Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3496 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים,

 

כבר הרבה זמן שאני מחפש אופציות מימון לרכישת רכב ראשון. לאחרונה גיליתי את כל נושא הליסינג התפעולי/פרטי שחברות מציעות ללקוחות פרטיים. כל הנושא קצת קוסם ונשמע מפתה - תשלום חודשי קבוע שנע סביב 600-700 לרכב מיני, ללא עלויות אחזקה, טיפולים וכו', אלא אך ורק התשלום החודשי והדלק. ניסיתי להבין קצת מה הקאצ' בסיפור ומה האינטרס של החברות להציע דברים כאלה, והבנתי שלאחר תקופה של 3 שנים אני אהיה מחוייב להשלים את המחיר של הרכב ולרכוש אותו, או להתחיל מסלול ליסינג עם רכב חדש ל3 שנים נוספות.

 

אשמח לשמוע מאנשים שמבינים בעניין או שהיה להם ניסיון אישי בזה, ובאמת לשמוע מה עדיף - ליסינג כזה או רכישת רכב משומש עם שנתון ישן משמעותית (לצורך העניין, יונדאי גטס 2008 מול קיה פיקנטו 2016)

 

ומשהו נוסף, קצת התבלבלתי עם מה זה ליסינג תפעולי וההבדל מליסינג פרטי, ואם אני כלקוח פרטי בכלל יכול לסגור על ליסינג תפעולי, או שזה רק חברות ועסקים?

 

 

תודה :-D

פורסם

ליסינג תפעולי הוא כולל הכל שזה אומר - טיפולים, ביטוחים, רישוי, רכב חלופי,

לא מאמין שתמצא דבר כזה ב700 ש''ח לחודש. הוא בעיקר לעסקים אך יש גם לפרטיים.

ליסינג פרטי טיפולים וביטוח עליך יתכן במחירים שדיברת עליהם.

מי שחי לפי הספר - סופו שימות מטעות דפוס (ר' משה שפירא)

פורסם

כך או כך, כיון שהרכב משועבד יחייבו אותך לרכוש ביטוח מקיף, תוסיף גם את זה לעלות החודשית.

זה בערך הקאץ', מלבד ירידת הערך שקצת פחות בשליטתך בליסינג. אם הם קונים ממך את הרכב בתום התקופה - הם גם קובעים את המחיר.

הדרך עצמה היא היעד.

פורסם

אין אף רכב חדש ב-700 ש"ח - זו אפילו לא ירידת הערך של רכב חדש בחודש.

 

המסלול שיכול להתאים לך הוא ליסינג פרטי עם חבילת אחזקה שעולה כ-1500 ש"ח לחודש כולל ביטוח לנהג חדש לרכב הזול ביותר (קיה פיקנטו למשל) ראה כאן

 

בכל מקרה כשמדובר בתשלום חודשי מינימלי צריך לחפש את המקדמה/תשלום בסוף תקופה באותיות הקטנות...

 

אישית אני חושב שיונדאי גטס ב-20K תעלה בסיכומו של דבר הרבה פחות, גם אם היא תזדקק לביקורים לא מתוכננים במוסך מדי פעם.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם (נערך)

אין ב700 שקל שום דבר..

הנה לדוגמא מחירים של ליסינג תפעולי ללא מקדמה וללא תשלום בסוף התקופה

בהתחייבות ל18 חודש:

 

[TABLE=width: 576, align: right]

[TR]

[TD]דגם[/TD]

[TD]מחיר דמי שכירות לפני מע"מ[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]קיה פיקנטו LX אוטו' 1.2[/TD]

[TD]₪ 1,560[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]מאזדה 2 החדשה דינמיק 1.5 אוטו'[/TD]

[TD]₪ 1,800[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]יונדאי I20 INSPIRE אוטו' 1.4[/TD]

[TD]₪ 1,800[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]יונדאי I25 אינספייר 1.4 אוטו'[/TD]

[TD]₪ 1,830[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]טויוטה קורולה סאן 1.6 צ.מטאלי[/TD]

[TD]₪ 2,175[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]יונדאי I35 אינספייר FL 1.6 בנזין אוטו'[/TD]

[TD]₪ 2,175[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]מאזדה 3 אקטיב סדאן Sky Active 1.5 אוטו'[/TD]

[TD]₪ 2,175[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]מאזדה 3 קומפורט סדאן Sky Active 1.5 אוטו'[/TD]

[TD]₪ 2,225[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]קיה ספורטאז' אורבן )הישנה) 1.6 בנזין אוטו'[/TD]

[TD]₪ 2,350[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סקודה אוקטביה אמבישין סדאן 1.2 בנזין אוטו'[/TD]

[TD]₪ 2,330[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]טויוטה קורולה 1.6 .sun אוטו'[/TD]

[TD]₪ 2,330[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]טויוטה ורסו 1.8 GLI F.L אוטו'[/TD]

[TD]₪ 2,750[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[TR]

[TD]סיטרואן C-4 פיקסו קומפורט PK 1.6 בנזין אוטו'[/TD]

[TD]₪ 3,020[/TD]

[TD][/TD]

[/TR]

[/TABLE]

זה מחירי ליסינג תפעולי.

 

בליסינג מימוני יש מקדמה ממוצע של 8900 שקל, ותשלום חודשי: לדוגמא על קיה פיקנטו כ1200 שקל בחודש אך זה לא תפעולי מלא, אם יש תקלה ברכב אתה פונה עצמאית ליבואן הרכב ומטפל במסגרת האחריות.

 

כל החברות וכל האופציות האחרות לרכישת רכב בתשלום חודשי נמוך, יש תשלום נוסף לפני, או תשלום מכובד מאוד אחרי.

ואתה כמובן צריך לטפל במכירת הרכב (והאחזקה השוטפת, ביטוחים, טסט וכל הנלווה) על כל ההשלכות הכלכליות.

עריכה אחרונה על ידי אליהו שבת
פורסם

לקבלת המחירים האמיתיים יש להוסיף מע"מ 17%. כמו"כ יש לבדוק הגבלת קילומטראז' והגבלת נהגים. וסביר שצריך לשלם כמה תשלומים אחרונים מראש.

 

1825 ש"ח לפיקנטו לחודש - לא זול.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

יש מגבלת ק"מ של 25,000, עלות חריגה 0.25.

 

לגבי 3 חודשים אחרונים אתה צודק, אך יש לזכור שזה במקום ה3 חודשים אחרונים בניגוד למקדמה שזה רק תשלום.

 

המחיר אכן לא הכי זול אך עם ההתחייבות הכי נמוכה.

 

המחירים שכתבתי הם של חברת שלמה סיקסט.

 

הנה מחירים לדוגמא מאתר "אופרייט ליס":

 

התחייבות ל36 חודש, מגבלת ק"מ שנתית כמקובל 20,000

 

מחירון ליסינג פרטי תפעולי - 8,900 ש"ח מקדמה ויש לך חדשה מאופרייט

 

  • טויוטה קורולה סאן (Sun) נפח 1.6 אוטו'- 8,900 ש"ח מקדמה+ 2,124 ש"ח לחודש. מחיר: 127,900 ₪.
  • קיה פיקנטו1.2 LX אוטו'- 8,900 ש"ח מקדמה+ 1,399 ש"ח לחודש. מחיר: 78,800 ₪.
  • יונדאי I25- בנזין 1.4 inspire אוטו' 4 דלתות- 8,900 ש"ח מקדמה+ 1,752 ש"ח לחודש.מחיר: 112,000 ₪.
  • יונדאי inspire 1.6- I35 אוטו'- 8,900 ש"ח מקדמה+ 2,123 ש"ח לחודש. מחיר: 131,700 ₪.
  • הונדה סיוויק comfort אוטו' 5 דלתות- 8,900 ש"ח מקדמה+ 2,142 ש"ח לחודש. מחיר: 131,900 ₪.
  • מאזדה 3 1.5 אקטיב- 8,900 ש"ח מקדמה+ 2,134 ש"ח לחודש. מחיר: 127,000 ₪.
  • סובארו XVI ENERGY 1.6 אוטו' 5 דלתות- 8,900 ש"ח מקדמה+ 2,373 ש"ח לחודש. מחיר: 139,500 ₪.
  • פיג'ו 2008 1.6 אקטיב 5 דלתות אוטו'- 8,900 ש"ח מקדמה+ 2,028 ש"ח לחודש. מחיר: 121,900 ₪.
  • פיג'ו 308 החדשה אקטיב 1.2 אוטו'- 8,900 ש"ח מקדמה+ 2,133 ש"ח לחודש. מחיר: 128,900

פורסם

אם הבנתי נכון, התייחסת בהודעה שלך לליסינג פרטי בו מתחייבים לתשלום חודשי קבוע למשך X חודשים ובסוף התקופה יש לך שלושה ברירות: או לקנות את הרכב מחברת הליסינג, או לחדש עסקה ולקבל רכב חדש או להחזיר את הרכב ולסיים את ההתקשרות עם החברה. אם אתה לוקח בחשבון את הקיה פיקנטו, כדאי שתחשוב על זה לעומק כי אחריות יצרן של 7 שנים עומדת על הפרק. אם היית מדבר על איזה רכב צרפתי שמגיע עם 3 שנות אחריות, אז ניחא.. לא באמת משנה אם תיקח אותו בליסינג או תקנה מהיבואן. עם הפיקנטו זה קצת יותר מורכב. לדעתי זה יתרון שלא כדאי לוותר עליו..

×
×
  • תוכן חדש...