ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- 2 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם! אשמח לייעוץ מעוניין לקנות סוזוקי ספלאש סוף 2012 יד 1 130K ק"מ המוכר אמין מאוד. מחירון-33 מעוניין למכור ב29- בבדיקה שעשינו בקומפיוטסט התגלו הממצאים הבאים בולמי זעזועים - בלאי יתר בלמיים קדמיים- לתקן צלחות\דיסקים\תופים בלוק מנוע- רעש אביזרי מנוע\רצועה\מותחנים בוכנות- תצרוכת שמן מהצילינדרים-אשמח להסבר! מערכת קרור מנוע- קורוזיה מיכל עיבוי פגום\נזילה- הבודק במכון אמר לי שיש קצת קורוזויה ושצריך לנקות את המיכל ושעדיף לעשות את זה בטיפול הקרוב. גל הנע\ציריות- מרווחי ייתר אשמח לדעת ולשמוע האם הייתם קונים?מה הייתם משלמים?והאם יש דברים חריגים בבדיקה! תודה רבה!
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
כרגע לא מדובר עדיין בתוכנית אופרטיבית ממש, אבל אני מתחיל כבר לחשוב בכיוון לאור צרכים משתנים בענייני עבודה. התיאור המתאים ביותר למה שאני מחפש הוא - ברלינגו מאובזר, מוגבה עם הנעה 4X4. אני תוהה איך עד היום אין דבר כזה בשוק... או שמא יש? למשפחה - חמישה מושבים מספיק טוב. לעבודה - רצוי נפח העמסה מכובד כשצריך (לא משהו חריג - 600-700 ליטר ללא קיפול מושבים). יכולת שטח רך (אתרי עבודה, שבילים מבוצבצים היטב), כדי לצמצם ייסורי מצפון וסיכון שיום אחד אתקע בשטח 200 ק"מ מהבית. פרופיל הנסיעה - כ-20K בשנה. מעט מאוד נסיעה עירונית, ומעט נסיעות בכלל, (עובד מהבית). אבל כשאני נוסע - אלה בד"כ נסיעות ארוכות מאוד של שעתיים ומעלה לאזורים הרריים ודי נידחים. אי לכך נדרש רכב נוח, שקט וחז…
הודעה אחרונה מאת discoTD5, -
-
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שבוע טוב לכולם אני מחפש מקום לבדיקת רכב לפני קניה, ליונדאי גטס. יש למישהו המלצות? האם יש כמה סוגי בדיקות, כלומר - מה לבקש בבדיקה? כמה עולה בדיקה? תודה רבה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום חברים, למי שזוכר את הדיון הקודם שלי, החלטתי להוריד את התקציב משמעותית. אחרי הרבה חיפושים החלטתי להתמקד בדגם הנ"ל, עושה רושם של רכב זריז וגם שוק שיפורים בריא שקורץ לי. אני מתמקד יותר בדגם הידני מכוון שאני לא רוצה להכנס להרפתקה של ה DSG, אך הייתי מעוניין לדעת האם הגיר באמת עד כדי כך גרוע בשנתונים המדוברים? במידה ואחפש גם עם DSG הדבר יגידיל את ההיצע משמעותית. אני אזכיר את הדרישות שלי על מנת שבמידה ויש למישהו הברקה לרכב אחר, יציע. רכב ספורטיבי וזריז עם אחזקה שלא תקרע את הכיס. אין חשיבות לידני או אוט' וברכב ישהה בן אדם אחד רוב הזמן. עדיפות לרכב כמה שיותר קטן (אבל לא 500 לדוגמה). הייתי מעוניין לשמוע על מחלות ידועות של הרכב בשנתונים האלו, עלויות א…
הודעה אחרונה מאת Ruff, -
- 0 תגובות
- 438 צפיות
בס'ד שלום לכולם, ושבוע טוב. אני בחור צעיר 23 מחפש רכב ספורטיבי ומהיר ובעיקר זריז, קטן בסגון של השירוקו והולוסטר. במחיר של 60 אלף שקלים, טיפה גמיש במחיר. חייב לציין שאין צורך להזכיר את הסיאט איביזה ולא את אחותה הגדולה ... תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת Siel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
היי, אשמח לעזרה ברכישת רכב. כרגע אני נוהג ברכב מאוד ישן: פולו שנת 99 שנוסע בלי בעיות, אבל הפלסטיקה שלו במצב גרוע ורכיבים לאט לאט שובקים חיים ובנוסף אני רוצה להשתדרג לרכב יותר בטיחותי. חשבתי על: מיני - סופר מיני בטווח מחיר של 60-70K אוטומטית משנתון 2014 לפחות סוג הנסיעה שלי הוא בעיקר עירוני, ולרוב לא יעבור את ה300~ קילומטר בחודש, אבל כשמזדמן, אני עושה טיול לצפון (אני גר במרכז), אבל זה לא קורה לעיתים תכופות מדיי. צרכים לפי סדר חשיבות: בטיחות אמינות מראה: מראה צעיר ויפה דיי חשוב לי. נוחות מרווח פנים חשבתי גם להכניס את נושא צריכת הדלק, אבל אני לא יודע עד כמה זה קריטי בהתחשב בכך שרוב הניסעות שלי הן קצרות ובתוך העיר?. לגביי צורת…
הודעה אחרונה מאת wzo4, -
-
- 9 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם ואני מקווה שהשרשור מתאים לכאן ולא לפורום הטכני, בהמשך להודעתי האחרונה בשרשור הזה, גיסתי ובן זוגה (בני 26-27) לקחו VW פולו 1.4 אוטומטית לבדיקה והם אמורים להשלים את העסקה ביום ב'. מצ"ב תוצאות הבדיקה והרג'קטים שהתקבלו בה. נתונים: יד שניה (פרטיות), 70K ק"מ. מחירון משוכלל: 30.5K. ביקשו: 29.5K סוכם: 27K, טסט עד 07/17. אני מבקש להפנות תשומת ליבכם בעיקר לממצאים הבאים בבדיקה: ס' 1-4: עניין רצועת התזמון: להבנתי כסת"ח, אולם (ואני מקווה שלא היתה אי הבנה) לדבריהם נאמר בע"פ שצריך להחליף. מאידך, להבנתי באוטו הזה היה צריך לעשות זאת כבר לפני 3 שנים בגיל 5. האם היסטוריה (ככל שטופל בצ'מפיונס) תספיק לעניין זה? האם ככל שלא הוחלף, לברוח? ס' 8 שילדה: רשומים רק…
הודעה אחרונה מאת benj, -
50k. פולו?
מאת Hanan amar- 8 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אהלן מה ההבדלים בין דגמי הפולו בשנת 2012 ואיזה דגם הוא המוצלח מבניהם והאם קיים רכב אחר שלא יורד מאיכות הפולו אך בעל החזקה זולה יותר? התקציב שלי הוא 50k אשמח לשמוע הצעות נוספות לרכבים
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- 1 תגובות
- 1 אלף צפיות
כמו שהבנתם מהכותרת אני מחפש רכב חדש וההתלבטות הגדולה שלי היא בין 2 הרכבים הנ״ל. הבדלים מהותיים, מבחינת אחריות, אחיזת כביש, צריכת דלק, אבזור... ? הבנתי למשל שהקיה מגיעה עם 7 שנות אחריות לעומת 3 של שברולט. בנוסף מסך גדול מגיע בשברולט מובנה ובקרה צריך להוסיף. מכירה בסוף / למי תיהיה יותר שוק ובסופו של דבר לאחר שהרבה אנשים המליצו לי על השברולט, למרות שבארץ לא מתים עליה מישום מה. אם אני מקבל הנחה הרבה יותר משמעותית על הקיה האם עדיין שווה או שזה לא רלוונטי תודה מראש למגיבים Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
יונדאי I25
מאת asafbah- 0 תגובות
- 530 צפיות
שלום לכולם, אנחנו מעוניינים לרכוש מכונית מיני-משפחתית שתשרת את הצרכים שלנו בשנים הקרובות. לאחר סקר שוק, בהתאם לחישוב התקציב וקבלת המלצות מחברים החלטנו על יונדאי I25 כרכב שנותן תמורה טובה מאוד למחיר. כרגע יש לנו 2 אופציות - רכישה מחברת ליסינג גדולה (הציעו לנו דגם של 2013 עם 59,000 ק"מ, מנוע 1.4, אוטומטית, נהג יחיד מחברה ב-61,000 ש"ח). נראה שההיסטוריה שלו טובה מאוד למרות שצריך לקחת לבדיקה עצמאית. אופציה שניה - רכישה של אותו דגם אבל משנת 2014, אותו מנוע, ק"מ גבוה יחסית - 80,000 ב-60,000 ש"ח). המגרש שייך לחבר קרוב כך שהוא אמין וגם המחיר ירד משמעותית ביותר מ-6,000 ש"ח). השאלה מה עדיף? רכב של שנת 2013 עם ק"מ נמוך או רכב טיפה חדש יותר עם ק"מ גבוה יותר? האם לא…
הודעה אחרונה מאת asafbah, -
- 4 תגובות
- 949 צפיות
שלום לכולם, אז כמו בכותרת אני רוצה להחליף לרכב משפחתי מטעמי נוחות. הדברים שחשובים לי הם אמינות ורכב שלא ישחוט אותי מבחינת דלק וטיפולים. האופציות שחשבתי עליהן: 1.סיויק 2008 1.8 2.מצאתי ג'טה דיזל 2010, וגם חשבתי על ג'טה רגילה (לא מכיר טוב את הרכב אשמח לדעתכם, הבנתי שישנה בעיה בגיר) 3.טויוטה קורולה בגרסא האוטומטית - סביבות שנת 2009 כל המלצה תתקבל בברכה תודה רבה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
הי לכולם, גיסתי ובן זוגה, זוג בני 25, היא סטודנטית בשנה האחרונה והוא בהתמחות לאחר תואר, עברו לאחרונה לרחובות. הוא מקריית מלאכי והיא מחיפה, כשמקומות העבודה מפוזרים במרכז ובצפון והתואר באריאל. בקיצור ברדק שתואם את גילם. לאור האמור הם מחפשים לרכוש רכב אך התקציב דחוק - 20k ש״ח והרכב צריך להיות אוטומטי. כרגע, חבר של בן הזוג הציע למכור להם יונדאי אקסנט 2008 יד 3. דרך אשתי, העברתי לה את הפרטים הראשוניים לבדיקה. האמת, אני לא יודע מה לייעץ אך האקסנט לא נראית לי (ואולי אתבדה). אין דרישות מיוחדות למעט הדרישה לאטומט ואני חושב שאולי יהיה אפשר למתוח את התקציב קצת (מעט מאוד אם תהיה הצדקה). מה דעתכם: מה הכי חדש, זול לתחזוקה יחסית אוטומטי שניתן למצוא להם? ב…
הודעה אחרונה מאת benj, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 23 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
בוקר טוב לחברי הפורום, נכון להיום אני בעלת סיאט איביזה ידנית עם מנוע טורבו 1.2 שנת 2011. מאוד מרוצה מהרכב, אך מעוניינת להשתדרג מבחינת שנים (הייתי אפילו לוקחת שוב איביזה חדשה, אך המשפחה עומדת להתרחב והבגז' טיפה קטן). מאחר והמחיר של קקטוס מאוד אטקרטיבי שוקלת לקנות רכב זה ומאוד מתלבטת העם כדאי להשקיע קצת יותר ולקחת דגם עם מנוע טורבו. אני עושה בעיקר נסיעות בעיר ואחת לשבועיים נוסעת מאשדוד לקריות למשפחה. אשמח לקבל חוות דעת מחברי הפורום שיש בבעלותם קקטוס, האם המנוע הרגיל חלש ולא סוחב? שאלה נוספת, באיביזה קיימת מערכת HHC שמסייעת בביצוע זינוק בעלייה, לא מצאתי במפרט טכני של קקטוס משהו דומה, האם אכן אין שום דבר דומה בקקטוס? תודה מראש לכל העונים.
הודעה אחרונה מאת primekart, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 23 תגובות
- 4.4 אלף צפיות
אני מחפש רכב להורים, שיחליף את הפוקוס שלהם. למרות שעם נסועה שלהם, הם יכולים להחזיק גם אמריקאית עם V8 (ממש לא נוסעים הרבה) הם שמו עין על הדגם הזה, וכרגע לא ממש רוצים לשמוע על משהו אחר, ואני לא ממש רוצה לשמוע על משהו שלא טויוטה או הונדה. ראיתי אחת 2012, עם ק"מ של 140 אלף, ניראית כאילו היא 10 שנים על הכביש, נורת CVTF דולקת, והשהייה בתחילת הנסיעה, אז ויתרתי על התענוג. עכשיו הציעו לי עוד אחת, עם 122 אלף, יוצאת ליסינג, עם הסטוריית טיפולים במורשה ושנתיים אחריות באופרייט ליס. בשבוע הבא כנראה אלך לראות את הרכב. קורולה או פריוס מאותה שנה לא בתקציב שלהם, סיויק הם לא אהבו, כנ"ל ג'אז או יאריס (קטן מדי לטעמם). יש משהו שבגללו כדאי לוותר על הרכב? על מה צריך לשים …
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 1 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
ערב טוב ושבת שלום חברים. יש למישהו מושג מתי תגיע או האם בכלל תגיע סוזוקי ויטרה טורבו 1.4 140 כוח סוס? -אשמח לחוות דעת לגבי הדגם הנוכחי הקיים בארץ.
הודעה אחרונה מאת markb205, -
- 0 תגובות
- 498 צפיות
איזה רכב אני יכול לקנות אוטומט שיהיה כייפי לנהיגה זריז ואמין ! משנת 2010 הכי חשוב לי ביצועים ואמינות
הודעה אחרונה מאת starik3, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 21 תגובות
- 3 אלף צפיות
תקציב עד 90k נסועה שנתית עד 10k רכב שישמש כרכב מס' 2, כלומר בעיקר לשים את הילדים בגן (2, עם הסתכלות קדימה ל3 בשנה שנתיים הקרובות) ולעבודה. בגדול עד עכשיו היינו סגורים על ה i30 יד שנייה 2013/4 וראינו אפילו רכב עם קמ נמוך (2013, 21k יד 1 - 88k) אבל אז ראינו מודעה בעיתון על xv 2013 או 2014 עם 30,000 ב 100k (או משהו כזה) וכבר התחלנו לחשוב שאולי שווה להשקיע עוד 12k עבורו - כאמור לא נסענו בו ומקצת שקראנו מבין הג'יפונים הוא יותר נחמד בשטח מאשר בכביש... האם לדעתכם שווה את האקסטרא? ובכלל אולי עדיף משהו אחר? עד עכשיו התמקדנו ב i30 כי ברשותינו וברשות המשפחה רכבים של יונדאי שהיינו מרוצים מהם, סהכ התא מטען מספיק מרווח, האוטו מאובזר ונוח לנסיעה (לא גדול מידי ול…
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
מחפש לקנות רכב סופרמיני או משפחתי, חובה אוטומט. לשימוש בנסיעה בינעורונית באזור 60 ק"מ ליום. השיקולים העיקריים לפיהם אני מתעדף את בחירת הרכב מסודרים בחשיבות מהגבוה לנמוך. להלן השיקולים: - אמינות ובטיחות - התנהגות כביש לרבות נוחות במושב הנהג - צריכת דלק לנסיעה בינעירונית - אחזקת סדירה - סחר עתידי אשמח על הצעות לרכב מתאים.
הודעה אחרונה מאת יצחק26, -
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
אהלן מחפש כבר תקופה ארוכה להחליף את הgt86 שלי במשהו מעניין אחר, וידני. העדפה להנעה אחורית וקופה, אך לגמרי פתוח להצעות. לא מחפש להגיע הכי מהר מ0-100 או את הרכב עם הנוכחות הטובה ביותר בשוק, מחפש רכב שידע לתת לבן אדם שחולם על כבישים בלילה את המציאות הטובה ביותר, רוצה להנות נטו. לא מעניין כל כך שימושיות , נוחות , גימור או אבזור. נהיגה נטו. כבר אבוד בין כל הפוסטים, הסרטונים והמודעות ביד 2. אשמח לעצה טובה.
הודעה אחרונה מאת bodovg, -
פיקנטו או מייקרה 1 2
מאת play2-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
אהלן, אני ואישתי מעוניינים לקנות רכב לשימוש פרטי ( נסיעות של אישתי לעבודה יומיות, בהמשך ישמש הרכב יחיד לשימושינו). מתלבטים בין 2 רכבים חדשים: 1. קאיה פיקנטו 1.2 2016 אוט' lx. 2. ניסאן מיקרה אקו ויזיה 1.2 אוט' 2016. הרכבים יד ראשונה 0 ק"מ מליסינג. ההפרש מחירים הוא: המייקרה היא תוספת של 4000 שקלים. לדעתכם מה מומלץ מבחינת אמינות וצריכת דלק? תודה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- 3 תגובות
- 636 צפיות
שלום רב, אמא שלי החליטה שנמאס לה מהיונדאי i35 שלה ורוצה להתחדש. הדרישות שלה הן כאלו, תא מטען גדול(לפחות 400 ליטר). שיהיו 5 מקומות ישיבה. עדיפות למרכב סדאן כדי שיהיה משטח העמסה נוח(קניות, עגלת תינוק של הנכדה וכו'). אוטומטי וחדש מהחברה. אני אישית חשבתי על הפיאט טיפו, הנתונים היבשים שלו נשמעים בול לדרישה, מעבר לזה חשבתי גם על הסקודה ראפיד שמציגה נתונים טובים. רציתי לדעת מי מהן עדיפה מבחינת ביטוח, תחזוקה שוטפת, תקלות וכו', או שיש המלצה גם על רכבים אחרים-יתקבלו בברכה. תודה רבה לעוזרים. סהר.
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
משפחתית עד 40000
מאת TZL1- 0 תגובות
- 535 צפיות
מחפש משפחתית עד 40000 שתיהיה אמינה וצריכת דלק נמכה כמה שאפשר. חייב אוטומט, אני מתכוון להחזיק ברכב לפחות 6-7 שנים. תןדה על העזרה
הודעה אחרונה מאת TZL1, -
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, הייתי היום במכון בדיקה על מנת לבדוק רכב לפניי קנייה וראיתי משהו מוזר לטעמי, לפי נתוני היצרן יש לרכב 124 כוח סוס אבל בפועל הבדיקה מראה שיש רק 104 כוח סוס. רציתי לדעת האם זה סביר שיש פער של 20 כוח סוס בין הבדיקה לנתוני היצרן? (מדובר על טיוטה אוריס שנת 2011 לא היברידית). תודה!
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 2 אלף צפיות
היי, אשמח אם תוכלו להמליץ לי על מיני בתקציב של עד 40K עם אופציית גמישות קלה. חשבנו על השברולט ספארק- איך היא לדעתכם מבחינת אמינות, עלות תחזוקה שוטפת וכו'? אשמח גם לקבל אופציות נוספות רק חשוב - שיהיה אוטומט וחסכוני כמה שאפשר. תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
לאחר שעסקת ההונדה לא צלחה, אני ממשיך בחיפוש אחר רכב 6 מקומות, התקציב הוא עד 40,000 ש"ח. הדרישות הן, רכב חסכוני בדלק, אמין, זול (או לפחות לא יקר) לתחזוקה, לא מגושם מידי, (עדיף קטן מימדים, אישתי לא מתלהבת לנהוג על המיניוואנים הענקים). אינני מפונק ברמת האיבזור, או כמות הסל"ד מהירות מ0 ל100 וכיוצא באלו. הנסועה השנתית שלנו אינה עולה על 17,000, באופן שוטף הרכב נוסע לנסיעות קצרות בעיר, ולעבודה, מידי פעם חוצה את כביש 6 להורים, אירועים וכדו', (רכב יחיד במשפחה) חשבתי על טוראן שנת 2008, אשמח לחו"ד המלומדת. קישור לרכב ששמתי עליו עין תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, מעוניין לרכוש רכב חדש. אוטומט. תקציב 105K - "על הכביש". אנחנו זוג + 2. אבל הרכב הזה לא אמור להיות הרכב הראשי של המשפחה, אלא רק לנסיעות קצרות שלי, (20KM) כל יום, ומדי פעם נסיעות רחוקות יותר. מחפש (כמו כולם) רכב אמין, ובאופן אישי - חשוב לי מוביליאיי ברכב. בינתיים - בטווח המחירים הזה ראיתי יונדאי i20 cross 1.4, במחיר הזה (ללא תוספות אבזור), וסובראו אימפרזה 1.6 (דרך מבצע חבר). האם יש המלצות לרכבים המתאימים לתקציב? המלצה על מי משני הרכבים שכבר ראיתי? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
שלום חברים, אבקש את עזרתכם להבין משהו במחירון לוי יצחק לגבי עסקה שאני אמור לבצע. אני מעוניין לקנות סקודה ראפיד 2013 דרך חברת ליסינג לפי מה שנראה בחברת הליסינג לא כל כך מתחשבים בעובדה שהם ליסינג לצורך המחירון יש גם עניין של הביקוש שהם קצת תופסים גובה בגללו. מחירון הרכב 63.000 לפני כל שקלול כל שהוא מוסיף עליה לכביש באוקטובר משקלל ל 68.175 מוסיף ק"מ (104K) משקלל ל61.480 (לפי יד פרטית) מוסיף ליסינג נהג יחיד 18% על השקלול של עליה לכביש שמוסיף ועל שקלול הק"מ שמפחית יוצא לי 51.477 שקלול נוסף של ליסינג עם כל הנתונים הקודמים רק בשינוי האחוז של הליסינג מ 18% ל 22% יוצא לי 48.966 עד כן השקלול הגיוני, הבעיה שבליסינג אומרים לי שלא מחשבים גם הפחתה של …
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם אחי מעוניין לרכוש יונדאי I30 מודל 2013 עם 95 אלף ק''מ. לפני שהוא לוקח את הרכב לבדיקה הוא ראה ברישיון רכב, שרשום מבוטל הורדה ביקורת משטרה. ממה דבר כזה יכול לנבוע? (הבחור אמר שביצע עבירת תנועה עם כמות אלכוהול בדם) האם זה הגיוני? או שיש מצב שהרכב עבר תאונה או משהו דומה? ואם יש דרך לברר זאת. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 1 תגובות
- 672 צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
יונדאי ולוסטר
מאת Siel- 2 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
בס'ד שלום לכולם. לאחרונה אני מתעניין ברכישת יונדאי ולוסטר משנת 2011. ורציתי לדעת מה ההבדל בין הדגמים. Inspire אוט' 1.6 (140 כ''ס) Elite אוט' 1.6 (140 כ''ס) Premium אוט' 1.6 (140 כ''ס) אם מישהו יכול להסביר לי בבקשה על הדגמים בקצרה, אשמח. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת GTI33,
