן משמעותיות. הרכב השני, זה שיחליף את הפולו, אמור לשמש את הילדים לגן ואותי לעבודה, מרחק של כ- 35 ק"מ לצד. מבחינתי אם הרכב טוב - להחזיק אותו אפילו עשור. חשבתי על Honda Jazz, בהתחלה על הגרסה ההיברידית אבל המוסכניק שלי טוען שבקילומטראז' שאני עושה היא לא כדאית. מה דעתכם? על Honda Jazz היברידית, על Honda Jazz ידנית (אני לא מחובבי הגיר האוטומטי, וממילא היא זולה יותר לרכישה ולהחזקה) ובכלל על ה- Honda Jazz? אולי רכב אחר? אציין שבעתיד ייתכן ואמצא את עצמי מסיע 3 זאטוטים למסגרותיהם עם …
הודעה אחרונה מאת אמיר ש., מודיעין, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום! אני מחפש רכב למשפחה - כרגע שני ילדים קטנים (כסאות בטיחות), אבל מתכנן להחזיק ברכב לטווח ארוך אז זה עשוי להשתנות - שיהיה אפשר להכניס שלושה ילדים קטנים בכסאותיהם, אבל לא צריך 7 מקומות. לא מחפש ריגושים מיוחדים, זה אוטו שלוקח את הילדים לגן ואת ההורים לעבודה, ומדי פעם למשפחה או לטיול. לא צריך יכולות שטח או ספורטיביות. יעשה משהו כמו 15K ק"מ בשנה. מה שצריך זה: 1. בטיחות - אבזור בטיחות גבוה, ציונים מקסימליים במבחני ריסוק 2. אמינות - אני מחפש משהו שמניעים כל בוקר ונוסעים, בלי הפתעות ובלי להתקע בצידי הדרך. פעם בכמה זמן לקחת לטיפול וזהו 3. נוחות - נסיעה נוחה, שקטה, מספיק מקום גם בתא הנוסעים וגם בבגאז' - שאפשר בכיף להעמיס עגלה, או אוהל ושקי שינה לקמפינג, או שולחן …
הודעה אחרונה מאת EZ81, -
-
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 13.1 אלף צפיות
האם הדגם ה"נל נחשב אמין? האם ישנם מחלות מיוחדות והאם הרכב מזדקן בכבוד? הבנתי שהגיר שלו שונה מפוקוס (מצמד רטוב ) ולמעט החפת שמן ופילטרים כל 60000 ק"מ אין לו תחזוקה מיוחדת בגיר.
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
- 19 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שואל עבור חבר, השאלה בגוף הכותרת, נסיעה עם 3 כסאות בטיחות + זוג הורים, מעט ק"מ בשנה. תקציב כ50,000 ש"ח ודגש על אמינות ועלויות אחזקה. אני רואה שמאזדה 6 5 דלתות בשנתון 2010/11 ניתן להשיג בכ50,000 ש"ח, או פורד מונדיאו סטיישן בשנתון 2011/2012. (דגם טרנד 2.0 202 כ"ס טורבו). אני מבין שהפורד נותן תמורה טובה למחיר, אך האם משלמים את המחיר אחרי זה במוסך? רכבים עם כ100,000 ק"מ מה מומלץ וממה כדאי להיזהר?
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת,
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
