היי חברים,
פרולוג קצר:
אני אותו חבר (עם הפיאסטה - שנת 98 קניתי אותה בדיוק ולא חשבתי להשקיע.. לאחר מסע שכנוע
מצד חברי הטוב דני שטען שצריך "לפחות להחליף את השמנים וטיפול מינימלי אחר..
החלטתי שהוא אכן צודק (פעם מוסכניק אמר לי "שרכב הוא כמו אישה, אם אתה לא תשקיע, היא הולכת ממך"),
אך לא ידעתי מאיפה להתחיל ולמי לפנות (ניסיון רע במוסכים, גרם לי לאבד אמון ולחשוב שכולם רק מנסים להוסיף לי תקלות מיותרות... )
לאחר פרסום ההודעה, פה בפורם (המעולה הזה) .... פנה אליו אסף ( AKA asafasaf )והציע לעזור..
כבר באותו הערב, אסף שלח (אל דני) ואז אלי את המספר שלו .
יום למחרת כבר יצרתי איתו קשר והוא ראה שהרכב במצב לא משהו (בלשון המעטה) - היה צריך להחליף את השמן (היה כמעט על אפס ודיי שחור), פילטר שמן, פילטר אוויר (גם היה שחור ) , צמיגים אחוריים (שדיי סדוקים ומתוצרת ישראלית (זה אומר הכל), דיסקי בלמים (גמורים לחלוטין (נגיד ככה שהייתי מאוד קרוב לבלום עם הברזל) ורפידות גמורות (קדמיים) ..
לאחר שקניתי את כל "המצרכים" הגעתי אליו והוא עזר לי בפירוק, החלפה וההרכבה (פה ושם בשמחה עזרתי (איפה שיכולתי).
רוצה לציין ולהודות על המקצועיות שלו (של אסף) , הבטיחות בעבודה (מאוד התרשמתי מהציוד המקצועי ) כמו גם, הרצון לעזור לאחר ללא כל תמורה נוספת .
-- צביקה --