ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
מי מבין שני הרכבים שבכותרת הוא העדיף בעיניכם? מדובר על מודל 2013. תקציב משוער - 55K. תודה.
הודעה אחרונה מאת Castrolz, -
-
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, מעוניין לרכוש רכב חדש. תמיד חלמתי על אלפא. עכשיו כלכלית אני יכול להרשות לעצמי. אבל אני כבר איש משפחה עם שני ילדים (4 ו 7) ומתכננים גם את השלישי/ת. כמה זה יהיה נכון או לא נכון לקנות את הג'ולייטה מבחינת פרקטיות, אפילו מינמלית של נסיעות משפחתיות? תודה!
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 740 צפיות
לטענת המוסכניק שלי הוא יודע לעשות את העבודה של מכון בדיקה ואין טעם ללכת לאחד כזה. *המוסכניק עושה לי טובה ולא לוקח תשלום על הבדיקה. משיחות שקיימתי עם חבר, למכוני הבדיקה יש מכשירים מיוחדים שבודקים את הרכב שלא ראיתי שיש אותם למוסך שלי. (המוסך רק בדק את הרכב עם ובלי רמפה ואח"כ נסע איתו) האם אני יכול להסתפק בבדיקת המוסך?
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- 5 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום, אני מתעניין ברכישת רכב פורד s-max. המוכר אמר שהסביר על הבעיות שיש ברכב ואמר שהעיקריות הן: 1. תושבות מנוע שצריך להחליף (הורגשו רעידות בבדיקה). 2. צמיג שצריך להחליף. שאר הבעיות הן שפשופים ומכות קלות, בית מראה שנשבר והודבק ע"י המוסך (ע"מ לחסוך בעלויות החלפה), בעיה בידית ההילוכים בכפתור לחיצה להעברת הילוך (יש לו ידית חדשה מוכנה להחלפה). המוכר שלח לי סיכום טופס בדיקה (של קונה אחר שירד מהרכישה בגלל בעיה לגייס את הסכום) והודיע שיתקזז בעלות התיקונים הנדרשים. אשמח לקבל התייחסות לתקלות המופיעות בדו"ח ולדעת האם התקלות משמעותיות עד כדי וויתור, ובמידה ולא - מה צריך לוודא שיתוקן (בדיקה חוזרת במכון?) בנוסף, אני שוקל להתקין ברכב מערכת גז…
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
מאזדה 2 מודל 2010 1 2
מאת nir_hp-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
שלום, נתקלתי בהזדמנות לקנות מאזדה 2 מודל 2010 הרכב עשה בין 90 ל 100 אלף ק"מ הרכב נדפק בעבר מאחורה והוחלף לו משהו בבגאז' (לא הצלחתי להבין מה בדיוק) מבחינה וויזואלית הרכב נראה מצויין 1. האם יש בעיות עם הדגם הזה בשנתון הזה? 2. האם להימנע מהרכב בגלל הדפיקה? 3. האם הקילומטראז' גבוהה מדי לרכב כזה? (אני מחפש שקט ממוסכים)
הודעה אחרונה מאת סלע, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
כמו בכותרת אשמח למישהו שמבין גם במחלות של הרכבים ושיתן חוות דעת טובה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 2 תגובות
- 900 צפיות
שלום אשמח לדעת נתוני צריכת דלק אמיתית (לא של יצרן) ,ומרווח תא נוסעים בנוסף נוחות ישיבה של הנהג (אני 1.85), ועלות טיפולים ברכבים הללו.
הודעה אחרונה מאת ליאור ביתר, -
יונדאי i30 cw
מאת HTOTACH- 2 תגובות
- 721 צפיות
אתמול הלכתי לראות יונדאי i30 למטרת קניה באתי עם חבר מוסכניק שבדק במקום את הרכב, לדבריו יש ברכב סטייה חזקה ימינה ובהיגוי יש נקישה קטנה. הוא אומר שיכול להיות שהבעיה היא במסרק הגה. האם מישהו מכיר בעיה כזו? אם אכן זו הבעיה כמה יעלה לתקן אותה? יצויין שמדובר ברכב שנת 2010 עם 60000 ק"מ. כרגע המחיר הוא 40k האם נראה לכם שווה הקניה?
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
- 0 תגובות
- 688 צפיות
כותרת ^^ בבקשה צריך ייעוץ תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת Therabrab, -
- 0 תגובות
- 465 צפיות
מחפש המלצה לרכב ספורטיבי לצעיר עד 37,000שח לא משנה אם אוטומט או ידני ושיהיה מעל 2006
הודעה אחרונה מאת Therabrab, -
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום אנשים, אני מחפש רכב סופר מיני, או משפחתית קטנה, אוטומטית, יד שנייה בטווח של 55-60k. מחפש שנתון די עדכני, מניח ש-2012-2013 יכנס בתקציב. חשובים לי בעיקר עלות אחזקה סבירה חסכוניות בדלק. בנוסף, אני גר באזור חיפה אז חשוב רכב שיידע להתמודד עם העליות. חשבתי על הרכבים הבאים: סיאט איביזה סקודה פאביה יונדאי i20 קיה ריו פולקסווגן גולף או פולו אופל אסטרה 5 דלתות (1.4 טורבו) על איזה רכב הייתם ממליצים? (כמובן שניתן גם להכניס לרשימה רכבים שלא חשבתי עליהם). האופל קצת קוסמת כי אפשר למצוא אותה במחירים ממש זולים בשוק יד 2, אבל אני לא מכיר את האוטו מבחינת טיפולים או אחזקה. אני גם תוהה אם יהיה קל למכור רכב כזה אח"כ. תודה אנשים!
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 13 תגובות
- 10.4 אלף צפיות
שלום חברים, רכשתי לפני מספר ימים איביזה סטייל. נדרשתי לבחור צבע, והעדפתי את גווני האפור - עם אפשרות לשנות עד יום חמישי הקרוב. הוצע לי צבע בשם "אפור פלדה" (קוד צבע T4T4), אך לצערי את הצבעים ניתן לראות בקטלוג מאוד לא ברור או על פיסת פלסטיק שלא משקפת מטבע הדברים את המראה הכללי. האם יש כאן מישהו שבחר בצבע הזה ויוכל להעלות תמונה של הרכב שלו על מנת שאוכל להתרשם? תודה.
הודעה אחרונה מאת or6699, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 950 צפיות
שלום, מתלבט אם לרכוש מהם רכש חדש בתוכנית שלהם של ההחזר החודשי (ללא עלות מוקדמת, החזר של 36 תשלומים, וכו'....). שמעתי קצת ביקורות לא טובות עליהם (לא משהו מבוסס, יותר שמועה...). למישהו היה ניסיון טוב/רע איתם? תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 580 צפיות
שלום לכולם, אני חדש פה, ואני מקווה שאני מפרסם במקום הנכון. אני רוצה לרכוש רכב מסוג אאוטלנדר 2016 7 מקומות. יש בפני 3 אופציות, הייתי מעוניין לקבל תשובה של מה שיותר משתלם. אופציה א : רכישה הרכב דרך "חבר" במחיר של .162.000ש"ח , "על הכביש" - במימון של 100 אחוז. אופציה ב : ליסינג מחברת אוויס במחיר של 1988 ש"ח כולל מעמ + 7500 ש"ח מקדמה, ל 36 חודשים, לאחר מכן יש לי את האופציה לרכוש את הרכב במחירון לוי יצחק פחות 12 אחוז . אופציה ג' : ליסניג תפעולי כולל הכל (ביטוח טסט תיקונים טיפולים וכו') במחיר של 2498 ש"ח כולל מעמ + 7500 מקדמה ל 36 חודש וגם כאן אוכל לרכוש את הרכב בסוף בתקופה ב 12 אחוז פחות ממחירון. אודה לעזרתכם
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 7 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי אני מתכנן לקנות סיאט לאון אוטומטית שנת 2014. אני מתלבט בין ה 1.2 סטייל, לבין ה 1.8 FR (אין בעיית תקציב) אני מאוד אוהב את המראה של ה FR אבל אני לא כזה נהג ספורטיבי ואני מעדיף חווית נהיגה נעימה ורכה יותר. רציתי לדעת אם ב FR אני אקבל חווית נהיגה פחות נעימה בגלל שהוא רכב ספורטיבי יותר, עם חתך גלגלים נמוך יותר ובטח מתלים קשים יותר. בנוסף בנסיעה רגועה, האם צריכת הדלק של ה FR תהייה משמעותי גבוהה יותר? תודה
הודעה אחרונה מאת fusion-x, -
שלום! ברשותי סובארו b3 שרכשתי לפני 3 שנים. ברצוני להחליף לרכב חסכוני יותר וקטן, ומודל חדש יותר. איזה רכב אתם אתם ממליצים בתקציב של עד 47 אלף שקל. והאם מישהו מכיר את המחירון של הרכב שלי? תודה
הודעה אחרונה מאת ilanbs87, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 673 צפיות
בס"ד שלום חברים עלתה לי אופציה לרכוש קורולה 2007 דגם סאן. אשמח לדעת מה ההבדל מבחינת בינה לבין GLI. בעיקר הצד הבטיחותי. השוואתי באתר icar ולא הצלחתי להבין. תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3 אלף צפיות
בוקר טוב אנשים טוב עברה לה שנה בערך שאני עם המאזדה 3 שלי, אלכוהליסטית לא קטנה אבל בסך הכל עושה עבודה טובה ואין תלונות. אז חשבתי להחליף רכב לחדש(יד 0 ק"מ 0~) בתקציב של סביבות ה120-130K (פחות גם אוכל) הרכבים שעולים לי לראש: 1.לאון FR ידנית 1400TSI (השאלה כמה היא שותה ביחס למה שיש לי עכשיו ומה עלות טיפולים שיגרתיים ואם יש מחלות מיוחדות, הדגם הידני אז תסביך DSG7 יורד מהפרק) 2.להמשיך ולהביא מאזדה 3 חדשה(לא שמעתי על מחלות מיוחדות חוץ מהגה מתקלף או משהו בסיגנון,אבל הרכב גם אלכוהליסט זה פשוט בדם של מאזדה) 3.קורולה חדשה(עיצוב פחות צעיר אבל טויוטה,אין כ"כ רשימה של מחלות) 4.פיג'ו 208 דיזל ידנית(אין עדיין רשימת מחלות כרוניות, כמו שראיתי בפורום הרכב חיסכוני בטיר…
הודעה אחרונה מאת iliahrom, -
רכב עד 60K
מאת itay722- 10 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, יש לי רכב ישן משנת 2003 שאני עומד בפני תיקון גדול (7500 ש"ח מחיר התחלתי) בעקבות התחממות מנוע והחלפת חלקים רבים ושעות עבודה רבות על הרכב במוסך. על פי המוסך אני נדרש להחליף סעפת פליטה (1600 ש"ח), מצנן מים תחליפי (800 ש"ח), חיישן חמצן (600 ש"ח) ועוד כמה חלקים יותר זולים.. האפשרויות שניצבות בפניי הן לתקן את הרכב (במוסך מורשה מרכזי או מוסך אחר שיהיה זול יותר) או לקנות רכב חדש. עדיין לא החלטתי מה אני עושה ואני בודק אופציות. הרכב שאני מחפש צריך להיות רכב אוטומטי ל5-10 שנים הבאות. מחברה אמינה, וכמה שיותר חסכוני בצריכת דלק עקב נסועה מרובה ולמרחקים ארוכים. אני מעדיף שהרכב יהיה מיד ראשונה מכיוון שאם זה רכב מיד שניה אני כבר לא יודע אם החלפים תחליפיים או מקוריים.. פונק…
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
רכבים עד 20K
מאת yarden R-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 862 צפיות
אהלן, אני מחפש רכב עד 20,000. הדרישות מהרכב זה נסיעות בין עירוניות ונסיעות ארוכות פעם בחודש וחצי בערך(חייל משוחרר שעובר מהדרום למרכז בקרוב). מתלבט בין שני רכבים בעיקר, טויוטה קורולה runx או פיג'ו 206. (לראנקס יש עדיפות בינתיים). בדקתי גם את פולו, גולף, 307- עדיין לא פסלתי לגמרי אבל העדפה נמוכה יותר. מנוע לא קטן יותר מ 1.6 (וחוץ מהראנקס כי אין, עדיפות גדולה ל 2.0) יש לכם עוד המלצות שכדאי לבדוק? דברים ספציפיים בקטגוריה הזאת שכדאי לבדוק? צריך כמובן שלרכב לא תיהיה בעיה עם עליות סדום ושבכביש 6 ב 120 אני לא ירגיש שאני הורג אותו. ויש לי העדפה לגיר רגיל, כמובן שכל אחד והעדפות שלו אבל מניסיון של אחרים- כמה מהר ימאס לי ממנו אם בכלל? עלתה בי גם התלבטות לגבי ג'יפ…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
סוזוקי קרוסאובר
מאת moose- עוקב אחד
- 4 תגובות
- 945 צפיות
שלום, מתלבט לגבי 2 אופציות: אופציה א- רכב משומש ממגרש טרייד אין. עבר 50 אלף ק"מ. עלות, כ- 80 אש״ח. מאוקטובר 2013 על הכביש.אופציה ב- רכב חדש מניו-דרייב החזר חודשי של כ-1200 ש״ח למשך 36 חודשים.מה דעתכם?
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
- 11 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
לאחר אין ספור התלבטויות בקשר לבחירת רכב מתאים עבורי, התיישבתי בדעתי וננעלתי על הדגם הנ"ל 7 מושבים. הבעיה הגדולה היא שאינני מוצא בשום אופן מקום בו אוכל לרכוש את הדגם הספציפי הנ"ל חדש. ביבואן כבר חצי שנה אומרים לי שאין במלאי, ואולי יגיע בעוד 4 חודשים, הבנתי שמשם לא תצמח לי הישועה. פניתי כבר לכמה וכמה חברות ליסינג אולי יש להם את הרכב הנ"ל ב0 ק"מ ואין!!! חבר שמכיר את חיפושיי המליץ לי להירשם פה בפורום ולשאול כאן, האם מישהו מכיר חברה או סוכנות שמוכרת את הרכב הנ"ל חדש??? אשמח לקבל מידע בנידון. תודה מראש
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 972 צפיות
היי, היום ברשותי יונדאי I30. חשבתי לאחרונה להחליף אותה בוולוסטר שנת 2011 . (אוטומטית) הבנתי שהחל מהשנה הבאה הרכב לא יימכר , ורציתי לדעת מה ההשלכות של זה. ביקר מבחינת: - חלפים ומחיר טיפולים. - שוק בעת מכירת הרכב בעוד 3-4 שנים. מה דעתכם? תודה !
הודעה אחרונה מאת mark_Avn, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אשמח אם מישהו יכול להאיר את עיני בנוגע בעיקר לאמינות הרכבים הדעות מאוד חלוקות חלק טוענים כי הסיטרואן אמינה מאוד וחלק טוענים שלא אשמח לשמוע ממישהו שמכיר באופן אישי את הרכב אישית הנטיה שלי היא לכיוון הסיטרואן אך לא בא לי ליפול בנושא אמינות הפיאט 500 ידועה בתור רכב אמין למדי אך פחות בא לי עליו בשל כך שהוא קטן משמעותית בחלל הפנים שלו תודה מראש גל
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום לכולם מחפש רכב משפחתי, במשפחה יש 2 ילדים עם בוסטר ומושב תינוק. נוסע בשנה כ- 10-12 אלף ק"מ. מחפש רכב אמין, במחיר סביר. עם אחריות יצרן סובארו אימפרזה 0 ק"מ אפשר לרכוש בסביבות 96 אלף. הרכב אמין אך פחות מאובזר בהשוואה לטויוטה או קיה. אשמח לשמוע חוות דעת והמלצות או חלופות אחרות. תודה
הודעה אחרונה מאת Bull-81, -
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
לאחרונה אני מחפש רכב שיחליף את הרכב שלי. עד לא מזמן הייתי נעול על מאזדה 6 פרימיום. הקטע שבמחיר של ה 6 פרימיום אני יכול למצוא אחלה אלפא שנת 2010, מנוע 2.2 קראתי בפורום כל מיני שרשורים על האלפא, הבנתי שדגם ה 2.2 הנפוץ הוא גם המומלץ מבינהם. הייתי שמח לדעת מהי עלות האחזקה החודשית של רכב כזה במידה ואני קונה אותו ועושה לו ישור קו ( עד כמה שאפשר). ועד כמה זה "סיכון" להחזיק צרפתייה מזדקנת לעומת יפנית. לגבי המיטו, אני יודע שהיא בסגמנט אחר,אבל גם נראה כרכב מדליק לגמרי ( אני עדיין ללא משפחה ולכן לא באמת משנה לי אם הרכב הוא משפחתי או סופר מיני) העיקר שייסע, עם כמה שפחות בעיות והכי חשוב ייעלה חיוך
הודעה אחרונה מאת OranKimhi, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 996 צפיות
שלום לכולם אני מתכוון לרכוש רכב עד 30,000אני מחפש רכב שנותן ביצועים מעולים לצד אמינות 100 אחוז וכמובן צריכת דלק טובה התרשמתי מהשברולט קרוז 2010 מנוע 1800 לא 1600!! אבל אשמח להמלצות רכבים אחרים אם אפשר תודה לכול העונים
הודעה אחרונה מאת pooh-bear, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן. אני מחפש דוקטו ישנה ורציתי המלצות למוסך שיוכל לעשות לי בדיקה לפני הקניה באיזור המרכז. מכירים מכון טוב? כמה אמור לעלות? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל ייעוץ לגבי רכישת רכב אמין חסכוני ושטיפוליו אינם יקרים (עד כמה שאפשר) כיום יש לי הונדה סיוויק 2002 ואיני מעוניין יותר ברכב משפחתי גדול. יש לציין שאני 1.90 הרעיונות שלי עלו בראש הם: קיה פיקנטו סיאט איביזה מה דעתכם/המלצתכם ? *אנא הגיבו רק במידה ויש לכם באמת ידע ולא מתוך השערות תודה רבה מראש!
הודעה אחרונה מאת Amit Hershko, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 938 צפיות
שלום לכולם המלצות למכוני בדיקת רכב לפני קנייה באיזור עכו. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
