Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

50k. פולו?


Hanan amar
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3529 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מה ההבדלים בין דגמי הפולו בשנת 2012 ואיזה דגם הוא המוצלח מבניהם

והאם קיים רכב אחר שלא יורד מאיכות הפולו אך בעל החזקה זולה יותר?

התקציב שלי הוא 50k אשמח לשמוע הצעות נוספות לרכבים

פורסם

אוטומטי ? אם כן לא מומלץ לרכוש רכב ללא אחריות מסדרת VAG עם השילוב DSG7.אם אתה חושב על רכב ידני,לא הייתי פוסל.

הגיר הרובוטי כבר מחוץ לאחריות ואתה מהמר כאן על הרבה מאוד כסף כאשר תקלה בגיר עלולה להיות שוות ערך ל20% מהקנייה.

נוחות ואיכות הן עניין של טעם רק שאחר כך האחזקה מאוד יקרה.

בתקציב הזה אפשר לקנות מכוניות נוחות בהרבה לתחזוקה כמו I20/סוזוקי סוויפט-נכון שיהיו אמנם פחות איכותיות אבל גם המוסך לא יכנס לך בצורה "איכותית" לארנק.

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

ב2012 הפולו האוטומטית נמכרה בשתי רמות גימור עם המנוע האטמוספרי (1.4) ועוד ברמת גימור אחד עם מנוע הטורבו (1.2 TSI),

והידנית רק עם 1.4 בשתי רמות גימור.

פורסם (נערך)
אוטומטי ? אם כן לא מומלץ לרכוש רכב ללא אחריות מסדרת VAG עם השילוב DSG7.אם אתה חושב על רכב ידני,לא הייתי פוסל.

הגיר הרובוטי כבר מחוץ לאחריות ואתה מהמר כאן על הרבה מאוד כסף כאשר תקלה בגיר עלולה להיות שוות ערך ל20% מהקנייה.

נוחות ואיכות הן עניין של טעם רק שאחר כך האחזקה מאוד יקרה.

בתקציב הזה אפשר לקנות מכוניות נוחות בהרבה לתחזוקה כמו I20/סוזוקי סוויפט-נכון שיהיו אמנם פחות איכותיות אבל גם המוסך לא יכנס לך בצורה "איכותית" לארנק.

הרכב המדובר הוא אכן אוטומטי ,

מה הסיכויים שבאמת תהיה תקלה בגיר כמו שאמרתה ?

דא תהיה לי אחריות לשנה על מנוע גיר שלדה מסוכנות הרכב .

במידה והחליט לוותר על סיבוכים כאלה ואחרים יש לפולו מתחרה ראוי בדמות רכב סופר מיני שעומד בתקציב ?

אשמח לשמוע הצעות נוספות מלבד ה i20 והסוויפט שאת הנראות שלהם לא כלכך אהבתי

עריכה אחרונה על ידי Hanan amar
פורסם

מה לגביי פיג׳ו 308?

ואיך הפיאסטה מבחינת דלק ?

לפי מה שהבנתי יש לה dsg 6 הילוכים שזה גם לא שיא האמינות

לפני מה שהבנתי ה I 20 גם לא הכי חסכונית אני צודק?

פורסם

Dsg זו התיבה של פולקסווגן, בכללי זה נקרא רובוטי כפול מצמדים וכמו שרשמתי לך ב1.4 יש גיר פלנטרי רגיל) .

ה308 היא כבר משפחתית, המתחרה כאן היא ה208 שמגיעה בתקציב הזה עם השילוב המיושן של 1.6 4 הילוכים או 1.2 רובוטית חד מצמדית.

הi20 והריו לא מצטיינות בחסכון.

×
×
  • תוכן חדש...