Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3515 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מחפש לקנות רכב בתקציב הנ"ל, חשוב לי שלא יהיה סדאן כי אני לא מתחבר למרכב.

בגדול הדרישות שלי מהרכב הן שיהיה ידני עם מראה ספורטיבי כמה שאפשר, אמין באופן כללי ושלא יזלול יותר מדי דלק, כמובן שכמה שיותר חסכוני יותר טוב אבל גם צריכת דלק סבירה+ תעשה את העבודה.

חשבתי על סיאט איביזה שנתונים 12'-13' אם אמצא בתקרת התקציב שלי במצב טוב אבל זה הכיוון בעיקרון, כל הצעה בסגנון הרכב הזה תתקבל בברכה.

אגב, כדאי לחכות לתחילת השנה הבאה שיצאו דגמי 2017? זה ישפיע על המחיר של השנתון שאני מחפש?

תודה לעוזרים.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

האיביזה במיוחד הדגם 3 דלתות אכן בעל עיצוב נוטה לספורטיביות.

לחכות אין טעם כי המחירון מחושב לפי חודשי העליה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
האיביזה במיוחד הדגם 3 דלתות אכן בעל עיצוב נוטה לספורטיביות.

לחכות אין טעם כי המחירון מחושב לפי חודשי העליה

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

חוץ מהמראה יש לך דעה על אמינות המכלולים ברכב? התנהגות בנסיעה עירונית\בינעירונית? צריכת דלק? יתרנות וחסרונות בכללי?

יש לי סיכוי למצוא אקזמפלר במצב טוב בתקרת התקציב שלי? אני לוקח בחשבון שבפחות מ-35K אין על מה לדבר לגבי איביזה בשנתונים שאני מחפש.

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

לא עונה על אף אחת מהדרישות שלי, תודה בכל מקרה.

מישהו אחר שיכול להמליץ או לענות על השאלות?

How sky is the limit if there are footprints on the moon?

פורסם

האיביזה עומדת בדרישות שלך ללא ספק. אני אישית לא הייתי קונה אחת כזו רק מהסיבה שיש אותו לכולם.

לגבי המחיר ב2017, כמו שנאמר לך המחירון משתנה כתלות בחודש העלייה, ולא תראה ירידה משמעותית במחיר.

בדבר אחד האיביזה לא עומדת וזה בתקציב. אם אתה משקיע כ40 אלף על רכב האצ'בק תוכל לשקול רנו קליאו חדשה פיג'ו 208 אשר נראות ספורטיביות במיוחד הרנו. יש לך ואגיות חמודות כמו פולו, פאביה ואופל קורסה שתוכל למצוא בתקציב.

אופציה מעולה היא פורד פיאסטה אשר לדעתי נראית מדהים ומחוות דעת בכל מקום בנוסף ללוק הספורטיבי היא גם דיי שובבה וכיפית לנהיגה. *דיברתי על דגמים ידניים בלבד*

אני אישית הייתי במצב דומה לפני שנה, בהתחלה רציתי C2 אך בסוף קניתי 206XS שנת 2007.

המון בהצלחה.

פורסם

הקליאו אכן ניראית ספורטיבית אבל המנוע ממש לא,גירסץ ה900 סמק טורבו כבר עולה באזור ה 48 וזה כבר הרבה מעל התקציב,

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אתה צודק אך הבחור התעניין בסיאט משנת 12-13 כאשר הדגם היחיד שנכנס בתקציב זה הדגם החלש ביותר עם ביצועיים זהים לקליאו החלשה עם המנוע 1.2 לעומת ה0.9טורבו אז לכן העלתי אותה בתור אופציה לשיקולו.

פורסם

האיביזה 1.4/85 כ"ס זריזה מהקליאו 1.2/75 כ"ס.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...