Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים . נכון להיום אני לאחר נסיעות מבחן ב2 המותגים

שניהם עונים לצרכים שלי - בדיוק מה שאני צריך, מיני חסכונית יחסית, קטנת מימדים ועם טאצ קטן בעיצוב.

 

מכיר בכך ש2 המכוניות זהות ברוב המכלולים שלהן.

 

מבחינת עיצוב, לטעמי הפ'גו יותר יפה , אך מבחינת המותג כמובן שהייתי מעדיף את טויוטה.

 

נתונים יבשים שעליהם עיקר ההתלבטות בין הדגמים :

טויטה אייגו נכון להיום עולה 70,000+-

פ'גו 108 עולה 62,000

יש אפשרות לקחת בליסינג יד ראשונה 0 ק"מ את הפ'גו במחיר של 57,500 .

 

האם עדיף להוסיף את הפער הגדול יחסית במחיר לטובת מותג מכוניות יפני ?

מה לגבי עלות תיקונים? חלפים? טיפולים ? וכו'

 

מצד אחד קיימת ההרגשה של לקנות מותג יפני בעיקר שומע על הערך ועל הכיס מבחינת טיפולים, תקלות וכו'

אך הצרפתיה מציעה את אותו הרכב במחיר זול יותר רק עם סמל אחר.

 

 

אשמח לשמוע דעכתם .

:-P

פורסם

מכנית הרכבים זהים,כמובן שפיגו מכיילים למשל את המתלים אחרת מטויוטה.

מעבר לכך,אני,כמו שנאמר לך הייתי מעדיף להישאר עם ההפרש בכיס.

פורסם

הפיגו 108 מיני נחמדה מאוד,ה מושבים נוחים וכך גם נוחות נסיעה,מאחור צפוף ותא מטען קטן ביחס לקטגוריה.

הרכב אכן מאוד חסכוני והאמת בגלל משקל נמוך מרגיש נמרץ.

הגיר הרובוטי מכויל טוב מאשר ב 107 אבל עדיין מרגישים זה הרובוט.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לא מוצא הכרח לשלם עכשיו כמה אלפים טובים בשביל סמל.

הייתי בודק אם אני יכול להוזיל את העסקה עוד יותר על ידי רכישת האחות השלישית שלהן- ה C1.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אם אתה משוכנע שתקבל שקל יותר ממהפרש שאתה משלם היום, כשתמכור את האוטו, אז אולי האייגו עדיפה, למרות העיצוב הגרוטסקי. היות והתשובה קרוב לודאי שלילית, אין סיבה להעדיף אותה על הפז'ו שכאמור זהה לחלוטין עם בונוס בדמות עיצוב נורמלי.

Guest ספורטמוטורי
פורסם

בדקתי מחירי טויוטה EGO שנת 2013 נמכרות בסביבות 35K

באותה שנה היתה הפיגו 107 ולא ה108 והיא גם נמכרת בסביבות ה35K

 

בקיצור לא הייתי חושש מלקנות את הפיגו בגלל ירידת הערך,

השאלה אם יהיו טלפונים מקונים,

בכל מקרה אם המותג מעניין אותך כל כך ובא לך לנהוג ברכב עם סמל גדול בהצלחה, אז לך על טויוטה בלי לחשוב פעמיים,

עם כל הכבוד לפיגו, היא לא מגיעה אפילו לחצי מההצלחה של טויוטה בעולם הרכב.

פורסם
אהלן חברים . נכון להיום אני לאחר נסיעות מבחן ב2 המותגים

שניהם עונים לצרכים שלי - בדיוק מה שאני צריך, מיני חסכונית יחסית, קטנת מימדים ועם טאצ קטן בעיצוב.

 

מכיר בכך ש2 המכוניות זהות ברוב המכלולים שלהן.

 

מבחינת עיצוב, לטעמי הפ'גו יותר יפה , אך מבחינת המותג כמובן שהייתי מעדיף את טויוטה.

 

נתונים יבשים שעליהם עיקר ההתלבטות בין הדגמים :

טויטה אייגו נכון להיום עולה 70,000+-

פ'גו 108 עולה 62,000

יש אפשרות לקחת בליסינג יד ראשונה 0 ק"מ את הפ'גו במחיר של 57,500 .

 

האם עדיף להוסיף את הפער הגדול יחסית במחיר לטובת מותג מכוניות יפני ?

מה לגבי עלות תיקונים? חלפים? טיפולים ? וכו'

 

מצד אחד קיימת ההרגשה של לקנות מותג יפני בעיקר שומע על הערך ועל הכיס מבחינת טיפולים, תקלות וכו'

אך הצרפתיה מציעה את אותו הרכב במחיר זול יותר רק עם סמל אחר.

 

 

אשמח לשמוע דעכתם .

:-P

מאחר שמדובר על אותו אוטו , לך על הזול ביותר , כמו שאמרו פה לפני. חפש 108 או C1, וקנה את הזולה יותר.

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

פורסם

אף אחד לא דיבר כאן על במקרה של החזקת הרכב יותר מ4 5 שנים מה לגבע עלות החלפים, תיקונים

מה הפער יהיה אז? במידה והתיבה רובוטית מתקלקלת היכן העלות תהיה גבוהה יותר ובכמה אחוזים?

פורסם
כמובן שפיגו מכיילים למשל את המתלים אחרת מטויוטה.

 

אשמח לדעת מאיפה המידע הזה, למיטב הבנתי הרכבים זהים ב100% מתחת לעיצוב.

אם הייתי יכול הייתי מזדווג עם הרכב הזה ומרבה אותו.

פורסם
אף אחד לא דיבר כאן על במקרה של החזקת הרכב יותר מ4 5 שנים מה לגבע עלות החלפים, תיקונים

מה הפער יהיה אז? במידה והתיבה רובוטית מתקלקלת היכן העלות תהיה גבוהה יותר ובכמה אחוזים?

 

זאת אותה תיבה בדיוק

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בעצם מה שאתה כותב כאן - נותנים לי 2 רכבים זהים עם סמל שונה בהפרש של 12.5 אלף ש״ח או 20% ממחיר ה108 אבל אני מתלבט כי

סמל של טויוטה עדיף יותר נגד עין הרע.

פורסם

זה אותו רכב עם אותם חלקים

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...