ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,546 נושאים בפורום הזה
-
מיני עד 30K
מאת hexxt-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 711 צפיות
היי, אני חייב להדגיש, אני לא מתכוון כרגע לקנות, אלא רק כדי ללמוד כמה שיותר על רכבים (בעוד כחצי שנה אקנה רכב). אני אשמח אם תתנו לי דגם לרכב מיני ידני, תסבירו לי קצת עליו, תסבירו כמה דלק הוא לוקח, נפח ומה זה אומר, וכו' תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אחרי כמעט שש שנים עם הרכב הנוכחי (מונדיאו אוקובוסט טיטניום 2011) התחלתי להשתעמם ולחשוב על הרכב הבא ואלה הדרישות: שייטת אוטסטרות- 90% מהנסיעות הם בכבישים מהירים (נסועה שנתית 20-30 אלף ק"מ בשנה) נוחות פאר חזק ומהיר ולא רק בקו ישר מראה מכובד אך לא מנקר עיניים יתר על המידה גודל- משפחתי, מנהלים קטנה (המונדיאו גדולה מידי לצרכים הנוכחים, הרכב הגדול אצל האישה ואצלי 95% מהנסיעות הן לבד) תקציב כ-150 אלף שקל עם גמישות של איזה 15%, אפשרי גם יד 2 אך לא ישן יותר ממודל 2012 מתכוון להחזיק ברכב עד שימאס לי ממנו אך לא פחות משלוש שנים במשומשים חשבתי על אחת הגרסאות הבכירות של במוו סדרה 3, אלפא 159, קאדילאק ATS בחדשות חשבתי על אחת הגרסאות של הגולף
הודעה אחרונה מאת mh53, -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 474 צפיות
שלום לכולם, אשמח לעזרה למי שיוכל לייעץ. אני רוצה לרכוש רכב יד שנייה עם עדיפות למיני והעדפה לגיר אוטומטי או רובוטי, למרות שאם אין ברירה אפשר גם ידני. תקציב הסף המוחלט הוא 45,000 שקל. לא אמור להיות שימוש מסיבי ברכב, הבת זוג שלי בעיקר תשתמש בו לנסיעה ללימודים בכפר סבא בבית ברל - לא נסיעה ארוכה רק פקיים מדי פעם - (גרים בנתניה). השימוש יהיה בעיקר עירוני ומלעיתים פחות תכופות בינעירוני. היבט נוסף לגבי הרכב, הייתי מעוניין שהוא יהיה שנתון יחסית גבוה - 2012 ואילך - ככה יוכל להחזיק לא מעט זמן וללא צורך בטיפולים מעיקים. כמובן שגם חשוב העניין בחסכנות דלק, פחות חשוב האבזור ועיצוב. התחבטתי רבות לגבי איזה דגמים, כרגע המוביל אצלי הוא סיטיגו רובוטי, אחריו האלטו ואחרי הספא…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- עוקב אחד
- 8 תגובות
- 14.4 אלף צפיות
היי חברים, בוחרת רכב מיני לעצמי. האתגר: רכב אמין שישרת אותי לאורך זמן, כ- 8-10 שנים. בודקת רכבים חדשים בלבד, לא משומשים. קצת נמאס מהמכוניות היפאניות אז באתי לבחון רכבים אירופאיים. עשיתי נסיעת מבחן בסיאט איביזה. נהניתי. גם המחיר סביר. השאלה היא: עד כמה היא אמינה וטובה לטווח ארוך? אודה על דעות שלכם! אשמח גם להמלצות- איזה חברות כדאי לבדוק? למשל, האם שווה לבדוק סקודה פאביה מבחינת אמינות? הערה: עכשיו יש לי מאזדה2, מחפשת רכב בגודל דומה +-, לא פצפון-פצפון. תודה מראש!!!
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אהלן נהג חדש הסתיים לפני מס' חודשים מחפש רכב ראשון בתקציב של 35-7k בחור בן 19,לכן גודל הרכב לא משנה התקציב נטו לרכב (יש בצד עוד 10k לביטוח,ישור קו וכו') דרישות, זריז (ביצועים בקו ישר,לא מחפש רכב ספורטיבי מידי) יחסית חסכוני (10-12 ק"מ לליטר יהיה בסדר גמור) מתלבט האם ללכת לכיוון מאזדה ספיריט משעממת שאומנם תתן ביצועים בקו ישר אך תיהיה רגילה מידי ולא מתאימה לבחור צעיר או לנסות למצוא רכב טורבו (מעדיף בהרבה) יחסית צעיר,עם כוח,ואמינות עד כמה שאפשר ההגבלה היחידה זה אוטומטי בלבד,תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת adab5, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 850 צפיות
כמו שכתוב בכותרת קורלה 2007 מול סיריון 2010-11, הרכב משמש זוג צעיר סטודנטים, לנסיעות עירניות בעיקר נסיעה של 1500KM בערך בחודש, הדבר החשוב זה אמינות וצריכת דלק על מה ממליצים העם ההפרש בצריכת הדלק ובטיפולים משמעותי או שסדר גודל אותו העלויות.
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- 1 תגובות
- 618 צפיות
האוטו משנתון 2012, עבר 87,000 קמ. תוכלו לעזור לי להבין את המשמעויות מהבדיקה? החלק שמדאיג אותי ונראה לא כסת"ח סטנדרטי זה אבחון המנוע, זה נראה קצת יותר מבלאי סביר בהנתן הקילומטרז'. מה דעתכם? לוותר על העסקה? או שלאחר קצת טיפול המנוע יהיה תקין?
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 12 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
אני מעוניין לרכוש רכב מסוים וגיליתי שהבעלים החליף את מספר הרישוי של הרכב, מה יכולה להיות הסיבה? יש לי במה לחשוד? תודה
הודעה אחרונה מאת sperial, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 2 תגובות
- 685 צפיות
שלום, אני רוצה לקנות פורד מונדאו 2012, רוב הרכבים למכירה כרגע עם קילומטרז' גבוה (יותר מ-30K לשנה). איך מנוע הטורבו של מונדאו בנזין (2.0) מתמודד עם הקילומטרז' הגבוה והאם צפויות בעיות? תודה.
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ערב טוב, בהמלצתכם ובהכוונתכם אני מחפשת לי מיצובישי לנסר החדשה, שנתונים 2009-2011. מצאתי כמה רכבים עם נתונים נחמדים ואפילו הלכתי לראות שלושה. בכולם היתה תחושה שהמנוע די מתאמץ ויחסית מרעיש, למרות שהמד לא עבר את 3-4. האם זה נורמלי ותקין?
הודעה אחרונה מאת eyals05, -
-
- עוקב אחד
- 14 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
בס"ד שלום לכלום אני רוצה לקנות רכב ספורט רצוי עם טורבו שנתון 2007 ומעלה תקציב מקסימלי 85000 לא אכפת לי כלכך מפלסטיקה וכאלה מעניין אותי אמינות וזריזות אשמח לשמוע חוות דעת על לאון 1.8 טורבו 2009-10 גולף gti 2010 שירוקו 1.4-2.0 ואם יש מה להציע אשמח תודה רבה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת shandor, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
אהלן חברים, כבר הרבה זמן שאני מחפש אופציות מימון לרכישת רכב ראשון. לאחרונה גיליתי את כל נושא הליסינג התפעולי/פרטי שחברות מציעות ללקוחות פרטיים. כל הנושא קצת קוסם ונשמע מפתה - תשלום חודשי קבוע שנע סביב 600-700 לרכב מיני, ללא עלויות אחזקה, טיפולים וכו', אלא אך ורק התשלום החודשי והדלק. ניסיתי להבין קצת מה הקאצ' בסיפור ומה האינטרס של החברות להציע דברים כאלה, והבנתי שלאחר תקופה של 3 שנים אני אהיה מחוייב להשלים את המחיר של הרכב ולרכוש אותו, או להתחיל מסלול ליסינג עם רכב חדש ל3 שנים נוספות. אשמח לשמוע מאנשים שמבינים בעניין או שהיה להם ניסיון אישי בזה, ובאמת לשמוע מה עדיף - ליסינג כזה או רכישת רכב משומש עם שנתון ישן משמעותית (לצורך העניין, יונדאי גטס 2008 מול קיה פיקנטו…
הודעה אחרונה מאת אליהו שבת, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 871 צפיות
מצב תאורטי בו נחתם זכרון דברים בין המוכר לקונה, ובו נרשם בין הייתר כי בעת ביטול העסקה ע"י אחד מהצדדים, יפוצה הצד השני ב-10% מסך סכום המכירה. עכשיו נניח והרכישה תושלם רק כעבור שבוע-שבועיים מרגע חתימת זכרון דברים, ועד השלמת הרכישה הרכב היה מעורב בתאונה. האם נכון להוסיף סעיף בו תאונה או נזק לרכב יגרמו לביטול העסקה והחזרת הכסף לקונה ללא תשלום 10% מסכום המכירה? מקווה שהסברתי עצמי נכון.
הודעה אחרונה מאת yuval1111, -
-
- עוקב אחד
- 15 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
אהלן חברים, בזמן האחרון אני מחפש את המחליפה הבאה. היום אני נוהג על 206XS שאומנם אני מאוד אוהב אבל חושב לשנות פאזה. מחפש רכב בעל חומרים איכותיים, בידוד רעשים טוב ומראה ספורטיבי. אני לא מחפש לקרוע סיבובים אבל כן מעדיף גיר ידני בשביל התחושה ושכן תהיה איזו יכולת דינמית מסויימת. עד כה הסתכלתי על C30 שאומנם איכותית מאוד, אבל קצת מיושנת, לא סקסית ואוטומטית השם ירחם. כמו כן בדקתי מיטו והבנתי שרעשי הכביש והרוח קצת חזקים מדי והיא לא מספיק איכותית. כמו כן קרצה לי מגאן קופה 1.2, אבל אני חושש שמא לא תהיה איכותית מספיק ( פלסטיקים מתקלפים ). גם עלתה לי במחשבה פולו 1.4 3 דלתות ידנית, אבל אני חושש שהיא חלשה מדי. איביזה - שאני אפילו לא אתחיל... חשוב לציין שאני מאוד רגיש לק…
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 13 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מלבד ספר טיפולים מעודכן, איך אפשר לסמוך ולדעת את אמיתות הקלימוטראז על רכב מסוים? אם אין ספר האם יש דרך כשלהי שאני יכול לבדוק את הרכב שאני עומד תרכוש? בעקרון הרכב שאני מחפש היא שנת 2011 אבל מכיוון שלא מצאתי במצב טוב חיפשתי 2010 ומצאתי קילומטר נמוך אני רק מפחד מאמיתות הקילומטר (78). אגב מה עדיף נניח ומדובר באותו רכב-- שנת 2011 עם נניח 105 אלף קמ? או רכב 2010 עם קילומטר נמוך יותר?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 37 תגובות
- 12.4 אלף צפיות
היי, מה יותר ממולץ שנת 13-14 גיר אוטמט?
הודעה אחרונה מאת maor1987, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
מה אתם אומרים על הליסטינג הבא? http://www.ad.co.il/car?sp261=13897&sp262=17148&sp266=15514&rp270=65000,100000 ״ הרכב עם מנוע בנוי וגיר ידני מחוזק עם המון תוספות ושיפורים הרכב עומד על 71 אלף קמ היחידה בארץ גיר רגיל מקורי הרכב נראה ומרגיש יותר מחדש בבעלותי 9 שנים הרכב מושקע בארגזי כסף לא להתקשר סתם תוספות: גג T חזית קרבון 02 צנרת בורלה כל השלדה מחוזקת כל המתלים גם כן גנט 18 כסאות r8 הכל עור אדום שחור הרכב נדיר במיוחד לא להתקשר סתם.״ ״70 אלף קמ גיר ידני מקורי קלאץ סטייג 2 עדיין לא הורכב שוכב בבית צנרת בורלה בשווי 12 אלףכל הטיפולים מן הסתםחזית טראנס אם אם ראם אייר קרבון טמבון וכנפיים דורפליקס תוספות: וספויילר ws6שווי החזית והאחורה 54 אלף ג…
הודעה אחרונה מאת Musc, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 866 צפיות
הי. מחפש רכב יד שניה עד 90,000 ש"ח. מחליף סקודה פאביה שנת 2013 TSI בלית ברירה - עברה תאונה והוגדרה אובדן להלכה. סה"כ היינו מרוצים מהרכב. מחפש תחליף דומה לפאביה המדוברת - שיהיה בשנים 2015-2016 (אפשר לסבול גם 2014, עדיף שלא). אוטומט. חשבתי על - סקודה פאביה מאותו הדגם, סקודה ראפיד, סיאט איביזה, טויוטה יאריס. יש למישהו המלצות שונות מאלו? תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
קנייה מטרייד מוביל 1 2
מאת CTS-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 3.7 אלף צפיות
שלום לכל החברים, טרייד מוביל הציעו לנו עסקה שטרם מצאתי לה תקדים במסגרת השוק הפרטי. הן מבחינת המחיר והן מבחינת הנתונים היבשים (יד ראשונה פרטי, קילומטרז' נמוך וכ'ו) אני חיפשתי בפורום אבל הכל היה מבולבל מדיי. אשמח לקבל המלצות / אי המלצות על קנייה מטרייד מוביל בעיקר ממי שביצע שם עסקה, ולא משמועות. המון תודה!
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 19 תגובות
- 7.5 אלף צפיות
אני מתלבט בנוגע לג'יפונים האם ללכת על הדגמים עם מנוע של 1.6 או מנוע של 2.0 למשל הספורטאז שמאד אטרקטיבי במחירי 0 ק"מ. והשאלה שעולה, מהם ההבדלים המשמעותיים בין הדגמים? האם הרכב עם המנוע הגדול יותר, יציב יותר? בטוח יותר בנסיעה? נוח יותר לנהיגה? תודה!
הודעה אחרונה מאת crazyj, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 685 צפיות
אני מעוניין להחליף את הסובארו שלי באחת ממכוניות המיני. הייתי בטרייד מוביל, והתעניינתי שם בקיה פיקנטו. לפי הסוכן, ישנו רכב יד ראשונה פרטית עם 50,000 ק"מ. מה שיצא בסופו של דבר, שקיזזו לי 5000 ש"ח ממחירון הרכב שלי, ומתמחרים במחיר אסטרונומי את הקאיה פיקנטו. האם הקיזוז הזה נורמלי לטרייד אין או שכדאי לנסות למכור את הרכב בעצמי? Sent from my SM-G900F using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת drsubaru, -
-
- 11 תגובות
- 791 צפיות
בס"ד הי חברים. מחפש עוד דגמים והמלצות לרכב משפחתי שנוסע בשנה מעל 20 אלף קילומ'. חשוב שיהיה בטיחותי וטיפולים סבירים. אשמח לשמוע על דגמים נוספים שאני יכול לחפש מעבר לניסן טידה , פוקוס ולנסר. תודה רבה על העזרה.
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
- 2 תגובות
- 538 צפיות
http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
הודעה אחרונה מאת צביקי, -
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום, ביקרתי היום באוויס ולאחר נסיעת מבחן וטופס בדיקה תקין מטעמם ראיתי לנכון ללכת לבדיקה באופן עצמאי. ובכן, הבוחן סירב לומר לי מה דעתו על הרכב רק אמר שהרכב תקין והציג ליקויים, לא הצלחתי להבין מה משמעות הבדיקה בחלק של המנוע, לכן צירפתי לעיונכם את מסמכי הבדיקה של הדחיסה שלא הבנתי ואשמח האם תוכלו לעזור לי להחליט אודות הרכב הנ"ל. באשר לליקויים כולם יתקונו על חשבון הסוכנות. צירפתי את תוצאות הבדיקה
הודעה אחרונה מאת green_beret, -
-
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש לקנות רכב 7 מקומות יד שניה. תקציב 50-60 אלף ש"ח. השורה השניה מיועדת לילדים. השורה השלישית מיועדת לכלב, ככה שפחות אכפת לי מהמרווח לנוסעים שבשורה הזאת. מה שכן חשוב לי: 1. אמינות הרכב - רכב ללא תקלות נפוצות ושלא מרבה לבקר במוסך 2. הוצאות רכב זולות - צריכת דלק טובה, טיפולים לא יקרים, ביטוח במחיר סביר 3. שיישאר איזשהו בגאז' סביר כשמשתמשים בכל שבעת המקומות (ידוע לי שבחלק מהמיני-ואנים יש אפשרות לשחק עם השורה האחרונה... האם יש כאלה שניתן להזיז את השורה האחרונה ככה שתהיה צמודה לשורה השניה, בלי מקום לרגליים, וככה להגדיל את מרחב הבגאז'? כאמור השורה האחרונה מיועדת לכלב) 4. בטיחות 5. ביצועים סבירים אשמח לשמוע את דעתכם גם לגבי המכוניות הבא…
הודעה אחרונה מאת ronshul, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני תמיד הייתי איש של יפניות וראש שקט שוקל לקנות קרוז בגלל התמורה למחיר התקציב הוא 30K+/- , השאלה אם כדאי להתעסק עם שברולט קרוז או לחפש לאנסר 2010 ?
הודעה אחרונה מאת ronshul, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 621 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב יד 2 בתקציב של 85 או 90 אלף, כרגע חושב על סיאט לאון או ג״ולייטה. השאלה לאיזה כיוון כדאי לפזול. האם יש למכוניות הללו(אלה שנכנסות בתקציב), בעיות אמינות מיוחדות. אשמח לקבל המלצות לעוד רכבים בתקציב הנל. הדרישות המרכזיות: אוטומטי, מקום לכיסא תינוק 1, אמינות וחשוב לי שתהיה קצת פוזה. תודה!
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
אהלן חברים, כבר מספר חודשים שאני שובר את הראש במחשבות על הרכב הבא אך לצערי לא מצליח להיתפס על משהו ספציפי. מקווה שתעזרו לי להתמקד מעט יותר. צרכים: ספורטיבית אמיתית, בועטת, כזו שלא תפגוש בכל רמזור. עדיפות: הנעה אחרוית, גיר ידני שנתון כמה שיותר מתקדם מן הסתם אך לא פוסל רכב בן עשר במידה ואכן יענה על הדרישות. פחות קריטי: צריכת דלק, מספק דלתות או מושבים. לא מחפש אחת ממכוניות הסופר מיני החדשות שמציפות את הכבישים דוגמאת הלאונים או איבזות או 208GTI או קליאו RS וכו'. בקיצור לא מחפש את המיני הספורטיבית הראשונה שעולה לכם לראש. אשמח שתתנו לראש שלכם להיזרק לכל מיני כיוונים אני מודע לכך שהתקציב דיי מגביל את האופציות. תודה, אורי
הודעה אחרונה מאת bigmik, -
- עוקב אחד
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם אני מתעניין לגבי קניה של פורד פוקוס אקובוסט 2012 מנוע 1.6 טורבו 180 כס בעיקרון כבר די גיבשתי דעה על הרכב רק רציתי לשאול לגבי אמינות המנוע מה אופי הטיפול שלו תודה מראש
הודעה אחרונה מאת avi 1234, -
- 0 תגובות
- 528 צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב ידני והאופציות שעומדות בפניי הם מה שרשמתי בכותרת.. התקציב שלי הוא עד 40 אלף ש"ח (כמובן יד שניה). מצאתי פיאסטה לפני יומיים שכמעט קניתי ובסוף מישהו הציע מחיר יותר טוב ולקח לפניי(ממש מבאס). כרגע מצאתי פיאסטה נוספת עם 70 אלף קילומטר שנת 2013 - האם זה סביר? אשמח לשמוע חוות דעת מהירה גם על איזה רכב יתן את התמונה הכי טובה לכסף מבחינת נוחות נסיעה, בידוד רעשים בנסיעה מהירה, נהיגה מהנה. צריכת הדלק פחות רלוונטית כרגע. תודה רבה לכל העונים
הודעה אחרונה מאת nimi009,
-
מי מחובר 19 משתמשים רשומים, 8 אנונימיים, 312 אורחים (הצג רשימה מלאה)
