ייעוץ ברכישת רכב
בואו לשאול את חברי הקהילה המנוסים והמומחים שלנו כל דבר שעולה לכם לראש לפני שאתם קונים רכב חדש או משומש, לוקחים רכב בליסינג, או חושבים לעשות טרייד אין.
כללי פורום ייעוץ לפני קנייה והנחיות כלליות
רגע לפני שאתם מקליקים על העכבר ומשגרים את ההודעה שלכם לפורום, אתם מתבקשים לקרוא ולהפנים את הכללים הבאים.
הודעות שלא יפורסמו עפ"י הכללים ימחקו ללא כל הסברים וללא כל מענה. אל תגידו אכלו-לי-שתו-לי.
עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.
אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!
אם אין לכם רישיון נהיגה - תשמרו את הדיעות שלכם לעצמכם. ביקורות על רכבים ממושב הנוסע לא מקובלות ויטופלו ביד קשה. ראו, הוזהרתם!
רכב שמתאים לסטודנט תפרן כנראה שלא יתאים לאמא לשלושה ילדים. רכב עבודה שמתאים לשיפוצניק לא יתאים לזוג מבוגר שצריך בסך הכל לנסוע לקופ"ח.
ככל שתספרו לנו יותר על אופי השימוש והדרישות שלכם מהרכב, נוכל לעזור לכם לצמצם את הבחירה מבין הדגמים. רכבים מסוימים עליהם כבר התמקדתם והם בסגנון שלכם גם כן יוכלו לעזור לנו להבין לאן נושבת הרוח.
ארכיון הפורום מלא באין ספור שביבי מידע קטנים על כמעט כל רכב שנמכר בארץ בשנים האחרונות.
רגע לפני שאתם שולחים את ההודעה הדחופה שלכם וממתינים לתגובה, הקדישו כמה דקות למנוע החיפוש של הפורום ואולי תופתעו לגלות שהשאלה שלכם כבר נדונה בעבר על גבי הפורום.
אם יש לכם שאלות נוספות שטרם נענו, אתם כמובן מוזמנים לשאול אותן על גבי הפורום ולקבל תשובה.
92,547 נושאים בפורום הזה
-
לרגל ההחלטה על אי חידוש הליסינג, מחפש רכב משומש ב-60k התנאים (לפי חשיבות): שנתון אמצע 2013 וצפונה קמ עד 70k (לפי הנחה של 20k בשנה, ורכב עד גיל 3.5) עדיפות ליד ראשונה (אין בעיה עם רכישה מליסינג) רכב אוטומטי (לא דאצ'יה) עדיפות לתא מטען גדול (בעבר נסעתי על יונדאי i30cw, ford focus tourer) אך לא must יש זאטוטים כך שזה לא רכב שלוש דלתות או משהו אני לא מתכוון לרכב כמו פיקנטו אלא מיני משפחתי, משפחתי וכדומה, ולא, אני לא אקח את הפוקוס הידועה לשמצה (מניסיון שלי) גם לא בחינם. אשמח לעזרה
הודעה אחרונה מאת vladclar, -
- 4 תגובות
- 5.7 אלף צפיות
שלום לכולם רציתי לשאול מבעלי הרכב הנ"ל כרגע/לשעבר מהי צריכת הדלק האמיתית לרכב הנ"ל ? (נפח 1500 אוטומט) מחוץ לעיר ובתוכה . הבנתי שבנוסף לצריכת דלק הבעייתית יש גם חוסר "סחיבה" , כלומר הרכב חלש . השאלה שלי ב100-120 קמ"ש לאיזה טורים הוא מגיע ? תודה
הודעה אחרונה מאת EB-86, -
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.1 אלף צפיות
שלום רב, אנו נאלצים לחפש רכב לאחר שאשתי מחליפה עבודה ומחזירה את רכב החברה. החלטנו על תקציב של 70-80K בתקווה כמה שיותר קרוב ל 70, 2013 ומעלה. זה הולך להיות רכב ראשי, בנוסף ברשותנו סקודה פאביה שמשרתת את צרכי העבודה שלי. אנו זוג עם תינוק בן עשרה חודשים, מחפשים רכב שיהיה מספיק מרווח (גם עבור התרחבות עתידית) עם תא מטען די גדול. כמובן שמחפשים רכב חסכוני ככל הניתן ולכן דיזל זאת אחלה אופציה. בינתיים ממה שנתקלתי בחיפושים ראיתי את האופציות הבאות: 1.רנו פלואנס דיזל 2.סקודה אוקטביה דיזל אני לא סגור לגבי תתי הדגמים שיכולים להתאים עבורנו, אשמח להכוונה מוותיקי הפורום. מה עוד יכול להתאים במסגרת התקציב?
הודעה אחרונה מאת tamirushb, -
-
- 10 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
לצערי לא הצלחתי למצוא מידע בפורום. אם משהו כן יצליח ויצרף פה קישור אני אודה לו מאוד. השאלה בגוף הכותרת, איך הדור הזה של ה B4 , המנוע 2.0 ו 2.5 בסדרות הטופ , ספורט ולקצ'רי? איך הרכב ביחס לקודמו (2007-2009)? תקלות נפוצות? נוחות נסיעה? פינוקים? דלק? גיר רציף 6 הילוכים? וכל מידע שיש לכם יש בו כדי לתרום , תודה מראש
הודעה אחרונה מאת lior134, -
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
אהלן, הבוקר לקחתי הבוקר סיאט לאון 2014 לבדיקה לפני קניה, מה דעתכם על הבדיקה? Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
-
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום חברים ברשותי היום מאזדה 3 שנת 2005 מנוע 2 ליטר במצב חדש ממש רוצה להשתדרג חשבתי על סופרב שנת 2014 יש לי כמה שאלות מה המחלות של הרכב? איך הוא מבחינת נוחות? צריכת דלק? חשוב לי שיהיה רכב מרווח למשפחה ולילדים ולעגלות והוא נראה שעונה על כל הצרכים שלי אשמח לשמוע חוות דעת המלצות הארות והערות מה שאני מחפש ברכב הוא שיהיה נסיעה נוחה ושקטה מקום מרווח מנוע חזק (יחסית ) בטיחותי ואמינות כמובן.. המון תודה חברים
הודעה אחרונה מאת save, -
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 499 צפיות
שלום לכם, אמת אני מחפש רכב כבר כחודש בכל מקום וכבר נסעתי ליראות רכבים ומה לא ותמיד היה משו שאמר לי לא להביא את האוטו בסוף. כעקרון אני מחפש שהאוטו יהיה חסכוני, מעוצב טוב והכי חשוב אמין - העדפה כמובן לשנה גבוהה ככל האפשר וקילומטרז' נמוך עכשיו בגלל שראיתי כבר כמה דיונים של אנשים בעלי התקציב שלי אני יהיה טיפה יותר ממוקד - בהתחלה אלה היו האיביזה, הפאביה והפולו בראש סדר העדיפויות עד שהן נפלו כתוצאה ממהבעיות בגיר האוטומט שלהם - עכשיו אני חושב יותר על הפיאסטה (עד 2013) ורציתי לשמוע פה מהאנשים מה אתם חושבים עליה או על מה אתם ממליצים אם לא הפיאסטה תודה רבה, זה די דחוף
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 4 תגובות
- 645 צפיות
אני מחפש רכב חדש, מרווח וחזק יחסית. אני אסע בעיקר נסיעות בין עירוניות. אני נוטה לכיוון דאצ'יה סנדרו סטפווי דיזל, אבל אשמח לשמוע המלצות נוספות. מישהו יודע מתי יתחילו למכור את הסנדרו המחודשת?
הודעה אחרונה מאת רועי5, -
- 2 עוקבים
- 9 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
שלום לכולם האם צריך אוט' לשלול קניית רכב יד שנייה מסוחר רכב? הרכב שאני מעוניין לקנות נמצא הרבה במגרשים וקצת בידיים פרטיות (אין לרכב שוק, אז כנראה אנשים פרטיים פשוט מוכרים למגרשים אחרי שלא הצליחו למכור בעצמם) כל מי שאני מספר לו על העניין מזהיר אותי מקניית רכב ממגרש \ סוחרי רכב... יש לציין שלא מדובר במגרשים גדולים ומוכרים אלא מגרשים קטנים ברחבי הארץ. איך כדאי להתנהל בקנייה ממגרש בשונה מאדם פרטי?
הודעה אחרונה מאת yossy, -
-
- אחראי פורום
- 30 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
מי יכול לספר לי על הרכב? מה המגרעות העיקריות שלו? כמה הוא צורך? תודה מראש!
-
-
- 1 תגובות
- 516 צפיות
לפי הבוחן כנף שמאל הוחלפה, פנס שמאל הוחלף, דלת שמאל אחורית הוחלפה ונצבעה, זה הדברים העיקריים... אין פגיעה בשילדה, הגיר והמנוע תקינים. הבוחן לי אישית הרגיש מאוד מקצועי.
הודעה אחרונה מאת Michael.R, -
- 7 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
שלום! אשמח לייעוץ מהמומחים פה.. אנחנו מחפשים רכב שני, בתקציב מאוד נמוך של 25,000 ש"ח. 2 האופציות שנשארו אחרונות הן: ניסן טידה 2009- 100,000 ק"מ (יד 2)או ג'טה 2008- 140,000 ק"מ (יד 1). מה שחשוב לנו זה הבטיחות ושיהיה מקום לכיסא תינוק מאחורה. עיצוב האוטו בתקציב הזה פחות משחק תפקיד. תודה מראש לעונים!!
הודעה אחרונה מאת חולגי, -
- 0 תגובות
- 457 צפיות
לחברה טובה הלך קיה ריו 2010 בתאונה . היא מחפשת רכב דומה אולי קצת להשתדרג . שיהיה זול לאחזקה , בעיקר נסיעות ערוניות קצרות ...
הודעה אחרונה מאת orelas, -
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 18 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מתנצל מראש על עוד דיון, הדרישות בדיון הקודם השתנו וגם הדיון עבר לשיחה על האם ליסינג משתלם או לא. הדרישות השתנו בעיקר בגלל שאני לא סגור על עצמי בכלל, מצד אחד אני רוצה רכב מיוחד יחסית ומצד שני אני לא רוצה בנקודה הזו בחיים להתעסק עם יותר מדי תקלות מוזרות ויקרות - ולכן ירדתי לחלוטין מעניין המיטו או רכבים 'מעניינים' בסגנון. גם אין לי זמן להתעסק עם זה יותר, אני חייב לסגור את העניין בשבוע שבועיים הקרובים לכל היותר. הדרישות כרגע הן הרבה הרבה יותר פשוטות ממקודם: נאה וצעיר רכב קטן חסכוני אמין יחסית לא עגלה על מנת לענות על הסעיף הראשון אתן דוגמה לרכבים שלדעתי נראים טוב: פיאסטה איביזה 208 החדשה פולו בשנים האחרונות קורסה BMW סדרה 1 …
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
אז מפורסמת פה בפורום האודי הזו,אבל היא עם 240 KM. בהנחה שהבודי ישר והסלון נקי כדי לקחת אותה?המנוע לא נמצאה בישורת האחרונה שלו?
הודעה אחרונה מאת Buki, -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
אהלן יש לי כמה וכמה התלבטויות, קודם כל אסביר שאני מעוניין אך ורק במכוניות מהסוג מיני\ סופר מיני מאוד רוצה שיהיו איכותיות, חסכוניות, אמינות, דבר מאוד מאוד חשוב - שיהיה להם שוק טוב , אין לי נסיעות ארוכות חצי עירוני חצי מהיר, בערך 20 דקות כל כיוון כל יום, אני נוהג לבד ומידי פעם בסופי שבוע עם החברה שלי לא יותר מזה ככה שאני לא צריך אוטו מרווח מאחורה אבל עדיין חשוב לי שיהיה מדליק במיוחד במושבים הקדמיים שיהיה איכותי מבחינת אבזור. אז ההתלבטויות שלי הם : קיה פיקנטו, טויוטה אייגו, מאזדה 2. מה אתם חושבים? והאם יש לי בכלל תקציב לרכבים האלו?
הודעה אחרונה מאת קבוצת לובינסקי, -
-
-
- אחראי פורום
- 14 תגובות
- 1.5 אלף צפיות
מחפש רכב עד 30 אלף פלוס-מינוס עם אפשרות לחריגה, שיהיה חסכוני יחסית ואמין , עדיפות לקוריאני או יפני. גיר ידני/אוטו שנתון מעל 2008 הסתכלתי קצת ביד 2 ראיתי ניסאן מיקרה 2011 ידני או אפילו אוטומט ב30 אלף שקל עם ק"מ נמוך , למה המחיר שלהם כל כך נמוך? (מדובר בצורה החדשה). מחכה לעוד הצעות תודה!!
הודעה אחרונה מאת yager4, -
-
-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 7 תגובות
- 1.3 אלף צפיות
שלום לכולם, אני מחפש רכב שבעיקר יראה טוב שיהיה עד כמה שניתן מאובזר ועדיין שהתחזוקה שלו לא תעלה ביוקר. בעיקרון הרכב ישמש אותי ליום יום, הנסיעות שלי הם עירוניות המסתכמות ב כ 10-20 ק"מ ביום ורוב הזמן אני נוסע לבד. העדפה לרכב אוטומטי ועד כמה שניתן חסכוני ואמין. אשמח להמלצות. תודה.
הודעה אחרונה מאת מולטיפלה 05, -
-
- 2 תגובות
- 513 צפיות
מי עדיפה? שוקל את האלטו הידנית מנוע 1.0 שאני מאמין שאוכל להשיג אותה ב18-20K. או את הסיריון 07-08 האוטומט 1.3 שהכי זול ניתן להשיג ב15-17K.
הודעה אחרונה מאת אבי בזל, -
-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1 אלף צפיות
שלום לכולם !!! אני חדש פה בפורום ולפי מה שהבנתי לפני פרסום צריך לערוך חיפוש עם נמצא משהו דומה למה שאני מחפש ולא מצאתי לצערי אני רוצה לרכוש רכב חדש עכשיו מה שאני צריך שהרכב היה ממוצע יחסית מבחינת דלק ושהיה מקום לפחות לנהג+3 נוסעים ברכב לכן אחרי חיפושים מצאתי לנכון שתי סוגי רכבים: 1)סיאט לאון 1.8 טורבו 5 דלתות- הרכב ניראה די טוב ויש בו מקום גם בתא הנוסעים וגם בתא המטען החיסרון שאני הבנתי זה הגיר DSG7 שלפי מה שהבנתי בעייתי 2)פולקסווגן פולו GTI - מנוע 1.8 טורבו גם הבעיה אני מפחד שהוא היה קצת קטן אבל מבחינת גימור הוא ניראה מעולה עם יש למישהו עוד המלצות לגבי רכבים דומים מבחינת מה שאני מחפש אני ישמח תודה
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 22 תגובות
- 3.6 אלף צפיות
בשעה טובה הקיה סיד מסיימת תקופה של כמעט שלוש שנים וK45 ק"מ. סה"כ נתנה שרות טוב למשפחה ללא תקלות מיוחדות (מספר תקלות לא משביתות). הגיע הזמן להזמין רכב חדש. למרות שזהו רכב צמוד שלי, אשתי היא המשתמשת העיקרית ביום-יום. היא זקוקה לרכב נוח, מרווח ובטיחותי להסעת שני ילדים. עברנו את הגיל של עגלות ילדים. תא המטען משמש בעיקר לקניות ותיקים בזמן טיולים. רוב הנסיעות בתוך העיר, טיולים ארוכים מדי פעם בסופי שבוע. אני לוקח את ההגה בסופי השבוע והדרישות שלי קצת שונות. בנוסף לנוחות של המשפחה אני מעונין ברכב חזק (יחסית) שיודע לסיים מהר עקיפות ולשייט בנוחות בקצב התנועה של כביש שש עם רזרבות של כוח במידה וצריך כאשר הרכב עמוס. הארגונומיה וסביבת הנהג חשובים לי גם כן. נ…
הודעה אחרונה מאת meir_gi, -
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
שלום לכולם, אשמח לקבל חוות דעת על סובארו אימפרזה B3 שנת 2008 (אותו דגם עד 2012 אם אני לא טועה) אוטומתית, מנוע 2000 150 כ"ס עם הנעה 4 על 4. תודה רבה, אלכס.
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
שלום רב. החלטתי שאני רוצה לקנות סיטרואן סי 3 פיקאסו 1.6 דיזל שנת2013 רובוטית מצמד אחד 110,000 קילומטר קיבלתי עליו המון מחמאות ניגשתי לכמה חברות ואוטו סנטר היו הכי זולים אתמול לקחתי את הרכב לבדיקה ואמרו לי שהמנוע במצב מאוד טוב אבל יש בעיה בגיר 1. התושבת גיר פגומה 1. יש נזילה מהגיר זה מאוד הלחיץ אותי כי כול בעיה עם הגיר זה יכול להיות לי הוצאה מטורפת.. חשוב לציין שמרגישים את המעבר הילוכים ממש חזק בין ראשון לשני ובין ניוטרל לראשוו אני יודע מה זה גיר רובוטי עם מצמד אחד אבל שמה זה היה קצת מוגזם.. אולי זה מסמן שהקלאצ' עומד להיגמר? עוד משהו אחד הנוזל קירור היה בצבע חום!! ובבדיקה אמרו שממש לא החזיקו את הרכב בטיפולים טובים ובזמן.. (עוד נקודה לפחד) אשמח לשמו…
הודעה אחרונה מאת Mvtztz, -
-
רכב שנת 90 1 2
מאת Klieber-
- אחראי פורום
- עוקב אחד
- 18 תגובות
- 2.6 אלף צפיות
בס"ד עומדים לפני רכישה של רכב שנת 90. מישהו יכול לומר לי מתי רכב נכנס לקטגוריה " רכב אספנות"? מה הההשלכות של זה? אשמח לעזרה חברים יקרים
הודעה אחרונה מאת razi_pazi, -
-
-
- אחראי פורום
- 2 עוקבים
- 15 תגובות
- 3.2 אלף צפיות
הי לכולם אני מתלבט רבות , לגבי קניית רכב , כרגע במשא ומתן לגבי קניית שרבולט קרוז סטיישן 2014 נפח 1.8 140 כוחות סוס , עם 55אלף קמ מליסינג ידוע ששרבולט בעבר היתה עגלה , ורכב עם תקלות רבות בפרט בדגמים 2010-2012 וכן ידוע לי שהחברה פשטה רגל והתמזגה עם דייהו השאלה : מישהו יודע משהו לגבי הרכב הנ"ל ? מודל 2014 האם הרכב אמין ? התקציב שלי 50 אלף וזקוק לרכב משפחתי עם תא מטען גדול הרכב עשה עלי רושם של רכב נוח שבתוך הרכב האגרונומייה ממש טובה כולל תאי איחסון בקרת שיוט מולטמדיה וכו המנוע לא מוכר לי הגיר הבנתי שבעבר היו תקלות ואין לי את מי לשאול לגבי 2014 אשמח מאוד בעזרתכם חברים תודה רבה
הודעה אחרונה מאת yoav911gt2, -
-
55 אלף תקציב 1 2
מאת Elior200-
- אחראי פורום
- 17 תגובות
- 2 אלף צפיות
הי לכולם, אני מחפש רכב חדש לקנות או יותר נכון לעשות טרייד אין על הרכב שלי וכמובן להוסיף את הסכום שנשאר, כרגע יש לי מאזדה 3 שנת 2005 במצב יחסית טוב עם 212000 אלף קילומטר ( כן אני יודע שזה המון ) , הגייע הזמן שאחליף אותה ואקנה רכב חדש חסכוני קטן ואיכותי. בשביל זה פתחתי פה אשכול ( פעם ראשונה שאני מדבר בפורום הזה ) בגלל שאני מרגיש מאוד מאוד מבולבל , יש כל כך הרבה רכבים ואין לי מושג מה לקנות מה יתאים לי מה טוב באמת ולא סתם זיוף לעיניים, יש לי כמה וכמה התלבטויות , קודם כל דבר ראשון אני לא מחפש אוטו משפחתי\ מנהלים \ ואן , דבר שני אני מעוניין רק באוטומט, אוקי אלה ההתלבטויות שלי : טויוטה יאריס רגילה\ היברידית - אישית, ממש נדלקתי על המכונית הזאת, מרגיש שזה האוטו בשבילי אך כמו שאמ…
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
שלום חברים, מי שזוכר בהתחלה חיפשתי רכב ספורטיבי במקצת בסכום הזה, אחרי מספר שבועות קניתי מיטו תלתן ירוק שבוע שעבר. Long Story Short אחרי שבוע וחצי עם הרכב הייתי לא מרוצה, בעיקר היה קשה לי עם הגיר בפקקים של איילון. לשמחתי הרבה הצלחתי למכור את הרכב בלי להפסיד כסף, ואפילו בלי לפרסם מודעת מכירה. הבנתי שבתקציב הנ"ל אין רכבים קטנים ו'חמים' (ואטומטיים) שלא יקרעו לי את הכיס בתיקונים יקרים (כל ה DSGים למינהם). החלטתי לשנות אסטרטגיה ולקנות רכב בעלות שנתית נמוכה מאוד, להחזיק איתו שנה שנתיים ולחזור עם תקציב משופר להוטהאצ'ית אוטמטית. הדרישות הן די פשוטות, אין לי תקציב מוגדר, הכסף זמין - אבל אני רוצה להוציא כמה שפחות כסף בשנתיים הקרובות. מה הכוונה? לדוגמה: סוזוקי סוו…
הודעה אחרונה מאת כוכב השחר, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
שלום, הנה הגיע השלב לקנות רכב ראשון. אלו עשרת הדיברות: כמה שיותר חסכוני בדלק לא חובה רכב גדול כלומר לא חובה לרכב משפחתי. כמה שפחות ידוע כנכנס למוסך. שיתאים לכל סוגי הנסיעות הרגילות (עירוניות, בין עירונית, מדי פעם ארוכות). עכשיו אני מתלבט האם לקנות רכב בליסינג כלומר כל 3 שנים להחליף את הרכב לרכב חדש, או פשוט לקנות רכב יד ראשונה ולמכור אותו כל פעם אחרי 3 שנים... אני לא רוצה להגיע למצב שאני קונה רכב עכשיו ב 80 אלף שקל ושאני אמכור אותו אני אצטרך להוסיף לרכב חדש עוד 80 אלף שקל. תודה
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
-
- אחראי פורום
- 7 תגובות
- 2 אלף צפיות
שלום לכולם, קיבלתי דו"ח של בדיקת רכב מחברת ליסינג. ורציתי לדעת מה דעתכם על הבדיקה. האם נראה לכם שכדאי להתקדם עם הרכב ולשקול לקחת אותו לבדיקה עצמאית או שעדיף לוותר מראש? השאלה נשאלת בעיקר בשל סעיף 8 בבדיקה. מדובר בסיאט איביזה, שנת 2013 ועשתה 60 אלף ק"מ. אודה על עזרתכם. אודי
הודעה אחרונה מאת yulianx, -
-
- 8 תגובות
- 881 צפיות
ראיתי רכב במגרש בתלפיות בירושלים והמוכר מתעקש שאבדוק רק באזור תלפיות ולא מוכן לללכת למכון באזור אחר בעיר מה דעתכם?הגיוני?או שיש איזה משחק מכור עם המכונים באזור?
הודעה אחרונה מאת sidewinder,
-
מי מחובר 59 משתמשים רשומים, 5 אנונימיים, 492 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- yahaga
- BassDriver
- chezik
- דובצע
- davemustaine87
- פריג'י
- ArikC
- yoav911gt2
- טויוטה סופרה
- קוסקוס
- Tom78
- chrono
- T_A
- aviaviavi
- GKME
- zvit
- David32
- AUDIO KING
- M H
- eladns
- GTאי
- itaimoto
- DareDevil
- yovel673
- fatboy1340
- Chabadi
- nir eli
- borsood
- eran_k
- פול-טנק
- תומר ב
- yohai71
- amosbmw
- mikk
- yaniv572
- גולדן191
- discoTD5
- jpex
- פיטר גריפין
- PYA
- Avia
- BEEKER
- BoazB11
- Night Driver
- ezuf
- Loder
- Itzik-b
- santiago
- iEminem
- שחר 1
- בנס
- amit_a
- ניקו פ.
- Tal7
- RBRB
- נהג מירוצים ותיק
- urich
- yoni162
- om2
