שלום לכולם!
אשמח לייעוץ
מעוניין לקנות סוזוקי ספלאש סוף 2012 יד 1 130K ק"מ המוכר אמין מאוד.
מחירון-33
מעוניין למכור ב29-
בבדיקה שעשינו בקומפיוטסט התגלו הממצאים הבאים
בולמי זעזועים - בלאי יתר
בלמיים קדמיים- לתקן צלחות\דיסקים\תופים
בלוק מנוע- רעש אביזרי מנוע\רצועה\מותחנים
בוכנות- תצרוכת שמן מהצילינדרים-אשמח להסבר!
מערכת קרור מנוע- קורוזיה מיכל עיבוי פגום\נזילה- הבודק במכון אמר לי שיש קצת קורוזויה ושצריך לנקות את המיכל ושעדיף לעשות את זה בטיפול הקרוב.
גל הנע\ציריות- מרווחי ייתר
אשמח לדעת ולשמוע האם הייתם קונים?מה הייתם משלמים?והאם יש דברים חריגים בבדיקה!
תודה רבה!