Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

I30 או Subaru XV או בגלל משהו אחר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3525 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה על התגובה.

הרכב הראשון הוא ix35.

הנסועה היומית המשוערת היא משהו כמו 35 קמ.

 

מההצעות שלך בדקתי כבר את הנוט, ואת הג'אז, הם ללא מקום במושב האחורי ל3 כסאות בטיחות כמו-כן התא מטען קטן מידי (בנוט, בקושי נכנסת שם עגלה)

פורסם

3 כסאות בטיחות במושב האחורי תרדו מכל המשפחתיות הקטנות, תתרכזו אכן בi30\5 נשמע שזו בחירה מתאימה אופציה נוספת זו הקורולה החדשה שהמושב האחורי שם מרווח מאוד (יותר מהi35), בנסועה נמוכה אתם יכולים גם להוסיף את הb4 (סובארו) שמרווחת יחסית ונסחרת במחירים זולים.

פורסם

שני עובדות על הגיר בקורולה:

1. כמעט תחושה של גיר אוטומט רגיל,יש איזה סוג של חלוקה במעבר.

2. אמינות הגיר הרציף טובה מאוד, אין סיבה לחשש.

פורסם

הגיר בקורולה רציף, גם אני קראתי הרבה על גיר עסוק ומרעיש עד שניסיתי בעצמי.

נסיעת המבחן ערכה כ30 דקות, בעיר במהירות ממש נמוכה ובכביש המהיר שם הגעתי ל115 קמ"ש - לא שמעתי רעש כלשהו מהגיר. הרכב היה די נמרץ.

פורסם

גם אני שמעתי הרבה על הגיר בקורולה, אבל שנהגתי בה, הוא התנהג די בנינוחות, העברות חלקות כאילו גיר לפנטארי, מלבד האצה בעליות ששם הוא מושך טורים כלפי מעלה....סך הכל, הופתעתי לטובה מהזריזות של הרכב ביחס למה שציפיתי.

×
×
  • תוכן חדש...