ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,549 נושאים בפורום הזה
-
- 13 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
צהריים טובים לכולם, לאחר הרבה מאוד מכוניות שהיו אצלי וכולם היו יד שניה אצלי, החלטתי שאני רוצה לעבור לרכב חדש מהחברה. בעיקר אני מתעניין ברכב סופר מיני, חשוב לי כמובן שיהיה נוח ובטיחותי כמה שאפשר, אמין, ושיראה צעיר. הרכב שהכי משך את עניי זה המאזדה 2 החדשה בגרסת ה פיור וייט, בעקרון התקציב שלי הוא 110K והרכב נכנס בדיוק במשוואה ( רוצים עליה 113K אבל אני בטוח שאצליח להגיע לעמק השווה, לפני חודש בהשקה נמכרה ב 109K). בכל מקרה רציתי לדעת מה דעתכם על הדגם הנ"ל ? האם אוליי במקביל אני יכול להתעניין בעוד רכב בקטגוריה שלא פחות מפואר ונותן גם תמורה גבוה בין המחיר לרכב ? והשאלה שהכי מעניינת אותי, אני יודע שהמאזדה 3 מקבלת מתיחת פנים קלה, מעניין אותי אם גם מאזדה 2 אמורה לקב…
הודעה אחרונה מאת mikush1, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי את החוות דעת שלכם על תוצאה שעשיתי לרכב יונדאי ולוסטר שנת 12 ו52 קמ ותודה לעונים התוצאות:
הודעה אחרונה מאת edanj, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
שלום נפלה ברשותי האופציה לקנות קיה פיקנטו LX 1.25 - (יוני 2012) מליסינג נהג יחיד, 67 אלף ק"מ 44,000 ש"ח ? האם על פניו מדובר במחיר כדאי, בהנחה שהרכב במצב טוב? זהו מחירון יד 2.
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
רכב חדש לרווק תל אביבי 1 2 3
מאת בן ה-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 5 אלף צפיות
אז החלטתי להחזיר את הרכב ליסינג מהעבודה משום שהנסיעות ירדו משמעותית ותכלס? הנהיגה בו משעממת עד טירוף! (מאזדה 3 מנוע 1,500 שנת 2014). רווק, גר בתל אביב ועובד בהרצליה פיתוח. רוב הנסיעות הן לעבודה וחזרה-פעם בשבוע לצפון הארץ (נהריה). בגדול? מקסימום 2000 ק״מ בחודש. מחפש לקנות רכב שאיכשהו יצליח לגרום לנסיעה להיות מהנה, בארסנל היו כבר שירוקו וגולף gti לא פראיירית בכלל ככה שרגיל לכוח-והרבה ממנו. הפעם אין כל כך צורך בגודל הזה למרות שאני בחור לא נמוך. חשבתי לכיוון הפולו gti החדשה אך אשמח לעוד הצעות! תקציב? עד 150 אלף. תודה חברים!
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 741 צפיות
אשמח לעזרה, אני מחפשת רכב חסכוני בדלק ואמין ( בלי ביקורי פתע במוסכים ) אבל שיש לו גם איזשהו סטייל ספורטיבי... חובה 4 דלתות חשבתי על פולו 2011 או אינסייט ( שהיא לא ממשה ספורטיבית ) כל רעיון יתקבל בברכה... מודה מראש לעונים אני הלכתי לאיבודדדדד:roll::roll::roll:
הודעה אחרונה מאת redroze, -
-
טנדר מסחרי
מאת ncamaa-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 543 צפיות
שלום, יש לנו עסק קטן (טיולים, סנפלינג, אירועים בשטח) ואנחנו מעוניינים לקנות טנדר (סילברדו או דודג׳ לא חשוב מה מהם) מתלבטים כמה להשקיע ואיזה שנה לקנות. אין לנו הרבה תקציב, ואנחנו צריכים משהו שישמש אותנו לשנה-שנתיים. יש קרוב משפחה שמעוניין למכור סילברדו דאבל ג׳אנט קבינה ארוכה 4 על 4, שנת 2006. ק״מ: 200,000 מחיר: 40,000 הוא טוען שהיא במצב מצוין, כמובן שלוקחים אותה למוסך לבחון אותה טרם הקניה אם נחליט שאנחנו מעוניינים. קחו בחשבון שזה בערך התקציב שאנחנו רוצים להשקיע, וכמובן שיש פה סיכון שנראה מוסך, ועדיף לקנות 2016 ולא לראות מוסך. מה אתם אומרים? זאת קניה טובה? למה כן? למה לא? נשמח לתשובה מהירה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
שלום לחברי הפורום ראשית אגיד שבימים האחרונים קראתי ולמדתי המון מהדיונים פה. אני כבר זמן מה בחיפוש אחר רכב שישמש אותי ביום יום בתקציב של כ 80K אני אוהב רכב ואוהב לנהוג ומחפש רכב עם התנהגות טובה וכיפית אבל שגם יהיה מספיק כח זמין בקו ישר כשמדי פעם מתחשק ללחוץ. חשוב לי להדגיש שהמטרה היא לא לסגור 100 בכמה שפחות זמן אלא להנות מהרכב. אני לא נהג מירוצים ולא נהג מקצועי, אני מתכוון להעשיר את עצמי עם קורס נהיגה מתקדמת בזמן הקרוב ואולי נהיגה סופרטיבית לאחר מכן. אם אני לוקח סיבוב קצת מהר שאני לא ארגיש את התחת עף כמו שקורה היום על הבראבו שלי, אני מעוניין להרגיש את הרכב, שיהיה צליל נעים וכו' עם זאת אני לא עשיר גדול וכמובן שמחפש שהרכב לא יבזבז לי יותר מדי כסף. פחות קריט…
הודעה אחרונה מאת סאפיר, -
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום חברים, אני רוצה לקנות רכב לעבודה (כחשמלאי) בתקציב של 55-40 אלף ש"ח לא חובה רכב מסחרי אפשר גם משפחתי עם תא מטען גדול או סטיישן דברים חשובים לי ברכב: 1. אמין כמה שאפשר 2. שלא יהיה זללן של דלק 3. תא מטען מעל 420 ליט' (עדיפות ל5 דלתות) תודה מראש לעונים!
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
פוקוס או סיד
מאת avi 1234- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
קיבלתי הצעה מבאדג'ט פוקוס 2012 עם 80000 ק"מ מליסינג ב 43000 ש"ח או סיד סטיישן 2013 עם 130000 ק"מ מליסינג ב 47000 ש"ח אני מודע לגיר בפוקוס אבל פורד נותנים 10 שנים אחריות על הגיר ובאדג'ט נותנים שנתיים אחריות מלאה על הרכב והסיד עם הק"מ הזה זה לא רכב שחוט?
הודעה אחרונה מאת urileshem, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 632 צפיות
היי רציתי את חוות דעתכם. אני רווק בן 32 ורוצה לרכוש רכב בפעם הראשונה (הגיע הזמן לא? ) רוב הנסיעות שלי הן בתוך העיר. חשוב לי רכב עם עיצוב יפה ונוח. ממש אהבתי (לפחות לפי המראה) את הרכב הנ"ל פיאט 500X ברמת גימור pop star. לאחר סיבוב אצל היבואן, בחברות ליסינג וביד2, יש לי אפשרות לרכוש רכב משומש, יד ראשונה מאדם פרטי (נהגת מבוגרת), שנת 2015, ביצע כ-13,000 ק"מ. ברכב הוחלפה דלת (בסוכנות הרשמית) לאחר שהנהגת שיפשפה אותה בחנייה מס' פעמים. הרכב נראה נקי מבפנים+מבחוץ והנסיעה בו חלקה. המחיר סביב 112,000. כמובן שאקח אותו לבדיקה במכון. רציתי חוות דעתכם על הרכב (למי שמכיר) ועל העסקה. תודה!
הודעה אחרונה מאת יובלפ, -
- 0 תגובות
- 472 צפיות
שלום, במהלך החגים קיבלתי טלפון מסוכנות סיאט שיש מבצעים מעולים ואם אני שוקל החלפה של האיביזה שלי בתנאים מעולים ברכב חדש. האמת שהאיביזה FLOW(ידנית, 1.4 רפרנס) היתה פשרה עקב עסקה אחרת שלא יכלה לצאת לפועל. האמת, שהיא היתה בסדר גמור, אבל חיפשתי משהו קצת(הרבה) יותר מרגש. אינני יודע מדוע סברתי שיהיה קשה למכור את האיביזה FLOW, סטיישן ועוד ידנית, בטרייד התחילו איתי ב-37 לפני בדיקה, מה שהיה מגיע מהר מאוד ל-34-35 ולא כולל את העמלה על הטרייד אין(2000-3000 שקל). פרסמתי את הרכב למכירה ותוך 3 -4 ימים האוטו נמכר ובמחיר מעולה. החלום היה איביזה קופרה, למרות שאוכל לעמוד במחיר בעסקת מימון(1500 שקל לחודש) קצת "כואב" לי להוציא כמעט 140 אלף על איביזה(עם כל העבוד ויש כבוד). במהלך ה…
הודעה אחרונה מאת shraga007, -
- 11 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
היי, אני רוצה לקנות אלפא ג'ולייטה והייתי היום בתצוגה ביגאל אלון. רציתי לדעת אם גיר DSG באלפא הוא בעייתי ומה דעתכם עליו. האם זה סיכון ? כדאי ללכת על האופציה הזאת או שעדיף להמנע ?
הודעה אחרונה מאת ליין מן, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתעניין בשברולט מאליבו שנת 2013, מנוע 2400 , הבנתי שהן נמכרות בכ 25% פחות מהמחירון (פרטיות, לא ליסינג או השכרה) , למרות שהמחירים ביד 2 ובסוכנויות רכב יותר קרובים למחירון. יש למישהו נתוני שוק כלשהם? תודה
הודעה אחרונה מאת eilam, -
-
משפחתית עד 30,000 1 2
מאת dds- 20 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, אני מעוניין לקנות רכב משפחתי עד 30,000 ש"ח ומבקש את עזרתכם. הדרישות הן אמינות חסכון בדלק ובטיפולים. אציין כי הרכב הוא לתקופה ארוכה... עיקר הנסיעות 60% עירוני , 40% בינעירוני חשבתי על טויוטה קורולה 2006-2007 במחירים הנ"ל... האם קיימת בעיית הבוצה בשנים הללו? קיים הבדל משמעותי בגרסאות GLI , SUN? תודה מראש
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום אני סטודנט אשר שוקל רכישת רכב. הקצבתי לעצמי כ40K לרכישת מכונית לא כולל יישור קוו וביטוח. מחפש רכב קטן שנראה טוב וצעיר (סגנון איביזה) חשוב לי ראש שקט בלי לבקר הרבה במוסך חשוב לי חסכוני אך שלא יהיה ממש חלש. לא מחפש רכב עם גוון ספורטיבי. וכמובן שיהיה בטיחותי. לרוב נוסע לבד ולעיתים רחוקות עם עוד אנשים ולכן חשבתי על רכב קטן. לגבי נסיעה משוערת אני ממש לא יודע אבל משאר שבין 10-18 אלף למרות שזה טווח לא אינפורמטיבי ממש. ההתלבטות שלי היא אם לקחת מכונית מיני או סופר מיני. כי לפעמים אסיע אנשים וגם מחפש רכב שקצת ירגיש מכונית ולא צעצוע. יאמר לזכות המיני שלחבר טוב יש סיטיגו ונסעתי בה הרבה פעמים והיא אחלה של רכב יחסית למחיר. ההעדפה שלי היא…
הודעה אחרונה מאת Crazy motorcycle, -
-
רכב מהנה עד 40K
מאת דנייל- 2 תגובות
- 856 צפיות
שלום לכולם, השתמשתי ברכבים כאמצעי להגיע מנקודה א' לנקודה ב'. את ריגושים הייתי מקבל מאופנועים ולאחרונה חושב לנסות רכב מרגש ומעניין. אני מחפש רכב זריז עם התנהגות טובה. לא כזה אכפת לי מפינוקים העיקר שיהיה מזגן כול השאר בונוס. הרכב ישמש ביום יום, עבודה בית (פ"ת ראש העין) ולטיולים בכבישים מפותלים בעתיד. לאחר שאני יעבור הדרכת נהיגה. מעדיף ידנית, הנעה אחורית ומשהו אמין כמה שאפשר בתקציב הדל. טיפלתי בכול האופנועים שלי בעצמי אז לא מפחד לחפור באוטו אבל מעדיף כמה שפחות. חשבתי לכיוון מיאטה דור ראשון או במוו 320 משנתונים הישנים. אשמח לשמוע עוד הצעות שפספסתי. תודה!
הודעה אחרונה מאת דנייל, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים, אני מתכוון להחליף את האימפרזה המאוד אמינה שלי ברכב אחר, רק עם גיר ידני, אני נוסע כ 40 אלף ק"מ בשנה. אני די ננעלתי על שני הדגמים הבאים: קיה ריו 2007 דיזל 1.5 סמ"ק 110 כ"ס עם יתרונות של מנוע דיזל אמין וחסכוני, מערכת ESP וחלפים זולים וחסרון של נוחות נסיעה בינונית לדעתי או סיאט איביזה 2007 1.4 סמ"ק עם 100 כ"ס עם יתרונות של מנוע אמין, חלפים משומשים מאוד זמינים מקונצרן PSA, כיול ספורטיבי (אני מניח- לא נהגתי על רכב כזה) וחסרונות של חסכון מול הדיזל ורכב מעט צפוף. מה דעתכם המלומדת?
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
- 5 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמה אמינים מכוני הבדיקה לגבי תקלות הרכב? האם יש דרך לגלות תקלות מהר לפני קניית הרכב? אשמח להמלצות. מוסכים אמינים ללא המתנה וכו. הרכב שאני מתכוון לקנות יהיה באשדוד ביום שישי הקרוב המלצות יעוצים תודה מראש
הודעה אחרונה מאת CNX, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 833 צפיות
אני רוצה לשדרג את הרכב שלי, יש לי תקציב של 60 אלף שקל בערך וההתלבטות היא בין רכישת פולקסווגן פולו בשנתון יחסית ישן (שנת 2011) או לקנות משהו קטן יפני יותר מתקדם. מאוד חשוב לי אוטו בטיחותי מצד שני אולי עדיף אוטו חדיש יותר. לגבי ביטוח, מאחר ואני לא מרוצה מהסוכנות שמבטחת אותי אני כנראה אעבור. האם שווה להשוות עלות ביטוח אצל כמה חברות או שברכבים בעלות כזאת ההבדלים לא משמעותיים? מה לגבי אתרים שמציעים להשוות בשבילך את כל המחירים כמו זה לדוגמא http://www.bprice.co.il/car_insurance, זה באמת מציג לך את המחירים האמיתיים או שווה לעשות בירור בעצמי? תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2 אלף צפיות
אני שם לב שרכב שמור משנת 2011 עם ק"מ נמוך (כ60,000) עולה פחות מ50 א"ש, מה הסיכון? הכי גרוע ילך מנוע? מה הנזק הכלכלי? לא שווה למרות זאת?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- 3 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם. אחרי שנים שאני חורש את הארץ עם מסחריות (ברינגו 1.6 ודובלו 1.9), נוצר מצב שאני 90 אחוז מהזמן מבצע את אותם נסיעות רק ללא הצורך בהעמסת ציוד, לאחר תקופה מסויימת עם פורד מונדאו הוחלט שהקונספט (רכב מנהלים ) מתאים למשימה ואני מחפש מחליף ראוי. התקציב: עד 170 אלף ש"ח. ק"מ שנתי: כ50 אלף ק"מ. תוואי דרך: בין ערוני 70% ערוני 30%, נהג + נוסע. מתלבט בין הגרסאות השונות של סדרה 3 ו1 ובין הגרסאות השונות של המנועים איזה דגם יהיה זול יותר לאחזקה? איזה מנוע יהיה החסכוני ביותר? האם ישנו דגם מנוע המתאים להסבה לגז? מתייחס אך ורק לדגמי 2012 והילך. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
גולף / פולו 1 2
מאת avivaknin- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני לפני קניית רכב לאחר שנפרדתי מהספורטבק ששרדתי אותה רק חצי שנה האופציות הם גולף 2011 tsi 1.4 ופולו 2011 tsi 1.2 ,שניהם גיר dsg הגולף יד 1 טסט לחודש הבא(דצמבר) עם 77 אלף קילומטר הפולו גם כן יד 1 עם 27 אלף קילומטר טסט לחודש הקרוב מחירון הגולף 63k (לפני שיקלול 61) מחירון פולו 64k (לפני שיקלול 54) שניהם מבקשים סביב ה59-60 עכשיו הגיוני שמבקשים כל כך הרבה מעל המחירון?? (פולו) ולפי הנתונים הללו מה ההיתם בוחרים ?? מבחינת אמינות ונוחות נסיעה Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת avivaknin, -
-
- אחראי פורום
- 11 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב מיני יד שניה עד 35000 שקל וכבר יש לי כאב ראש מכל הסוגים והדגמים. אשמח לייעוץ ממכם, בעיקרון אני נהג יחיד ברכב הזה לא נוהג הרבה ורוב הנסיעות גם לא ארוכות. מחפש רכב שהוא קל וזול לתחזוק, חסכוני בדלק ובעל גיר אוטומט בלבד. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת rikufu, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 605 צפיות
שלום, יש ברשותי סיוויק 5 דלתות 2011 ואני מרוצה ממנה. יתרון גדול זה תא המטען. כעת אני צריך לקנות רכב שני, אבל אני רוצה שיהיה מקום לעגלת תינוק עם אמבטיה גדולה ולכן אני מסתכל על רכבים בסגנון סיוויק (החדשה, 2012+), אוריס (החדשה, 2012+) וכדומה. כמובן שאמינות בטיחות ונוחות חשובים מאוד. אני גם חושב שהאצ'בק זה מרכב מאוד נוח עם תא מטען גדול ורכב לא גדול מדי ולכן אני רוצה רק האצ'בק. מה דעתכם? כרגע אני נוטה לכיוון הסיוויק
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 14 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
מחפש מיני חדשה לאימא שלי כיום היא על סוויפט בת 8 שעושה את העבודה לא רע בכלל אבל היא רוצה להתחדש. נוסעת מעט מאוד ק"מ בשנה (פחות מ10K). מה המלצת החברים - חשוב שתהיה נעימה לנסיעה ושלא תבקר במוסך כל שני וחמישי.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם אני מעוניין לקחת ליסינג מהעבודה. אצלינו אני משלם על הדלק ולכן צריכת הדלק חשובה הפרמטרים שצריך לקחת בחשבון הם: 1. בגאז גדול וספסל אחורי מרווח כמה שיותר (זוג + 3 ילדים) 2. צריכת דלק - נסועה של 35K בשנה. 3. ביצועים - כרגע יש לי ראפיד 1.2 טורבו והייתי מעדיף להישאר ברמה הזו מבחינת ביצועים. 4. מחיר הרכב- כמה שיותר נמוך בגלל השווי מס 5. אמינות - לא מעניין 6. סחירות עתידית - לא מעניין בגדול הייתי לוקח ראפיד שוב, אך המושב האחורי צר.
הודעה אחרונה מאת idan897, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 900 צפיות
מחפשת רכב משפחתי דרישה עיקרית לבגאג' גדול (עגלה ענקית) וחסכוני (גרה בפריפריה נוסעת כ- 40 - 50 ק"מ ביום) בתקציב שלי (35,000 ש"ח) קיבלתי הצעה לסיטרואן אליזה 2013 עם 100K ק"מ יד ראשונה מהשכרה אבל כולל אחריות ל - 3 שנים אופציה שנייה: קיה פורטה שניתן למצוא בערך 2011 -2012 סביב המחירים הללו אבל ללא אחריות מה ההמלצה? יש רעיון אחר?
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום חברים! אמא של בת זוגי, מחפשת רכב אוטומטי אמין בתקציב של 30-40k. היא עושה קילומטראז' מאוד נמוך, רובו בת"א (בערך 10k בשנה). וחוץ מאמינות הדרישה היחידה היא שהרכב חייב להכיל עגלת תאומים בתא מטען. תודה! Sent from my A0001 using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת mavric, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
שלום, יש לי כרגע CT200H 2011, ואני מרגיש שחסר לי קצת כוח במנוע(הרכב דיי משעמם בנסיעות...). מה שאני מחפש, זה שתיהיה איכות חומרים טובה בתוך הרכב, ושהרכב ייראה טוב.(זה כמובן אולי עניין של טעם אישי). התקציב שלי הוא 100, אולי 105. חשבתי שוב על הג'ולייטה, אבל איכות החומרים ברכב מאוד מטרידה אותי שם, עשיתי נסיעת מבחן ונדהמתי לגלות שהסקודה פאביה שהייתה לי, באיכות חומרים מאוד דומה. אולי אם אקח את אחת הגירסאות היותר גבוהות זה יהיה יותר טוב? בנוסף ברשימה, גולף(אל אף שלטעמי אולי לא ניראת הכי טוב), פאסאט CC, וולו V40. בחנתי את הפיג'ו GTI, ותאמת המראה שלה לא עושה לי עיניים. אגב חשובה לי גם צריכת דלק, ועלות טיפולים, בלקסוס שלי כרגע זה מאוד זול כל העסק,…
הודעה אחרונה מאת RK, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 20 תגובות
- 2.7 אלף צפיות
מה אומרים? יש לי בחירה בין 208 לבין קליאו 1.2 טורבו והנטייה שלי ללכת על ה-208. דעתכם ?
הודעה אחרונה מאת Shmulik_Miata, -
-
מי מחובר 45 משתמשים רשומים, 11 אנונימיים, 269 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- מחכה
- nglancer
- דובצע
- BassDriver
- Night Driver
- fatboy1340
- PYA
- natco
- avargel
- RBRB
- Be roo
- Erel
- שימי 85
- EliC25
- mottis
- hans
- ntd
- nir eli
- גולדן191
- Nico62
- David32
- yahaga
- lanosforce
- thazethaze
- laviil
- discoTD5
- איציק נ.
- אדום אדום
- mikk
- שלמה.נ.
- BRAVO_SX
- לירון .ה.
- shahar188
- יבגניפ
- viper83
- YULI1
- D4K
- Michazzz
- Tom78
- eladts
- BoazB11
- mcshmupi
- Liquidator
- itzik123
- ninickname
