Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם ידני עוד היה אופציה הייתי אומר לך שתנסה..יש גירסאת 3 דלתות ידנית עם מנוע TSI.

בכל מקרה רכב משומש מתוצרת VAG עם גיר DSG זה הימור.

 

שלא נדבר עם איך הגיר הזה מתנהג בפקקים..חובט בין הילוכים אחרי עמידה ארוכה בפקק כי המצמדים מתחממים ובאופן כללי מתופעל לא נעים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אם אתה נוסע המון בפקקים אתה תשחק את המצמדים מחדש בכלום זמן(קיבלתי את הרכב עם 37 אלף כבר שחוק - יש כאלה שהיו צריכים להחליף לפני יש כאלו שאחרי מה שבטוח שנסיעות עירוניות שוחקות אותו מאוד) - DSG זה הגיר הכי גרוע שיש לנסיעה בפקקים.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

לא מכיר את הגיר של מיטו ספציפית, אבל DSG וTCT עובדים על אותו עיקרון. זה רובוטי דו מצמדי וזה רובוטי דו מצמדי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

דווקא לפי דעתי אם שמת עין על הסוזוקי סוויפט אז כדאי לך כן לקנות , האוטו אמין, ירידת ערך די נמוכה, בשנה שעברה חברה שלי קנתה שנת 2010 ב 48 אלף עם 110 אלף קמ וללא תאונות.

תחפש מחיר מציאה ותחטוף.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

פורסם

אבא שלי היה במצב דומה, לא מצאנו שום רכב שבאמת הדליק אותו.

 

בסוף הגענו לפשרה בליסינג הפרטי של אוויס - הוא שילם מקדמה של 8K בערך ומשם תשלום חודשי של 670 שקל במשך שנה וחצי.

 

בעוד שנה וחצי הוא מחזיר את הרכב וסוף סיפור.

 

אולי עדיף במקום לחשוב על הוצאות אחזקה, קניה ומכירה של רכב באקלים בעייתי כל כך של שוק משומשות שהולך ומתרסק - פשוט מראש לשלם את הסכום הנ"ל ולנסוע בשקט - שאוויס ימכרו את הרכב הזה אח"כ.

פורסם

שברולט ספארק ברמת הגימור הנמוכה.

 

ההתלבטות הייתה בין העסקה הזו לבין קיה פיקנטו חדשה (אבא חולה קיה) - אבל הפיקנטו עומדת בפני החלפה בדגם מודרני בהרבה וזה היה כנראה בלתי אפשרי למכור אותה בעוד 3 שנים (מי יקנה דגם מיושן במחיר זהה כמעט לזה של הדגם החדיש).

 

העסקה של התשלומים החודשיים פשוט מקפיאה מצב מבחינתו ובעוד שנה וחצי יהיה לו מגוון די רחב לבחור ממנו, כי יוצאים הרבה דגמים חדשים.

פורסם
אבא שלי היה במצב דומה, לא מצאנו שום רכב שבאמת הדליק אותו.

 

בסוף הגענו לפשרה בליסינג הפרטי של אוויס - הוא שילם מקדמה של 8K בערך ומשם תשלום חודשי של 670 שקל במשך שנה וחצי.

 

בעוד שנה וחצי הוא מחזיר את הרכב וסוף סיפור.

 

אולי עדיף במקום לחשוב על הוצאות אחזקה, קניה ומכירה של רכב באקלים בעייתי כל כך של שוק משומשות שהולך ומתרסק - פשוט מראש לשלם את הסכום הנ"ל ולנסוע בשקט - שאוויס ימכרו את הרכב הזה אח"כ.

 

לשלם 20 אלף בשנה וחצי על שברולט ספארק זה הזוי. אם יש כול כך חרדה מאמינות, אז למה לא לקנות משומשת באחריות בת שנה וחצי ואז למכור אותה לאחר שנה וחצי נוספות? מבטיח לך ששום משומשת בשנה וחצי לא תרד במחיר ב-20 אלף. אפילו לא ב-10 אלף.

 

ואם 10 אלף זה לא ISSUE, כל עוד יש נוחות, אז למה בכלל לחשוב על ענייני מחיר בפיקנטו שבאמת רציתם לקנות?

פורסם (נערך)

חברים המתמודדות כרגע הן:

- איביזה 105 כ"ס עם DSG רמת גימור FR : שנתונים 13-14 נראה מה אפשר לדחוף בתקציב

- מיטו 135 כ"ס עם TCT רמת גימור מילאנו או ספרינט : שנתונים 11-13

 

על המיטו אני כבר יודע הכל חוץ מהגיר, אז אין יותר מדי מה לחדש לי שם.

על האיביזה אני לא יודע כלום. חוץ מהגיר (במידה ויש 5 שנות אחריות אז זה לא מפריע לי) - יש בעיות יקרות נוספות?

 

יש כמה אקזמפלרים טובים במגרשי הרכב: השאלה כמה אפשר להוריד אותם במחיר מהמחיר שהם רושמים?

יש גם כמה מיטו וגם כמה איביזות שיושבות במגרשים שונים ברחבי הארץ כבר כמה חודשים טובים (4+ חודשים), מה זה אומר?

עריכה אחרונה על ידי Morningstar
פורסם

 

הדרישות הן די פשוטות, אין לי תקציב מוגדר, הכסף זמין - אבל אני רוצה להוציא כמה שפחות כסף בשנתיים הקרובות.

מה הכוונה? לדוגמה: סוזוקי סוויפט 2010, מחירון 43,680. המחירון של שנת 2008 הוא 36,920 - כלומר אפשר להניח שעוד שנתיים (בהנחה שאחזיק ברכב שנתיים) אפסיד סה"כ על ירידת הערך 6760, שזה ממש ממש מעט.

 

 

תודה!

 

החישוב שלך מדויק, מה שישפיע חזק על התחזית הזאת היא יכולת המו"מ שלך בשלב הקנייה ובשלב המכירה. אתה מבין שאם תקנה במחירון אבל תמכור ב 5,000 מתחת למחירון זה משנה את התמונה.

לגבי מצב השוק, כבר היום הוא בקנטים ולא נראה שזה הולך להשתנות בשנתיים הקרובות, כך שזה משחק לטובתך.

נוסע בפריוס 2008

פורסם
לשלם 20 אלף בשנה וחצי על שברולט ספארק זה הזוי. אם יש כול כך חרדה מאמינות, אז למה לא לקנות משומשת באחריות בת שנה וחצי ואז למכור אותה לאחר שנה וחצי נוספות? מבטיח לך ששום משומשת בשנה וחצי לא תרד במחיר ב-20 אלף. אפילו לא ב-10 אלף.

 

ואם 10 אלף זה לא ISSUE, כל עוד יש נוחות, אז למה בכלל לחשוב על ענייני מחיר בפיקנטו שבאמת רציתם לקנות?

 

זה כלל לא הזוי, ניכר שאתה לא מכיר את שוק המשומשות הנפוצות.

 

הפיקנטו שאבא שלי קנה לפני שנתיים כיד ראשונה מאוויס, ב-69K, שווה אחרי שנתיים בדיוק סביבות 50K - במחירון!

זאת אומרת שלא משנה מה תעשה, יש לך ירידת ערך של 791 ש"ח במתנה מלוי יצחק.

 

אם תוסיף לזה גם 10% (מינימום) שאתה חייב להוריד לקונה פוטנציאלי שיש לו בערך עוד 900 פיקנטו לבחור מהן, שמתוכן 700 הן בחברות ליסינג עם מבחר צבעים ואפשרויות מימון - אתה מקבל תוספת מינימלית של 5000 ש"ח לירידת הערך, שהם עוד 200 ש"ח בחישוב חודשי.

 

אז אם נגזר עליך לשלם בכל מקרה סביבות 1000 ש"ח רק על ירידת ערך - שהם 18 אלף שקל בשנה וחצי - מה בדיוק ההבדל בין זה לבין עסקת הליסינג? 100 שקל בסה"כ... (וזה עוד בהנחה שהצלחת למכור במחירון מינוס 10% ולא התייבשת מול הטלפון בציפייה)

פורסם

אני לא יודע מה אתה מדבר.

עכשיו קיה פיקנטו EX עולה חדשה על הכביש 80.5 אלף. והמחירון של 12/14( מקביל לשנתיים) הוא 67.5 אלף. משמע ירידת ערך אחרי שנתיים(לא שנה וחצי) של 13.5 אלף. ואני לא חושב שתקבל בהרבה פחות מהמחירון על פיקנטו יד 1 פרטית שמורה.

 

אולי למי שקנה יד2 0 קילומטר וחשב שהוא דפק את המערכת, יש חישוב שונה לגמרי.

 

ובכול מקרה זה אפילו לא העניין. תקן אותי, אבל אתה אמרת שזה אמור להיות רכב "להעביר את הזמן" שלאחרי שנה וחצי תקנו את הרכב שיותר רציתם.

 

ברכב להעביר את הזמן, אין צורך להשוות מול קיה פיקנטו. אפשר אפילו לסבול איזה 108 זולה שכבר חטפה את הירידת ערך הגדולה.


×
×
  • תוכן חדש...