ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
אני מתעניין בפולסוואגן פולו 2006-2008 בגלל המחיר, מערכות הבטיחות וצריכת הדלק, אך יש לי שאלה נקודתית. לפי ויקיפדיה היו 4 דגמי מנוע 1.4 בשנים האלה: 74/79/85/101 כוחות סוס, מי מהם הגיע לישראל או שהגיע רק הדגם של 79 כ"ס כפי שמופיע ביד2? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת d300, -
-
- 1 תגובות
- 576 צפיות
במסגרת חיפושיי אחר רכב משפחתי בעל באגז' גדול נתקלתי גם בהצעה לפורד מונדאו 2010 הרכב הנל עומד בדרישות המחיר והקילומטראז' שחיפשתי. אני יודע שזה לא ממש בקטגוריה משפחתי אבל עדיין הוא יכול להתאים לי שאלתי היא: א. איך הרכב הזה? האם הוא אמין? תקלות ידועות ? איך הבאגז' שלו? אשמח להמלצות לרכבים נוספים עד 40K ש"ח
-
- 4 תגובות
- 786 צפיות
שלום!! יש לי חלום על מכונית אמריקאית אבל מעולם לא יצא לי להתנסות בנהיגה עליה, אני מחפש להשכיר רכב כזה לכמה שעות או ימים או להחליף עם רכבי ( c4 2007) אני רוצה להרגיש את המכונית כדי לדעת אם כדאי לי לרכוש כזאת בעתיד הקרוב. מה אפשר לעשות בכדי לנהוג על אחת כזאת?איך אני יוכל לדעת אם זה מתאים לי? אני מעדיף לנסות קודם את הדגמים הזולים יותר- לה סייבר 2000-2005 ולה קרוס עדיפות עם ספסל אחד ארוך מקדימה , וגרסאות מאובזרות . לא חייב. לאף אחד מהמכרים שלי אין דגמים כאלו וגם לא בחברות השכרה אז אני מוכן לשלם,אם יש הצעות . להתקשר למודעות ולבקש נסיעת מבחן קצרה לא נראה לי,אני רוצה לנהוג לפחות שעתיים וכמובן בתשלום ודלק עלי ושאלה אחרונה מה ההבדל בין לוצרן cxl לcxlפלוס? האם יש ללוצרן תצוגה…
הודעה אחרונה מאת robertf, -
- 3 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום, לאחר 4 שנות ליסנג מהעבודה, החלטתי להחזיר את הרכב חברה (אוקטביה 1.2) ולחזור לרכב פרטי. הרכב חייב להיות ידני!! וכרגע מחפש סקודה אוקטביה 1.2 או סיאט לאון מהשנים הנ"ל. בסיאט מתלבט לגבי המנוע: איזה מנוע אמין יותר או בעל ביצועים עדיפים יותר לרכב שישמש כראשי בבית עם 2 ילדים, 25K בשנה? ה-1.4tsi או ה 1.8tsi ? ברור לי שה- 1.8tsi ירגיש הרבה יותר טוב, שזה ערך מוסף עבורי. האם אמין כמו בנפחים הקטנים? יש למישהו הערכה להפרשים בצריכת דלק? האם יש סיבה כלשהי להעדיף את ה-1.2tsi מלבד מחיר נמוך יותר? אין DSG אז אין לי לבטים בעניין הזה. תודה.
הודעה אחרונה מאת פוצינו, -
רכב עד 20K
מאת roni3553-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 713 צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל המלצות לרכישת רכב משומש עד 20K, הרכב יסע נסיעות בינעירוניות ויעשה בערך 100 ק"מ ליום. אני רווק ככה שזה לא צריך להיות רכב גדול או משהו כזה אלא נטו רכב שיקח אותי מהבית לעבודה ולא יותר מזה. חייב שיהיה אוטומט ועדיפות לאוטו שצבר שם וכבוד בקטגורייה שאני מכוון אלייה
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
-
- 20 תגובות
- 2.8 אלף צפיות
שלום חברים הגיע הזמן להשתדרג ברכב (כיום סוזוקי בלנו 200) אני מחפש רכב בקטגוריה משפחתית עד 40000 שח יש לי עדיפות לבאגז' גדול ולכן אני מעדיף סטיישן אך זה לא עקרוני מה שחשוב שהרכב יהיה אמין. תצרוכת דלק לא חשובה כ"כ כי כיום השימושים העיקריים הם נסיעות קצרות, אך כמובן שזה נותן עדיפות. האופציות שראיתי הם קיה סיד, יונדאי I30, פורד פוקוס. השאלה מבין אלו מה עדיף? אילו שנתונים אני יכול לקבל? איזה רמת גימור מומלצת? ממה שהבנתי בקריאה בפורום לפורד יש בעיית גיר, האם זה נכון שבשנתונים מתחת2011 אין את הבעיה? שמעתי המלצות טובות גם על הונדה סיוויק, האם אכן עדיף לרדת בשנתונים ולחפש סיוויק? אשמח כמובן לאופציות נוספות. תודה רבה
הודעה אחרונה מאת vadim6385, -
- 15 תגובות
- 3.4 אלף צפיות
אנחנו מתכננים לרכוש רכב משפחתי חדש. התכנון הוא לקנות רכב יד שנייה בן שנתיים - שלוש. נכון לעכשיו המועמד המועדף מבחינתנו הוא סקודה אוקטביה מהצורה החדשה. התרשמנו מאוד לטובה מהמטען הענק ותא הנוסעים המרווח. הדבר העיקרי שמדאיג אותנו הוא אמינות. כרגע יש לנו i-20 בת 6 שלא ראתה מוסך מלבד טיפולים שנתיים. אשמח לשמוע את חוות דעתכם בנוגע לאמינות של האוקטביה
הודעה אחרונה מאת Castrolz, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 713 צפיות
שלום,מתלבט בין הרכבים הללו שנות 2013 אוטומט נפח 1200 אשמח לתגובות בנושא.
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 עוקבים
- 19 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום חברים, אני פותח דיון חדש כי הדיון הישן לא רלוונטי כבר, לא מבחינת תקציב ולא מבחינת דרישות. עשיתי חושבים עם עצמי כמו שצריך על מנת להבין בדיוק מה אני מחפש כדי שתוכלו לעזור לי בצורה הטובה ביותר. אציין שהקנייה לא דחופה לרגע זה, ואין לי בעייה להעביר חודשיים ואף יותר בחיפושים עבור הכלה הנכונה. הדרישות ממוספרות לפי רמת חשיבות בסדר יורד, אין חשיבות לידני או אוט'. כח: הכוונה שאני רוצה זריזות כשמדי פעם בא לי ללחוץ. גם 0-100 וגם אם צריך לעקוף ב 100, שהכח יהיה זמין, ורצוי בסלד נמוך. אחיזה: אני לא נהג מקצועי ואני לא מתכוון להשתולל עם הרכב, אבל מדי פעם בא לי לנהוג בצורה קצת יותר מעניינת, לקחת פניות במהירות גבוהה יותר וכו' קטנה: אני מחפש רכב קטן, רצוי 3 דל'…
הודעה אחרונה מאת shandor, -
-
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, אני לפני רכישה של רכב יד 2 בפעם הראשונה, אני שוקל לרכוש מטרייד אין ויש לי מספר שאלות: 1) האם קניה מטרייד אין רציני כמו כלמוביל, או טרייד אין של יבואן רשמי אכן מפחיתה משמעותית את הסכנות לעוקץ ורמאויות ושווה לשלם קצת יותר בשביל זה + אחריות? 2) בטרייד אין לרוב רכבים יד 2 עומדים תקופה ארוכה במגרש מבלי שיניעו ויסעו בהם, בניגוד לקניה מאדם פרטי שככל הנראה נוסע ברכב עד יום המכירה שלו, האם זהו חסרון משמעותי שמעלה את הסיכון לקבל רכב עם בעיות? (הרי למיטב הבנתי מאוד לא מומלץ להעמיד רכב תקופה ארוכה ללא נסיעה), האם זה משפיע על המחיר? 3) במידה ואני רוכש מטרייד אין, האם זה נהוג כפי שעושים בקניה מאדם פרטי להסכים על כך שכשאקח הרכב לבדיקה, במידה ונמצאות בו תקלות ג…
הודעה אחרונה מאת רועימ, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 818 צפיות
היי, עברתי לעבוד בירושלים, כל יום נוסע בערך 80 ק"מ. כרגע יש לי יונדאי i10 הגדרה של 1.2, סך הכל אחלה אוטו אני נוסע יחיד ככה שהאוטו די זריז , נכון שהשיכוך שלו סופר קשיח והיציבות שלו במיוחד בימי רוחות לא משהו בלשון עדינה. מה שבאתי להתיעץ אתכם הוא. האם לדעתם יש רכב שבתוספת קטנה (כ 20 אלף ש"ח) תיתן לי יותר חווית נהיגה, יציבות וחיסכון בדלק? תודה.
הודעה אחרונה מאת sfargol, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, אני מעונין לרכוש רכב יד שנייה שביד הראשונה היה באלבר. לטענת המוכר הרכב ננהג ע"י אדם יחיד בליסינג. היה לי אישור מאלבר אך אבד. האם אלבר יכולים לנפק אישור כזה? אם כן, האם אני יכול לא בתור הבעלים לבקש טלפונית עם יפוי כוח בפקס מבעל הרכב? תודה.
הודעה אחרונה מאת איתמר123, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 614 צפיות
שלום רב, הייתי שמח לעזרה האם שווה לשלם כ-37000 ש"ח בעבור סיטרואן c3 שנת 2011 יד ראשונה עם קילומטראז' של פחות מ- 40,000. או שנושא הקילומטראז היום פחות מהותי וגם רכב 2011 עם כ- 88,000 קילומטר וכ- 7000 ש"ח פחות עדיף ? ובכלל עד כמה להתייחס לקילומטראז' ולנושא היד הפרטית היום ? תודה.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום לכולם מתלבט בין אלפה רומאו גולייטה 2012-2013 דגם המפואר או סיאט לאון fr 2013 .. בשני הרכבים אני מדבר על אוטומאט. שימושים בעיקר נסיעות יומיות של 50 קילומטר ביום ומדי פעם נסיעות ארוכות תודה
הודעה אחרונה מאת oryo, -
-
- 19 תגובות
- 4.8 אלף צפיות
שלום חברים, אני מאוד אהבתי (לפי הסקירות בעולם כמובן) את הדגם החדש של טיגואן. יצא לפולקסווגן משהו בין Q3 ו Q5, הטיגואן לא נראה יותר כמו רכב פנאי לסבתות, הוא נהיה אגרסיבי וצעיר יותר גם מבפנים וגם מבחוץ, משהו שכבר יכול לשחק בליגה של הפרמיום ובטח שמסתכל מלמעלה על כל החברים הקוריאנים. לי אישית בתור מישהו שלא יכול להרשות לעצמו רכב פנאי של אודי או במו, הטיגואן החדש נראה כרגע כאופצייה מצויינת. אז השאלה שלי מתי זה מגיע לארץ, איזה מנועים מגיעים? ומה יהיה המחיר? וכמובן אם למישהו יש חוות דעת- אני אשמח לשמוע. לפי המחירון הישן זה 170-180 אלף אבל כנראה המחיר יעלה בדגם החדש לצערי. תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת robertf, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, זוג חברים בני 26 ללא ילדים וללא תכנון מחפשים רכב אוטומטי. עד 30,000 ש״ח. חריגה קטנטה רק אם קריטי. נסיעות יומיות בירושלים ומדי פעם בין עירוני למרכז. המליצו להם על סוויפט, נוט, ג׳אז, סיריון. האם יש עוד משו בסגנון הסופר-מיני/משפחתית קטנה שיתאים? מה הכי מהנה? מה הכי נוחה? מה יתרונות / חסרונות בקצרה ברכבים הנ״ל ובאלה היכולים להיות אטרקטיביים. תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת ZX2.0, -
-
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
כמו שכתבתי בכותרת. מעוניין לקבל חוות דעת על רכב מהסוג הנל עם הנתונים הבאים: שנת 2011 יד שניה 140 אלף קילומטר תוכנה שלטענת המוכר מעלה ל220 כ"ס. הרכב על פניו נראה טוב ושמור חיצונית בתמונות אבל הייתי רוצה ללמוד יותר מנסיון של אחרים עם הרכב הזה. אני חייל ולא הייתי רוצה ליפול בקנייה של רכב. תודה מראש לעוזרים!
הודעה אחרונה מאת פוצינו, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
היי, אשמח להתייעץ איתכם. יש לי טויוטה יאריס משנת 2013, עברה כ57 אלף קילומטר. חשבתי לעשות טרייד אין עליה ולקנות רכב טויוטה אייגו חדש (הפרש העלויות בין מחיר המחירון של היאריס לבין אייגו חדשה הוא כ10 אלף שקל). הציעו לי במוסך לעשות טרייד אין מפתח-תמורת-מפתח, בלי להוסיף כסף, על רכב ההדגמות והסידורים של המוסך: אייגו 2016 שעברה כ14 אלף קילומטר. מה דעתכם על ההצעה? תודה לעונים!
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 3 תגובות
- 798 צפיות
מה קורה חברים? אני מחפש לקנות רכב קטן (סופר מיני) , אוטומטי וחסכוני במחיר של עד 20,000 ש"ח. חשוב שהרכב יהיה גם נוח ונראה טוב, וכמו שכתבתי, הוא חייב להיות קטן, אוטומטי וחסכוני. המטרה של הרכב זה נסיעות עירוניות קצרות יחסית, לא יותר מזה. במידה ואקח בחשבון גם רכבים עם גיר ידני, מה יהיה השוני במחיר בגדול ? אם תיהיה מציאה אפשר לשקול גם תקציב של 25K. מה אתם יכולים להמליץ לי בטווח של המחיר הזה? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת eliranll, -
-
-
- אחראי פורום
- 15 תגובות
- 5 אלף צפיות
שלום לפני קניה רכב סוזוקי קרוסאובר-רכב חדש יש הצעת מחיר לגבי אבזרים .. חיישן נסיעה דיפנדר כולל צג 964 מערכת קיפול מראות ע"י שלט 387. מערכת נוחות 4 מרימי שמשות 695 קודנית אינטגרלית " אפאצי" 539-הרכב חדש יכול להיות שלא חייב מע" מולטימדיה אינטגרלית "שרמן" 8" 4600 סט פסי מגן 578. האם הסכומים שדורשים מוגזמים ? האם אני אבצע התקנה במקום אחר .האם תהיה בעיה במסגרת האחריות . מכרים מישהו באזור תל אביב שבו ניתן לבצע את הכןל במקום אחד תודה
הודעה אחרונה מאת chaimb, -
-
סופר מיני ב-55K
מאת ben_a-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 12 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
היי לכולם. לפני כשלוש שנים קניתי אתה I20 החמודה שהייתה לי. לפני כחודש וחצי לצערי עברתי תאונה והרכב טוטאלוסט (עלות תיקון שווה ל 75 אזור מרכב כמעט). אני מחפש רכב חדש כנראה באזור ה 55K, אוטומט, משו באותו סיגנון, אמור לסוע איתי לפחות 2-3 פעמים בשבוע לאריאל וחזור) האם I20 היא עדיין הבחירה האידיאלית או שעדיך משו אחר? תודה מראש!
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 941 צפיות
שלום, חבר מתעתד לרכוש את הרכב הנ"ל, יוצאת ליסינג אז מדובר במנוע TSI 1.2 וגיר DSG 7. כנראה שנלך לראות את הרכב ביום ראשון,מה אני צריך לחפש בהיסטוריה/על הרכב עצמו בשביל לוודא שהגיר והמנוע תקינים?
הודעה אחרונה מאת noknok, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 26 תגובות
- 3.8 אלף צפיות
שלום לכולם אני מחפש רכב בקטגוריית הסופר מיני בתקציב בין 70 ל 80 אלף (אין צורך במימון) רוצה אוטו חדש יחסית - שנתון 2015 או חדש לגמרי יעוד הרכב: נסיעות קצרות בעיר, לפעמים נסיעות לצפון/דרום בסופ"שים פעם בחודש (במהלך השבוע שימוש קטן מאוד ברכב וכתוצאה ק"מ קטן ושריפת כמות דלק קטנה סה"כ) לתקופה של 5+ שנים, מתאים ליחיד/זוג דגשים: -נוכות, עיצוב (אני אוהב את איך שאיביזה, פולו ופאביה נראות), עלות תחזוקה נמוכה/סבירה כמה שאפשר -חסחוני בדלק פחות חשוב כי אני לא נוסע כזה הרבה -אוטומט/ידני - תמליצו, או לפי הדגם של הרכב - לא אכפת לי -עלות חלקים נמוכה/סבירה בבקשה, כשאתם ממליצים על אוטו תרשמו במפורש מה הדגם ומאיזה שנה נ.ב. אם תמליצו על רכב חדש, לקנ…
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
-
- 7 תגובות
- 6.1 אלף צפיות
שלום חברים, קצת ארוך- מצטער. אני לקראת קנית רכב יד שניה. אני מחפש רכב שיענה על הדרישות הבאות: בראש ובראשונה אמינות, חסכוני, רכב מפנק [כמו סאן רוף, יציאת AUX ו- USB, מחשב דרך, חימום כיסאות, וכו'- בקיצור אבזור] ,רכב צעיר ויפה, שלא יהיה מיני כמו פיקנטו ודומיה. מעין הכלאה של רכבי מנהלים [כמו אקורד למשל] עם נפח מנוע קטן יותר כדי לחסוך בעלויות הדלק והטסט והביטוח. אני נוסע לעבודה הלוך חזור כ- 50 ק''מ כל יום, גיר אוטומט בלבד, ובסכום של 50,000 ש"ח . אציין כי אני מעוניין לקנות או רכב גרמני, או יפני, או קוריאני - לא צרפתיות . התחלתי לחפש ולהתעניין, וחשבתי על האופציות הבאות: יונדאי I25 - גיר אוטומט 1.6 נפח מנוע. שנת 2011-2012 בערך. או סיאט איבי…
הודעה אחרונה מאת nimrod7676, -
- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום, אני צריך למצוא מוסך בדיקה טוב לקיה הכי קרוב לתחנת רכבת השלום בת״א. תודה
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
היי, אני שוקל לרכוש פיג'ו 508 שנת 2013 מאחת מהחברות הליסינג, קראתי על בעיות המנוע 1.6 THP. מישהו יכול לייעץ (או להפנות ללינק) לגבי המנוע של פיג'ו 508 שנת 2013? האם התקלות שתוארו בפורום בדגמים של 2011 קיימים גם בדגמי 2013? האם היה ריקול כלשהו מאז 2013? מה צריך לחפש בהיסטוריית הטיפוליים כדי לוודא שחלקים פגומים הולחפו ושהמנוע לא ימות בגלל כשלים ידועים מראש? איזה מבין חברות הליסינג מטפלת הכי טוב ברכבים האלה ומציעה פירוט של טיפולים? תודה
הודעה אחרונה מאת Avi Yaakov, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
אחרי חיפושים של שבועות אחר אקזמפלר "טוב על הנייר" של יונדאי I30 שנת 2013, מצאתי מסוכנות אלבר רכב עם 80K ק"מ, הרכב לטענת עבר השבחה וכמו כן הוצגה לי הבדיקה שעבר במכון קומפיוטסט שיצאה תקינה. ובכן, הדבר הראשון שעשיתי היה לפתוח את מכסה המנוע ולבדוק שמן, להפתעתי המד שמן היה על המינימום, כמו כן, היה לרכב קשה להתניע. כמו כן, נסעתי על הרכב שהרגיש לי טוב בנסיעה, אך המחשבה שהוא נסע במצב הזה מטרידה אותי. בדיקת שמן לדעתי היא א"ב בתחזוקת רכב, אני מבין שמאחר והרכב מליסינג הנהג לא בדק זאת, אך אני כן מצפה שאם הרכב עובר "השבחה" ובדיקה על ידי מכון רכב, שהדבר הבסיסי כמו לבדוק שמן יהיה מובן מאילו. אם לאחר השבחה השמן על המינימום אז אני תוהה איזו השבחה זו בכלל? האם זלזלו? האם לא בדק…
הודעה אחרונה מאת doronli, -
-
-
- אחראי פורום
- 20 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
אהלן חברים . נכון להיום אני לאחר נסיעות מבחן ב2 המותגים שניהם עונים לצרכים שלי - בדיוק מה שאני צריך, מיני חסכונית יחסית, קטנת מימדים ועם טאצ קטן בעיצוב. מכיר בכך ש2 המכוניות זהות ברוב המכלולים שלהן. מבחינת עיצוב, לטעמי הפ'גו יותר יפה , אך מבחינת המותג כמובן שהייתי מעדיף את טויוטה. נתונים יבשים שעליהם עיקר ההתלבטות בין הדגמים : טויטה אייגו נכון להיום עולה 70,000+- פ'גו 108 עולה 62,000 יש אפשרות לקחת בליסינג יד ראשונה 0 ק"מ את הפ'גו במחיר של 57,500 . האם עדיף להוסיף את הפער הגדול יחסית במחיר לטובת מותג מכוניות יפני ? מה לגבי עלות תיקונים? חלפים? טיפולים ? וכו' מצד אחד קיימת ההרגשה של לקנות מותג יפני בעיקר שומע על הערך ועל הכיס מבחינת טיפ…
הודעה אחרונה מאת YardenGib, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 9 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום, אני מחפש לקנות רכב בתקציב הנ"ל, חשוב לי שלא יהיה סדאן כי אני לא מתחבר למרכב. בגדול הדרישות שלי מהרכב הן שיהיה ידני עם מראה ספורטיבי כמה שאפשר, אמין באופן כללי ושלא יזלול יותר מדי דלק, כמובן שכמה שיותר חסכוני יותר טוב אבל גם צריכת דלק סבירה+ תעשה את העבודה. חשבתי על סיאט איביזה שנתונים 12'-13' אם אמצא בתקרת התקציב שלי במצב טוב אבל זה הכיוון בעיקרון, כל הצעה בסגנון הרכב הזה תתקבל בברכה. אגב, כדאי לחכות לתחילת השנה הבאה שיצאו דגמי 2017? זה ישפיע על המחיר של השנתון שאני מחפש? תודה לעוזרים.
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
פיאט פיורנו
מאת רפא- 6 תגובות
- 983 צפיות
שלום, רציתי לדעת אם יש מישהו שהתנסה עם הפיורנו ויוכל להגיד לי מה דעתו על רכב זה. אני ממש מתלבט מצד אחד המחיר ממש אטרקטיבי,מצד שני פיאט ואומרים שגם החלקים יקרים,אולי יש יתרונות שאני לא מודע אליהם וגם חסרונות,כמו כן גם הגיר הרובוטי טיפה מרתיע אותי... תודה מראש אנשים יקרים!
הודעה אחרונה מאת mark_Avn,
