Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3482 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא יודע מה אתה מדבר.

עכשיו קיה פיקנטו EX עולה חדשה על הכביש 80.5 אלף. והמחירון של 12/14( מקביל לשנתיים) הוא 67.5 אלף. משמע ירידת ערך אחרי שנתיים(לא שנה וחצי) של 13.5 אלף. ואני לא חושב שתקבל בהרבה פחות מהמחירון על פיקנטו יד 1 פרטית שמורה.

.

 

תתפלא - אנשים נתקעים עם המכוניות שבועות ובסוף יורדים במחיר. במחיר הזה רוכשים פיקנטו חדשה 0 ק"מ. אנשים לא עד כדי כך טפשים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וואלה צודק.

ראיתי עכשיו מוכרים מלא מודעות יד 2 עם נתונים יפים(יד 1 וקילומטראז נמוך) שהמחיר ההתחלתי הוא 15 אחוז פחות מהמחירון.

 

בכול מקרה עדיין אני לא מבין למה לעשות את זה בשביל רכב שהוא אמור להיות "רכב מעבר".

פורסם

אין אף אדם בודד במדינה שיקנה פיקנטו שמורה ככל שתהייה, בת שנתיים, כשהוא יכול לרכוש ב-1000 ש"ח פחות מכונית חדשה לגמרי.

 

אני מכיר מישהי בת 82 שמכרה עכשיו יאריס רובוטית בת 10 ב-30 אלף ש"ח, כשאני מעריך את השווי הריאלי של הרכב סביבות 15K - אבל זה דיל די מדהים למצוא פראייר כ"כ גדול, שמוכן לרכוש רכב קשיש במחיר כזה.

 

במחירים של 67K - כולם כבר יודעים שאפשר לרכוש רכב חדש לגמרי - והם אכן עושים את זה. המגרשים גדושים ברכבים 0 ק"מ בכל הצבעים והמינים - ויד 2 מלא באנשים שמנסים למכור, יורדים במחיר ולפעמים מרוב ייאוש עושים טרייד אין, בלי להבין שהם מורידים את התחתונים, כשהם יכלו להסתפק בלהוריד רק את המכנס...

פורסם

מצד אחד כן, אבל מצד שני יש עכשיו שרשור של מישהי שמכרה מיקרה 2014, עבר ליסינג, עם קילומטראז' 6 ספרתי, ב-39 אלף, כאשר המחירון הוא 45 אלף.

 

כול בנאדם שפי היה חושב שזה חרא עיסקה, אבל מסתבר שמספיק אחד שיפול ברשת. ואם על מיקרה נפל כזה,אז על פיקנטו בטוח גם יפול

פורסם

תסלח לי באמת שאין לי פנאי\חשק\זמן\רצון לחפש את הפראייר הבודד שיקנה ממני רכב משומש במחיר של חדש.

 

בדרכך אל הפראייר (אם אי פעם יגיע) אתה תקבל פעם ביום טלפון מסוחר, פעם נוספת עוד טלפון מקונה שיציע הצעה נמוכה ועוד 2-3 אנשים בשבוע (אם יש לך מזל) שיבואו להגיע לבעוט בצמיגים ולבזבז את הזמן שלך.

 

זמן = כסף. כל חודש שעובר = תשלום עבור ביטוח\טסט\שטיפות (כי אתה רוצה שהרכב ייראה נהדר).

אם כבר קנית רכב, אז אתה משלם פעמיים.

 

בקיצור - לא שיא הנעימות. עדיף מראש להציב רף ריאלי שמתחתיו לא יורדים ולמכור מהר.

פורסם

בכל מקרה חברים, מחר אני בודק את המיטו האחרונה, אם גם היא לא תיראה לי (אני מאוד בררן ולכן פוסל רכבים די מהר) - אני כנראה ארד מהמיטו ואחפש מיני\סופר-מיני אחרת.

הפורד פיאסטה נראת סבבה בעיני, איך היא מבחינת איכות נסיעה? איך מבחינת אמינות?

פורסם

הגיר האוטומטי של הפיאסטה 1.6 הוא אותו אחד שבא מהפוקוס...תחפש עליו קצת ותראה כמה בעיות מתועדות עליו.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

בוא נגיד את זה ככה: יש רכב עד 30K שהוא גם אמין, גם חסכוני, גם קטן וגם נראה יחסית טוב?

רכבים שנראים טוב שלדעתי:

 

  • פיאסטה
  • איביזה 3 דל'
  • 208 החדשה
  • פולו בשנים האחרונות
  • קורסה
  • BMW סדרה 1
  • מרצדס A
  • מיני קופר

 

(השלישייה האחרונה רק בשביל לנסות להעביר את הטעם שלי)


×
×
  • תוכן חדש...