Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

במוו סדרה 1 או 3


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3526 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אחרי שנים שאני חורש את הארץ עם מסחריות (ברינגו 1.6 ודובלו 1.9), נוצר מצב שאני 90 אחוז מהזמן מבצע את אותם נסיעות רק ללא הצורך בהעמסת ציוד, לאחר תקופה מסויימת עם פורד מונדאו הוחלט שהקונספט (רכב מנהלים ) מתאים למשימה ואני מחפש מחליף ראוי.

 

התקציב: עד 170 אלף ש"ח.

 

ק"מ שנתי: כ50 אלף ק"מ.

 

תוואי דרך: בין ערוני 70% ערוני 30%, נהג + נוסע.

 

מתלבט בין הגרסאות השונות של סדרה 3 ו1 ובין הגרסאות השונות של המנועים

 

איזה דגם יהיה זול יותר לאחזקה?

 

איזה מנוע יהיה החסכוני ביותר?

 

האם ישנו דגם מנוע המתאים להסבה לגז?

 

מתייחס אך ורק לדגמי 2012 והילך.

 

 

תודה רבה

פורסם

אני ממליץ ללכת על ראש שקט ולרכוש 118i חדשה מהיבואן.

המחיר הנקוב 180. בקלות תקבל הנחה ל - 170 ואולי אף יותר. תקבל מנוע חסכוני מאוד יחסית - נפח 1500 עם טורבו 136 כ"ס. הביצועים סבירים בהחלט - 8.7 בתאוצה. נתון לצריכת דלק טוב יחסית וזה הדגם הכי זול לרכישה ואחזקה.

כך תקבל אחריות הכי ארוכה ולא תסתכן ברכישת משומשת עם עבר לא ברור.

IMG_20161025_223931.jpgIMG_20161025_223942.jpg

פורסם

בסדרה 1 ב2012 ישנו מנוע ה 1.6 ליטר BHP שבעברו לא היה כלכך

אמין והופיעו בעיות קטנות וגדולות,מספק מחץ סביר אך לא מרגיש חזק

במיוחד בנסיעה...הוחלף לאחר מכן ב 1.5 ליטר 3 צילינדר,מוצלח יותר,

חסכוני יותר, אמין יותר אך גם הוא לא ממש מייצר מחץ ,אלה מספק ביצועים

זריזים ולא יותר.

סדרה 3 כבר יותר מתנהגת ומהנה אך המנוע הקטן אינו מאפשר לה להיות

מהירה,חסכונית ואמינה כן.

הסדרה 3 רכב יותר מפנק ודי טייס אוטוסטרדות שקט ונעים יותר מהסדרה 1.

אולי ציפ שמעלה את המומנט והכח ייתן מעט יותר,אך כרכב הוא לא יותר

מזריז...ה3 היא הבחירה שלי.

אגב מנוע ה2.0 ליטר בסידרה 3 מאוד חסכוני יחסית לרכבים מסוגו וכוח לא חסר

לו...נהיגה בפקקים תניב לדעתי 7.4 ק"מ לליטר, נהיגה מחוץ לפקקים תייצר 1/14

ק"מ לליטר. אצלי בX3 מנוע 2.0 ליטר הרכב עושה 6.8 ק"מ לליטר ונוסע רק בפקקים.

×
×
  • תוכן חדש...