Jump to content

eragon704

  • הודעות

    9
  • כאן מאז:

הנקודות של eragon704

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על הטיפ!! אגש מחר למוסך . עוד שאלה, האם כדאי לגשת למוסך שמטפל בסוזוקי או שכל מוסך יכול להתאים ?
  2. סוזוקי בלאנו , שנת 98 עשתה 177K קילומטרים, בעיות שאשמח שמישהו ייתן את דעתו על כך: 1. הסל"ד לפעמים יורד מתחת ל1000סל"ד 2. המנוע לפעמים לא מניע בפעם הראשונה , 3. לפעמים בהנעה עולה על 2000סל"ד ולאט לאט יורד 4. בהעברה לרוורס ובלי שאלחץ על גז , עולה ל 2000 סל"ד היום קרה משהו מוזר במיוחד, העברתי לרוורס ואז הסל"ד התחיל לרקוד מ1000 ל 2000 וחוזר חלילה עד שכיביתי את המנוע :/ במוסך אמרו שסה"כ צריך לעשות טיפול 10K ... אובד עצות .. שווה להשקיע בתיקונים כאלו בכלל או שלהחליף רכב וזהו ? תודה לעונים
  3. תודה על הטיפ
  4. שלום, כרגע יש לי סוזוקי בלאנו שנת 98 אוטו' 177 אלף קילומטר . הציעו לי לקנות את שברולט אבאו BIG שנת 2008 תמורת 9000 ש"ח + הרכב הנוכחי שלי . שמעתי שיש איתם המון בעיות והתיקונים יקרים , האם יש דברים בגו ? תודה לעונים
  5. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?354586-%D7%9B%D7%9C-%D7%94%D7%A9%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%A4%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%A1%D7%A7%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%A5-%D7%A7%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%90%D7%99%D7%9F-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%9A-%D7%9C%D7%A6%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%96%D7%90%D7%AA-%D7%91%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%9B%D7%AA%D7%91%D7%95-%D7%9B%D7%95%D7%AA%D7%A8%D7%AA-%D7%A2%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%99%D7%AA
  6. בזמן עמידה בהילוך D ההגה רועד
  7. היי חברים , אני מתלבט לקנות רכב את הרכב, אך בעצירה במצב D יש לו רעידות בהגה. הרכב עבר 159K והוא רוצה על הרכב 6500ש"ח . גיר אוטומט האם שווה להתעסק עם רכב כזה ? תודה לעונים
  8. היי חברים, פרולוג קצר: אני אותו חבר (עם הפיאסטה - שנת 98 קניתי אותה בדיוק ולא חשבתי להשקיע.. לאחר מסע שכנוע מצד חברי הטוב דני שטען שצריך "לפחות להחליף את השמנים וטיפול מינימלי אחר.. החלטתי שהוא אכן צודק (פעם מוסכניק אמר לי "שרכב הוא כמו אישה, אם אתה לא תשקיע, היא הולכת ממך"), אך לא ידעתי מאיפה להתחיל ולמי לפנות (ניסיון רע במוסכים, גרם לי לאבד אמון ולחשוב שכולם רק מנסים להוסיף לי תקלות מיותרות... ) לאחר פרסום ההודעה, פה בפורם (המעולה הזה) .... פנה אליו אסף ( AKA asafasaf )והציע לעזור.. כבר באותו הערב, אסף שלח (אל דני) ואז אלי את המספר שלו . יום למחרת כבר יצרתי איתו קשר והוא ראה שהרכב במצב לא משהו (בלשון המעטה) - היה צריך להחליף את השמן (היה כמעט על אפס ודיי שחור), פילטר שמן, פילטר אוויר (גם היה שחור ) , צמיגים אחוריים (שדיי סדוקים ומתוצרת ישראלית (זה אומר הכל), דיסקי בלמים (גמורים לחלוטין (נגיד ככה שהייתי מאוד קרוב לבלום עם הברזל) ורפידות גמורות (קדמיים) .. לאחר שקניתי את כל "המצרכים" הגעתי אליו והוא עזר לי בפירוק, החלפה וההרכבה (פה ושם בשמחה עזרתי (איפה שיכולתי). רוצה לציין ולהודות על המקצועיות שלו (של אסף) , הבטיחות בעבודה (מאוד התרשמתי מהציוד המקצועי ) כמו גם, הרצון לעזור לאחר ללא כל תמורה נוספת . -- צביקה --
  9. חדש פה בפורם , אז שלום לכולם הציעו לי פיאט מריאה 99 86 אלף קילומטר ב6אלף שקל כדאי ? איך היא לעומת פז'ו ?206 2002 (שהציעו לי ב8500 ) ? תודה לעונים ולעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...