ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
- עוקב אחד
- 11 תגובות
- 4.5 אלף צפיות
אם מחפשים רכב סופר מיני לקניה, כמה כדאי להתחשב בק"מ של האוטו? מה אורך החיים של מנועי ה1.2-1.4 ללא טורבו?
הודעה אחרונה מאת itamarg, -
- 5 תגובות
- 2.3 אלף צפיות
אהלן חברים אני לפני קניית הרכב הנל רציתי לדעת על אמינות,עלויות אחזקה של רכב זה ומחלות של הרכב במידה ויש דברים חריגים האם זה נחשב רכב מוצלח? חווית נסיעה וכו... כפי שרשמתי הרכב הוא פולקסווגן פולו שנת 2011 גיר ידני מנוע 1.4 תודה
הודעה אחרונה מאת rolling_stony, -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, מקווה שכאן זה המקום המתאים. אני מתלבט לגבי ליסינג תפעולי אותו אבצע באופן פרטי. (כעצמאי) משיטוט באינטרנט ראיתי שישנה מגבלה לרכבי הליסינג התפעולי של 20000 ק"מ בשנה. אני נוסע כ- 45000 ק"מ השנה. מישהו יודע כמה משלמים בד"כ על כל ק"מ חריגה. כמה אמור לצאת לי תוספת חודשית כדי להיות במסלול של 45000 ק"מ? לרכב מסוג יונדאי I35 או משהו דומה? תודה למשיבים
הודעה אחרונה מאת quick1, -
-
- 6 תגובות
- 928 צפיות
שלום, בעקבות מעבר דירה ולידה צפויה, אשתי ואני מחפשים את הרכב הראשון שלנו. אחרי שעות ארוכות של קריאה באינטרנט (בעיקר פה - תודה!) התמקדנו על פורד פוקוס 2008, אחרי מתיחת הפנים. הקריטריונים החשובים לנו הם: 1. בטיחות 2. אמינות 3. צריכת דלק 4. כמובן, מרווח מספק לתינוקת על כל הציוד הנלווה התלבטנו רבות בין קורולה 2006, אימפרזה או מיצובישי לאנסר 2007-2000, ואפילו ניסן טידה. בסוף החלטנו להתמקד בפורום, בעיקר בגלל הבטיחות העדיפה שלה בנתון הזה. אשמח לייעוץ בנושא הכדאיות של הרכב הזה בהתחשב בקריטריונים שציינתי למעלה. בעיקר הייתי שמח להתייחסות לנושאים: 1. אמינות - בכל מקום קראתי שהפוקוס אמינה, אבל שמעתי מגמה אנשים שהיו לה הרבה בעיות בנתונים האלו. איפה האמת? אי…
הודעה אחרונה מאת Klieber, -
דוח בדיקה i20
מאת yaozaks-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 5 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום לכולם, יש לי שאלה: ראיתי רכב i20 בסוכנות רכב גדולה וקיבלתי מהם את הטופס בדיקה של הרכב (לפני שאני לקחתי לבדיקה משלי). אני אמור לקבל את הרכב אחרי שהם מתקנים את הכל. אני פשוט רוצה לדעת כמה מה שמופיע כבר גרוע? או כמה זה שולי התיקונים? מה אתם אומרים? אם יתקנו את זה אז זה בסדר או שעדיף לא להתקרב?
הודעה אחרונה מאת yaozaks, -
-
- 2 תגובות
- 624 צפיות
אני מחפש רכב משנת 2008+ חשבתי ללכת על לנסר קלאסיק בעדיפות ראשונה. הציעו לי גם שברולט אופטרה 09 אבל הבנתי שזה לא רכב אמין במיוחד. אשמח לעזרה. תודה רבה,
הודעה אחרונה מאת roy007, -
- 2 תגובות
- 743 צפיות
היי, אני מחפש לקנות את הרכב הראשון שלי. התקציב הוא עד 10,000 ש"ח הלכתי לראות פיג'ו 206 - One Line PK אוטומט 1.6 - 110 כ"ס , 152 אלף ק"מ, יד 3 בנסיעת המבחן האוטו נסע מעולה, ומבפנים הוא מאוד שמור ואסתטי. אך היו כמה דברים שהפריעו לי. אשמח אם תביעו את דעתכם עליהם - - כשבא להתניע לי את האוטו, הכניס את המפתח לסוויץ' וחיכה 10 שניות לפני התנעה. הוא אמר שישנה בעיונת וצריך לחכות שמשהו במחשב יכבה קודם. אחרי שחיכה האוטו התניע בסדר. על מה זה יכול להעיד? - מזגן מקרר אך לא מחמם. בחימום יוצא אוויר קר. הוא גם היה מופתע ולא ידע שזה כך, שכן לא הפעיל אותו על חימום בתקופה האחרונה. על מה זה יכול להעיד וכמה יכול לעלות התיקון? - הרמקולים אחוריים שהתקינו (4/5way , בצורת אליפס…
הודעה אחרונה מאת roy007, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 1 תגובות
- 468 צפיות
קריטריונים: חסכונית (מאוד!!!) כל יום נסיעה פ"ת--->רמת החייל וחזרה = פקקים פעמיים בשבוע נסיעה פ"ת---> שדרות וחזרה. האופציה לקניה: יונדאי אקסנט מנוע 1.4/1.6 , שנה מעל 2007 בעלות של כ16000 ש"ח או האופציות לליסינג: סוזיקי ספלאש מנוע 1.3 שנה 2013 או 2016 יונאי i10 קיה פיקאנטו. 2 אילוצים נוספים: הבעל בגובה 1.96 (מפחדת שלא יצליח לכנס למכוניות הקטנות)?! יש תינוקת + כלב שנוסעים גם ברכב(בבאז' עגלה) ובסלון הרכב סלקל (שברכב רגיל תופס מקום וחצי מאחורה). אודה לכל הכוונה בנושא, כי הלכנו לאיבוד. תודה
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שלום, כרגע יש לי סוזוקי בלאנו שנת 98 אוטו' 177 אלף קילומטר . הציעו לי לקנות את שברולט אבאו BIG שנת 2008 תמורת 9000 ש"ח + הרכב הנוכחי שלי . שמעתי שיש איתם המון בעיות והתיקונים יקרים , האם יש דברים בגו ? תודה לעונים
הודעה אחרונה מאת dorsht, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 2 תגובות
- 830 צפיות
אהלן, מחפש רכב שני למשפחה. במושב האחורי צריכים להכנס שני כיסאות (קטנים יחסית - קוסקו סנרה) ובוסטר קטן באמצע, למרות שהרכב ישמש להסעת ילדים רק ליד הבית. נסיעות משפחתיות ארוכות יהיו עם הרכב השני. נסועה בסביבות 15K בשנה, בעיקר בין חיפה (תחתית) ליקנעם. חשוב שיהיה אמין, ועדיף שיהיה גם חסכוני. מרכב הצ'בק או סטיישן (האישה לא אוהבת סדאן). חשבתי על קיה סיד 2012. מה דעתכם ואילו עוד אפשרויות על הפרק?
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 41 תגובות
- 7.2 אלף צפיות
אהלן חברים. בעזרת ה' אני כנראה אהיה סטודנט לעתיד בשנה הבאה. מחפש רכב בעיקר לנסיעות עירוניות במהלך היום יום,ונסיעות קצרות לפעמים בבין עירוני(אילת וכדו') מחפש רכב אוטומט גם בשביל אחותי שתנסע בו. מחפש בעיקר רכב אמין ואמין! זול בטיפולים שלו וצריכת דלק יחסית סבירה. בגזרת הסופר-מיני. ומחפש רכב שיהיה עם גיר רגיל,לא רציף ולא רובוטי ולא אלו. גיר אוטומט רגיל. אחרי כל החיפושים שעשיתי...ראיתי את הסוויפט שבא בחשבון, מה אומרים? מראש לא רוצה פיקנטו. חשוב לציין שאני קונה מחברת ליסינג ולא מאדם פרטי,מעדיף בגלל האחריות שתנתן.
הודעה אחרונה מאת david44700, -
-
- 3 תגובות
- 748 צפיות
ערב טוב, אני מעוניין לרכוש רכב חדש בתקציב שציינתי בכותרת הנושא, באיזור ה45-52K. חושב לקנות רכב ידני בתקציב הזה, הגירים הידניים לרוב הם יותר אמינים ולכן העלויות תחזוק שלהן גם לרוב יותר זולות. תקנו אותי אם אני טועה. אני מחפש רכב שנת 2012-2014. חשוב לי שהצריכת דלק תיהיה נמוכה יחסית. אני מתכנן לעשות כ1600-1800 ק"מ בחודש עם הרכב. ההתלבטות כרגע היא בין סיאט איביזה לבין פולקסווגן פולו בשנתונים האלה, השאלה שיותר מטרידה אותי היא איך הרכבים האלה מבחינת אמינות ותיקונים. *אם יש דגמים אחרים שמומלצים בטווח מחירים הזה בשנתונים שציינתי אני אשמח לשמוע. תודה ענקית לכל מי שהולך לעזור, שבוע נפלא
הודעה אחרונה מאת coavi, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
אשמח לדעת מהי תדירות הטיפולים המומלצת בפיג'ו 308 החדשה? תודה.
הודעה אחרונה מאת zvit, -
-
- 2 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
מתעניין בדגם המרצדס שהתנגשה עם הסיאט היום .שבסיאט כולם נהרגו ובמרצדס רק נפצעו. אני לא מצליח לזהות בדיוק את הדגם
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום, רכב חדש. סוזוקי קרוס אובר לעומת קיה פורטה. מיועד רכב משפחתי (כרגע יש שני ילדים קטנים). מה חשוב לנו? מן הסתם רכב מרווח, תא מטען גדול, צריכת דלק נמוכה. אשמח לשמוע בעד/נגד של כל רכב. אגב, לגבי הסוזוקי מדובר ברכישה ישירות מסוכנות. לגבי הקיה מדובר ברכישה משלמה סיקטס, במסלול שלהם של תשלומים חודשיים ל-3 שנים.... תודה רבה.
הודעה אחרונה מאת urileshem, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 765 צפיות
חשוב שתהיה אמינה, דגם מוצלח, מרווחת
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
-
- 2 עוקבים
- 6 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
שלום חברים. רכשתי רכב חדש ואני אמור לקבל אותו בע"ה שבוע הבא. א. אחרי חתימת החוזה הבחור אמר לי שייתכן ואצטרך להוסיף כסף על הפרש מחירונים. חתמתי על חוזה לפני כעשרה ימים ועכשיו בגלל מחירון חדש ייתכן והמחיר של הרכב ירד והם יבקשו תוספת לטרייד אין. הם יכולים לבקש ממני עוד כסף או שבגלל שחתמתי כמעט באמצע חודש הם לא יכולים לדרוש זאת? ב. איך אני יכול לדעת שעשו העברת בעלות על הרכב שאני נותן להם? ג. בכמה ק"מ אני אמור לקבל את הרכב החדש? ד. עם כמה דלק אני אמור לקבל את הרכב החדש? ה. מה לשים לב ולבדוק עם קבלת הרכב? חודש טוב ותודה לעונים
הודעה אחרונה מאת colauti 9, -
-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
שלום לכולם, חיפשתי ואין יותר מדיי חוות דעת וביקורות על הקליאו החדשה. אני מעוניין לרכוש את הרכב הזה , שנת 2013 דור 4 Collection אוט' - 1.2T . הצצתי מעת בyad2 והמחירים אינם גבוהים בלשון המעטה , רציתי לדעת האם יש סיבה לכך? האם ישנם מחלות ידועות לרכב ? האם לרכב יש שוק? תודה.
הודעה אחרונה מאת daniel.gri, -
-
- 4 תגובות
- 740 צפיות
היי! מחפש לשמוע המלצה שלכם, עם עדיפות לחסכון בדלק ככל האפשר ברכבים מסוג זה. תקציב סביב ה 100k תודה! Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת llaavvii, -
רכב קטן, חזק עד 80K 1 2
מאת Nitzanw-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 17 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
חשבתי על: שירוקו פולו GTI גולף GTI יד2 כמובן. יש עוד רכבים שכדאי לי לבחון?
הודעה אחרונה מאת bar72, -
-
הונדה HR-V חדש 1 2 3
מאת yossy- 35 תגובות
- 5.1 אלף צפיות
נאמר לי שלא ניתן להשיג עד אמצע שנה הבאה,אפילו את רכב ההדגמה הם לא מוכנים למכור,רשם אותי לרשימת המתנה,לאחר ששיכנע ללא הצלחה על הסיוויק והג'ז. מישהו יכול להסביר, הרי היא מוצגת לתפארת באתר היבואן, אולי יש דגם חדש,מתיחת פנים וכו' הוא ענה לי שממש לא, אז היכן ניתן להשיג כזו חדשה או 0 ק''מ. תודה.
הודעה אחרונה מאת asafasraf, -
- 9 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום. אני מעוניין לקנות רכב פוולקספגן פולו מנוע 1.4 ידני שנת 08 עם 80K קילומטר. על פניו האוטו נראה טוב מבחוץ וגם בבדיקה חוץ מכמה תקלות קטנות אני לא רואה משהו רציני. הייתי רוצה עזרה בניתוח התוצאות ממישהו שמבין דבר או שניים בנושא. בבקשה רק מי שמבין להגיב זה נושא מאוד רציני בשבילי. אני מצרף תמונה עם סיכום התוצאות של הבדיקה
הודעה אחרונה מאת ftorres544, -
- 2 תגובות
- 668 צפיות
מתלבט בין שני הרכבים, צריך רכב משפחתי, למשפחה בת 4 נפשות עם תינוק (מושב תינוק ועגלה) ובוסטר. נסועה שנתית של 10,000 ק"מ. מחפש רכב אמין בתקציב של 70-75 אלף. בטרייד-מוביל ראיתי סובארו אימפרזה 2014 (מרץ) 44,000 ק"מ ב- 76 אלף שח. אחריות יצרן לשנתיים וחצי בקרסו-טרייד אין הונדה סיווק האצבאק אוקטובר 2013, 21,000 ק"מ ב- 77 אלף שח. אחריות של קרסו לשנתיים על 10 מכלולים. ההונדה יותר מאובזר ונפח מנוע והספק גבוה יותר. עיצוב יפה יותר. בסובארו אחריות ייצרן, נחשב רכב אמין מאוד אך עיצוב קצת מיושן ושוק יד-2 חלש. בשני הרכבים תנוחת ישיבה נמוכה. אשמח להמלצות וחוות דעת
הודעה אחרונה מאת nadavleva, -
יש לנו רנו מגאן ביזנס 2010 (דצמבר - החודש האחרון בו שווק הדגם) יד ראשונה - ליסינג נהג יחיד (אלדן). אנחנו יד שניה. הרכב עם 101,500. מאז שהוא אצלנו טופל תמיד במוסך היבואן. ללא תאונות בכלל ברוך ה'. כבר שנה יש בעיה בגיר - פעמיים בתחילת היום הוא נכנס למצב בטוח. מכבים, מדליקים וממשיכים ללא בעיה עד למחרת. אמרו לנו שצריך להחליף איזה חיישן ואולי זה לא יעזור ויגיע לשיפוץ גיר. מעבר לזה אין בעיות ברכב. אמרו שצריך להחליף תושבות מנוע. טסט עד דצמבר 2016. אנחנו לא מתכוונים להסתיר את עניין הגיר במכירה ולא רוצים לעבוד על אף אחד. מה המחיר ההוגן למכירת רכב במצב המתואר לאדם פרטי?
הודעה אחרונה מאת davemustaine87, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 949 צפיות
הולך לראות 2 רכבים שהנתונים שלהם טובים מכיוון שאני מאזור הצפון האזורים האלו לא מוכרים לי, ככה שאשמח אם מישהו יכול להמליץ לי על מוסך לבדיקת רכבמלפני קנייה אחד באזור פרדס חנה ואחד בהרצליה.
הודעה אחרונה מאת laikon2008, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 6 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
שלום רב לחברי הפורום אני רוצה בחודשים הקרובים לרכוש רכב ומעדיף להיות נעול על כמה אופציות כבר מעכשיו, בכדי שאוכל לבחור את השמורה ביותר ולא לרכוש בלחץ של זמן. הדרישות שלי לא לפי סדר מסוים - 1. לא יקרה לתחזוקה 2.ניראת טוב {שיראה צעיר ובנוסף עדיף לא רכב שיש המון על הכביש כמו i10 /i20} מעדיף סגנון איביזה,קליאו,סיטיגו עם הצביעה השונה. 3. שלא אוכלת הרבה דלק (מעדיף בין עירוני באזור 1 ל13+ ) מובן לי שמיני תיהיה יותר חסכונית מסופר מיני לרוב אך מוכן להתפשר על צריכת הדלק אם היא לא דרסטית. 4. רכב שלא ירגיש לי סגפני מדי 5. אוהב להשתמש בקרוז קונטרול ולכן זה ממש בונוס אם יהיה ברכב. יתרונות מיני 1. זולה יותר לרכישה באותו שנתון 2. לרוב יותר חסכונית 3. …
הודעה אחרונה מאת Mike808, -
-
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אשמח לדעת ממישהו שמבין לגבי דייהטסו שרייד 97 אם יש חלקים ולא יהיו לי בעיות כשאלך למוסך. תודה לעוזרים
הודעה אחרונה מאת Step, -
-
חשש מזיוף מד אוץ 1 2
מאת optra5- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 5 אלף צפיות
התברר לי שהבנאדם שאני עומד לרכוש ממנו רכב יש לו דוד שמנהל מוסך מרכזי של אוטו רכב... השאלה שלי היא כזאת איך אפשר לעלות על זיוף מד קילומטר ? הבנתי שלא בעיה לזייף בכלל! אני אקח את האוטו גם לבדיקה בקומפיוטסט וגם אחרי זה במוסך כדי לאמת עד כמה שאפשר את הנתון הזה! יש למישהו עוד טיפים? ? אני מאוד לחוץ תודה לכולם!!
הודעה אחרונה מאת Crazy motorcycle, -
- 11 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
שלום לכולם אני חושב להחליף את הרכב שלי בסיטרואן פיקאסו C4 שנת 2011 עד 2013 אני צריך רכב עם מרחב פנימי נדיב לחמישה אנשים (2 מבוגרים,2 בוסטרים לילדים וכסא תינוק). לאחר שיטוטים רבים בגוגל זה הכיוון שלי מכיוון שהרכב הזה הוא היחיד שאני יכול להרשות לעצמי. מליסינג יעלה בטווח של 45000 עד 60000 שקל לרוב - תלוי שנה וק"מ כמובן. אני מבין שהמחיר הנמוך הוא בגלל היצע גדול של הדגמים האלה וכן בגלל מוניטין של עלויות אחזקה וטיפולים/תיקונים תכופים. אני שואל ממה אני צריך להיזהר ועל מה לשים דגש שאני בודק את הרכב ? רוב הסיכויים שאני אקנה יד ראשונה מליסינג דרך חברות כמו אוויס, אלדן וכו'... האם יש הבדלים מכאנים בין השנתונים השונים ? והאם כדאי לבצע בדיקה עצמאית בקומפיוטסט ולא להסתמ…
הודעה אחרונה מאת cabrio, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 16 תגובות
- 3.3 אלף צפיות
גיסי קיבל כמה הצעות לרכישת רכב חדש והמחיר פחות או יותר זהה בכולם. הוא ראה את רובם באתר : https://www.carcost.co.il/deals/list?gclid=CJzqxrf5y9ACFRAo0wodeAID1g אשמח אח מישהו מכיר את האתר האם נחשב אמין יש לו התלבטות בכמה דגמים. אופל אסטרה ברלינה החדשה, סקודה ראפיד 1400 סמק, מאזדה 3 1500 סמק, סובארו אימפרזה 1600, שברולט קרוז מחר יש לו נסיעת מבחן על האופל, אבל ביקש עדיין לקבל חוות דעת לאנשים שמכירים את הרכבים טוב או שנהגו עליהם. כעיקרון מי שינהג עליהם זה זוג מגיל 60 בעיקר בעיר. חשוב מן הסתם אמינות, צריכת דלק, נוחות ומפרט מרשים Sent from my iPhone using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת save, -
