ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 17 תגובות
- 16.7 אלף צפיות
בקנייה מאדם פרטי, לאחר שבדקתי באתר של משרד המשפטים שהרכב לא ממושכן כמובן, אני והמוכר הולכים לדואר במטרה להעביר בעלות. במידה ואנחנו מחליטים על צ'ק-בנקאי\העברה-בנקאית: מתי הקונה תכלס מקבל ממני את הכסף? איך הצדדים יכולים לבטח את עצמם על מנת להמנע מעוקץ?
הודעה אחרונה מאת Rony999, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 17 תגובות
- 17.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מתלבט ברכישת פיאט 500X כרכב ראשי בבית. משפחה צעירה (+1) אשתי מאוהבת, הרכב הרגיש לנו נוח והמנוע (1.4 טורבו) סבבה. מבחינת רכב נטו, אם אני מתעלם מהמותג, עושה רושם טוב ממה שמצאתי פה בפורום ובמקומות אחרים, המנוע נחשב לאמין (אותו מנוע בפיאט בראבו שידועה ממש לטובה), הגיר TCT שמגיע מאלפא וגם נחשב לאמין וטוב הגרסה שאני שוקל היא הפופ סטאר. החששות היחידות שלי הן המוניטין המעט מפוקפק של פיאט, עד כמה זו דעה מיושנת או נכונה ומבוססת ביחס לדגמים החדשים? האם ישנם רכיבים מסוימים שידועים כבעייתים ברכב? ירידת ערך, טוב, מי יודע, אבל אני מניח שהיא תהיה יותר נוראית מרכבים מקבילים בקטגוריה? כרכישה שתשאר איתי ל 5-6 שנים הקרובות, האם יש סיבה לרדת מהרכישה הזו?
הודעה אחרונה מאת e-r-a-n, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 9.8 אלף צפיות
שלום אני מעוניין לקנות רכב חדש, ומתלבט בין הרכבים שבכותרת (ואולי עוד אחרים בטווח המחירים באיזור 100-110). אני רווק ומחפש רכב שיהיה טוב מבחינת נוחות נהיגה, אמינות, ניראות, עלות אחזקה וחלקי חילוף, שמירת ערך וכיו"ב. אשמח לחוות דעת אישיות או לא, וגם להמלצות על רכבים דומים שלא מוזכרים פה. תודה מראש אבי
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
-
רכב מליסינג
מאת DrorBiton- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 719 צפיות
היי, אבא שלי החליט שהוא רוצה להחליף את הרכב שיש לו עכשיו כיוון שלאחרונה האוטו התחיל לעשות קצת בעיות והוא לא רוצה שזה יגרר עוד יותר ממה שזה כבר. הוא התייעץ קצת והחליט שעדיף לו לקחת רכב מליסינג מאשר לקנות רכב משומש. נכון לעכשיו יש לו שברולט אבאו ביג 2007, הוא מעוניין להביא רכב באותו סגנון, רכב משפחתי לא גדול מדי ולא קטן מדי, עדיפות לאוטומט מה שחשוב בעיקר שהרכב יהיה כמה שיותר חסכוני, אבא שלי עובד במרחק של 50 דק' נסיעה בערך אז חשוב שהרכב יהיה חסכוני. אני אשמח להמלצות על רכבים שיענו על הצרכים האלה, אם אתם צריכים עוד מידע כדי להמליץ לנו אז תגידו לי ואוסיף. אם יש לכם המלצות על מקומות טובים לליסינג זה גם יעזור מאוד. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 723 צפיות
שלום , הזמנתי רכב טויוטה אצל סוכן משנה (לא אפרט את שמו )ושלמתי מקדמה של 2000 שח , עברו 14 ימים מההזמנה וכעת ברצוני לבטל ולעבור לסוכן משנה אחר (שירות מחריד אצל הסוכן שבו הזמנתי ) האם אפסיד את דמי המקדמה ?
הודעה אחרונה מאת Casper, -
-
- 0 תגובות
- 567 צפיות
היי חברים, לאחרונה התחלתי להתעניין במגאן קופה 1.2 שנראה כי נותנת תמורה טובה למחיר. מה שמבלבל אותי הוא הקוטביות שבין מבחני הנהיגה. ישלנם לא מעט אשר משבחים את הדגם מבחינה דינמית וכאלו שממש שוחטים אותו. אשמח לדעה מבעל ניסיון לגבי הרכב. האם הוא מהנה לנהיגה? איך ההגה? איך השלדה? איך יהיה המעבר מ 206XS?
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
שלום לכולם. אחותי צריכה לבחור רכב ליסינג לשנים הקרובות. המועמדות הן: סקודה ראפיד מנוע 1.2 DSG סיאט טולדו מנוע 1.4 DSG יונדאי I25 מנוע 1.6 אוטומטית רגילה (4 הילוכים) מיצובישי לנסר ספורטבק מנוע 1.8 גיר רציף הדרישות מהרכב: שיהיה נוח. אחותי נוסעת הרבה. שעגלת תינוק, ברמת הבוגבו, תכנס בנוחות בלי אקרובטיקה. מבחינת איבזור נראה שההבדלים מינוריים. בכולן האבזור זהה למעט הסקודה שבאה עם חיישני לחץ אויר והמיצובישי שבאה עם 7 כריות אויר (השאר עם 6). כאן פחות או יותר מסתיים הידע שלי לגבי המועמדות. מה דעתכם? תודה
הודעה אחרונה מאת yossy, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
בוקר טוב חברים. אחרי הרבה מאוד בדיקות ומחשביות הגעתי למסכנה שקיימות בשבילי רק 2 אופציות האלה סובארו בי4 ו פורד מונדאו. שניהם בשנים 2009-2010. מה שהיה תנאי חובה זה: 1) מנוע בסביבות 2000, לא פחות. 2) רכב גדול מספיק כדי להכניס 2 מבוגרים ו 2 ילדים + תיקים בבגג'. 3) רכב שהוא אמין ( אפילו ששניהם שותים לא מעט דלק עד כמה שידוע לי ). 4) מראה חיצוני חמוד ולא רכב משפחה "אפור" כמו יונדאי סונטה לדוגמה. אני אשמח מאוד לשמוע את התגובות שלכם כי אני לא נהגתי באף אחד מהרכבים האלה וחייב לדעת כיוון כבר, מה לבחור מהשניים כי אני מתקרב לקניה. נ.ב. כרגע יש לי פורד פוקוס 2005 1.6 והחלטתי שאני חייב רכב חזק יותר, חדיש יותר ואולי אפילו יפה יותר.
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, דיברתי עם נציג מכירות מאלבר והוא הציע לי סוזוקי אלטו 2011, לטענתו לא עברה תאונות. הבעיות היחידות שהוא אמר לי שיש לרכב הוא שיש לו מצבר חלש ואחד מהצמיגים לא משהו. קיבלתי ממנו את תיק הטיפולים ונראה שיש באוטו עוד כמות לא רעה של בעיות, אני לא סופר מבין ברכבים אז אני לא יודע מה החומרה של הבעיות האלה, וכמה יעלה לתקן ואם כדאי לי לקנות את הרכב עם הבעיות שלו. כרגע הנציג מכירות מציע לי את הרכב ב30 אלף, והם גם מתחייבים לסדר את המצבר והצמיג. אני מצרף את תיק הטיפולים, מה אתם חושבים?
הודעה אחרונה מאת avargel, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 20 תגובות
- 3.5 אלף צפיות
בהמשך לשרשור הזה. חבר מתלבט. מעוניין ברכב קטן, ידני, הכי חסכוני, ושיעלה יום יום לירושלים ממודיעין. מדובר על ניסן מיקרה ידנית, נפח 1.2 לי', במבצע של 57K על הכביש. יש סיבה להעדיף את קיה פיקנטו, 1.0 לי', ידנית, שעולה כיום כחדשה כ-7K יותר? הניסן חזקה יותר, גדולה יותר, מאובזרת יותר(?), ועולה פחות. צריכת הדלק של הקיה גבוהה במעט, אבל יש כאן גם הפרש בעלות הרכישה (הוצאה מיידית). הרכב יהיה בבעלותו לפחות 5 שנים, אני מניח שיותר. אשמח לחוות דעת.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
אהלן, שבת שלום אני חייל משוחרר בדיוק לפני כמה ימים השתחררתי ואני רוצה לקנות רכב.. ההתלבטות היא בין רכב חדש לרכב יד 2, כי הבנתי שבתקציב הזה לא כל כך משמעותי ההפרש בין יד 2 לחדש. * אין לי באמת בעיה עם רכב משומש אבל אני קודם כל לא סגור על דגם מסויים. וגם לא יודע מאיפה כדאי לקנות משומש ובאיזה מצב בדיוק טוב לקנות אותו.. הסתכלתי בינתיים על פיקנטו, ספארק, i10.. הדרישות הם בעצם: * צריכת דלק לא גבוהה ורצוי שתהיה נמוכה. * שיהיה יפה מבפנים ומבחוץ, נוח. * שהטיפולים לא יהיו מאד יקרים. * שיהיה הכי שווה במחיר הזה.. מכל הבחינות. מבולבל מכולן ולא יודע מה בדיוק טוב לי אשמח לעזרה תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
- 4 תגובות
- 662 צפיות
המשפחה גדלה וצריך לעבור לרכב משפחתי, הנסיעות יהיו על בסיס יומי בעיר וסופי שבוע נסיעות בין עירוניות קצרות, התקציב היינו 30 אלף עם מתיחה למעלה, מה שחשוב ביותר זה נחות נסיעה אמינות כמה שאפשר ובאגז גדול לאחסון. חשבתי על מאזדה 3 שנת 09-08 סוזוקי ליאנה או טיוטה קרולה 07 . אשמח לקבל תגובות.
הודעה אחרונה מאת yd b-4, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 10 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן בהמשך להתלבטות שלנו קיבלנו הצעה לקיה סיד האצ'בק (לא אהבים סטיישן) 0 קמ מליסינג ב 106K או I30 ב 112K שתי המכוניות מגיעות עם מולטימדיה ומובילאיי. התכוונו לרכוש את הסוזוקי קרוסאובר דרך המבצע של חבר ב 115,700 כולל אגרת רישוי אך ההצעה על הסיד נשמעת לא רעה . זה לא תורם ...רק מבלבל אותנו יותר . תזכורת נחנו זוג+1+לברדור נוסעים כ 15K בשנה . חשוב לנו בטיחות,אמינות,נוחות , מקום לעגלה וגם מעט אבזור לא יזיק . האם הפער במחיר בין ה I30 לסיד מוצדק? האם לדעתכם כדאי להישאר עם הקרוסאובר במבצע חבר ? מבולבלים? גם אנחנו . תודה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
משפחתית חדשה 1 2
מאת Eily- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לחברי הפורום! אשמח לשמוע דעתכם בנוגע לייעוץ בקניית רכב להורים. הדרישות הן: עדיפות למשפחתית 5 דל' האצ'בק. הכוון הוא טויוטה אוריס, בא בחשבון גם I30. העניין הוא ששתי אלה מאוד יקרות ולא מוצעות במבצעי רכב יד1 0 ק"מ. מי שכן מוצע במחירים מפתיעים ב-0 ק"מ הם סוברו אמפרזה 1.6 סדאן ב97 וכן שברולט קרוז 1.4 טורבו ב 93.5 דגם 2017 (גם סדאן). אם הולכים על האוריס, הכוון הוא היברידי ולדעתי החסכון בדלק לא יצדיק את ההפרש במחיר (הרכב צפוי לשמש 7 שנים עד 15K בשנה, כך שמחיר המכירה לא כל כך רלוונטי וההפרש בקנייה עומד על כ35 K. הקרוז מאוד חזקה בדגם הטורבו ולא כל כך חסכונית (פחות רלוונטי כאמור) את הסוברו אני לא כל כך מכיר, והיא מגיעה עם תיבה רציפה שאשמח לשמוע …
הודעה אחרונה מאת sidewinder, -
- 6 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום רב אני מתכנן לרכוש מאזדה 3 מנוע 2.0 פרימיום 2016 (חדש). האמת הרכב יפה ומאובזר היטב. מה אתם אומרים עליו איך כוח המנוע והגיר? מאיפה ממליצים לרכוש מהיבואן ישירות או ממקומות אחרים איפה יותר זול? תודה
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
- עוקב אחד
- 0 תגובות
- 614 צפיות
מישהו יכול לומר מנסיון כמה צורך הרכב בממוצע?
הודעה אחרונה מאת ADIELH, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום, אני ואשתי עתידים לעבור למרכז. רכשתי דרך 'חבר' רכב מסוג סוזוקי באלנו החדשה מדגם ידני. לאחר שנודע לנו שאנו עוברים למרכז, חשבנו לבטל את ההזמנה ולקנות בסכום הזה רכב שאשתי תוכל לנהוג עליו (מטעמי חוסר ביטחון בגיר ידני). אז אנחנו מחפשים רכב אוטומט, חסכוני. עמיד בתנאי הדרך במרכז (פקקים, רמזורים, עצירות, קיקים וכו') וכמובן שאם המשפחה תתרחב לפחות בילד 1 לא נצטרך להחליף רכב :] סכום של 70 א' שח עם אפשרות לחריגה קלה במידה והכרחי. תודה רבה לעוזרים *כיום עם סקודה פאביה 1400 ידנית שתמכר. *אין צורך בהמלצה לאוטו חדש מהחברה.
הודעה אחרונה מאת ניר 1, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
שלום, מתלבט בין 2 הרכבים הנ''ל; יונדאי I25 1,400 סמ''ק ( אחריות לשנה) סקודה ראפיד 1,400 סמ''ק ( אחריות לשנה וחצי או 20,000 ק''מ) שניהם שנת 2013, מליסינג, אותו ק''מ בערך. ( סביב 80,000 ) גם המחיר דומה, סביב ה54 אלף. גם באבזור הם פחות או יותר אותו דבר. מצד אחד- הבנתי שהמתלים של היונדאי לא משו, כל בור מרגישים. אך היונדאי אמינה. וחברת הליסינג מציעה לי רק עם נספח 1,400 נראה לי שזה חלש מידי. - מישו נסע על שניהם ויודע להגיד מה ההבדל? מצד שני - הסקודה חזקה וכיפית לנהיגה, ( יש לחבר שלי אחת כזאת 2015) אך מפחיד אותי מאוד הסיפור של הגיר , והתקלות של רכב גרמני, ( מנוע גיר קלאץ וכו'.) מה לדעתכם עדיף? ביונדאי להתעקש ולחפש 1,600 ולא להתפ…
הודעה אחרונה מאת yossy, -
-
עד 40k
מאת guy6136206- 0 תגובות
- 472 צפיות
שלום לכולם כרגע יש לי מזדה 3 1.6 2007 ואני מאוד מרוצה מהרכב, חשבתי להשתדרג לרכב שנת 2010-2012 בדקתי כבר כל כך הרבה מכוניות ואני תכף משתגע. הדרישות שלי מרכב 1 שיהיה אמין 2 חסכוני כמה שיותר בדלק 3 שלא יהיה מכוער מידי או חלש מידי. לא מכונית קטנה מידי כי אני צופה ילד בעתיד הקרוב. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת guy6136206, -
- 2 תגובות
- 688 צפיות
שלום בדיקת רכב משומש נקבעת מראש או שאפשר להגיע ולהיכנס במקום? אשמח להמלצה על מכון בדיקה מבעלי ניסיון במרכז. תודה
הודעה אחרונה מאת subaru_loyale, -
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
שלום לכול המקצוענים! אני מחפש רכב מיני או סופר מיני שיכול להכיל גם עגלה בפגז' עד 30,000 ש"ח. הנסיעות שלי זה בתוך גוש דן ופעם בשבוע מהמרכז לצפון חשובה לי מאוד הצריכת דלק והאמינות ואח"כ גם טיפה נוחות. תודה רבה לכל העוזרים!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 973 צפיות
פולו שנת 2013 עם 80 אלף קילומטר זה נחשב סביר? האם אפשר להוריד מחיר על הקילומטר? ומה עדיף פולו 2013 או גולף 2011(טווח המחירים זהה אבל אני חושש מהגולף כי הבנתי שבשנתונים 10 עד 12 היו בעיות בגיר) תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום אשמח לדעת נתוני צריכת דלק אמיתית (לא של יצרן) ,ומרווח תא נוסעים בנוסף נוחות ישיבה של הנהג (אני 1.85), ועלות טיפולים ברכבים הללו.
הודעה אחרונה מאת moshe_levy, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 782 צפיות
אהלן! איזה כיף אדיר זה שיש עם מי להתייעץ. תודה לכל חברי הפורום, אתם ענקיים. החלטתי לקנות דוקטו ישנה למרות הסיכון הקיים כי בעלות תועלת זה יוצא לי משתלם יותר. בכל זאת אי מחפש לצמצם נזקים. אז ראיתי אתמול רכב שהחליפו לו מנוע לפני שנתיים מגיע עם הטופס החלפה ומס מנוע. יש דרך לברר על המנוע שהוכנס במקום? מאיזו שנה הוא לפחות? בטופס מופיע רק מס המנוע החדש וזהו לדעתי יש בעיות מוכרות שיכולות להיווצר עקב החלפת מנוע? תודה!
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- 16 תגובות
- 3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני אומנם בעל הרכב אך אני והקונה נקלענו לבעיה קטנה בנוגע הגיר כפי שניתן לראות בטופס הבדיקה. הבודק אמר שבנסיעה הוא שמע רעשים מהגיר אשר יכולים להצביע על מום כלשהו. הנסיעה עבורי, עבור הקונה ועבור הבודק מבחינת הגיר עובדת מצוין, אך האישו היחידי הוא הגיר. הקונה חושב שצריך להתחשב במצב כאילו הגיר עומד ללכת, להסתכל על מחיר גיר חדש ולקזז מהמחיר בתצורה של 50/50 (כל אחד סופג חצי מהעלות). אני מנגד מעיד שיתכן ומדובר בכסת"ח, וגם אם לא, מפה ועד לומר שהגיר עומד ללכת יש מרחק מאוד רציני לדעתי. עזרו לנו ליישב את המחלוקת.
הודעה אחרונה מאת yossiaviel, -
-
-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 5.8 אלף צפיות
לחברי הפורום שלום, לאחר כמעט שנה שיש ברשותי אופטרה 2005, אני מעוניין לעבור לרכב בהשכרה. הסיבה העיקרית היא שבתקופה הקרובה אין לי זמן לדאוג לאחזקה של הרכב(טיפולים וכו'). רציתי לדעת אם יש לכם רכבים ספציפיים להמליץ/מסלולים שכדאי לדרוש מחברת ההשכרה/שאלות שכדאי לשאול/כל טיפ שיכול להועיל במהלך המו"מ וגם שלא תהינה הפתעות בתום תקופת ההשכרה. בנוגע לרכב: מחיר שכירות חודשי רצוי: 2,000-2,100. חריגה: עד 300 ש"ח בחודש. קטגוריה: מיני/סופר מיני/מיני משפחתי (הזול מביניהם). שנתון: לא משנה (אם שנתון נמוך יותר מוזיל במחיר, אדרבה. אם לא, לא חשוב). תקופת השכרה: 4-6 חודשים(לפחות, אולי יותר). צריכת דלק: בהתאם לקטגוריה. שימוש חודשי: 1,500-1,900 ק"מ בחודש. גיל …
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
- 1 תגובות
- 612 צפיות
נהוג שלפני שקונים רכב, הולכים לבדוק אותו במכון כמו קומפיוטסט וכדומה, המכונים הללו נוהגים לכסת"ח את עצמם יותר ממה שצריך והרבה פעמים לאחר הבדיקה לא ברור האם כדאי לקנות את הרכב או לא. השאלה שלי היא למה לא ללכת למוסך מורשה ולעשות שם בדיקה לפני קניה שכוללת את עלות תיקון כל ליקוי וכך יודעים הרבה יותר טוב אם העסקה שווה או לא. האם למכונים יש ערך מוסך על המוסך מורשה חוץ מזה שהם נותנים חוברת צבעונית ויפה? אשמח לשמוע מה אתם חושבים.
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
- 13 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
היי. אני רוצה לרכוש פיג'ו 2008 חדשה. בשני האתרים הנ"ל ובפרט בגטקאר, יש הצעות מצויינות: http://www.getcar.co.il/deals/%D7%A4%D7%99%D7%92%D7%95_2008 כל העניין מעט מחשיד ואני לא המבין הכי גדול. נתחיל בכך שהאתר עצמו לא מתחייב לך לשום דבר פרט לתיווך מול חברת ליסינג, זהו. התקדמתי, רכשתי שובר באתר, סיכנתי 200 ש"ח. חזרו אליי במיידי מקל אוטו. הציעו לי לרכוש ב 102,000ש"ח את דגם 2017 שיגיע בסוף ינואר. או לחכות לקבל בסוף דצמבר את הצורה החדשה של 2016. ואז קרה הדבר הבא: כדי להתקדם בעיסקה, נדרשתי לשלם מקדמה ע"ס 1000 ש"ח, לפתיחת הזמנה ושריון רכב. ביקשתי לתומי לראות את החוזה שעליו אני עתיד לחתום עם החברה ולעיין בהתחייבויות העתידיות של שנינו, נתקלתי בסיר…
הודעה אחרונה מאת yossil07, -
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 9 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום, רכשתי את הלאון החדשה 1.8 טורבו במחיר מאוד מאוד זול, כמובן שהיה לי מחיר טוב כי האוטו נחשב לפי השפה שלהם באולמי תצוגה " שלדה אדומה" זאת אומרת הם חייבים להפטר מהאוטו כמה שיותר מהר כי הוא שוכר שם כבר הרבה זמן בגלל שמישהו הזמין וביטל, בכל מקרה הרכב שהזמנתי שכב שם כ10 חודשים, ואני רכשתי אותו ב20 אלף פחות מהמחירון שלו ( אפילו 22 אלף פחות). השאלה שלי, קודם כל הייתם עושים את הצעד הזה ? לדעתכם יכול להיות לרכב נזק כולשהו ? האם כדי להחליף שמן ישר כשאני מוציא אותו מהחברה ? לפי הידוע לי לפני מסירה עוברים על האוטו ובודקים הכל מאפס, לדעתכם יכול להגרם נזק כלשהו ? תודה.
הודעה אחרונה מאת ezuf, -
-
- 1 תגובות
- 681 צפיות
אז לאחר שבועות של חיפושים סוף סוף מצאתי אלפא רומיאו מיטו במצב מספיק טוב ובמחיר הגיוני. כבר הגעתי לעמק השווה עם המוכר לגבי התחלקות בעלות התיקונים השונים וכו' הגעתי הביתה מוכן להעביר לו מקדמה כלשהי והחלטתי לבדוק באתר של משרד המשפטים את מספר הרכב. לצערי גיליתי שהרכב ממושכן לבנק הפועלים, והחייב הוא הבעלים הקודם של הרכב (כלומר מי שהמוכר הנוכחי קנה את הרכב ממנו). אני די בטוח שהכל נעשה בתום לב והמוכר הנוכחי בכלל לא ידע שהרכב ממושכן (קשה לי להאמין שהוא היה קונה רכב ממושכן). מה עושים במצב כזה? הרכב ממש מוצא חן בעיני וגם המוכר...
הודעה אחרונה מאת vladclar,
